Jump to content
FAS Goran

Del

Members
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About Del

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.4 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Evo da podelim i svoje iskustvo sa ugradnjom plina. Ne znam da li je to isti servis kao na bezaniji ali ja sam plin ugradio u NitroGT na Novom Beogradu kod buvljaka. Nemam nijednu rec hvale za ovaj servis. Vlasnik je ultra ljubazan kad pregovarate a cim pare predju u njegove ruke vise ne postojite za njega. Ono sto je najgore u celoj prici je da mi je jednom iscureo antifriz zato sto su stavili t-racvu od plastike a ne od aluminijuma, da stvar bude gora razlika u ceni je 200 dinara po komadu! Cena u tom servisu ce uvek biti 20-50 EUR jeftinija nego u drugim ozbiljnim servisima a to i govori nesto. Ovde bih zavrsio sa NitroGT servisom. Servis koji ja mogu da preporucim je Babic (http://www.acbabic.rs/) momak radi profi i jedino kod njega je mali servis za plin 1.000 dindzi. Kod nekih koje ovde spominjete je ista stvar 2.500. Ako ste ikada gledali sta vam menjanju na malom servisu videcete da su to dva filtera jedan metalni izmedju rasprsivaca i dizni i jedan prstenastog oblika u samom raspsivacu. Sto mozete uraditi i sami ako boca ima ventil u suprotnom ode plin Ako proverite cenu kod union karica za ova dva filtera videcete koliko deru servisi sa 2.500 din i vise za mali servis. A inace sto se tice cene i kvaliteta, ako planirate kombinaciju za koju svi servisi kazu da se najbolje pokazala a to je plinski kontroler - - AC Stag 4 plus ili 300 isa2 rasprsivac - tomaseto multi ventil - tomaseto dizne - valtek alu t-racve boca u rezervnom - atiker pozovite union karic (uvoznik - http://www.unionkaric.rs/) i pitajte koliko kosta komplet za ugradnu (sve do jednog srafa) i dobicete odgovr 300EUR. Tvrde da je to cena za servisera a ja mislim da njima daju dodatni popust. Sve preko toga su ruke. Ovde mozete da vidite koji kontroler je za vas auto sa napomenom da premium zaobidjite jer je preskup http://www.ac.com.pl/en/doc/311/which-controller-should-i-choose Inace, sto se tice same ugradnje plinskog uredjaja, svaki servis ili serviser ce vam ugraditi uredjaj po semi proizvodjaca i radice. Ono sto razlikuje dobru od lose ugradnje je kuda je sprovedena instalacija, da li instalacija smeta mehanicaru pa ce onda on sve da prebacuje plinadziji, kojeg kvaliteta su delovi koji su ugradjeni, dodatni materijal koriscen prilikom ugradnje i sl. Da ne davim vise prosecan vozac ostavi auto u losem i dobrom servisu i kada uzme auto iz jednog i drugog auto ide i to ce biti tako par meseci dok ne krene check engine, stucanje i sl. Onda los servis krene sa pricom ovo je struja idi kod mehanicara a mehanicar ni ne pogleda vec krece "Plinadzija je za..bo stvar, idi kod njega..." i vi se setkate od majstora do majstora sto na plin sto na benzin troseci zivce i energiju i obecavate sebi da je sledeci auto dizel! Nadam se da sam bio od pomoci. Pozdrav.
  2. Hvala jos jednom na odgovorima, ja sam pre par godina kupio Punta 1.9 jtd i kao sto ovde spominjete registracija 25k, veliki servis 25k mnogo za mene koji prelazim 10k godisnje. Tadasnji majstor me nagovorio za jtd iz istog razloga koji se ovde spominje - 1.2 je slab motor. Nisam bio lenj i od ortaka pozajmio zastavu 10 1.2, za mene vise nego dovoljno. Zato sam prodao punta i u pretrazi na polovnim automobilima kucam iskljucivo do 1.300 cm3. Porodican sam covek i kao sto napisah ne zanima me jurcanje i sl. Nisam ni znao da postoji 1.2 16v stilo, moj burazer ima stilo karavan jtd (kupio sa pravih 180k) i jos je uzeo onaj cip iz italije pa je sa 115 dosao na 145 konja, par dana vozim ovaj auto i sve pohvale ali meni to ne treba. Listajuci polovne automobile, stilo 1.2 16v je nesto najbolje sto covek moze da dobije za te pare (2.800-3.200). U potpunosti sam svestan da kupujem auto star 10 godina koji treba odrzavati. Jedino sam se plasio da nema tih skrivenih velikih kvarova (kao sto je zamajac na jtd) u ovom slucaju taj centralni racunar a svi ostali kvarovi su deo redovnog odrzavanja. Vec sam gledao dva ali su losi, ostaje jos 3 pa javljam sta sam uradio. Jos jednom hvala na odgovorima. Pozz
  3. Hvala puno na odgovorima, medjutim pocelo je da me muci pitanje koje sam cuo sa jednog placa. Covek uporno tvrdi da je na 1.2 16v neki centralni racunar koji crkava cesce od migavca, zaboravio sam kako ga je nazvao. Ovo je vec ozbiljno ako je istinito. Ajde elektronika - senzor tu i tamo i sl. ali centralni racunar?!? Da li neko moze da potvrdi da je ovo istina? Hvala puno i pozdrav. EDIT: I zaboravih da dodam da me svi savetuju da uzmem 1.9 jtd, ja necu zbog registracije a oni kazu nije to nego svi benzinci za stila trose ulje, u prevodi rekose mi benzinci ne valjaju nista. Ja pitao komsiju koji ima 1.6 16v covek prezadovoljan. Sta je tacno a sta ne?
