Jump to content
FAS Goran

lukatim

Members
  • Content Count

    48
  • Joined

  • Last visited

About lukatim

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 08/02/1982

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Bravo 1.9 jtd

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Lupao sam i nista, varira cas podize cas spusti skazaljku i onda se jedno vreme ustali na sredini (iako mu vreme nije) Pa opet ali lagano varira, ne naglo. Bio sam jutros kod Ninica na dijagnostici i nema nista, majstor je svasta proveravao, termostat otvara, vodena pumpa radi, ventilator ukljucuje na nekih 97 stepeni i na kraju kaze da moze da bude kvar u samom satu u sta ja sumljam. Cackao je i termo davac i kaze da je u redu iako je posle tog cackanja kada sam dao kontakt skazaljka temperature bila na samom vrhu skale i tek posle 2 paljenja se vratila standardnom zajebavanju. Rekao sam mu da se to desava a on kaze da to nema veze vec da probam da popravim tablu ili da kupim drugu.
  2. Kod mene podize temperaturu laganije, kao sto sam napisao u roku od 2 minuta. Mnogo to sporije ide i kada dize i kada spusta temperaturu. Na snimku se vidi da je neki kontakt u problemu posto ovaj udara tablu. Ja nista ne radim. Skazaljka se pomera bilo da vozim ili sam na leru ali polako to radi.
  3. Pocelo je na bravu 1.9 jtd da naglo podize temperaturu skoro do crvenog i isto tako brzo padne na radnu ili ispod. Kada krenem hladnim autom u roku od 2 minuta doleti do radne temperature, do pola i vise sto se nikada nije dogadjalo ranije, pre sam morao da vozim pola sata za tako nesto. Onda drzi na pola, podigne skalu skoro do crvenog da je spusti sve u toku 3 km. Kada bas dodje do opasnog ugasim auto, upalim posle 30 sec i kazaljka bude opet na pola. Sta to moze da bude?
  4. Pa da li onda da kupujem taj senzor koji javlja gresku ili da teram ovako?
  5. Pitanje je sledece. Imam Bravo 19 JTD 105 konja, 2001. godiste. Primetio sam da mi u poslednje vreme slabije malo vuce auto ali nista ozbiljno. Krenuo sam na more i kod Uzica uz brdo sam primetio da nece da ide preko 2000 obrtaja ma koliki mu gas davao i u kojoj brzini bio. Ugasio sam auto i ponovo ga upalio i on je nastavio normalno da ide. Upalila se lampica cek endzin ali se ugasila posle ponovnog starta auta. Posle tog slucaja sam vise puta to isto primetio ali kao da probije gas, tj. nece preko 2000 obrtaja i ja drzim gas do daske i on odjednom nabije obrtaje kao lud. To se ne desava stalno ali se desilo par puta. Otisao sam na dijagnostiku i javio mi je standardnu gresku protokomer i novu gresku senzor turbine (ne znam tacno kako je pisalo ali majstor je tako formulisao). Kaze da je zbog njega auto i jace dimio jer se talozilo gorivo (ne znam vise ni gde valjda je rekao u auspuhu ili turbini). Sada on je fizicki iskljucio neki kabal iz turbine, to je kabal od tog senzora koji kontrolise pritisak i otvaranje turbine i rekao mi je da vozim bez njega posto je stari tip turbine i ona sama sebi moze da kontrolise pritisak. Ja sam isao 10ak km do kuce i auto se normalno ponasao. Da li nesto moze da se desi autu zbog ovoga?
  6. Zamenio mi je regler, 6000 din nov sa zamenom. Kaze da je regler kupio u kit komercu 4300 din.
  7. Bio si u pravu, dogodilo se isto. Samo ne znam da li to ima veze ili ima veze greska protokomer koju mi je poceo da javlja ali auto ne radi kako treba, ima neki cudan zvuk, kao da radi na 3 cilindra (zvuk kao traktor), jutros nisam mogao da ga upalim, kao da je akumulator mrtav, sve treperi, kazaljke skacu a akumulator nov 72ah, alternator pre 3 meseca remontovan. Posle sam probao opet i on je upalio normalno, samo dok sam isao poceo je da pali skoro sve lampice po tabli i taj cudan zvuk motora. Vratio sam se kuci i sad ne znam sta da radim?
  8. Kada sam nakacio auto na dijagnostiku Fiat bravo 1.9 jtd 2001. javlja mi gresku air flow meter Cim obrisem gresku ona se istog trenutka vrati. Sta mi je cititi posto vidim da pise FATAL?
  9. Drugar ima dijagnostiku i nasao sam gresku Accelerator/brake coherency Da li to ima neke veze?
  10. Probacu da zamenim filter pa cu da vidim kako se ponasa.
  11. Radi se o Fiat Bravo 1.9 jtd, juce je pocelo da mi se dogadja da kada normalno vozim, na pola gasa odjednom iako je papucica stisnuta on se ponasa kao da sam pustio gas odnosno usporava i gubi obrtaje, i kada pustim papucicu gasa za trenutak i opet je stisnem auto nastavlja normalno da vuce. To mi se desilo juce 3-4 puta u voznji? Da napomenem da mi se nije palila lampica check engine. Ima li neko iskustva sa ovakvim slucajem?
  12. Evo da se javim opet, posle 3 dana sam malo po malo uspeo da ubacim u 3. i 4. brzinu i sada auto ide najnormalnije. Sad je moje pitanje da li je uopste viljuska u pitanju posto kao da nesto zaglavi u menjacu i uz pomoc malo sile opet te brzine prorade do sledeceg glavljenja?!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...