Jump to content
FAS Goran

Tesha

Members
  • Content Count

    57
  • Joined

  • Last visited

About Tesha

  • Rank
    Regolari
  • Birthday July 25

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Petrovgrad

Previous Fields

  • Garage
    GP Emotion 2006 1.4 16V 95hp

Recent Profile Visitors

1034 profile views
  1. Jesi li proverio pumpu za gorivo?
  2. Jel neko postovao ovaj test? https://revijahak.hr/2023/04/05/test-ljetnih-guma-ocekivana-dominacija-premium-marki-mnogo-solidnih-jeftinijih-proizvoda/ TEST LJETNIH GUMA: Očekivana dominacija premium marki, mnogo solidnih jeftinijih proizvoda! Jubilarnu 50. obljetnicu objavljivanja testova automobilskih guma europski autoklubovi i HAK proslavili su mega testom rekordnih 50 ljetnih pneumatika u najpopularnijoj i najzastupljenijoj dimenziji na tržištu 205/55 R16 Povodom velikog jubileja, 50 godina od objavljivanja prvih testova automobilskih guma, europski autoklubovi i HAK priredili su pravi spektakl te prvi put u povijesti rigoroznim ispitivanjima podvrgnuli rekordnih 50 različitih ljetnih pneumatika. Izabrana dimenzija bila je, očekivano, ovoga trenutka najpopularnija i najzastupljenija na tržištu, oznake 205/55 R16. Kako to i dolikuje velikoj obljetnici, ujedno su uvedene i određene novine u način testiranja i bodovanja, pa se tako ukupna ocjena odsad računa na osnovu rezultata u dvije velike kategorije. Prema novim kriterijima ocjenjivanja, sigurnost vožnje nosi 70% bodova, a tzv. ekološka ravnoteža preostalih 30%. Sigurnost vožnje sastoji se od dvije već poznate potkategorije – ponašanje na suhoj (40%) i mokroj (60%) podlozi, dok ekološku ravnotežu čini: predviđena kilometraža (40%), izdržljivost (20%), potrošnja goriva (20%), buka (10%) i premijerno – održivost (10%). Kad smo već kod ekologije, onda odmah na startu kažimo da ni u jednom od 50 testiranih primjeraka nisu pronađeni tragovi opasnih kontaminirajućih tvari, što je iznimno pozitivna vijest. Bez obzira na to kako masivan bio, ni ovaj test, poput nekih prethodnih, nije iznjedrio proizvod s maksimalnom ocjenom izvrstan. Njih 10 su zato vrlo preporučljivi (to su kvalitetne i ujednačene gume), 21 se preporučuje (imaju manje nedostatke u jednoj kategoriji koju snažnija druga ne uspijeva potpuno kompenzirati), 12 se djelomično preporučuje (imaju jasne nedostatke u barem jednoj od dvije glavne kategorije, zbog čega ne mogu zaslužiti višu ocjenu), dok se 7 proizvoda ne preporučuje te im je ukupna ocjena smanjena (svima zbog ozbiljnih propusta na mokroj podlozi). Što se tiče najboljih, na vrh poretka isplivala su dva mini pobjednika: Goodyear Efficient Grip Performance 2 i Continental PremiumContact 6. I dok im je ukupna prosječna ocjena potpuno jednaka (2,0), zanimljivo je da su u glavnim kategorijama bili relativno različiti. Goodyearov pneumatik je bio dosta bolji na području ekološke ravnoteže koja nosi 30% bodova (1,7 – 2,6), dok je Continentalov pneumatik bio dominantniji na polju sigurnosti vožnje koja nosi 70% bodova (1,8 – 2,1). Odmah do njih, sa samo desetinku slabijim rezultatom, na treću se poziciju smjestio Michelin Primacy 4+ (ukupni prosjek 2,1), koji je bio najbolji u manje vrijednoj kategoriji (1,6), ali i najslabiji u onoj vrednijoj (2,3). Na začelje ove dugačke liste smjestili su se veliki gubitnici na mokroj podlozi, to su redom slabije poznati brendovi: Rotalla RH 01 (4,7), Berlin Tires Summer UHP 1 G2 i Lassa Driveways (oba 5,3), Evergreen EH 226 i Riken Road Performance (oba 5,4) te DoubleCoin DC99 i Premiorri Solazo (oba 5,5). Analiza po najvažnijim potkategorijama s područja sigurnosti vožnje pokazuje da se na suhoj podlozi slavljenik skriva iza naziva Falken Ziex ZE310 EcoRun. Ova guma vozaču nudi najbolje povratne informacije s upravljača, testnim vozilom (VW Golf VIII) upravljalo se iznimno precizno i u potpunosti prema željama vozača. Ništa slabiji Falken nije bio ni pri rubno visokim brzinama, a istaknuo se i po kratkom zaustavnom putu (s 37,4 metra bio je samo metar i pol slabiji od najboljeg ‘kočničara’ Continental PremiumContacta 6). Na drugom kraju ovoga poretka nalaze se Radar RPX 800 i Premiorri Solazo, koji