Jump to content
FAS Goran

ivica su

Members
  • Content Count

    197
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivica su last won the day on September 12 2019

ivica su had the most liked content!

About ivica su

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L Pop Star 1.4 (ex GP 1.3 mjet)

Recent Profile Visitors

1553 profile views
  1. Neka kupi auto 2015-2020. kako je zacrtao, ali ne sa 250-300k na satu, već 70-80k i poznatom servisnom istorijom... i neće sigurno visiti po serivisima. ALI, to mora i da se plati, bar 30% više od onih što su puno prešli. Pa neka odluči, da li je spreman da plati odmah i da je miran, ili da naknadno plaća isto to kroz servise.
  2. Garant će onda i naš novi šumadinac imati taj motor ako su ga 600 i Jeep dobili, ne vidim više razloga da bude drugačije. Sad si i mene bacio u dilemu. Bilo je par modela iz PSA grupacije koje sam merkao kao zamenu za debeljka, npr. Cactus i 2008 sa 1.2 motorom. Mada nisam mogao da prelomim, narjadije bih 500x ili neki mali Jeep, ne beži mi se of Fiata
  3. Kažem da mi je lep i interesantan, verovatno za te novce boljeg nema, ali da nemam hrabrosti ko zna kakav je taj kineski motor. Da bar ugrađuju neki evropski, bilo bi mi mnogo lakše. Možda mi je čak Dačija sigurnija kupovina.
  4. @italiano Isto, merkam ili njega ili 500x kao zamenu za 500L. Cena im je trenutno sa ovim akcijskim cenama manje više ista. ( 500x 20.500e) Prednost kod 500x, Fijatov 1.0 T3 sa 120ks... jedino što je odlazeći model, malo je već mator. Za 500x se nekako više nadam da će se malo smirti cene pa da ga uzmem u obzir kao polovnjaka. S obzirom da su cene novih počele da padaju, meni je realno da krenu da padaju i cene polovnjaka, ali ne bi me čudilo i da se to ne desi, pa će na kraju više da se isplati nov
  5. Jeep_Avenger_PROMO_01 (fiatakcija.com) EDIT - zanimljivo da sam prekoji dan gledao par testova koje su radili u Hrvatskoj i tamo navode cenu od nekih 26k. Ovo je prvu put da vidim da je kod nas nešto toliko povoljnije. Kao što rekoh, skupo jeste, ali je dobra ponuda.
  6. To se i ja pitam kako je taj motor ovde našao svoj put umesto Fijatovog, ali ajd, valjda oni znaju. Družio sam se jedno nedelju dana sa onim nešto malo starijim 1.2 od 110 ks u C3 i mene je oduševilo kako ono ide, a koliko malo troši, ako ovo ide približno kao taj, to nije loše. E sad kakve mane ima, nemam pojma, nisam baš upućen mada nisam upućen ni da li žabarski ima neke mane, samo im više verujem kada su motori u pitanju.
  7. Vidim sad je aktuelna akcija, 20.900e za 1.2 100ks, ima i solidna ponuda kredita. Da li je neko imao prilike da proba ovaj model? Meni ovo deluje jako zanimljivo. Iako je meni lično cena jaka, u odnosu na konkurenciju je vrlo korektna Svi ga hvale po youtube-u, ali im nešto ne verujem, oni hvale i Dačiju. Da li je ovo samo povišen c3, ili je nešto ozbiljnije? Da li možda čekati našu Pandu, možda će biti ista, samo jeftinija? Da se razumemo, ne planiram da kupim, ali mi se baš baš sviđa
  8. Ranije se bar znalo, auto star 5 godina gubi otprilike pola svoje vrednosti. Znači ako je bio nov 20k, nakon 5 godina i sa relativno niskom kilometražom ( recimo 100k ), treba da vredi cca 10k. Ali neeee, sada auto koji je pre 5 godina koštao 20k, sada "vredi" 18-19k Ja sam iz tog razloga odložio kupovinu... ako ovo potraje, možda za jedno 2 godine to bude i nov auto, jer razum kaže da samo budala može da da 20k za polovnjak koji je toliko koštao kao nov. Spustiš malo kriterijume i uzmeš lepo nov iz salona i ne boli te glava. Nego da se vratimo na temu... kao bivši vlasnik Grandea, a prošle godine tražih za ženu Evo 2010+ godište ( ali ona na kraju nije htela, druga tema ), mislim da su još za njih i najrealnije cene, a možda su i najbolja kupovina.. Tada se za 4k mogao naći benzinac 2010/11. godište ( doduše 75ks ) u solidnom stanju, ne znam da li su u međuvremenu cene otišle još gore.
