Jump to content
FAS Goran

bagzi_obr

Members
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

About bagzi_obr

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 03/30/1978

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Obrenovac

Previous Fields

  • Garage
    FIAT NEW DOBLO COMBI 1.6 MJET 105KS

Recent Profile Visitors

791 profile views
  1. Automobil sam preuzeo u sredu 05.10. oko 13h. Zahtev za plaćanje popravke vozila je poslat 04.10.2016. oko 14h. 05.10. u 09:00 dobijam rešenje od UNIQA osiguranja da će platiti obe štete i koliko je moje učešće. U isto vreme su rešenja stigla i u servis. Takav pristup nazivam podrška klijentima, trebalo im je par radnih sati da odobre plaćanja, mada u dva radna dana, ali ipak mnogo brže nego što su se čekali delovi koji su stigli 04.10.2016 - 22 radna dana, računajući od 05.09.2016.
  2. Pošto sam ja u početku bio nedorečen odnosno nisam sve informacije izneo odjednom prihvatam moju grešku. Iako smo savetovani kako da ubrzamo postupak, ispostavlja se da UNIQA osiguranje radi nešto drugačije kad je u pitanju garantno pismo, a da sam ja ispoštovao proceduru prijave štete po pravilima UNIQA osiguranja koja se malo razikuju od osiguravajuće kuće kod koje Neša ima polisu. Znači ne postoji opšti slučaj, razlike su u finesama. Nigde nisam napisao da je rađena dopuna bilo kog zapisnika već proceduru UNIQA osiguranja u slučaju nastanka osiguranog slučaja. Ja lično sam rekao Milošu da mogu da rade svo što treba na automobilu ja ću platiti štetu - što znači, ako mene pitaš, odmah naručuj delove. Koja je garancija da ću ja platiti - vozilo u servisu koje ne mogu da preuzmem dok ne platim. Niujednom slučaju UNIQA osiguranje nije otezala svoj deo posla. U prvom slučaju to je trajalo 2 radna dana u drugom su završili posao istog dana. Inače policijski zapisnik o saobraćajnoj nezgodi iz Žagubice je u UNIQA osiguranje stigao 22.08.2016. što osiguravajuću kuću nije sprečilo da odobri naručivanje delova po prvoj šteti već 05.08.2016, delovi stigli 23.08. U slučaju od 29.08.2016. nije rađena dopuna zapisnika, nego dopuna dokumentacije o osiguranom slučaju (kao i u prvom slučaju), traženo je da pošaljem policijski zapisnik o krađi. To mi je i usmeno rečeno 29.08. da učinim. Učinio sam to 30.08. pošto sam ga tog dana dobio. Može se zaključiti da UNIQA osiguranje ne zahteva odmah po prijavljivanju štete svu dokumentaciju već je neke dokumente moguće dostaviti naknado, a oni odobravaju naručivanje potrebnih delova odmah po sačinjavanju zapisnika o oštećenju vozila, a plaćanje (garantno pismo) rade po kompletiranju dokumentacije i dobijanju predračuna o izvršenoj opravci. U oba slučaja dokumentacija je bila kompletna pre stizanja delova. Ostatak priče ide na FIAT-ov račun. Sve gore navedeno mogu da uradim. I da dobijem sve te dokumente, to iziskuje neko vreme koje mogu da izdvojim, nije po meni poenta da se bilo ko "ganja" sa bilo kojom firmom, nego da iste u skladu sa njihovom veličinom i imenom budu "korektnije" prema kupcima, a ne da se kupci bore protiv "sistema" da bi ostvarili neka prava ili naknadno dobijali neke popuste zbog njihovih propusta. Nikad do sada nisam tražio popust ni bilo koju uslugu pa neću ni sad, ne treba mi popust nego kvalitet podrške koji se plaća cenom vozila, servisa i svega što ide uz to, a iza toga stoji firma sa svojim imenom u mom slučaju FIAT.