vozačima daju vrlo malo feedbacka s upravljača, reagiraju sa zadrškom te pokazuju snažnu namjeru preupravljanja prilikom iznenadnih manevara izbjegavanja prepreka. To može biti posebno rizično na autocesti, kad vozač treba reagirati u hitnim slučajevima. Na kraju, dodajmo još jedan poražavajući podatak u vidu činjenice da prethodno spomenuti model Premiorri Solazo ima najduži put kočenja pri brzini od 100 km/h do 0 km/h. U točki gdje se Continental u potpunosti zaustavi, vozilo s Premiorri gumama kotrlja se brzinom od više od 40 km/h, što je iznimno opasno. Još lošije vijesti dolaze s mokre podloge, gdje se najkvalitetnijim proizvodom pokazao Continental PremiumContact 6 (prostora za napredak jedino ima na polju akvaplaninga). Naime, na mjestu gdje Continental stane, vozilo s DoubleCoin DC99 pneumaticima uspjelo se zaustaviti od 100 km/h do samo 52 km/h, što predstavlja uistinu tragičnu informaciju! Kategorija ekološke ravnoteže donijela nam je apsolutnog pobjednika. Michelin e.Primacy zabilježit će ozbiljne nedostatke i na suhoj i na mokroj podlozi (zbog čega se samo djelomično preporučuje), ali kad je u pitanju ekologija, ovaj model briljira. Uostalom, već iz naziva se vidi da se marketinški radi o eco-friendly modelu, koji nema samo najveću predviđenu kilometražu (71.500 km), nego je i najizdržljiviji te jedan od najlakših (8 kg) i najštedljivijih pneumatika na testu. Usporedbe radi, najmanju predviđenu kilometražu ima Zeetex ZT 1000 (samo 23.100 km). Ekološki model na ovom testu imao je i drugi globalni ‘igrač’ – Continental, samo što njegov adut UltraContact nije toliko ekstreman kad je u pitanju zaštita prirode, pa mu je i ukupna ocjena bolja (preporučuje se). U zaključku ovoga mega testa možemo samo reći da sigurnost nema cijenu (naravno, ako nam financijske prilike to iole dopuštaju), jer se najveće razlike očitavaju na mokroj podlozi. A tamo je najslabije rezultate postigla upravo najjeftinija guma. Djelomično je za to sigurno zaslužna i koincidencija, ali ovoga puta karte su se naprosto tako posložile! I na to ne treba žmiriti. Druga velika prednost ovoga testa je prilika da si vozač sam odabere gumu koja će najviše odgovarati njegovu stilu vožnje, jer ne odgovara isti proizvod pojedincu koji radi ‘milijun’ kilometara godišnje i onome koji uvijek pokušava što brže doći od točke A do točke B. Tu onda uskače ova super bogata lista s čak 50 pneumatika, koja svakome nudi nešto po volji. Međutim, bez obzira na stilove vožnje, sigurnost bi uvijek morala biti visoko na listi prioriteta, gdje proizvodi koji se djelomično preporučuju, a pogotovo oni koji se ne preporučuju, ne bi trebali biti u užem izboru. TESTIRANE GUME, PREDNOSTI, NEDOSTACI… Goodyear Efficient Grip Performance 2 vrlo preporučljivo + ujednačena guma, sigurna na suhom, sigurna na mokrom, vrlo velika predviđena kilometraža, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci kod akvaplaninga Continental PremiumContact 6 vrlo preporučljivo + ujednačena guma, sigurna na suhom, najbolja na testu na mokrom, velika predviđena kilometraža, mala potrošnja goriva – manji nedostaci kod akvaplaninga, nešto teža guma Michelin Primacy 4+ vrlo preporučljivo + ujednačena guma, sigurna na suhom kod vožnje na limitu, sigurna na mokrom, vrlo velika predviđena kilometraža, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci u udobnosti vožnje na suhom Bridgestone Turanza T005 vrlo preporučljivo + ujednačena guma, sigurna na suhom, sigurna na mokrom, još dobra predviđena kilometraža, vrlo mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci u poprečnom akvaplaningu, nešto bučnija guma Nokian Tyres Wetproof vrlo preporučljivo + ujednačena guma, sigurna na suhom, sigurna na mokrom, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci u poprečnom akvaplaningu, prosječna predviđena kilometraža, srednje izdržljiva Falken Ziex ZE310 EcoRun vrlo preporučljivo + ujednačena guma, vrlo sigurna na suhom, sigurna na mokrom, dobra predviđena kilometraža, vrlo mala potrošnja goriva – manji nedostaci u poprečnom akvaplaningu, nešto teža guma Continental UltraContact vrlo preporučljivo + ujednačena guma, još