Jump to content
FAS Goran

KGXC

Members
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About KGXC

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Kragujevac

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.9JTD '02
  1. Ovo previše vređa logiku Ja Vas pozdravljam,evo sutra i prekosutra najavljuju preko 30 stepeni tako da je vreme da isteram motor iz garaže treba razbistriti glavu od ovolih praktičara. Očekivao sam normalnu diksusiju,jedan postavlja delove service manuala,drugi tvrdi da OTO motor usisava vazduh i da je to teorijski moguće.Što je mnogo mnogo je. Uživaj te u nultoj potrošnji i što više cut off-a da što manje posećujete pumpe. Log off.
  2. Praktičari hoće li to objašnjene o principu rada cut off sistema?
  3. Kako ne džabe obrazovanje ima sve u service manualu,džabe akadmeski građani kada šegrti znaju tajnu.
  4. Evo ga i montažer honorarni advokat. Šta kaže Alvirović po pitanju cut off-a?
  5. A izvini service manual Još čekam objašnejne kako radi cut off. I prensoni odnosi imaju kakve veze sa dijagramom snage?I celom pričom uopšte? Znaš da računaš,kao učenik 2. razreda srednje tehničke škole Sad obajsni nultu potrošnju i princip rada cut off-a. Koliko ti bepotrebnih postova treba da objansis princip rada cut off-a i dokažeš nultu potrošnju?Jel to toliko teško po service manualu ili možda nema principa rada Nema ga ni na guglu tako da moraćeš da skeniraš tu disertaciju
  6. Šta je bre ovo user manual za Mareu kakve veze on ima sa dijagramom snage,kao misliš da sa dijagrama snage definišeš prenose Ja mislio ti neki ozbiljan čovek ovde postavljaš teorije o nultoj potrošnji,kad on refernece traži u user manualu PS: Još čekam odgovore o tom cut off-u sa nultom potrošnjom. Odavno se nisam ovako nasmejao.
  7. To sa dijagrama snage nećeš definisati,ali zato možeš da definišeš da se vozilo snage 75kw u 4 stepenu prenosa pri nagibu od 10% kočeći motorm stabilnom brzinom niz nizbrdicu kreće 80km/h,isto tako možeš da vidiš da će uspon od 10% može da savlada u 3. stepenu prenosa.a najviši uspon od 30% savladava u 1. stepenu prenosa. Ako te interesuje za konkretan moel nađi njegove krive snage i brzina,otpore izračunaj za zadatu deonicu i dobićeš dijagram snage za konkretan model.Obrazaca ima mnogo ali svi su praktično primenljivi tako da neće biti problema,treba poznavanje mehanike 2 sa tehničkih fakulteta bar mislim da se mehanika 2 beše bavi kinematikom davno bila prva godina ne sećam se više.Motoristika se zna praktično,kao i dinamika vozila tako da se to praktično veoma lako izračuna Nego mene interesuje koji je odziv dizni nakon cut off-a,tj koliki je vremenski odziv od trenutka pritiskanja gasa do ponovnog ubrizgavanja,može teoretski može praktično.Šta se dešava sa pritiskom u sistemu za ubrizgavanje,tj koliko se održava sam,pošto verujem da se i pumpa gasi u cut off-u,e da koliki je vremesni odziv pumpe tj celog sistema i šta taj sistem pokreće,reguliše i kontroliše. I da ako motor radi kao kompresor molim proračune za OTO motor koliko vazduha usisava i kako ga sabija i najvažnije pošto nema ubrizgavanja goriva već vazduha da li znači da nema ni produkata sagorevanja već kroz auspuh prolazi čist svež vazduh,kao ovo podnosi katalizator da se ovako naglo hladi vazduhom? I kolika je stišljivost vazduha i da li OTO motor ima tehničke karakteristike da sabija i kolika je eksteran tempretaura elektor luka potrebna da se zapali stišnjeni vazudh u cilindru OTO motora? Hvala.
  8. Šta pokreće inercija vozila motor IUbaci auto u brzinu pozovi drugare i gurajte ga dobićeš silmulaciju nizbrdice,zapamti šta se dešavalo. Sedi u auto idi na nizbrdicu zaleti auto do 3 brzine npr. i pusti gas slušaj motor i prati šta se dešava. Onda nađi neku malo bezbedniju nizbrdicu opet isto kao gore samo što umesto odpuštanja gasa okreni ključ i ugasi motor,rizično jeste zato nađi bezbedno mesto i uporedi sva tri slučaja. I na kraju jel moguće da nigde nema neki pisani trag o toj nultoj potrošnji?Koji proizvođač garantuje nultu potrošnju sa cut off-om da idemo da ga tužimo da mu uzmemo pare. Dakle ništa specijalno samo jedan,jedini pisani dokaz o ovoj teoriji. Dijagram i dalje čeka praktičare