  3. Prva šteta od 02.08.2016. je na levoj strani vozila, od 28.08.2016. je na desnoj strani vozila i u unutrašnjosti. Ne znam samo gde sam napisao da se radila dopuna bilo kog zapisnika, to je moguće samo ako servis zahteva, što sam napisao. Drugo odkud ti ideja da sam probao da dve štete prijavim pod jednu kad postoji vremenska razlika od 26 dana između oba događaja. U oba slučaja je slikano vozilo od strane UNIQA osiguranja sa stanjem kilometraže. Iako sam radio za njih sumnjam i da sam pokušao to da bi mi uspelo. Direktno me optužuješ za "kriminalnu" radnju (nisam pravnik pa ne znam tačnu formulaciju). Lepo sam u prethodnom mom postu sve vreme pisao o dva štetna događaja i dva odštetna zahteva (možda si samo preleteo preko teksta i propustio to) Što se tičle datuma naručivanja dela 05.09.2016 sam sazanao da su naručili delove kojih nema, možda su tu uradili i neki dan ranije ali nije važno. Takođe znam da se ne računa od datuma prijave štete ali sva papirologij je završena u roku od 24h, što je omogućilo servisu da naručuje delove. Naravno da ni jedan sistem nije idealan ali ovo je moje iskustvo i mislim da je presedan u FIAT-ovoj istoriji. Samo me zanima zašto ne kažeš da u mom slučaju ima i krivice druge strane - zakazao im sistem ili šta god da im je zakazalo. Naravno da to nije opšta slika ali je vrlo realna, nisam ni mislio da je dižem na nivo opštosti ali je poznato da tastatura i forumi nisu baš dobar način iznošenja stavova pošto svako stvari tumači na svoj način i onda dolazi do raznih nesporazuma. Da se razumemo Nešo ne ljutim se ja na nikoga, ni na Bogunovića, ni na tebe, nit bi da se svađam, samo sam ogorčen na FIAT.
  4. Pošto se očigledno ne razumemo navešću kompletnu istoriju problema koji sam imao, a bilo ih je više u kratkom periodu. 02.08.2016. krenuli smo na kraći odmor na Borsko jezero. Na desetom kilometru od Žagubice prema Borskom jezeru, vozilo iz suprotnog pravca prelazi u moju traku i udara me u levu stranu pri čemu mi je oštetio vozačeva vrata, zadnja leva klizna vrata i zadnje levo krilo. Sve potrebno za popravku vozila preko KASKO osiguranja završavamo do 05.08.2016. Iz servisa naručuju delove koji stižu u servis 23.08.2016. Zoran iz servisa mi javlja da su delovi stigli i da dovezem vozilo na poravku 29.08.2016. ponedeljak. U noći 28.08.2016. mi obijaju vozilo. Vozilo odvozim na procenu štete u UNIQA osiguranje 29.08.2016 u 8 ujutro. UNIQA osiguranje radi tako što se vozilo, ako je u voznom stanju, odvozi u Milutina Milankovića na NBG i oni tamo slikaju, sačine zapisnik i pošalju isti meni koji ja prosleđujem servisu. Tako je bilo i kod štete od 02.08.2016. Servis pregleda vozilo i traži dopunu zapisnika ako nađu još nešto za zamenu što u oba slučaja nije bilo potrebno, ako treba dopuna dolazi procenitelj štete u servis i odobrava tu popravku ili zamenu (uglavnom odobravaju sve što ovlašćeni servis traži. Zapisnik sam poslao istog dana u servis i nazvao Miloša da pokrenu proceduru po njemu. 30.08.2016. od UNIQA osiguranja dobijam e-mail u kom mi traže da dopunim dokumetaciju policijskim zapisnikom o krađi što ja isti dan činim i tim je dokumentacija potpuna 30.08.2016. 31.08.2016 ujutro oko 9h zovem Zorana u servis da pitam šta se dešava sa odštetnim zahtevom. Zoran mi odgovara da se auto radi po prethodnoj šteti ali da postoji problem pošto su poslali pogrešan deo tako da će taj deo naručiti da stigne sa delovima iz ove zadnje štete. ZNAČI POSLALI POGREŠAN DEO - GREŠKA FIATA. U ponedeljak 05.09.2016. čujem se ponovo sa Lazom iz servisa od koga saznajem da delovi za opravku vozila na postoje NIGDE na stanju u EU očigledno, ali mi kaže da zovnem za dva dana da još malo provere. Očigledno da su naručili delove i dobli informaciju da istih trenutno