dobra na suhom, vrlo dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci kod uzdužnog akvaplaninga, nedostaci kod poprečnog akvaplaninga Kumho Ecsta HS52 vrlo preporučljivo + ujednačena guma, još sigurna na suhom kod vožnje na limitu, sigurna na mokrom, dobra predviđena kilometraža, rubno izdržljiva, vrlo mala potrošnja goriva – manji nedostaci u udobnosti vožnje na suhom, manji nedostaci u poprečnom akvaplaningu, nešto teža guma Hankook Ventus Prime4 vrlo preporučljivo + ujednačena guma, još sigurna na suhom kod vožnje na limitu, sigurna na mokrom, dobra predviđena kilometraža, izdržljiva guma, mala potrošnja goriva – manji nedostaci u udobnosti vožnje na suhom, manji nedostaci kod akvaplaninga, nešto teža guma Nexen N’Fera Primus vrlo preporučljivo + ujednačena guma, sigurna na suhom, sigurna na mokrom, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, manji nedostaci po izdržljivosti Kenda Kenetica Pro KR210 preporučuje se + sigurna na suhom, još dobra na mokrom, mala potrošnja goriva – prosječna predviđena kilometraža, manji nedostaci po izdržljivosti Kleber Dynaxer HP4 preporučuje se + dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva, mala potrošnja goriva – manji nedostaci na suhom, manji nedostaci na mokrom, nešto teža guma Fulda EcoControl HP2 preporučuje se + još sigurna na suhom, dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva guma, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci u udobnosti vožnje na suhom, manji nedostaci na mokrom Toyo Proxes Comfort preporučuje se + još sigurna na suhom, dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva guma, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci u udobnosti vožnje na suhom, manji nedostaci na mokrom Debica Presto HP 2 preporučuje se + dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva guma, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na suhom, manji nedostaci na mokrom Dunlop Sport BluResponse preporučuje se + sigurna na suhom, rubno izdržljiva, vrlo mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža Pirelli Cinturato P7 C2 preporučuje se + sigurna na suhom, još dobra predviđena kilometraža, mala potrošnja goriva – manji nedostaci na mokrom, manji nedostaci po izdržljivosti Sava Intensa HP2 preporučuje se + još dobra predviđena kilometraža, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na suhom, manji nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, manji nedostaci po izdržljivosti Semperit Speed-Life 3 preporučuje se + sigurna na mokrom, još dobra predviđena kilometraža, rubno izdržljiva, mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na suhom, nešto bučnija guma Firestone Roadhawk preporučuje se + sigurna na suhom, visoko izdržljiva, najlakša guma na testu, mala potrošnja goriva – manji nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, bučna guma BF Goodrich Advantage preporučuje se + msigurna na suhom, visoko izdržljiva, mala potrošnja goriva – nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, bučna guma GT Radial FE2 preporučuje se + sigurna na suhom, mala potrošnja goriva – nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža ESA+TECAR Spirit Pro preporučuje se + sigurna na mokrom, dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom Barum Bravuris 5HM preporučuje se + mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, bučna guma Viking Protech Newgen preporučuje se + još dobra predviđena kilometraža, rubno izdržljiva, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom Norauto Prevensys 4 preporučuje se + sigurna na mokrom, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, prosječna predviđena kilometraža, srednje izdržljiva Apollo Alnac 4G preporučuje se + mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, nešto manja predviđena kilometraža, srednje izdržljiva General Tire Altimax One S preporučuje se + dobra predviđena kilometraža, rubno izdržljiva, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom Giti GitiSynergy H2 preporučuje se + sigurna na suhom, rubno izdržljiva, mala potrošnja goriva – nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, srednje