Jump to content
FAS Goran

diefaust

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About diefaust

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Cacak
  1. Sto se tice reparacije, u ovom slucaju je nemoguca. Radjena je, a gasen je i kod kljuca, kako ga ne bi trazio, pa da mogu da upalim auto... Nista od toga nije uspelo. Na kraju sam odvezao auto u ovlasceni servis, gde su mi dijagnostikovali problem, pa tako moram da zamenim sve... Sto bi onaj batica sa klipa rekao SVEEEE AAAAAAAAA No sta da se radi, moram to da zavrsim, a sto se mora nije tesko. Trebalo bi da sam u Uzicu nasao citav komplet racunar/BSI/kutija sa osiguracima/kljucevi, imobilajzer/ sve brave... Tako da ako samo to bude odgovaralo uzimam, menjam i stavljam tacku na tu pricu, bar se nadam. Nadam se da ce sve biti OK. U svakom slucaju, u oktobru cu da uvezem auto kao moj, pa da cerupam sa njega sta mi treba, kad sve saberem i oduzmem, taman ce me toliko kostati kad saberem sav novac koji sam bacio do sada.
  2. Ljudi, hvala puno na savetima. Auto mi je trenutno kod majstora i ceka da konacno negde stigne kompletan racunar posto je definitivno uginuo... Zamenicu sve i da jednom stavim tacku na ovo. Inace sto se tice Zoce - kostao me je 100e, nije uradio nista i drzao mi je auto kod njega duze od dve nedelje.... U normalnoj zemlji za tako nesto bi isao u zatvor!
  3. Zoca je rekao da je popravio auto... Auto sam uzeo danas, otisao u Gornji Milanovac i auto je ostao tamo posto opet nece da upali. Ukoliko uspem da pronadjem majstora koji ume da popravi ovaj auto, javicu...
  4. Ljudi, hvala puno na odgovorima, nadam se da ce nesto od toga pomoci U svakom slucaju, sutra idem kod majstora da vidim u kom stadijumu mi je auto, pa izvestavam kakvo je stanje.
  5. Ljudi, imam probem koji me maltretira nedeljama. Auto nece da prepozna kljuc. A kad ga prepozna, onda ceo dan radi bez problema. Isao sam kod jednog elekticara u Cacku, zamenio kutiju osiguraca, naplatio 75 evra deo i rad i auto mi je radio 15 sati. Pravi se lud, a ne smem da odem kod njega, posto ako odem, otici cu samo sa bejzbol palicom, a to se ni po koga nece lepo zavrsiti... Odem kod drugog majstora u Kragujevac, na dobrom je glasu... Auto je bio kod njega 10 dana, navodno pronasao kvar, zamenio B-Si kutiju, popravka kostala 100 evra (sa delom) auto radio 10 sati... Na to sve, trenutno vozim drugi auto koji vise trosi, a kako dosta prelazim, kosta me 5-10 evra dnevno vise... Suma sumarum 250 evra bacenih i auto koji nije funkcionalan ispred zgrade. Da li se neko susreo sa ovakvim problemom i da li ga je resio?
  6. Ja sam u svog stila ugradio metan i imam samo pozitivna iskustva... Nakon manje od 6 meseci presao sam nekih 15000 km i nisam imao nikakvih problema sa uredjajem ni sa tim kako auto "podnosi" metan.... landi-renzo je uredjaj, ugradjen kod poznatog majstora u Cacku (ne znam da li smem da reklamiram...) ako bi dap 500e za plin, skupi jos 350 i 100km ce te kostati oko 400 din... (max 450 u gradu)
  7. Ljudi, hvala vam puno Danas sam uradio ono sto ste savetovali i veceras, kad sam krenuo kuci, sa posla (u prevodu, auto je stajao 10h na parkingu) upalio je i ponasao se kao pre. Najnormalnije... pustio sam ga da radi neki minut i krenuo bez ikakvih problema. HVALA
  8. Pozdrav ljudi, potrebna mi je pomoc.... Sve navedeno mi se desava.... Varira ler gas, kad stisnem kvacilo obrtaji prilicno brzo padnu, na nekih 2000-2200 obrtaj auto "trza" i tako, bas se lepo druzimo... Najveci problem koji mi se desava jeste hladan start. Skroz cudno ponasanje. Upalim automobil odmah, na pola kljuca, onda neko vreme radi (malo dok se greje 30-60 sekundi) i onda se ugasi. Onda pali-gasi, pali-gasi u nedogled dok se skani da pocne da radi... Posle toga radi sve najnormalnije (izuzev variranja obrataja i trzanja) tada mogu da vozim gde god, da palim, gasim i najnormalnije vozim auto.... Sve