Jump to content
FAS Goran

pantelia

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. Pre nedelju dana, 17 h, spoljašnja temperatura oko 13-14 Celzijusa, ja palim Stilka, i mada ga obično zagrevam, nezagrejanog krećem da ga vozim pošto sam bas žurio (konj). Pali se žuta lampica za Engine fault, i auto se gasi. Palim ga još 2-3 puta, isto se dešava. Nakon toga ga palim i u leru pritiskam gas kao manijak iz sve snage, auto se više nije gasio, ali je popularna "česma" ostala, i stoji i dan danas. Javlja se kad palim auto, kad pritisnem dugme za "OK" ne javlja se dok ga ponovo ne upalim. Nisam primetio nikakve promene u radu motora, mada je bila samo gradska voznja. Planiram da ga odvezem kod majstora u ponedeljak, do tada ću pokušati da ga oprobam i na autoputu, i na većoj uzbrdici. Ovo pišem samo kako bi me forumaši utešili da nije ništa opasno Kad smo već kod toga, kako da neznalica kao ja proverim da li je broj obrtaja normalan? Može neki primer, lupam, na toj i toj uzbrdici, pri toj i toj brzini, broj obrtaja bi trebalo da bude toliki i toliki pa da isprobam. Opet kažem, pri gradskoj vožnji apolutno nikakvih promena nema. Još jedno pitanje kad sam već svratio, šta mi sve treba za Fiat dijagnostiku, i gde je to najbolje nabaviti (može i PM ako kršimo pravila foruma). Ako sam dobro skapirao, besplatni softver, kablić i laptop. A ako neko ima vremena, može i da napiše kako i gde da je nakačim, pošto ja pojma nemam Svašta sam ovde našao, divni ste ljudi!
  2. Evo mene, ni 6 meseci od posta, da javim sta je bilo ECU je bio u pitanju, skinut i odnet na Tosin Bunar, vracen i sve sljaka bez problema.
  3. Odradjena reparacija ECU pre nesto vise od 2 meseca, nikakvih problema do juce nije bilo, nista ne pisti po tabli, sve je bilo divno. Juce sam ga ostavio 4-5 sati na suncu, kad sam usao i pokusao da upalim - ne prepoznaje kljuc. Probao i sa rezervnim, isto. Skinuo i naprskao kontakte oko akumulatora i kompjutera - isto. Otisao sinoc da probam da ga upalim kada se ohladi - isto, nece. Otici cu danas opet, mene zanima misljenje cenjenih forumasa, da li je to ponovo ECU, zbog stajanja na suncu (nije mu prvi put, od popravke se suncao barem 2 puta), ili moze biti neki drugi problem, sta znam, pominjao se senzor radilice... Puno hvala.
  4. Dobar dan želim svim ljudima sa stilom i Stilom Stilko ima bubice klasične za ECU (gasi se dok se ne zagreje, izbacuje sve moguće greške, skalica za temperaturu grune desno pa se vrati itd.) Otići ću u Autoelektroniku na reparaciju ECU. Ono što mene zanima je da li je neko u skorije vreme imao iskustva sa tim servisom (sem kolega sa prvih strana), da li ok odrade, da li se kvario nakon 6 meseci kolika je garancija, jednom recju da li su za preporuku ili nisu? Najlepše hvala!
  5. Akumulator je Extreme Start 55D+, 2 godine i jedan mesec star. Elektricar mi je rekao da je akumulator relativno slab za ovaj auto, ali da je ispravan... Relacija kuca-poso, 12-13 km udaljenosti u oba pravca... Nista drasticno, verujem kao i vecina ljudi. edit: znam teoretski za ovo gorenapisano oko potrosaca, iskreno verovao sam da to nece praviti problem... Od sad cu se toga pridrzavati striktno.
  6. Vozim Fiat Stilo 1.6, 2001. godiste, plin/benzin. Kad sam danas hteo da ga upalim, desila mi se sledeca stvar: Snimio sam drugi pokusaj paljenja, prvi put je resetovao sat (zato pokazuje 0:21, iako je bilo 18h). Na pocetku klipa se cuje krrrrrrrk, odmah u prvoj, drugoj sekundi. Meni kao laiku se cini da je to bitna stvar Ista stvar mi se desila pre nekih par meseci, nisam imao vremena da se pozabavim kvarom u tom trenutku. Kad sam posle 6-7 dana pokusao ponovo da ga upalim, akumulator je bio potpuno mrtav, i nije se palilo ni svetlo, ni radio, ni centralna brava... nista. Upaljen je na kablove, odvezen kod elektricara, koji je konstatovao da nista ne vuce struju, i samo ga je napunio tokom noci. Sljakao je lepo do danas kada se opet desila ista stvar. Elektricar, posto nije nasao nikakav kvar, je pretpostavio da sam ostavio ukljucen radio, ostavio svetla... 99,999 posto za prvi put, a 100% za drugi put sam siguran da nista od toga nisam uradio, cak otkako mi se to desilo gasim radio i ventilator i pre nego sto ugasim auto. Zbog toga sam i pretpostavio da ce ovo ponovo da se desi, s obzirom da kvar nije konstatovan, a da se akumulator nije ispraznio sam od sebe. Uostalom, na snimku rade svetla, a auto se ne pali. Mozda jos jedna bitna stvar, danas u trenutku kad sam ga otkljucao, prozori su se spustili sami od sebe, ne znam da li to ima veze. Sta uvazeni forumski strucnjaci misle o ovom problemu? Zahvaljujem unapred!