teška guma Petlas Imperium PT515 preporučuje se + dobra predviđena kilometraža, visoko izdržljiva, još mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, srednje teška guma, bučna guma Uniroyal RainSport 5 preporučuje se + sigurna na mokrom, još mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, prosječna predviđena kilometraža Hifly HF 201 djelomično se preporučuje + dosta visoko izdržljiva, još mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža Cooper ZEON CS8 djelomično se preporučuje + sigurna na mokrom, još mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, prosječna predviđena kilometraža, srednje izdržljiva, teška guma Westlake Z-107 djelomično se preporučuje + još dobra na suhom, još mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na mokrom, mala predviđena kilometraža, srednje izdržljiva Minerva F 209 djelomično se preporučuje + visoko izdržljiva, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža King Meiler Sport1 djelomično se preporučuje + obnovljena guma, rubno izdržljiva, vrlo mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, srednje teška guma Tomket Sport djelomično se preporučuje + rubno izdržljiva, najlakša guma na testu, mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža Michelin e.Primacy djelomično se preporučuje + ekološki najbolja guma, najveća predviđena kilometraža na testu, najizdržljivija guma na testu, mala težina, vrlo mala potrošnja – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom Laufenn S Fit EQ+ djelomično se preporučuje + mala težina i potrošnja goriva – manji nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, mala predviđena kilometraža, srednje izdržljiva Delinte DH 2 djelomično se preporučuje + mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, mala predviđena kilometraža, srednje izdržljiva Zeetex ZT 1000 djelomično se preporučuje + mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, mala predviđena kilometraža, nisko izdržljiva Avon ZV7 djelomično se preporučuje + mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, manji nedostaci na mokrom, mala predviđena kilometraža, nisko izdržljiva, srednje teška guma Radar RPX 800 djelomično se preporučuje + mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, nedostaci na mokrom, mala predviđena kilometraža, srednje izdržljiva, srednje teška guma Rotalla RH 01 ne preporučuje se + izdržljiva guma, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža Berlin Tires Summer UHP 1 G2 ne preporučuje se + rubno izdržljiva, mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, srednje teška guma Lassa Driveways ne preporučuje se + izdržljiva guma, mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, srednje teška guma, bučna guma Evergreen EH 226 ne preporučuje se + još dobra predviđena kilometraža, izdržljiva guma, mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, srednje teška guma Riken Road Performance ne preporučuje se + izdržljiva guma, mala težina i potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, bučna guma DoubleCoin DC99 ne preporučuje se + vrlo velika predviđena kilometraža, vrlo visoko izdržljiva, vrlo mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, najduža zona kočenja na mokrom na testu, srednje teška guma Premiorri Solazo ne preporučuje se + visoko izdržljiva, mala potrošnja goriva – nedostaci na suhom, veliki nedostaci na mokrom, prosječna predviđena kilometraža, najteža guma na testu Preuzeto sa: revijahak.hr
  3. Koliko je opasno kada šolje krenu da lupkaju? Da li se moraju odmah menjati ili može da se tera neko vreme? Pitam jer idem na dalji put (1500km) . Neko je negde u nekoj temi spominjao da je nakon zamena šolja morao da menja i amortizere jer su "propišali" kada su skidani i vraćani. Nemam sada novca da menjam sve. :/
  4. Put ZR-AR-ZR prosek po board-u 5,4l, Zimus u gradu 7,4l...po board-u. Fiat GP 1.4 95ks
  5. Malo da živnem temu. @Aca Vulco, ako je i dalje aktivan na forumu...kako si uspeo da izvučeš samo otvore bez skidanja konzole? Čitam uputstvo već treći put ali ne kapiram. Upalo mi je par krilaca prilikom "stručnog" vađenja. Nabavio sam druge polovne otvore ali i dalje ne mogu da iščupam stare. Ako neko drugi zna znanje bio bih mu zahvalan, i pivo/dva ako treba