dok se ne ohladi (potpuno- dakle nakon4-5-6 sati) onda ide sve iz pocetka... Zamenio sam bobinu koja nije bila dobra, a pre 3-4 dana zamenio i senzor radilice koji brljavi vec neko vreme... Ali problem hladnog starta je i dalje aktuelan... Jedina dva dana kada sam bio miran sto se tice toga je kada sam sam ocistio klapnu gasa, ali problem je bio resen samo na dva dana... Ono sto nisam uradio je to "kodiranje" klapne, posto mi i dalje nije jasno kako to da uradim... Ako imate neku ideju, molim vas za pomoc, posto strpljenja i zivaca imam sve manje, a zelje da kolima nanesem teske telesne sve vise.... Inace automobil je fiat stilo 1.6 16v 2002 godiste.
  9. Zdravo drustvo, imao sam veceras slican problem i da sam imao novca da kupim drugi auto, ovaj bih polio benzinom i zapalio ni malo se ne salim.... Elem, nije prepoznavao kljuc, ni rezervni kljuc... Poruka "security loose conection" valjda i ASR i ESP i povremeno jos kojesta... Raskacio sam akumulator izvadio pa vratio osigurace, jedan po jedan i to je to. Auto radi kao da nista nije ni bilo, kao i pre toga... Nadam se da ce nekom biti od pomoci, pozdrav
  10. Ljudi, hvala puno na odgovorima i pomoci Koliko vidim, cena odrzavanja trapa je manje-vise ista kao za stila, sto mi bas igra ulogu i sto me bas raduje Nadam se da neko vozi model sa 1.6 motorom, pa moze da mi kaze iz prve ruke kakav je sto se tice potrosnje... Koliko sam shvatio, elektronika mu je skroz ok? Gresim li?
  11. Cao, pozdrav Treba da zamenim auto i lomim se vec danima.... Prvo sam mislio da kupim lanciu Ypsilon, pa onda stila, pa sad lybru... Citam ovu temu, ali nisam uspeo da nadjem podatke koji me zapravo interesuju... Ili sam "preleteo" preko njih ili ih nema... Kupio bih jedino model sa 1.6 motorom, pa mu ugradio plin (ili jos bolje da ima vec ugradjen plin)... Ono sto sam uspeo da procitam je da je taj motor slab za ovaj automobil... U kom smislu slab? Mislim, slab da ne moze da ide 200 km/h ili slab toliko da ce ici kao punto 1.2? U sustini vozim prilicno lagano i razumno, bez nekih naglih kocenja i naglih ubrzavanja... Van grada vozim max 10 km/h preko ogranicenja, a na autoputu recimo da nikad nisam presao 130 km/h (ok, jesam par puta isao daleko brze, ali samo da vidim kako to izgleda ) Koliko kosta kompletno srediti trap na ovom automobilu? Ali bas bas bas kompletno.... I koliko tako sredjen trap traje (od-do naravno da zavisi od puteva i rezima voznje) Koliko kosta veliki i mali servis za 1.6 benzinca, sa orginalnim delovima? Koliko ovakav auto trosi plina? Koliko na otvorenom, koliko u gradu, koliko kombinovano? Eto, sijaset pitanja.... a za odgovore, paaa hvala unapred
  12. Hvala na odgovorima, nadam se da ce neko znati kakva su ulaganja sto se tice trapa Inace, sto se tice mojih "zahteva" za cenom, nije da trazim da cena odrzavanja bude kao za yuga Pre dve godine sam "pao" na pricu kako je vw jeftin za odrzavanje, pa kupim golf 4 i onda sam na svojoj kozi osetio koliko je zapravo "jeftin"...
  13. Pozdrav svima, jako sam zainteresovan za ovaj model automobila, naime planiram da kupim jednu... Iz svega sto sam do sada nasao na forumu i sto sam pricao sa ljudima koji imaju puntice, zakljucio sam da mi je najbolje da kupim benzinca 1.2 8v E sad, ono sto me zanima jeste ima li ko iskustva sa ovim automobilom, kako se pokazao, koje su mu najslabije tacke, na sta treba obratiti paznju....? Interesuje me naravno, koliko kosta veliki servis za njega, koliko mali, koliko kosta sredjivanje trapa....? Kako se ovaj 1.2 8v motor "slaze" sa TNG-om... Da li je ista elektronika za njega i za punta... Svaki savet i svacije misljenje je dobrodoslo i znaci mi puno, unapred hvala!
  14. Pozdrav svima, Kupujem gore pomenuti automobil, iskljucivo benzinac 1.2 8v, pozeljno je da ima ugradjen sekvent plin... Moguca zamena za Golf 4 1.9 TDi 110 Ks

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...