  9. Kad kažem kap goriva ne mislim bukvalno,ovde se svaka rečenica uzima ako aksiom Motor moze da se rotira i kurblom,ali to nije koristan rad već obično rotiranje pokretnih delova motora.I zna se kako se ponaša takav motor,dakle između cut off-a i motora u brzini kurnutog niz padinu nema razlike po motor isti procesi se dešavaju.Mene interesuje od kad OTO motor radi na principu sabijanja vazduha? Odgovor dobiješ kad ja dobijem odgovor principa rada tog cut off-a sa nultom potrošnjom najbolje bi bilo u PDF-u,za početak mene interesuje dijagram vučnog bilansa u tom nultom cut off-u. Nego da uozbiljimo pricu. Evo dijagrama bilansa snaga pri kretanju vozila (četvorsostepeni menjač) Nije težak dijagram za čitanje,ali nama je intersantno ovo ispod apcise tj kočenje samo motorm,pa praktičari izvolite pročitajte kojom brzinom i u kom stepu prenosa se vozilo kreće u 4 stepenu pri nagibu od 10% brzina je stabilna,dakle ne menja se.u pitanju je motor nominalne snage 75kw sa 4 brzine,mada nije bitnoajde evo na ravnom najveća brzina je 180km/h u 4. stepenu prenosa,sad da vidimo motorno kočenje,to prepuštamo praksi Ako neko ovde vozi kamion onda je ovaj dijagram viđao češće nego što misli,u pitanju je ništa drugo do vučni pasoš vozila. Da ne zatrpavam dijagramima prvo oko ovog da se složimo,a onda idemo u oblasti rada motora (stabilne/nestabilne) pa da probamo da nađemo taj nulti cut off.
  10. https://www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CCUQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.bosch.com.cn%2Fen%2Fcn%2Fnewsroom_4%2Fnews_4%2Fnews-detail-page_21632.php&ei=ME9HVZ6eDoTSU-migfAB&usg=AFQjCNFNw0PGfQ1t-KwZrSHnzGYOREPrHQ&sig2=Q_bc6OU9WDn-0_XKrW9hNQ Evo šta bosch kaže o nultoj potrošnji,vest stara godinu dana.Dakle pretekao nas Bosch što se tiče patenta. Naravno da postoji još od vrmena karburatora kada se otpusti gas leptir je zatvoren ali po inerciji i samom radu motora do njega mora da dođe određena količina goriva da ga održi u radu,kolika je ta količina goriva zavisi od tipa motora i pre svega stepena kompresije,nece svakom motoru biti potrebna ista količina goriva.Opet ta količina je toliko mala da je bordovi dijagnostike ne registruju,ali ona postoji. Kod savermenih motora je ta potrošnja još manja ali postoji i tu,makar kap da dođe u cilindar. Sam si sebi dao odgovor nestalo goriva dakle nema kretanja motor staje,nema kompresora,usisavanja vazduha motor se gasi i to se uvek dogodi kad motor ostane bez goriva. Površno se uči,zato što na katedri za motorna vozil uglavnom se obrađuju SUS motori,pominju se i hibridi ali u manjoj meri,a i nije naša oblast rada.
  11. Ko ovde spori postojanje cut off-a?Ja želim dokaz da motor u cut off-u ostaje bez goriva tj da postaje kompresor i ajmo ovako. Neko od Vas koji veruju u teoriju da motor moze da radi bez goriva,odemo na neki tehnički stavimo auto na valjke da simuliraju nizbrdici i u određenom trenutku fizički prekinemo dotok goriva,ako auto nastavi da radi idemo odmah u SANU da nas proglase počasnim članovima.A ujedno za svet bi bili veći i od Nikole Tesle. Opet bicikla ja ne vidim analogiju između vozila pogonjenog SUS motorom i bicikla,kome je SUS motor i čovek na biciklu isto onda nek veruje u to. Nikakvo kočenje kontrasmerom se ne aktivira kod elektromobila već se jednostavno energija nastala kočenjem akumulira,I to je zamisli ništa drugo do običan generator,koji obrtno kretanje pretvara u el energiju.To postoji otkako je čovek počeo da koristi struju. Ako već hoćeš da istakneš neki sistem koji skladišti energiju kočenjem onda bolje da si pomenuo Volvo-ov KERS sisetm I dalje čekam da postavite princip rada cut off sistema,pa onda da postavljam ja,ali prvo želim da vidim taj koji omogućuje rad motora bez goriva.
  12. Ja prosto zahtevam da mi se ATA i IVAN jave na PM,da razmenimo znanja i da patentiramo taj SUS motor na vazduh,tražim samo 3% procenta od cela zarede na istom,to će mi biti dovoljno Vama ostavljam 97% da podelite između sebe.Znači molim Vas javite mi se na PM ovo je životna prilika.
  13. Bicikli radi na istom principu kao SUS motor. Avion u vazduhu ima iste katrakteristike kao auto na zemlji Ja ovo sanjam. Ma fakultete treba spaliti sa temeljom,obična masonska legla koja decu uče pogrešno.
  14. Daj šemu takvog cut off sistema,ja to prosto moram da vidim. Takođe želim da vidim SUS motor koji radi bez goriva kao kompresor,zaista želim,evo platiću ako treba da vidim tako nešto. Koji instrument si koristio da izmeriš protok kroz dizne,dijagnostiku Molim te,ali molim te objasni mi princip rada cut off sistema.
  15. Je l moguće da neko tvrdi na osnovu poataka sa borda da auto u radu troši 0, nađi mi instrument koji je to izmerio i koji ima takvu preciznost. Dakle neko tvrdi da auto postaje kompresor i radi na stišnjeni vazduh

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...