Jump to content
FAS Goran

BigG

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About BigG

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Stanišić, centar sveta

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 JTD '01

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja sam stavio te umetke u opruge sa nadom da ce mi se bar malo izdignuti, medjutim slaba vajda od toga. Ne mogu te gume razvuci opruge bas nista, ali ti mogu pomoci da se iste ne sabijaju do panja, nego koliko gume dozvole. Stavio sam po 3 na svaku oprugu, na zadnji kraj. Inace taxiram sa mojom lybrom i poprilicno su propale i opruge i amortizari. Trebalo bi ih zameniti, ali...ne da se
  2. U samoj bravi imate sistem za dizanje i spuštanje stakala prilikom otkljucavanja i zaključavanja. Predlog je da nju prekontrolišete
  3. Sto ne znaci da tvoja lybra ima ispravan napon punjenja, ili unimer nije tacan. Napon ne sme preci 14,4v
  4. Imaš po otpadima polovnih. Meni je epoxi bio prvo dostupno rešenje
  5. I ja sam tako prošao. Moraš novu sajlu kupiti ili kao ja sklapati. Inače taksiram sa lybrom i znaš šta tu sve trpi. Kod braće kineza kupio epoxidni lepak, na licu mesta očistio i zalepio. Evo drži već 2 meseca i nema signala da popušta ;-)
  6. Pitanje za UninaLybra je jel probano samo sa daljinskim ili i sa kljucem. Ako nije, neka proba obe mogucnosti. Ako nece nikako, daj i oduzmi kontakt i opet probaj. Ako opet nece, imas kvar tehnicke prirode tipa baze centralne brave ili instalacije. I naravno, provera osiguraca, kao prvi korak resavanja kvara.
  7. Pre par dana mi se desilo da brzinomer ne pokazuje pravu brzinu, i sve nesto poskakuje, ali ni u kom slučaju ne prelazi 40km/h. Danas sam rešio da skinem tablu i pogledam i pokušam nešto uraditi. Ovako izgleda mehanizam merača sa skinutom kazaljkom i odvojen od štampane ploče Desni deo je motorić sa magnetnim rotorom i kalemom statora, ugrađenim u dvodelno plastično kućište koje se lako razdvaja. Rastavljen izgleda ovako Svi sastavni delovi celog mehanizma Kvar kod mene je bio, na sreću, lakše prirode. Naime, pukla je "osovina" zelenog zupčanika. Tanka mala plastika u centru kadra, vidi se da je malo ukošena. Pripremio sam teško naoružanje za popravak, lupu, super lepak i 3u1, da se smire ruke. Imao sam nameru da zalepim osovinu jer nije sasvim otpala nego se držala još uvek krajičkom za kućište. Međutim, baš kad sam prineo lepak, jadnica se odvalila, ispala i nisam je mogao više pronaći. Sledilo je alternativno rešenje koje je ispalo i dobro. Mesto i položaj gde se nalazi osovina je pristupačno i ima "mesa" u kućištu da se izbuši rupa i postavi nova osovina fiksirana čuvenim i nezamenljivim super lepkom . Alat je mini bušilica i burgija 1,5mm. Inače je originalna mera 1,3mm, ali nisam imao takvu burgiju pa sam rupu u zupčaniku proširio na meru nove osovine. Nisam znao šta da upotrebim kao osovinu dok nisam ugledao njegovu svetlost Idealne debljine, za dužinu je lako. probušio sam rupu na mestu stare osovine, skratio ekser na pravu meru, zalepio, centrirao, sastavio sve u celinu i isprobao montirano na lybri. Ništa nemože zameniti taj osećaj zadovoljstva kad nešto uradite kako treba, da to funkcioniše i sa prostim alatom koji posedujemo. Pozdrav forumašima i nadanje da sam nekom pomogao ovim postom i opisom radova.
  8. Hoces da kazes, osigurac je bio uzrok svih problema, od trip opcije i kontrole potrosnje do maglenki i stop svetala?!
  9. sve je dobro kad se svrshi dobro
  10. ma nema ti to veze sa temp motora, on jednostavno sam odluci kad da ti ugasi motor, bez ikakvih pravila i sablona. dijagnostika bi morala pokazati gresku ako se auto sam ugasio. Nije ti ranije pokazivala gresku jer je nije bilo, a sad je tu i trebao bi ga opet prikopcati
  11. verovatno je bilo "upalio, vozio dok ne stane,čekao 10ak minuta da opet upali i tako u seriji od 25 pokusaja"
  12. ja imam lybru i meni je bilo prilicno nezgodno zameniti ga jer je iznad anlasera, zavucen. I kod tebe je tako, samo ti je sreca ako imas sitnije sake. Ako ga budes kupovao, moras kupiti bas za tvoj model. Moj je bio sa kabelom. To ti i kazem za sistem hladjenja, nisi ga trebao dirati
  13. ne moze bez njega, on daje signal kompu u kom se polozaju nalazi radilica i na koji klip da posalje gorivo. kad se to pobrka, nema paljenja motora. Malo mu je sex prici, pogotovo ljudima sa lopatama umesto saka a nalazi se izmedju kabine i motora, kod startera (anlasera) i pozeljan je kanal za intervenciju. Mehanicaru je pola sata posla ako zna proceduru. http://www.obd-codes.com/p0335
  14. ako vergla a nece da upali, 99% je senzor radilice, jer su simptomi bas takvi. Kad se upali radi neko vreme, kad se ugasi, vergla bez da upali i nakon desetak minuta upali normalno. Posto sad vise nece nikako da upali, verovatno je potpuno pokvaren senzor. Sve mi na to ukazuje, mada...ima li neki clan u tom kraju da ti moze pomoci sa dijagnostikom. Samo mi nije jasno zasto mislis da se pregrijavala sa 90`C. To je njima normalna radna temperatura i svaka druga upucuje da nesto drugo nije u redu. Ako se vozis celu noc i ne dostigne 90, znaci da ti je termostat otvoren i trebas ga menjati. Ovo sam zakljucio iz tvog pisanja, mozda sam nesto propustio, ali mislim da nisi trebao nista pipati oko rashladnog sistema, samo dijagnostika, koja ce ti verovatno pokazati gresku na senzoru. Ako je to u pitanju, nije strasan kvar niti skup. Javi sta je bilo kad sredis
  15. i trebaju ti oba interfejsa, modifikovana, ako zelis sve da ocitavas

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...