  6. Za leto, iz iskustva korisnika, da li je bolje 185/65 R15 ili 205/45 R17? Jel mnogo tvrdo na preći sa 185/65 na 205/45? Ne ložim se na izgled i NFS, porodičan čoek a imam fabričke alu felne R17 za GP-a koje mi čame u podrumu.
  7. Od skora su u ponudi i led aftermarket sijalice u ver H7 i H4 dozvoljene za korišćenje u nekim zemljama EU. Da li neko ima iskustva sa njima i da li vrede kupovine? Cene u DE su od 100e-125e U pitanju su Osram Nightbreaker LED i PHILIPS Ultinon PRO6000, za Francusku Pro6001 https://www.osram.com/ecat/NIGHT BREAKER H4-LED-LED lamps (street-legal)-Car lighting-Automotive/com/en/GPS01_3695161/ZMP_4063288/ https://www.philips.de/c-e/au/autolampen/scheinwerfer/ultinon-pro6000-led.html Htedoh da ubacim i link testa sa YT ali nešto neće...
  8. Puni mi se gepek vodom na GP kada je kiša. Našao sam gde curi i gde bi mogao da bude ulaz vode. Slika gepeka i gde voda ulazi je označeno crveno, a spoj neke git mase ilištaveć na drugoj slici je mesto gde voda možda ulazi u šasiju. Danas sam skinuo tapacirung i sipao vodu flašom po delovima oko gepeka kako bih video gde prodire. Kada sam polivao po tom delu počela je voda da se sliva u gepek. Da li neko ima ideju kako ovo može da se sanira u kućnoj radinosti ili mora to kod limara da se radi?
  9. BIo je u oglasima neko vreme. Kako ga je prao nemam pojma :/ Ima i moj upit u drugoj temi sa linkom baš za taj auto. Bio je unutra suv kada sam ga gledao osim tepiha u gepeku, prodavac rekao da je to od dubinskog pranja. Kao hladnije je pa se teže suši.....ali gepek i curi negde ali to ću u drugoj temi. Elektirčar je rekao da je bilo vlage u prekidačima pa sam to povezao sa pranjem koje je prodavac spomenuo.
  10. Rešeno danas kod autoelektričara. Prodavac je dubinski oprao auto dok ga je spremao za prodaju pa je voda stigla do prekidača za nivelaciju. Tepih u gepeku je bio pun vode. Sedišta tek tek. Oprao i elektroniku, što da ne. Prekidač za spuštanje farova je bio vlažan i u kratkom spoju,
  11. Kada iz kabine pokušam da podignem snop farova, uvek mi vraća na 3, najniži nivo. Motori rade, tj vidi se da se svetlo podigne i samo od sebe spusti čim pustim taster za nivelaciju. Da li neko ima ideju šta može da bude problem?
  12. Da li može pomoć nekog sa oštrom okom i dobrim poznavanjem polovnih automobila da baci pogled na oglas za Grande Punta? https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20683012/fiat-grande-punto-14-16v-dinamiq?attp=p3_pv0_pc1_pl2_plv2 Kilometraža sigurno nije ta, baš je izlizan radio i fali mu onaj tapacirung iza motora do kabine....toliko ja znam Treba mi mišljenje da li je ok 1.4 16v motor ili je ipak bolji sa 8v? Hvala unapred.
  13. Pre dva meseca mi je zamenjen termostat i od tada imam par problema sa temperaturom. U toku vožnje, kada dostigne radnu temperaturu, u krivini ili na nekom spustu mi spusti temperaturu na pokazivaču za neke dve-tri crtice pa se vrati na sredinu skale. Dešava se više puta u toku vožnje. Ne čujem pretakanje rasladne tečnosti u malom hladnjaku dok se vozi. Prvo sam mislio da je loše ozračen, ozračivao sam ga sam (uspeo da sjebem i onaj mali plastični šraf kod ulaza u mali hladnjak, zamenio ga običnim srafom ) Ne vidim da negde gubi tečnost (ventili za ozračivanje, creva, posuda...sve proverio), nivo je ok, crevo mekano na dodir dok je termostat otvoren. Bio do servisera koji mi je sve proverio i rekao ma vozi ga tako, sve je ok. Šta može da bude problem? Da li da idem do drugog servisera?
  14. Sve prošlo ok. Pitao me odmah lik što radi tehnički da li mi rade svi brisači, ja reko juče ih baš testirao zbog njih sigurno neću pasti Više sam brinuo za ručnu kočnicu jer mi je auto 2002. god ali je to sve prošlo ok. Nisu me vraćali, tj prošao sam iz prve. Neki dečko je bio posle mene na tehničom dok je bila kontrola tu. Znam da je lik sa tehničkog spominjao da će možda biti problem zbog matiranih farova jer drastično smanjuju vidljivost. Nisam sačekao da vidim da li je prošao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...