Jump to content
FAS Goran

123Pedja

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About 123Pedja

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problem sa centralnom bravom, Punto 2003 1.9 jtd. Problem se manifestuje na sledeci nacin. Kada se auto zakljuca preko daljinca ili kljucem ali samo vrata sa vozaceve strane, centralna brava zakljuca sva vrata a zatim otkljuca sva. Kapiram da kompjuter koji regulise zakljucavanje dobije signal prvo za zakljucavanje, a zatim i za otkljucavanje i to odradi. Samo da nadjem odakle dobija signal za zakljucavanje. Pretpostavljam da je na delu brave koji je u vratima i da je u pitanju mikroprekidac ili nesto slicno. Kada se zakljucavaju suvozaceva vrata, sve radi u najboljem redu. Da li je neko imao slican problem i kako je resio. Pre oko dva meseca sam poceo da rasturam vrata, ali nisam uspeo da stignem do same brave sa unutrasnje strane vrata jer je imalo jos dosta toga da rasturim, a vec je padao mrak. Ako je neko imao isti problem neka objasni sta je rasturao i kako je resio. HVALA
  2. Punto 2003. 1.9 JTD, 5V. Imam sledeci problem: Kada zakljucavam vrata na vozacevoj strani, sva vrata se zakljucaju, da bi se istog momenta odkljucala sva vrata. Kada je bilo hladnije vreme, to se nije uvek desavalo, vec se ponekad zakljucaju, i ostanu zakljucana. Ista stvar se desava i kada dam komandu preko daljinskog, znaci, zakljucaju se sva i onda se odklucaju. To se ne desava kada zakljucavam suvozaceva vrata, vec sve radi normalno. Da li je neko imao slican problem i kako ga je resio. Interesuje me ako neko zna da li komanda za zakljucavanje u samoj bravi ide preko jednog tastera, jer u tom slucaju mi je jasno u cemu je kvar, samo cekam lepse vreme pa da resavam problem. Imam jos jedno pitanje. Radi se odaljinskom upravljacu alarma i centralne brave. U pitanju je model elipsastog oblika bez ikakvih oznaka, sa dva tastera elipsastog oblika bez oznaka na njima i svetlecom diodom. Interesuje me da li je to fabricki daljinski, (na klucu nemam nikakvih komandi, kakve imaju neki fiat modeli), ili je u pitanju neki naknadno ugradjeni alarm sa svojim daljinskim. U vezi toga me interesuje cemu sluzi drugi taster na tom daljincu. Prvi sluzi za otkljucavanje i zakljucavanje. Hvala
  3. Problem resen! Kao sto je neko naveo u nekom od prethodnih postova. Metalni nosac opruge koji dolazi sa gornje strane izmedju opruge i solje amortizera ima sa jedne strane kao pravougaonasti zarez velicine oko 1,5 cm, e taj zarez treba postaviti prema spolja (prema tocku a ne prema motoru, kako je bilo kod mene). Tada ce opruge biti oko 1,5 cm udaljene od krila. Hvala za resenje problema clanovima koji su mi odgovorili.
  4. Zdravo, Interesuju me cene sledecih delova ako imas, U pitanju su delovi za Punto 1.9 JTD 63 KW, 5 vrata 1 ili 2 celicne felne, 14 incha mislim da su 5,5 J, nose gume 185. poluge brisaca, samo mehanizam, bez motora. (moj mehanizam je ispravan, ali malo ima lufta u polugama) levi suncobran (zastita od sunca na plafonu, za vozaca) Zubcasta letva, ako je ispravna, opruge vesanja, prednje maske za zvucnike za prednja vrata. HVALA Pedja
  5. PITANJE U fazi kupovine sam, pa me interesuje da li da narucim ELM 327 u USB ili u bluetooth varijanti. Koju verziju kupiti, ili u kom pakovanju, posto uglavnom ima u crnoj kutiji, plavoj ili onaj veci u metalnoj kutiji. Koji od njih radi dobro. Naravno interesuje me da li je modifikacija dodavanjem dip switch moguca kod bluetooth varijante i da li je neko uradio to i da radi u praksi. Planiram da narucim i VAG COM 409.1 interfejs. Da li bi kombinacija ova dva pokrila sve za Fiat Punto JTD 1.9,(motor, air bag, tablu i ako treba jos nesto). VAG COM bih koristio za Skoda Fabiu, i u dogledno vreme mozda za Volkswagen vozilo. HVALA najlepse
  6. Interesuje me da li ELM 327 Bluetooth varijanta rad sve bez problema kao i USB varijante i da li moze da se modifikuje sa DIP switch-em kao sto se modifikuje USB varijanta? Trebalo bi da narucim, pa se dvoumim koju varijantu od te dve da kupim. Narucio bih mozda i VAG COM kkl 409.1. Eventualno da li bi mi VAG COM zavrsavao posao za dijagnostiku na mom Puntu 1.9 JTD i na Stilu i Alfi, JTD (sestrin i prijateljev auto) ili da uzmem oba interfejsa. Hvala
  7. ^^^ Moze li objasnjenje sta je majstor radio pa si resio problem? Konkretno kako je postavio solje amortizera pa da opruge ne kace. Imam isti problem na puntu 1.9 jtd. Pre oko mesec i po, kupio sam nove amortizere i zamenio mi majstor, i jednu novu solju i od tada opruge kace. Hvala, pozdrav
