Jump to content
FAS Goran

FulcruMJTD

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About FulcruMJTD

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Tech

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9Multijet MW
  1. Gorane, koliko košta kod vas zamena uporne spone i viljuške za Stilo Karavan 1.9MJET ? Takođe mogu li ja npr da donesem svoje delove? Unapred hvala na odgovoru.
  2. Ako ne budem radio sledeće subote eto mene, ako budem radio, onda one tamo. Hvala puno u svakom slučaju.
  3. Gorane, planirao sam da dođem do vas neki dan da se pregledaju kočnice i trapovi na mom Stilu 1.9MJT da se vidi šta je za zamenu,i da pokušate da mi razotkrijete zašto se auto užasno jako trza na leru, pogotovu kad kvačilo nije pritisnuto. E sad, pošto radim u istom vremenskom periodu kad i vaš servis, pa ne mogu da dođem radnim danima na pregled pre 08h, jel nije problem da ja vama u neku subotu ostavim kola, pa ih vi pregledajte u ponedeljak, utorak, kod god imate vremena.
  4. Gorane može li se kod vas na dijagnostici resetovati onaj interval za zamenu ulja (ili šta je već) pošto mi svetli lampica ,,change engine oil" a menjao sam ulje pre jedva 2000km (nije sipano ništa nekvalitetno baš naprotiv), i ako može koliko košta to zadovoljstvo? Automobil je Stilo 1.9 Multijet 8V 120ks
  5. Samo da kažem da sam kupio Exide Premium 722. Generalno sam zadovoljan, na licu mesta je provereno da li nešto troši struju kad autić ne radi - ne troši, samo alternator lošije puni pogotovu kad su uključeni potrošači (13,47V) i minus klema je labava, što uzrokuje slabiji kontakt i gubljenje istog. Tako da to mora da se menja odnosno u slučaju alternatora da se remontuje. Gde uzeti klemu, i jel ima to ovim standardnim nam prodavnicama tipa AP Sporting, Kit Komerc itd?
  6. Pozdrav Gorane, recite mi da li radite remont alternatora i koliko bi to zadovoljstvo koštalo za 1.9 Multijet 8V (FIAT Stilo MW je konkretno auto)?
  7. Pa koliko sam ja iščitao, a iščitao sam sve od početka do kraja, svelo se sve na to da ne vredi davati pare za velika imena kao Varta, Bosch itd jer se nisu nešto pokazale bolje od marki kao što je Exide itd, a koštaju dosta više. Javljam vam sutra šta sam uzeo hvala na pomoći
  8. Jbg mator akumulator, nikad proveravan....moja greška. Sad mi ne gine novi nikako. Neki konkretan savet za sutrašnju kupovinu? 1.9Multijet je u pitanju. Vidim nahvališe svi Exide Premium, pa se mislim oko njega.
  9. Jel moguće da se akumulator toliko isprazni da neće da popali ni lampice na tabli (izuzev mučenog airbaga a i on se ugasio ubrzo) ?!? To mi se desilo včrs nakon što je auto stajao 3 dana na parkingu po ovoj hladnoći. Na kraju ni centralna nije radila morao sam da ga zaključam manuelno Mislim akumulator je star 2,3 godine i nije u nekom stanju ali da se toliko isprazni to nisam video.
  10. Ne ozb auto jeste od prvog vlasnika sa kompletno detaljnim dokumentima, servisnom knjižicom , dva ključa, kodovi, detaljno je pretresen pre kupovine u dva različita servisa itd. Mene je najviše kopkala kilometraža, ali kad je jedan servis vrlo poznat i cenjen na ovom forumu rekao da je tačna i da prema stanju auto zaista izgleda kao da je prešao toliko, onda nisam stvarno imao razloga za sumnju. Plaćen je tada pre 5 meseci 3500 evra. Klackao sam se između njega i jednog C5 2.0HDi karavan 2005. godište dok nisam pogledao cene delova za Citroen. Odmah sam se odlučio za FIAT Jedino što je bilo obavezno od ulaganja posle mesec dana su bili diskovi i pločice pošto ipak dosta pređem (pogotovu na leto) i nisam smeo da rizikujem da krenem na duži put sa dotrajalim kočnicama. Nosač motora nije bio još za zamenu, ali vibracije na volanu su me izluđivale. A što se tiče retrovizoria mislim da su jako loše rešeni, i da imaju veliki mrtav ugao. Svaki doduše imaju ali ovi imaju i veliki mrtav ugao u vertikalnoj ravni, baš ovo o čemu priča kolega Fikret. Mogli su da ih naprave malo veće u smislu vertikalne dimenzije mislim da bi to mnogo pomoglo. A da je auto nezgrapan što reče @vix to je tačno. Napravili su vrhunski funkcionalan auto i baš prostran ali nisu mnogo pazili na skladnost. Ali pretpostavljam da ne možeš da imaš sve. @IvanBg nagledao sam se Stila po oglasima i uživo pre nego što sam kupio ovaj, i moram ti reći da je daleko najbolji i u daleko najboljem stanju od svih koje sam pogledao. To je jedini razlog zašto sam se odlučio da ga kupim, iako iskreno 3500e nije mala cifra za Stila. Al sad za sad - vredi svake pare. Nema šta nije povukao i izvukao, i gde nije stigao da proputuje
  11. Evo napokon mog Stila. 2006. godište 1.9Multijet 120ks. Kupljen u Junu posle skoro godinu dana potrage i pretrage, od prvog vlasnika Trenutno je na 186 000km. Slike su još dok se vrteo na oglasima a kad dođu neke druge stavićemo neke druge Oprema je standardna, enterijer je vrlo lepo očuvan. Otkako je kupljen zamenjeni su prednji i zadnji diskovi sa pločicama, crevo od interkulera i iritantni nosač motora (onaj kod menjača ) Za zimu su stavljene pre mesec dana Hankook zimske gume, Lukasovi brisači i to je to. Naravno u međuvremenu za 5 meseci mog vlasništva uspeo sam da mu uz svesrdnu pomoć komšija nanesem niz limarijskih povreda ali srećom lakšeg tipa al pretpostavljam da je to normalno dok se čovek ne navikne na kola. Sledeći mora da ima parking senzore Suštinski sam zadovoljan auto je tipičan radni konj, trpi sve i svašta, može da povuče baš puno i da se ne umori, uvek pali, uvek radi - za svaku pohvalu. Svakako da ima boljih ali za uloženi novac je, makar ja smatram najbolje što može da se nađe kod nas.
  12. Ljudi jel prodaje neko kuku (alku) za vuču? Za FIAT naravno
  13. Gorane, drugar je kupio Stila JTD ali mu ključ sa centralnom ne radi (iako je ključ zdrav), što znači da manjka kod, a naravno pošto je stilo iz Italije nije dobio nikakav kod. E sad pitanje za tebe je jel može da se pristupi pomoću examinera (ili čega već) security VIN-u (ako je to to), čisto da čovek može da upari ključ i kola da ne otključava Stila kao jugića na ključ, i koliko bi to zadovoljstvo koštalo da mogu da mu kažem? Hvala unapred.
  14. Ah ok onda se nismo razumeli, mada svakako nisam mogao da dođem pre 8 i da sam hteo zbog obaveza. Ako budem mogao da svratim sutra pre 8 svratiću ako ne javljam se ranije, mada je raspored baš gust ove nedelje. Pozdrav i sve najbolje.
  15. Ja bio danas rekoše da moram da zakažem i za dijagnostiku zbog gužve

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...