Jump to content
FAS Goran

berni1756

Members
  • Content Count

    37
  • Joined

  • Last visited

About berni1756

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 05/20/1986

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.2 16v

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Problem mi se ponovo javio (trzanje kada je motor zagrejan)... Jedno vreme je bilo ok (menjao sam svečice), ali je sada opet počeo da trza kada je motor zagrejan, na pr. i u leru pustim 4-5s radi normalno i secne jednom i sve tako, kada skrećem na semaforu i prebacim u 2.brzinu obavezno secne 3-4 puta malo jače. Pri višim obrtajima skoro ništa, uglavnom na niskim. Kada je hladan isto ništa. Šta bi moglo da bude, da nisu možda opet kablovi za svečice (menjao sam 3 x za četri godine)? U pitanju je Punto MK2, 1.2 16v Pozdrav iz Kovina
  2. Gorane... Evo mene opet sa novim problemom... Juče sam sipao 25 litara benzina (sipao običan BMB na NIS-ovoj pumpi - reko više dobijem ), i posle nepunih 5 km, auto počeo strašno da trza... Prešao sam oko 250km, i koliko sam primetio, trza samo i isključivo samo kada je motor zagrejan i to toliko jako da imam utisak da će da mi otkine nosač motora... Kada je hladan, sasvim normalno se ponaša, vuče bez problema... Ono što sam menjao u zadnjih 8-10.000km su kablovi (stavljeni original), svečice - DENSO, Bobina - čini mi se MEAT i DORIA (oko 6.000 din), filter vazduha, ulje normalno... Šta bi moglo da bude problem, da lije samo možda do goriva? Čudi me da kada je hladan, normalno se ponaša, pali bez problema, vuče lepo... PS: u pitanju je Punto Mk2, 1.2, 16v... Hvala unapred...
  3. Verujte mi, uspevam svuda, naravno na ležećim policajcima moram skoro pa da stanem pa u 1.brzinu...Do sada sam prešao oko 50.000km, i nigde nisam ni jednom zakačio... Jedini problem je parking kada je veća bankina u pitanju to izbegavam, mada i za to sam ima rešenja, ili u rikverc, ili ukoso dok mi se podigne prednji deo auta ... Sutra ću slikati auto (imam slike ali ne baš iz profila gde se najbolje vidi koliko je spušten) pa ću postaviti... Jedini je problem što je auto baš tvrd (možda preterano), ali zato u krivinama nema naginjanja, niti proklizavanja, na auto putu milina.... Sa drugim Puntom gde sam max ulazio u krivinu sa 100, sa ovim 130 bez ikakvog problema...
  4. Ako nekome pomogne: Ja vozim Punta mk2 koji je spušten maximalno (60/40) sa sportskim amortizerima i sportskim oprugama i to letnji set sa gumama 185/55-R15 na felnama od 7j ET35 + distanceri svuda od 11mm i zimski set isto sa gumama 185/55-R15 na felnama od 7j ET37 (razlika 2mm) +isti distanceri svuda od 11mm... Gume nigde ništa ne zakačinju iako je spušten auto maksimalno... Oko rubova takođe ništa nije proširivano... Pozdrav
  5. Meni prekidač (krug) kada prebacujem toplo-hladno ili obrnuto čuje se baš onako grubo kao da preskače neki zupčanik ako mogu tako da ga nazovem, i imam utisak kao da baš "preskoči" nekoliko zubaca, tj. ne prebaci na pr.skroz na hladno ili na toplo... Bio sam kod Gorana, kaže da uzmem na otpadu taj set prekidača (toplo-hladno, jač.ventilatora i deo gde da duva) sa sajlama, i da će zameniti... Jel menjao neko to, zna li koliko je teško to zameniti, eventualno koliko košta zamena (dal bih mogao na pr.sam da menjam...)?
  6. Moja situacija izgleda ovako... Imam petokrake alufelne 15, od 7 jota, sa ET35, sa gumama 185/55-R15 + distancere od 1,1cm i napred i nazad... To mi je "letnji set" guma... Pored toga imam 4 zimske gume isto 185/55-R15 koje su skoro nove... Pošto me mrzi više da dajem pare svake godine po dva puta na zamenu (2.000 x 2), interesuje me da liodgovara možda za punta čelična felna do Stila, da napakujem zimski set? ET na felnama po oglasima je 43 (što me najviše i plaši), da ne kupim, a posle da ne mogu da montiram... da lineko ima iskustva u tome? Eventualno da lineko ima "napakovane" gore spomenute felne sa 185/55-R15 gumama, kako bih samo probao?