nema nigde na stanju - gde kod to treba da bude. U sredu 07.09.2016. zovem Miloša Bogunovića da vidim šta se dešava. On mi odgovara da delova jednostavno nema nigde i da najranije moguće da delovi stignu je 26.09.2016. Neki delovi su u međuvremenu stigil ali staklo nije. Milošu i Zoranu sam rekao da bez obzira na osiguravajuću kuću naruče sve što treba u oba slučaja. Ja bih platio opravku vozila, a posle od osiguranja tražio nadoknadu štete. Inače moje učešće u šteti je 5% ili minimum 100EURA, tako da svakako jedan deo moram da platim da bih preuzeo vozilo. Delovi su naručeni 05.09.2016. a na stanju u nekom magacinu (može da bude bilo gde na svetu to mene neinteresuje) se pojavljuju tek 23.09.2016. što je 14 radnih dana po naručivanju od strane servisa. Sutra je 05.10.2016. a ja vozilo još ne mogu da preuzmem što je 22 radna dana bez subota od trenutka naručivanja delova. Ako su u prvom slučaju, od 05.08. do 23.08 ima 12 radnih dana stigli delovi u tom roku, za koji mi je rečeno u servisu da je rok 10-12 radnih dana taj rok, isti ispoštovan ne vidim razlog da i u ovom drugom slučaju to isto se ne desi. Kad nekom (pa i meni) u ovlašćenom servisu za bilo šta kažu da je rok za dobijenje delova za popravku 12 radnih dana ostaje da im verujem ili da mislim da su oni to izmislimi što čisto sumnjam. Znam da se sa državom, raznim institucijama, firmama, osiguravajućim kućama može boriti isključivo dokumentima, ugovorima i sličnim stvarima, stvarno mi u ovom slučaju to nije padalo na pamet pošto sam imao iskustvo iz juna sa šoferkom koji je realizovan u tom roku sa sve peripetijama sa UNIQA osiguranjem. Inače UNIQA osiguranje šalje garantno pismo kada im servis pošalje predračun o izvršenoj opravci vozila. Zašto od mene traže da im pošaljem račun o izvršenoj opravci vozila ne znam ali na svaki njihov zahtev sam uredno odgovorio da će isti dobiti od servisa, na šta sam dobio odogvor "Zahvaljujemo na informaciji. Srdačan pozdrav...." Što se tiče "probe naručivanja" mislim da je sada jasnije zašto sam tako napisao mada nije ispravno, znači delova nigde nije 05.09.2016. bilo na stanju, što me povuklo da napišem "proba". Danas sam nešto posle 10h nazvao FIAT-ov call cetar i od istog dobio odgovor da je rok isporuke 10-12 radnih dana, uz ogromno izvinjavanje što nisu bili u mogućnosti da isti ispoštuju. Priznali svoju grešku, postoji tonski zapis oba razgovora sa operaterima call centra. Sad bih te @neschaoct pitao kako bi se ti osećao da prolaziš kroz sličnu situaciju i da ti je pri tom supruga 29.08.2016. u osmom mesecu trudnoće (25.10.2016 je termin) i da ti je automobil svakodnevno potreban. Ja se osećam kao p.....n, a potrebu za automobilom sam rešio 07.09.2016. kupovinom polovnog automobila PEUGEOT 308 u HOLLIDAY-u u Šapcu, jer je očigledno bilo da Doblo neće biti popravljen pre oktobra, a ja da u tolikom periodu budem bez automobila koji može da vozi i moja supruga jednostavno nisam mogao da dopustim Srećom nas dvoje dobro zarađujemo pa smo to rešili poprilično bezbolno. Ako iz svega gore navedenog ne može da se zaključi zašto sam ogorčan na FIAT onda ne znam kako drugačije sve to da opišem. Pošto forum sarađuje (ili je sarađivao) sa Bogunovićem, može se sve proveriti kod njih kako je tekla cela situacija. Pošto se hvataš za neke delove teksta koje pišem prilično ogorčen, da li bi posle ovog objašnjenja i ako treba provere istih kod servisera, FIAT-a i ili koga god misliš da treba konačno rekao da u svemu ovome ima i FIAT-ove krivice, pošto je moja očigledna kupio sam TREĆE NOVO FIATOVO VOZILO i ovo preživljavam. Za forumaše pitanje: Da li je ikome na svetu prihvatljivo da jedan proizvođač automobila ovako radi servisnu podršku i da se bilo koji deo čeka duže od 15 radnih dana?