  7. Vozim na plin uglavnom, i sad mi je bio na plinu kad sam se dovezao jutros. Probao sam da promenim na benzin, isto je. Ja nisam primetio da ima ikakve razlike u odnosu na dosadasnja paljenja Mislim da ne zuji.
  8. Bem li ga... Odslepacu ga nekako do prvog majstora, sta da radim. Hvala svima. Ne razumem se skoro uopste, i veliki sam laik, ali samo da pitam: da nije nesto oko dovoda goriva?
  9. Ugasi se sve sem lampice za akumulator i, sad sam primetio, ovoga za EOBD , svetli zuckasto ili narandzasto u onoj MAR poziciji. Nije mi smetalo do sada, valjda nisam toliko blesav da ne primetim da se do sada pojavljivalo. A koliko vidim, to ne bi trebalo da bude razlog da ne moze da se upali...
  10. Vozim Fiat Stilo 1.6, 2001. godiste, plin/benzin. Jutros sam dosao normalno na posao, i ostavio upaljen radio (sto mislim da nema veze sa mojim problemom, videcete i zasto). Kada sam posle sat i po dosao i hteo da ponovo upalim, akumulator je samo verglao, a radio je i dalje bio ukljucen, plus su radili farovi, kao i svetlo u autu. Akumulator normalno vergla, tako da verujem da nije do njega. Zvao sam nekoliko majstora, pominjali su mi svasta, od alternatora (sto sam nekako odmah otpisao), preko toga da je problem u kodiranom kljucu i da probam rezervni, do toga da nemam goriva (napunio sam do vrha plin pre 2 dana, presao 30 km plafon, merac pokazuje da je pun, a benzina ima negde na granici da se upali lampica). Da li je neko imao slicnu situaciju? Ako nisam postavio pitanje na pravom mestu - prastajte i premestajte
  11. Da ne duzim, isti problem. Stilo 1.6, 2001-o godiste. Vozio ga danas normalno, parkirao ga u 17:10, u 20:30 otprilike loose connection, upalio se zuti trougao, lampica za ulje, i svasta nesto... Imam akumulator jos u garanciji. Ono sto mi je jos cudno - zakljucavam auto rucno, ne na dugme, ali imam centralnu koja sada ne radi. Kad zakljucam ne cuje se ono "cak", znate na sta mislim, to je valjda zato sto ne zakljuca ostale brave, nego moram da pritisnem ostala 3 prekidaca iznutra. I jos jedna stvar, ugradjen je Zeder pre 2 meseca, mada verujem da nema neke veze. Hvala unapred svima! edit: ne radi radio, ne radi svetlo unutar automobila
  12. Nisi me razumeo, nigde nisam ni pominjao cenu, vec koliko je nesto trazeno za kradju. Pogledaj i sam koja si vozila naveo , to bar svi znamo. Pa, secas se onda recimo one serije sa Meganima i karticama od pre neku godinu i sl... Kada sam rekao "ove nase kante" (koju btw i ja jos uvek slatko vozim), mislio sam konkretno na kradju Stila. Od 2007. od kad ga imam, cuo sam za 2 slucaja i oba sa ostavljanjem auta u perionici. Nije atraktivan za kradju, ima solidnu fabricku zastitu, immo, deadlock, na to dodas neki krsteni alarm za pilicare i neki custom prekidacic i sasvim dovoljno da se opustis i uzivas po tom pitanju. Mnogo veca verovatnoca je da ocerupaju sitnice koje sam iznad naveo, pa treba cisto malo povesti racuna gde se parkira, mada nema pravila. Moze li za nas neiskusne, sto bi rekli sa jeftinijim ulaznicama neki primer za ove dve pomenute stvari Unapred hvala!
  13. Hvala svima, iako sam laik, potvrdili ste moje misljenje, ubedljivo mi se najvise svideo treci, benzinac. Idem da ga pogledam
  14. Hvala dobri ljudi Prvo da kazem da trazim auto za koji bih komplet dao oko 2.500 EUR (a da je registrovan barem 3-4 meseca ) Imajuci u vidu ono sto sam do sada saznao, ovo mi je trenutno favorit, iako nije nesto preterano ocuvan: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5909839/fiat-stilo Ovaj je drugi dizelas, iako mora da se registruje, ne znam da li idu zimske gume uz njega http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5769852/fiat-stilo-19jtd Ovo je benzinac, mnogo je lep i ocuvan http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5901201/fiat-stilo-16bsekplinatest U prvom postu sam pogresno naveo da su 2 benzinca i jedan dizelas, kao sto vidite, zapravo je obratno. Hvala na svim sugestijama, makar se odnosile i na naslonjeno krilo

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...