Jump to content
FAS Goran

Nenad777

Members
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

About Nenad777

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Skoda Octavia 1.9 tdi

Recent Profile Visitors

622 profile views
  1. Znam da je sada aktuelniji onaj u Ostruznici...mislim da se Fica zove servis, ali pazi imas dva servisa jako blizu drugi je neki Malinic ili neko sl prezime, nije nii on los ali Fica je kazu bolji. Meni je Malinic uradio neuspesno ali bio je korektan i vratio novce. Kada se stavi odgovarajuci fixni set nema greske ni razlike u voznji. Problem je najveci uzeti proveren set za odredjeni tip vozila inace nastaju problemi, vibracije i sl nus pojave.
  2. Ja mislim da je predjena kilometraza jako bitna, druga stvar je sto je ona kod nas obesmisljena jer je na 95% automobila vracena. Tako da vredi pokusati naci tih 5 od 100 primeraka. Ne vidim sto bi poredili neke automobile koji nisuodrzavani, njih treba odbaciti i sa malom i sa velikom kilometrazom. Znaci sto bi rekli boje bogat i srecan nego siromasan i bolestan. 100 000 km kod kvalitetnih automobila podrazumeva samo menjanje ulja, filtera i plocica 100-200000 idu diskovi, set kvacia plivajuci ili ne, moguce alternator i anlaser preko 200000 ide tj moguce je SVE ....turbo, egr, dizne moguce uz nase gorivo, delovi prenosa, diferencijal aksijalni, letva volana i td onda klimatizacija zakazuje, mali hladnjak, klapne glave, elektronika zeza, ECU, pa lezajevi tocka koji cesto idu sa celom glavcinom zavisno od modela, srafofi su zaribani, oblajznuti korozirani, plastika ispostena zabice pucaju, prekidaci otkazuju i jos MILION sitnica koje oduzimaju vreme, novac i zivce presvega Po meni i te kako ima razlike u kilometrazi BEZ OBZIRA i ako je odrzavan auto, zub vremena i zamor materijala cini svoje. Ovo pricam kao vlasnik nekada novog automobila (2008) koji sada ima 260000 km i odrzavan je po PSu. Tako da meni ta da nije bitno koliko je presao ako je odrzavan ne pije vodu (inace primetio sam da je ovo omiljena recenica i vlasnika nasih placeva)
  3. Ma ja sam detaljno prelistao o Puntu 2, a onda zinulo dupe za Grandea a i cene kada se gleda 2006-7 godiste se ne razlikuju previse. Gledao sam Punta2 1.2 2009 i Grandea 2006 1.4 + gas. Oba cene 3500 i oba su na blizu 100000km. Vlasnici, nase table. Po meni tu nema logike u korist Grande Punta. Nista, moram lagano da udjem u Grande Punto tematiku
  4. Ja sam cuo da ako je kilometraza profy skinuta nema sanse da se utvrdi dijagnostikom E sad, ok, da batalim volan kao pokazatelj koliko je auto rabljen... dajte mi neki reper specifican za Grandea koji pokazuje koliko je vozen. Ja cu svakako kada odaberem kandidata otici do nekog Fiat servisa ali da ne cimam i sebe ni druge nekim krsevima
  5. Ok, znaci relativna stvar su volani, a klimatronik znam da je bolja i lepsa stvar nego me brine sto gledam kola 10 godina starosti pa me brine i kvarljivost te elektronike. Kad smo kod elektronike, jel odlazi ECU kao kod stila benzinaca?
  6. Auto ce biti drugi u kuci, dakle samo za grad ce se koristiti. Znaci funkcionalan je i sa 1.2, da znam da ne izbegavam ni njih jer su i najpovoljniji sa cenom ti 1.2 NED ti kazes da je na 130kkm POCELO, onda na 150 ne moze iti izguljen ceo ili na 120 pola volana kao sto sam vidjao. Ako pocne da se ljusti na 130, pretpostavljam da se ozbiljnije oguli koza na 200Kkm , to i jeste logicno. Jos mi samo objasnite taj luft napred na haubi i da li se klimatronici kvare, da gledam manuelnu klimu samo?
  7. Imam par pitanja u vezi Grande Punta... Prvo je vezano za ljuscenje koze volana koje je ocigledna boljka ali me zanima recimo kolika je srazmera u odnosu na predjenu kilometrazu? Recimo vidim jednog sa navedenih 115000 km i oljuscena 1/3, a na drugom od 150000 2/3 volana, da li je to realno? Posle koliko kilometara pocinje da se ljusti kozni volan, da li su ova dva primera verovatnije na 200 i 300000 km? Druga nedoumica su mi haube, na retko kojem je prednja linija uz branik ravna u dlaku i bez lufta, da li je luft posledica otvaranja ili udaranja? Trece su motori, posto ne bezim od benzinaca jer ce se auto malo voziti (do 10000km godisnje) a jeftiniju su i mozda manje presli, da li je taj 1.4 motor stvarno kao mrtav konj sto se performansi tice? citam kako se mnogi zale na performanse, a i jedan prodavac mi je sam rekao da ne vuce auto bog zna sta. Pitam se kako onda onaj 1.2 u opste pokrece Grandea i da li je taj 1.2 u svakom slucaju za izbegavanje? Da li se klimatronik kvari i tesko popravlja tj da li je bolje uzeti polovnjaka sa manuelnom klimom? Gledam starije modele zbog cene ...dakle 2006 -7 uglavnom. Auto ce se koristiti samo u gradskoj voznji i vozice ga zena tako da performanse mozda i nisu najbitnije vec pouzdanost i izdrzljivost.
  8. Ja ne znam ni thumbnail ni screenshot da postavim pa mi posaljite uputstvo i no problemo
  9. Ovaj je malo veseliji http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7718844/zastava-10 "Bakin punto"! Ne znam da li je baka bila teza na gasu ali na sedistu ocitio jeste. Sto se opreme tice, klimu nema ali ima kisobran...sto je opet ok zastita od sunca kad upekne 40stepeni
  10. Ovo moze u rubriku "verovali ili ne", osim ako nije spustio za soma evra http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7746192/volkswagen-golf-2 Ovde opis sve objasnjava, surova nasa realnost Mozda je i najbolje da pocnemo da vozimo kola do 500 evra i da ih bacamo do sledece registracije http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7817856/fiat-stilo-19-jdt

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...