  5. Sve je to u redu. Međutim u ovih 38 - 4 je 34 dana. Koliko bih morao da platim bilo koju rent-a-car uslugu u tom periodu u kom FIAT nije imao deo na stanju. Sve se sa njihove strane završava na "Izvinite, gospodine ovo nam se nikad nije desilo" i šta iko ima od takvog izvini. Ništa, a sve zbog neažurnosti FIAT-a. Meni je dovoljno da više nikad ne kupim FIAT-ovo vozilo. Nit ću ja propasti nit će FIAT. Samo serviseri i saloni znaju šta FIAT sve zahteva do bi bili ovlašćeni servisi ili dileri, a kad oni treba nešto da učine završava se izvinjenjem.
  6. Ipak sam po preporuci @neshaotc pozvao servis CIAO FIAT 0800342800. CIAO FIAT SRBIJA Javila mi se ljubazna operaterka Tijana i uredno zabeležila moju primedbu. Razgovori se inače snimaju. Nakon pola sata javlja mi se druga operaterka i izvinjava mi se što sam morao da čekam toliko na popravku vozila pošto FIAT nije imao deo za moj automobil i pri tom mi predočila da sam imao pravo na zamensko vozilo pošto je moje vozilo u garanciji. Iako sam nešto o "instituciji" zamenskog vozila znao, niko me nije iz FIAT-a kontaktirao da mi bar predoči način na koji to pravo da ostvarim, kad već postoji problem oko nabavke delova, a ja sam nisam nešto imao vremena da se tim bavim. Reći će neko sam si kriv što nisi tražio, eto nisam., kupio sam polovno vozilo i njega koristim pošto nam inače trebaju dva automobila sve češće. Inače zamensko vozilo je bespatano samo 4 radna dana plus vikend ako obuhvati taj period, ako sam dobro razumeo informaciju na sajtu, ostatak perioda se plaća (možda bi u mom slučaju bilo drugačije).
  7. Nema potrebe da kontaktiram "costumer care" imam potpuno poverenje u Miloša i verujem mu sve do reči što mi je rekao. I njemu je u interesu da se to što pre završi. Ono što je on meni rekao je da nema dela na stanju u nekom FIAT-ovom magacinu i da tek treba da naruče staklo od dobavljača. Pa kad se pojavi kod njih onda se prosleđuje servisu koji je deo naručio. Datum kog se deo pojavio na stanju je čini mi se 21.09.2016. A to gde je zapelo i jeste kvalitet podrške kupcima. Bilo koji odgovor od "costumer care" u ovom slučaju je izlišan, jer u istom mogu navesti da je deo naručen npr. 21.09.2016. ili nešto slično. Nemam nameru da se sa tim bakćem. Automobil sam platio nepunih 19000 EURA, delovi koje se naručuju će takođe biti plaćeni, neću ih dobiti na poklon sigurno.
  8. @neshaoct Izvinjavam se na mojoj reakciji, ali reakcija je izazvana stanjem koje je prourokovala fiatova sevisna podrška. Celokupnu proceduru i papirologiju koju si naveo sam uradio (inače jedno vreme sam radio i za UNIQA osiguranje pa znam sve te peripetije). Bio sam lično na slikanju vozila o proceni štete, policijski zapisnik je u UNIQA osiguranje stigao 30.08.2016. Možeš proveriti kod Bogunovića kad je probao da naručio staklo ( u nedelji 04.09.-08.09.2016.) jednostavno nisu imali na stanju. Uniqa osiguranje mi je poslala nekoliko e-mailova da im pošaljem račun o završenoj popravci da bi oni isti platili, mogu da ti prosledim te e-mailove. Što se tiče Miloša, Zorana, Laze i ostalih u servisu imam samo reči hvale. Ovde je problem na potpuno drugom mestu i na to sam ciljao svojim prvim postom.