  4. Pozdrav svima, Znam da je vec bilo tema za kupovinu Stila 1.2 16v ali ja imam par pitanja pa molim ljude koji su strucni da mi pomognu. Kao uvod zeleo bih da napomenem da znam da svi tvrde da je 1.2 16v slab za stilo sasiju sa 5v, znam da cu na uzbrdicama da gasimklimu i sl. Mene apsolutno ne zanima preticanja ili voznja van grada a u gradu znamo svi zbog guzve retko gde moze preko 80kmh. Mene zanima niska cena registracije i jeftin servis. Svestan sam da kupujem auto star 10god i spreman sam da ulozim u njega i da ga redovno odrzavam. Moja pitanja su (numerisacu pa molim da tako i odgovorite): 1. Elektronika. Sa obzirom na to da gledam 2002 i 2003 god. cuo sam da je elektronika kod stila resena (poceo da se ugradjuje bosch komp) od 2004 god. Zanima me da li je ovo tacno i kakve sve probleme mogu da ocekujem sa elektronikom? 2. Cuo sam da se na ovim modelima cesto desava da se pali lampica za airbag zbog nekog senzora ispod suvozacevog sedista, da li je ovo tacno i da li zna neko koliko kosta servis? 3. Kao sto vecina nas zna da se kilometraza (sa table i kompa) vraca za 20EUR, a servisna kupuje za 15EUR, sta proveriti pri kupovini da bi se videla bar priblizna kilometraza? Uglavnom ne menjaju volan, i pedale, mada su iste u AP sportu cca. 300 din. Da li gledati enterijer, nebo, komande i sl. 4. Da li je istina da svi stilo benzinci trose dosta ulja (ja mislim da sam negde video da je na 10.000 km 1 l po fabricikim knjigama)? Eto ako se setite da treba obratiti paznju na jos nesto ili sl. svaka sugestija je dobrodosla. Pozdrav.
  5. @Miki. Da se razumemo ja sam kod vas odradio veliki servis, termostat i sta li je vec bilo. I uopste nisam nezadovoljan odnosom prema musterijama samo sam kako sam i napisao razocaran sto sam stekao utisak da ste me otkacili za proveru kilometraze i klime (kvalitetno testiranje rada klime ili elektronska ispravnost klime?) mene je samo zanimalo radi li ili ne, i naravno ova cela prica sa srafom za antifriz. Ja iskreno posle servisa kod vas nisam podizao haubu mesec, dva i kada sam hteo da sipam tecnost za soferku vidim da je nivo za antifriz ispod MIN a bio je oko MAX, dospem tecnost i vratim na MAX, posle nedelju dana opet ispod MIN. I onda Toma (Resnik) sredi sraf i sada je OK. Mozda se meni zalomilo pa sam jedan na 100 zadovoljnih ali to je moj krajnji utisak. Pozdrav.
  6. Izvinjavam se sto je majstor ostao tolika tajna, ali ja bas iz razloga sto ovde svi preporucuju majstore nisam hteo da radim isto jer sam samo jednom bio kod njega. Ali naravno da nije nikakva tajna. Majstor je Toma iz Resnika koga mi je preporucio kum jer zivi u Resniku. mozda je nekima daleko ali to prepustam vama. Radio je u Delti sada ima svoj servis kuci - kanal, dizalica, "laptop" za dijagnostiku i sve sto imaju i drugi servisi. Evo i kontakt. Toma 063 349 192 @Miki. Ispravka mislio sam iznad 16 C. A kako mi ostaviste onaj ventil za antifriz onakav? Ne ulazim u to da li je bio ostecen ili ste ga vi ostetili ali prosto mi neverovatno da niste videli kada si menjao termostat i antifriz jer ako sam dobro razumeo morao si da ispustis vazduh na njemu. Pozdrav
  7. Pozdrav svima, evo ja da dodam svoje misljenje za TIM servis. TIM sam izabrao zato sto sam ovde procitao sve najbolje i drugar mi je preporucio. Medjutim smorio sam se kada mi je Toma rekao da ne moze da proveri pravu kilometrazu na puntu 2, i Miki kada mi je rekao da ne moze da proverim klimu ako nije ispod 16 C napolju. kod drugog majstora shvatih da ih je mrzelo da se cimajum jer je ovaj lik proverio i kilometrazu (sa istim "laptopom" koji ima i TIM) i klimu na 10 C. Menjao sam i termostat kod njih i neokn toga mi je polako ali sigurno curkao antifriz, da bi isti ovaj majstor video (a i ja svojim ocima jer sam bio prisutan) ostecen mali ventil na crevu koji sluzi za ispustanje vazduha iz instalacije. Covek mi je razbusio ventil (posto je od plastike) urezao navoj i stavio gumicu sa srafom. Za jednog majstora i nije toliko tesko. A ne da mi ostave tako ostecen ventil jer su sigurno morali da vide kada su menjali termostat. Eto da li se meni zalomilo kod TIM-a ili sta vec uglavnom ja tamo vise ne idem. Ja mogu bez rezerve da preporucim trenutnog majstora, pa ako nekoga zanima moze da me cimne na PP. Pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...