Jump to content
FAS Goran

Ivan

Moderator
  • Content Count

    26881
  • Joined

  • Days Won

    316

Ivan last won the day on April 23

Ivan had the most liked content!

About Ivan

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Citroën DS5 Sport Chic 2.0 HDi 165, Citroën C2 Elegance 1.1 i, ex Fiat Bravo Sport 1.4 MultiAir Turbo, ex Fiat Stilo 1.9 JTD 3 Porte

Recent Profile Visitors

74764 profile views
  1. Aj' sto je presvucen volan, vidi se iz aviona. Nego bar kad radis, gde da stavis perforiranu kozu gore na sredinu. A ne na bokove volana i rukohvate . Ima tu vise stvari kada bi bas krenulo da se picajzlise, ali treba imati u vidu da je to auto koji je star vec 9 godina. Kao celina deluje lepo, naravno ko bude kupovao ce proveravati jedno po jedno uzivo. Ali na samom modelu fantasticno stoji ova boja, meni mozda i najbolja (uz reklamnu bordo i belu). Jos kada je u kombinaciji sa tamnim staklima, pragovima, difuzorima i 18'' felnama, pun pogodak.
  2. Ako zelis, slobodno ostavi kontakt telefon coveka. Politika foruma od starta je takva da nikada nismo "saplitali" licne preporuke. Naprotiv, forum i clanovi su samo bogatiji za takve korisne informacije. Sve je OK dok se ne krene u neko stalno i otvoreno reklamiranje po temama.
  3. Prica o sredjivanju i farbanju felni izdvojena je u odgovarajucu temu : https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39527-farbanje-felni-niklovanje-sređivanje…i-styling-takođe/&do=findComment&comment=1710316
  4. Evo nesto i za ljubitelje 1.6 traktorcica . Prvi restyle, tako da ce tesko biti 2016. nego godinu starija (verovatno standardna zvaka "AMSS vratio godiste"): https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23818852/alfa-romeo-giulietta-16mjt-limit-sprint?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0
  5. Lepo ja rekoh jos na pocetku balade, ne znam zasto uopste vise pala*udimo :
  6. Ako mislis na pomenute modele iz iste klase, da. Generalno, u B klasi je najcesce i instrument tabla od tvrde plastike, gornji delovi tapacira vrata takodje. Dok su donji delovi vrata, konzole i oplata oko nogu od najjeftinije zrnaste plastike... Kako se ide u klase uvis, Compacti vec imaju instrument table i gornje delove tapacira vrata od gumiranog materijala, mekanog na dodir. Bolji materijali su namenjeni i za "taktilne" delove sa kojima je vozac u kontaktu, onda nasloni za ruke, gumirani dugmici raznoraznih komandi... Tu su vec skoro pa standard kozni volani, menjaci, rucne kocnice (ako nisu elektricne)... Opet, zavisi i od toga da li je u pitanju "narodni" ili neki od modela iz Premium Compact segmenta. D klasa vec ima i delove od pravog aluminijuma, drveta, instrument table ili njene delove presvucene kozom... Kozna ili bar kombinovana sedista su skoro pa standard, bolji materijali se spustaju i u donje delove kabine (tj. donje delove vrata i prostora oko nogu). Pa onda filcom tapacirane pregrade u vratima, kaseti suvozaca... Itd., itd., mada u zadnje vreme je i tu pocelo da se stedi i osljari, pa se jeftinija plastika provlaci na mestima gde je nekada nije bilo. Zato i pomenuh da u dimenzijama Merive moze da se pogleda vec i neki klasican C hatch. Generalno, ozbiljnije uradjeni, na naprednijim platformama, "vozackiji" modeli su i sa MultiLinkom pozadi (ako vec ima dosta vise voznje van grada), opremljeniji... Jednostavno kompletnija klasa iznad. A ako je zahtev iskljucivo MPV manjih dimenzija i poviseno sedenje, onda zaboravi .
  7. Nema potrebe toliko Ah i zbog amperaze, punjenja i zbog cene. Tih 72-77 Ah sam stavljao na 1.9 ili 2.0 dizelase. Drzi se tu oko fabrickih Ah ili sitno u plusu. I vece udarne struje. Na prethodnom 1.4 MultiAir Turbo (slicna osnova kao kod tebe), imao sam OEM Magnetijev od 63 Ah, u EFB varijanti. I o tome povedi racuna - ako auto ima Start&Stop (a nasi su mikro-hibrid 1), ne idu obicni akumulatori nego EFB (Enhanced Flooded Battery). Na mikro-hibrid 2 idu AGM, moze i na ove prve ali nema potrebe bacati pare. Tj. EFB moze da se menja sa EFB i AGM, a AGM samo sa AGM.
  8. Pa to ti i pricam, uporedi udarnu struju fabrickog i tih aftermarketa. Zime su nam sve blaze, ali razlika je ogromna u situaciji kad zatreba.
  9. Upravo ovo sto Nidza kaze... Pitanje cak nije ni za ovu temu (o cipovanju), vec za neku tehnicku o gubljenju snage, u Croma podforumu. Verovatno cemo spojiti pitanje sa odgovarajucom temom.
  10. Obrati paznju na udarnu struju (u Amperima), to retko ko gleda, a vrlo bitan parametar je u pitanju. Pogotovo zimi za duze stajanje, niske temperature, hladne startove, verglanje posle ovakvih praznjenja elektronikom... Mada, bilo koji aftermarket ce obicno imati vecu udarnu struju od fabrickih, koji su vrlo tanki po tom pitanju.
  11. Radapciger je i najpametnije resenje za skidanje, zbog stakla. Ima po radnjama onih malih, za 'ljadu dindzi. Posluzi i za druge stvari, skidanje zapeklih akumulatorskih klema, za po kuci, nije lose imati. Samo sto kolega ima problem da ne moze da odsrafi sam sraf, a ne da ne moze da svuce ruku brisaca sa osovine. I cisto da provucemo da je tema o kodiranju kljuceva .
  12. Cene Crossovera su direktno srazmerne ovoj (duboko se nadam samo trenutnoj) maniji za istim. Vidim ja da si ti vec odlucio, a da nisi ni svestan. I da ces da castis za dugmetaru .

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...