  9. Molio bih te da manje braniš Fiat. Što se Kasko osiguranja tiče imaš u prilogu zapisnik o oštećenju vozila iz UNIQA osiguranja sa tim šta treba da se menja. Što se mene tiče ne mora osiguranje da plati štetu platiću je ja ako oni ne žele a ostatak bih istreao na sudu uz neki proces do dve godine (imao sam slično iskustvo kad sam dobio DUNAV osigurnje na sudu). Sad ću da spomenm i servis u kom se nalazi automobil FIAT BOGUNOVIĆ. Ako hoćeš mogu ti ostaviti broj telefona Miloša Bogunovića pa ga pitaj lično kad je naručio staklo i šta su mu rekli pošto sam ja napisao šta je on meni rekao. Takođe imao sam jednu štetu početkom juna, udario mi je kamen šoferku i razbio je i sve je bilo završeno za 15 dana, s tim što je vozilo bilo u voznom stanju tj. bilo je kod mene. Ista je bila procedura garantno pismo od UNIQA osigutranja su kod Bogunovića dobli isti dan kad su poslali predračun radova. Ovde je problem što FIAT nema delove na stanju, isključivo to i ništa drugo. Veruj mi nemam problema sa novcem i sve bih sam platio ali isto se delovi čekaju minimum 10-12 radnih dana ali u ovom slučaju to će biti preko 30 radnih dana. Svaka im čast na servisnoj podršci.
  10. Posle određenih problema koje sam imao sa Fiatovom podrškom kupcima odlučio sam da podelim svoje iskustvo sa članovima foruma. Prošle godine u septembru stigao mi je novi FIAT DOBLO COMBI 1.6 MJTD. Sa samim automobilom sam veoma zadovoljan pošto nam u potpunosti završava sve što nam je potrebno. Potrošnja goriva na očekivanom nivou oko 6.2l/100km kombinovane vožnje. Može i manje ali pošto su dva vozača u pitanju sa različitim stilom vožnje to je u potpunosti zadovoljavajuće. Unutrašnjost automobila zadovoljavajućeg kvaliteta za tu vrstu automobila. Veliki prtljažni prostor naročito kad se obore zadnja sedišta. Mogu da pišem i pišem koliko god hoćete o dobrim stranama i upotrebljivosti automobila za razne situacije ali to nije prioritet ovog posta. Naime, u noći 28.08.2016. godine dešava se sledeće: Na parkingu u naselju u kojem stanujem u Obrenovcu na kojem se nalazi minimum 200 automibila obili su moj i još tri automobila na osvetljenom parkingu u neposrednoj blizini osnovne škole. Iz sva tri automoblia su uzeli radio uređaj. U Doblu je bio radio sa bluetooth-om. Tom prilikom su razbili staklo na desnim kliznim vratima, ista izgrebali, i takođe izgrebali unutrašnju oplatu. Dana 29.08.2016. sam otišao na procenu štete u UNIQA osiguranje, pošto kod njih imam polisu AUTO KASKO osiguranja i tamo sačinili zapisnik o oštećenju vozila koji je potreban da bi servis po njemu radio i tog jutra oko 10h odvezao sam vozlo u ovlašćeni Fiatov sevis u Beogradu da mi sređuju automobil. Ono što sam u tom trenutku znao (i pre nego što sam automobil odvezao u servis) da se delovi čekaju od 10-12 radnih dana. I pored toga odvezao sam automobil jer imamo FIAT DUCATO putnički sa kojim ja mogu da obavim veći deo naših potreba sa automobilom, ali ne može moja supruga pošto je tom trenutku ušla u osmi mesec trudnoće. Zapisnik o oštećenju automoblia sam posalo e-mailom servisu istog dana 29.08.2016. Od tog dana računam 10 -12 radnih dana. Danas je 04.10.2016. godine i još uvek automobil nije završen pošto FIAT nije imao na stanju delove za DOBLA, tj. još uvek se čeka staklo za desna klizna vrata. Staklo očekujem tek sledeće nedelje (10.10. - 14.10. 2016). To je moje iskustvo kao kupca fiatovih automobila. Inače Doblo mi je treće Fiatovo novo vozilo koje sam kupio, pre njega sam vozio UNO i GRANDE PUNTO. U porodici imamo još i FIAT PUNTO Classic takođe kupljen nov. Ako mene pitate ovo je kriminalna podrška kupcima u državi u kojoj postoji fabrika automobila tog brenda. Da sam dana 29.08.2016. u bilo kom salonu automobila, pa i u FIAT-ovom, naručio nov automobil kog trenutno nema na stanju u nekom od salona zbog dodatne opreme koju svaki kupac može sam da dokupljuje po svojim potrebama i željama siguran sam da bi taj automobil stigao u nedelji između 10.10. - 14.10. 2016. ako ne i ranije Što se mene tiče ja sam sa FIAT automobilima završio. U međuvremenu sam supruzi kupio polovan PEUGEOT 308 1.6 HDI iz 2013. da bi imala čime da se prevozi, a Dobla ćemo pošto je star godinu dana voziti još dve tri godine i posle toga ide na prodaju. Da se razumemo ne kritikujem sam servis pošto verujem da oni čine sve što je u njihovoj moći da se automobil što pre završi.