  9. U suštini, manje više se slažem sa napisanim. Ali, nisam ni uvoznik, ni trgovac, ne pričam o dobrim prilikama, ne pričam o pojedinačnim slučajevima kad nešto dobro naleti ( meni sigurno neće naleteti kad se time ne bavim ), već o većinskim, iz perspektive kupca, a ovim boldovanim i sam potvrđuješ da i nije baš tako lako naći i jeftin i dobar ( i popularan ) auto napolju. Realnost i čista logika, ne moramo se ništa ubeđivati ne mešam se u tuđ posao...
  10. Pa auti uveženi kod nas MORAJU Oni koji su napolju malo prešli su prilično papreni i njihov uvoz se ne isplati. Nije to zabluda, to je jednostavno tako, sve ima svoju cenu, a na našem tržištu takvi nisu zanimljivi. To samo kod nas moj auto sa kojim prelazim 8-9k godišnje na tržištu može da vredi isto kao onaj koji prelazi 30-40k.
  11. Gledao sam novog Sandera prošle godine na sajmu i razočarah se. Pre koji dan došao jedan prijatelj kod mojih, opet me uhvatila euforija ( realno, lep je auto ), opet seo, opet opipao, detaljno pregledao... razočarenje još veće nego na sajmu. I dok ga čovek hvali kako ni jedan problem nije imao za pređenih 35.000, ja gledam komplet sažuljanu boju na utovarnom pragu gepeka jer nikakve zaštite nema, gola vrata gepeka bez plastike, unutra samo tepih, bez ikakve daske ili postave, sa unutrašnje strane zadnjih blatobrana NEMA zaštine plastike, na pragovima NEMA plastičnih lajsni, tepih samo što ne pukne od žuljanja cipelama, vrata se teško otvaraju i zatvaraju, kvake očajne, ratkapne u obliku alu felni ( ja mislio da su to alu felne ). Dobre strane, dobar motor, sedišta su bolja nego što izgledaju, spolja je lep i tu se završava spisak... Auto za 15k, navodni best buy a jedan Punto je kvalitetnije urađen od njega.... ja sam iskreno zgrožen. Da li je to još uvek dobra kupovina u ovom ludilu sa cenama... mislim da i pored toga nije... dobijaš koliko platiš, ako i toliko.
  12. E sad, i ja sam hteo C2, ali lepša polovina ni da čuje On meni deluje kao kraći C3, za nijansu je ozbiljniji auto od 500/Ka, kao što su 500/Ka/Twingo za nijansu ozbiljniji od C1/Aygo. U A segmentu je svaki milimetar ( i kvalitet izrade ) bitan.
  13. Isto sam ja tako prošao za ženinim KA, neverovatno koliko je ta igračka zabavna za vožnju po gradu a na prednjim sedištima bih mogao reći da je čak čak i komforna. Svi nešto težimo ka većim autima, a većina nas uglavnom vozi po gradu, kad želimo jedan auto za sve, i za porodično putovanje i za svakodnevne potrebe a za grad su upravo ovakvi auti.
  14. Ja sam više hteo da menjam auto zbog nekog zacrtanog cilja, a to je prodati trenutni auto nakon 4 godine eksploatacije, dok je još u dobrom stanju, ne tako mator i još drži neku solidnu cenu, pa uzeti nešto mlađe ( kao trenutni u vreme kupovine )... ali po trenutnoj situaciji, to neće da može. Slažem se sa komentarima, doplatio bih za realno lošiji, a nešto mlađi auto... realno ne bih dobio ama baš ništa, ni bolji komfor, ni bolji motor, ništa. Bilo je prošle godine razmišljanja i o novom autu. Realnost je takva da nam sve manje treba porodičan auto, žena položila, dobila svoju igračku od auta, tako da bi nas možda zadovoljilo i nešto iz B segmenta, pod uslovom da nije bazni motor i da je bolja oprema... ali i to je sada postao luksuz, za 15k nema više ničega
  15. Ovo je trebala biti godina kada sam mogao menjati 500L posle više od četiri godine korišćenja. Situacija je sledeća, plan mi je bio da doplatim 4k eura za 3-4 godine mlađi auto. Trenutno, za 10.000e, 2017+ godište, benzinac, sa kilometražom ispod 100k mogu da biram između: - Fabie - Clia - Eventualno tu i tamo nekog Tipa 1.4 ( on još i može da dođe u obzir u nekoj dobroj opremi ) Zar je moguće da za taj novac ne može da naleti neki kršteni Focus, 308, i30, Ceed, Astra K? Mislim da ću preskočiti kupovinu drugog auta ove godine Ovo je gore nego prošle godine kad sam pomalo gledao šta mogu da planiram.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...