  8. Evo, pošto sam rekao da ću napisati... Pre oko dve nedelje sam zamenio treći grejač, gledano sleva na desno. Kupio sam Febi Bilstain, 890 dinara. Zaboravio sam da izmerim otpornost tog novog, ali prilikom merenja otpornosti prva dva su imala istu otpornost, a četvrti nekih 0,5 oma manju. Da bih pristupio trećem grejaču morao sam da skinem EGR ventil, koristio sam cevasti ključ br 10, jer drugacije ne bi moglo. Koliko je vremena trajalo, mozda skoro 1 sat. Nisam gledao tačno jer sam se bavio i drugim stvarima nakon skidanja EGR-a. Inače pre oko 2 godine sam zamenio dva grejača (Bosch zamenjen Championom), sada je takodje crkao Bosch koji je zamenjen Febi Bilstain-om. Ovo pominjem zbog priče da ako jedan otkaže treba zameniti sva četiri. Naravno to je OK, ako poštujete pravilo da sve potrošne delove menjate na vreme da vam se ne desi da zbog iste stvari idete četiri puta kod majstora. Ali u vezi grejača možda je bolje gurati sa grejačima koji su originalna (prva) ugradnja i boljeg su kvaliteta nego neke zamene. S obzirom da su ovi koje sam skidao Bosch gotovo sam siguran da su prva ugradnja, i odlično su izgurali 2 kom oko 160 000 km, a treći 184 000 km. BHaš da vidim koliko će četvrti izdržati. Pozdrav
  9. Gledao sam crtež sklopa pumpe. Da li ova CR CP1S3 pumpa ima neku caku oko podešavanja, jer delujene preterano složena kao linijske pumpe. Imam utisak da bi se mogle zameniti gumice i bez nošenja u servis. Ako imas kakvog iskustva nadam se da ćes pomoći. HVALA
  10. U pitanju je Bosch pumpa CP1S3, komon rail pumpa sa 1.9 JTD motora, na putu, 2003 godiste, 63 KW. Kada parkiram auto sa kartera kaplje dizel gorivo i to sve vise i vise. Otprilike od pre tri nedelje. Svracao sam kod majstora za Bosch pumpe, trazi 80 eura za zamenu kompleta gumica, a da mu ja odnesem pumpu. To znaci jos 20 evra za skidanje i ponovnu montazu Bosch pumpe. Na netu sam nasao komplete gumica za remont pumpe po ceni od 15 funti, i u francuskoj 17, 20 eura. Interesuje me ako neko zna gde kod nas kupiti komplet gumica za zamenu na pumpi, posto bih mozda pokusao i sam da zamenim. Iam neka firma u Novom Sadu, koja radi to, ali nemogu nikako da nadjem. Mislim da je mozda majstorovih 50 60 eura za ruke malo previse za sat posla, s obzirom da komplet gumica kod nas nije vise od 30 ak eura. Ima li ko iskustva sa ovim problemom i kako je resio. HVALA
  11. Juce sam proverio grejace, jedan neispravan, menjam ga ovih dana. Dva imaju otpornost oko 0,3 oma, a treci oko 0,25 oma. Inace prica da se menjaju svi mi bas i nije OK, znam ja da je najbolje tako, ali kriza... Ja sam pre dve godine zamenio dva Bosch, ugradjeni su Champion. Videcu kada skinem koji je otisao sada. Zamena je malo zamuvana, ali javicu cim uspem da zamenim, od srede pa neki dan nadalje. pozdrav svima.
  12. Evo i meni na Puntu JTD isti problem. Meni je majstor premozda dve godine zamenio dva, bili su Bosch, a ugradjeni Champion. Sa vrlo malo muke ih je zamenio, malo je gurao kluceve i pre toga skinuo i pomerio neki od delova, ali nisam gledao. Sve u svemu oko 20-ak minuta. Ne znam koji su menjani, Ali mi se cini da je neki mnogo teze dostupan. Videcu ovih dana ako je za zamenu da pokusam da sam zamenim, pa cu javiti. Pozdrav
  13. Problen resen, pre oko dve nedelje, u Fiat servisu u Leskovcu, kod Nikole. Pozvali ljudi majstora sa iskustvom i alatom, koji je zabusio sraf, bez skidanja, ili pomeranja motora. Uvrnuo zatim Screw extractor tj. alat za odvrtanje iskidanih srafova, i odvrnuo sraf. Zatim stavljen novi zatezac i novi sraf, ali nisam stavio originalni, jer se isuvise malo navrce u blok (oko 12-13 mm), vec su namontirali malo duzi. Za sada sve OK. Hvala svima na pomoci. Moze da se zatvori tema.
  14. Pricam o spaneru. Mislim da ne viri uopste, jer treba prvo skinuti nosac alternatora, taj sraf prvo prolazi kroz taj aluminijumski nosac nekih skoro 2 cm, a zatim se srafi u blok motora. Kada budem skinuo nosac alternatora videcu bolje. Ja, ili majstor, sto je verovatnije. Pozdrav i Hvala
  15. Sraf nije korodirao, cist je maksimalno. On prolazi kroz aluminijuski drzac alternatora, koji je veceg precnika od navoja (ne uvrce se (bar ja nisam video navoj, a i ocigledno je veceg precnika), a zatim mislim da se uvrce u gvozdeni blok motora, ako ne gresim (koji je vec tip livenog gvozdja) E, sada pretpostavljam da kada sraf steze zatezac, on ustvari steze cauru (supli valjak) kroz koji prolazi, a koji se nalazi u sredini zatezaca. Tako da sada kada nema zatezaca (i te caure) da on ustvari i nije toliko stegnut u svom navoju jer pretpostavljam ne dolazi do kraja i da steze u dno svog navoja u bloku. Nadam se da nije nesto posebno jako zategnut. Usput, da li znas koja je duzina tog srafa. Mada izmericu kada ga izvadim. HVALA

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...