Jump to content
FAS Goran

Kardan

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

About Kardan

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

578 profile views
  1. Kolega hvala puno, napravio sam kako si rekao i sad se ugasila i ne blica više tokom vožnje.
  2. Imam problem sa lampicom check engine. Do sad mi se samo palila kad dam kontakt i kasnije se ugasi. Jučer sam gledao dijagnostiku i na motoru nije pronađena ni jedna greška, otišao sam na stranicu actuator na programu muliecuscan i kliknuo sam mišem na tekst za prvu diznu i poslje toga sam pritisao na tekst upoz.žarulja temperature vode i na tekst žaruljica kvara i onda mi se upalila lampica check engine i lampice zračnih, zračne sam poništio, a lampica check samo gori na kontaktu i kad upalim motor onda samo blica. Ponovo sam pogledao jel ima grešaka i ne prikazuje ni jednu grešku.
  3. Nabavio sam program za dijagnostiku i piše greška suvozačevog zračnog jastuka (kontaktna bravica) i poništim grešku i kad uđem u auto i neka se malo zatrese opet grešku pokaže. Jel problem u onom spoju kablova ili u samoj bravici.
  4. Kad se majstor spojio pokazao mi je da je našao jednu grešku i ja ga pitam jel ta greška za zračne i on kaže da nije od zračnih nego od motora. Kad je poništio ja krenem kući i nakon nekoliko metara ponovo se upali crvena lampica. Nakon par minuta se upalila i žuta. Probat ću skinuti zračni od vozača da vidim šta je sa kontaktom od žutog kabela. Koja gedora treba da se skine volan.
  5. Nije mi jasno kakve veze ima pozicija volana sa zračnim jastukom volana. Nikada mi se nije upalila lampica od serva niti je bilo kakvih problema sa njim. Jel ovaj žuti kabel od zračnoga što je zaokružen.
  6. Skidali smo sa volana i stoji zračni uredno prikopčan, za suvozača postoji i prikopčan je, pod sjedalima je sve prikopčano. Auto nije bio udaren u prometu. Kad bi imao jedan ispravan komp. za zračne samo da isprobam da vidim jel do njega. Čovjek je na dijagnostici rekao da je samo bila jedna greška na motoru i za zračne nije pisala greška, kad sam se vratio ponovo na dijagnostiku nije otkrivena niti jedna greška, a lampice su dalje gorile. Jedan auto električar je rekao da postoji mogućnost da je kriva kontaktna zavojnica na volanu preko koje je spojen zračni jastuk volana. Pojasevi su u redu. Postoje nekakve žute kutijice tamo gdje su pojasevi iza plastike, možda je do njih problem.
  7. Danas bio na dijagnostici i otkrivena jedna greška na motoru i poništili grešku i poslije toga se ugasile lampice zračnih jastuka. Krenuo kući i nakon 400 metara ponovo se upale lampice i ja se vratim i ponovo se spoji i dalje gore lampice, 100 kuna otišlo bez veze. Sad sam skinuo dva glavna kabela koji izlaze iz kompjutera od zračnih, isključio kabele ispod sica i isključio sam na bravici kod suvozača i nakon par minuta sve vratio nazad i dam kontakt, crvena i dalje svijetli, a žuta par puta zablica i ugasi se. Više ne znam gdje tražiti problem.
  8. Kolega ima punto 1.2 mk2 8v sa 4 zračna jastuka i gori mu žuta i crvena lampica. Crvena svijetli, a žuta svijetli i blica. Pregledati smo kontakte ali nema uspjeha. Probali smo sa programom multiecuscan i piše da nije našao nijednu grešku. Probao sam izvaditi osigurač i žuta je nestala, a crvena i dalje svijetli.
  9. Pozdrav, zovem se Dubravko i vozim fiat punto mk2 1.2 8v

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...