  11. Poštovani, Da li mogu da se nabave integralne ratkapne za FIAT NEW DOBLO COMBi, 15", 5x98? Mislim da je to ista dimenzija kao i za FIAT 500L sa točkom od 15".
  12. Kupujem 4 originalne integralne ratkapne za FIAT NEW DOBLO COMBI.
  13. Cilj mog pitanja nije isključivo smanjenje servisnog intervala već zašto je to tako kod nas. Više informacija iz relevantnih izvora dovode do toga da se polako potrošači okreću nekim drugim dobavljačima i trgovcima (bilo čime). To je sigurno dug i komplikovan proces kod nas zbog nemogućnosti dobrog dela građanstva da zarade za svakodnevni život pa tako neke stvari kao kvalitet goriva uopšte većini nije zanimljiv jer ga i ne kupuju u većim količinama, samim tim im to i nije na listi prioriteta što je razumljivo. Inače nikad do sada nisam išao na servise po fabričkim preporukama. Maksimalni vremenski razmak mi je bio 9 meseci ako pre toga ne pređem 80% kilometraže koja je fabrički preporučena od strane proizvođača.
  14. OK onda nek NIS izađe sa listom prodavaca goriva kojima prodaje gorivo, a neka inspekcija radi svoj posao pa će takve pumpe, gde je utvrđen lošiji kvalitet goriva, vrlo brzo nestati sa liste posećenih, moglo bi biti i nekih kazni za "krštavanje" goriva nedozvoljenim aditivima i ko zna čime još. I sam sam privatnik pa znam kako mi tržište (u oblastima gde funkcioniše u pravom smislu) reguliše cenu i kvalitet usluge tj. tera me da budem sve jeftiniji i da podižem kvalitet usluge.
  15. Ovakav odgovor sam i očekivao. Sad bi bilo zanimljivo kad bi FCA sa ovim izašao u javnost i samim tim "obavestio" vozače da je kod nas gorivo lošijeg kvaliteta od ostalih tržišta u Evropi, jer ipak FCA je proizvođač automobila i iza njih stoje godine razvoja i nebrojena ispitivanja pa su kompetentniji od bilo koje grupe građana da to iznesu u javnost. Pošto NIS više nije u većinskom vlasništvu države a većina goriva na našim pumpama dolazi iz njihove rafinerije možda bi takva neka informacija trgnula naše zakonodavstvo koje bi tražilo od NIS-a da ispoštuje sve norme kvaliteta u proizvodnji tj. da budu jednake sa normama EU ili da se jednostavno dozvoli uvoz naftnh derivata pa bi samim tim konkurenicja naterala NIS da ispoštuje sve standarde kvaliteta u proizvodnji a posledica toga bi bila kvalitetnije gorivo na pumpama i naravno dugotrajnost automobila bi bila duža, uticaj na okolinu od izduvnih gasova bi bio manje štetan i sve ostalo što kvalitetnije gorivo donosi sa sobom pa i produženje servisnog intervala.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...