Jump to content
FAS Goran

bio1212

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

About bio1212

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/12/1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Jer ima punto 1.2 16v aktuator minimuma? Hvala
  2. Sta je aktuator minimuma , gde se nalazi , cemu sluzi i kakve probleme pravi kad je neispravan?
  3. ^^^ Imam ja jedno pitanje za zadnji trap. Menjao sam sve cetri opruge i dva zadnja amortizera , posto su bile neke sportske crvene opruge i bio je dosta nizak auto. Posle menjanja zadnji desni tocak stoji vislje 1,5- 2 cm u odnosu na levi. Uzmem zatim druge opruge , a ono isto . Sada imam 4 zadnje opruge i bilo koju kombinaciju da uradim desna strana je vislja. Sta mislite u cemu je problem. Majstor kaze da to samo moze da bude do opruga ( a nije) ili do amortizera ( stavio nove). Sta ima u tom zadnjem trapu osim opruga i amortizera ( sta moze da strada)?
  4. Pa ja jedino da dodjem iz Nisa do sapca pa da sipam gorivo sa zapada! Ovde kod nas ima OMV, EKO, Bata , MILE i ostali.... A da nije sto se vreme prolepsalo , mislim nije hladno pa autoo bolje radi?
  5. imam sekvent plin i on se pali kad se postigne radna temperatura... trokira ona i kad je na gorivu samo ali mnogo manje(gotovo neprimetno), ali na plinu se bas oseca. trokira tako sve dok ne postigne radnu temperaturu , posle radi normalno. Menjano 1-svecice (champion) 2-kablovi flash 3-bobina 4-dihtung (gumice) usisne grane 5-dihtung poklopca ventila 6-ulje 20k 7-ulje u menjacu selenia syntetic 8-antifriz selenia crveni 9-4 opruge 10-2 zadnja amortizera 11-pogace 12- obadva lagera u tockovima 13-manzetne na homokinetickim zglobovima 14-reglaza i balansiranje 15-semering bregaste i semering radilice 16- sredjivanje anlasera 17-dihtovanje kartera(pustao ulje) 18-leva viljuska 19- dva puta dijagnostika (pokazuje gresku lambda sonde i pre i posle katalizatora), a mozda i nemam katalizator (nisam pitao , a koliko se razumem nisam ga video ) 20- kupio sam neko crevce koje ide iz filtera za vazduh i iberlauf...malecko crevce (krivina) za 3060 dinara. Sve ovo i mozda jos nesto je zamenjeno u proteklie 3 nedelje, cena svega je oko 460 eura sa majstorima. Auto i dalje trokira na leru dok se ne postigne radna temperaturu... posle ide ko mecava. Dihtung poklopca ventila je poceo opet da slini (malo) U prednjem trapu mi se cuje neki zvuk (kao da je lager tocka , a nije)- izgleda da je nesto kod poluosovine jer manzetna je pukla. tako kaze dr. mr. majstor Ostalo je ok. A i ostao sam bez para vise. Pozzz.
  6. ^^^ Jel ti gori zuta sijalica check engine ? Meni gori.
  7. ^^^ Promenio sam i ja bobine i situacija je ista. Upali ugasi se, zatim upali normalno pa pocne da trokira dok ne smiri rad. Koju ces sondu da menjas pre ili posle katalizatora? Meni je majstor rekao da su mi otisle gumice na izduvnoj grani(dihtung izduvne grane) 1.2 16v Tu ima 5 gumica 1 za vodu i 4 za izduvnike.. Da li mozda zbog toga hoce da trokira? Kad trokira primetio sam da tada izbacuje kondenzat, kaplljice vode na auspuh, a kad ne trokira toga nema. Aj kad zamenis sondu napisi kako se ponasa. pOzz...
  8. Znaci isti problem imamo. Upali ujutru i odmah se ugasi , a zatim pri drugom paljenju normalno upali i radi... primetio sam kad zatrokira nocu prilikom paljenja i svetla kao trepcu kao da negde gubi napon. Zamenio sam kablove i svecice champion i razmisljam da promenim i bobinu.Par puta mi se desilo da kad krenem dok je hladan malo se zagusi i pukne u izduvnoj grani(samo dva puta).Na kompijuteru je pokazao gresku lambda sonde i ove pre i posle katalizatora , kao i izlaz za trecu svecicu. Resetovao sam greske i zuta lampica nije gorela jedan dan , zatim se ponovo upalila.Na leru radi normalno i onda odjednom pocne da trokira , pa se sama smiri i opet radi normalno Cistio sam leptir gasa... Nemam pojma u cemu je problem , a i majstori izgleda da nemaju pojma. Ako resis problem napisi ovde da vidimo o cemu se radi. A kad radi ide ko luda.
  9. gde ima da se kupe gumice usisne grane i koliko kostaju ... punto 1.2 16v
  10. nema razlike . palio sam i sa spustenim i sa podignutim kvacilom i kad je ubacen u brzini. i majstor sumnja na bendiks , ali kaze da moze da bude i menjac... zasto menjac? samo me zanima kad je vruc auto (kad je vozen) tog skripanja nema kad se pali... da li bendiks ili anlaser non stop cvile ili je pravilo samo kad je hladan? to me samo buni. daj boze da je bendiks da nije nesto drugo...
  11. izgleda da nije ecu... sad pri prvom paljenju ujutru ili kad auto duze stoji , upali iz prve ali se odmah zatim cuje neko skripanje(cvili) kao da melje nesto i onda radi normalno. kao kad cvili kais , ali nije do kaisa proverio sam.. sta to moze da bude. koji su simptomi anlasera? zbog cega kad se zagreje vise ne cvili?
  12. svecice su nove . prvo paljenje ujutru upali se i ugasi , onda iz drugog puta ga upalim i radi normalno... zatim posle minut dva pocne da trokira . Neverujem da su dizne jer i na plinu mi trokira
  13. Mozda zuji i step motor ... kao da nesto melje. mada kad stavim ruku na one dzekove od ecu osecam kako vibrira i zuji. na leru dok je hladan trokira , ali se ne gasi. kad skinem prvu svecicu ona kao da ne radi. kad se zagreje motor normalno radi.
  14. Interesuje me da li moze da se stavi ecu od punta 1.2 16v na lanciu y 1.2 16v. ili se mora naci bas od lancie y.? koji su simptomi kvara ecu , kod mene se ecu cuje da zuji kad mu se da kontakt... da lije to neki problem ili svi ecu zuje?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...