  7. Glavni problem koji sam imao rešen posle par dana zamenom senzora obrtaja bregaste... Ono što nije rešeno je miris antifriza u kabini, rečeno mi je u servisu da antifriz nigde ne curi, da su komplet sve proverili, pregledali (iako dolivam redovno), i da su "produvali" kompletan ventilacioni prostor... Meni je problem i dalje tu... Naročito sada, kada sam danas uključio grejanje, ono je strašno... Hteo bih da pitam Goran-a (pošto nije bio u servisu prilikom preuzimanja auta), koliko košta zamena malog hladnjaka (ili grejača kabine) napomena: Punto je bez klime pa ne znam šta ima, kao i regulatora na centralnoj konzoli (toplo/hladno sa sajlama) ako uzmem na nekom otpadu? Navratiću ovih dana za "kusur"... Pozdrav
  8. Nov branik za Škodu Feliciju, nemontiran, otpakovan samo zbog slikanja...Cena:40 evra (Kupljena za 80 evra), a razlog prodaje je slupan kompletan auto pre zamene branika... Najbolje lično preuzimanje zbog veličine...
  9. Danas sam ostavio Punta tamo sa urađenom dijagnostikom kod njih (kvar: napon na senzoru bregaste osovine).... Videćemo kako će ispasti popravka na kraju... (cena, urađen posao, i ostalo)... Dosad nisam imao iskustva sa ovim servisom, sa drugima samo negativna... Pozdrav još jednom Goranu...
  10. Zamenu nisam radio ja, nego servis, mada sam bio prisutan celo vreme. Ni ja ne vidim kako je mogao da uđe vazduh, kada creva nisu dirana. Opet, nakako mi nema logike da se ovako ponaša kočnica, što kažeš deblji disk, deblje pločice a niže hvata.. Očigledno moram da se vratim na reklamaciju,iako nemam predstavu šta je ovo prouzrokovalo... Jedino na šta sumnjam iz ranije čitanih postova je da nazovi "majstor" nije vratio klipove na mesto (bar nisam video), al onda ne znam da limože uopšte da se montira... Šta vi mislite?
  11. Da ne otvaram novu temu... Menjao sam diskove i plocice pošto su mi bili pri kraju, stavio sam Lukasove komplet. Ono što sam primetio odmah je da kočnica mnogo niže hvata nego ranije (imam ponekad osecaj da necu moci da stanem). Prešao sam od zamene nekih 200km, sa nadom da će "doći sve na svoje mesto", ali još uvek nije... Da li je to normalno da pri zameni i pločice i diskova treba da "nalegne", ili odmah da koči kako treba, tj. imam li razloga da se vratim na reklamaciju, ili još malo da vozim tako? PS: u pitanju je Punto MK2 1.2 16v sa ABS-om...
  12. Naleteo sam pre zime na ekstra gume 185/55-R15 Mishelin Alpin A3 sa šarama bogami 6-7 mm, sve četri gume za 160 evra... I to je za sad uradio posao kako treba... Ono što dolazi je proleće, i planiram da uzmem 4 nove letnje gume, pošto su stare relativno ćelave... Ono što opet pitam (možda sam dosadan), da limogu staviti 195/50-R15 s tim da sada znam sve detalje oko širina felni, ET, i svega... 1. Auto je spušten ceo za 6cm (znam da je mnogo, taman prolazim na ležećim policajcima da ne zakačim) 2. I napred i nazad ima distancera 1,1cm 3. Felna je 7j x 15H2 sa ET35 Hvala unapred...
  13. Iskrslo mi nešto sa autom, pa mi je danas ostao u servisu neplanirano, tako da dolazim sutra (05.01.) kod Vas... Pozdrav
  14. Navratiću najverovatnije 4.januara, pa ćemo da se dogovorimo i oko termina i svega ostalog... Do tada, sve najbolje....
  15. A koliko bi to otprilike moglo da izađe (od - do) sa radom i materijalom? Otprilike me interesuje? I koje Vam je radno vreme sada zbog praznika(početak januara)? Trebalo bi 4.da idem za Beograd povodom drugog nečeg, pa bi svratio da vidimo to...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...