Jump to content
FAS Goran

Vlada_92

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About Vlada_92

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 04/25/1992

Profile Information

  • Gender
    Male
  1. Nisam jos stigao da resetujem parametre, al primetio sam kao da polako sam ecu uci. Prvo jutarnje paljenje drzi obrtaje ne gasi se i drzi ler inace u voznji osim kad iz cutoff-a izbacim iz brzine samo se ugasi kao da ne otvori dizne. A ako mu iz cutoff-a izbacim na ler i malo samo pipnem gas on ostane na leru. Javljam rezultate reseta parametra.
  2. Hvala na savetu, iskreno nisam ni znao da to moze da se odradi. Sad si mi vratio nadu, posto sam i imao neki osecaj da je nesto oko parametra, da su se mape "privikle" na lose uzubcen motor. Stoji da sto ga duze vozim to lepse radi, u trenutku kad smo ga tek uzupcili trokirao je nenormalno, sad vec u voznji ide super al ne drzi ler. Jel moze to da se uradi FiatEecuScan-om ili moram na neku ozbiljniju dijagnostiku?
  3. Ne drzi povisen broj kad je hladan, mislim ne mogu to da primetim trenutno posto ne drzi uopste obrtaje pa i kada je hladan ja izgiravam ler gas sa papucicom. Problem se manifestuje posle zupcenja. Auto je mesec dana vozen pogresno uzupcen i isao je mnogo lose ali tada je normalno palio, drzao ler kolko toliko varirao je od 500 do 800, nije se gasio. Pre neki dan uzupcen alatom za zupcenje 16v motora i sada ide odlicno samo ler mu je veliki problem. Takodje nesto sam razmisljao da li iz cutoff-a kad ubacim u ler dizne uopste puste gorivo, mozda je tu neki problem. Posto na primer kad iz cutoff-a izbacim na ler i odmah pipnem gas malo on ostane na 800 obrtaja. Ako ne pipnem ugasi se.
  4. Plin je sekvent. Pumpa goriva je nova, map senzor nov. Meni je sumnja na step motoru, ali uliven je u kuciste leptira gasa na ovom modelu. Samo da mi neko potvrdi da li je ovo simptom step motora. Cini mi se kad gasom regulisem ler i kad polako spustim do 800 hoce da zadrzi tu, ali ako naglo padaju obrtaji recimo sa 2000 na nize samo padnu na 0.
  5. U pitanju je brava 1.6, imam problem sa lerom i na benzinu i na plinu. Retko kad ima ler uglavnom moram nogom non-stop da doziram ler inace se ugasi. Auto stvarno ide odlicno na svim obrtajima ali ne moze da upali bez gasa i gasi se na leru, ne znam sta bi moglo da bude. Ako neko moze da mi pomogne bio bih zahvalan, pozdrav Postavio sam i video sa problemom pa pogledajte. https://www.youtube.com/watch?v=BrDnHF0iLRo&feature=youtu.be
  6. Skidao sam i cistio do detalja leptir gasa-step, ali nije dalo rezultate. I kod mene je takodje sve u jednom kucistu. Sumnjam na dizne, samo ne znam kakvi su tacno simptomi neispravnih tj. zaprljanih dizni. I da li zbog toga moze da detonira u usisu ako prelivaju?
  7. Pozdrav svima... U pitanju je brava 1.6 16v, danas uzupcena kako treba sa blokatorima... Ide ko nevreme, medjutim ne drzi ler. Cak i kada treba da se upali, okrenem kljuc, upali obrtaji skoce do 1400 i odmah padnu na 0. Moze da se vozi jedino sa medjugasom tj. kada sam dodajem gas umesto lera. Takodje jedini nacin da upali je da se dodaje gas prilikom verglanja, onda malo trokira par sekundi i odjednom "probije" i proradi super. Lakse upali na plin ali isto ima tendenciju da se gasi u toku voznje. Na benzinu i detonira u usisu na leru. Da li su mozda mape u racunaru lose, zato sto je jedno mesec dana radio pogresno uzupcen, mada sam resetovao racunar i odradio throttle learn. Ili mozda zaprljane benzinske dizne? Ako neko moze da pomogne bio bih zahvalan. Jos jednom da kazem da auto odlicno ide. Hvala na odgovorima
  8. Nadrljao covek ni kriv ni duzan nista onda ide zamena kablova, ne preostaje mi nista drugo
  9. Hvala na odgovoru. Pa nije problem zameniti, al je vec dosta stvari zamenjeno a ne mogu da nadjem uzrok loseg rada motora
  10. Da li ovakva vrsta fizickog ostecenja kabla moze da utice na rad motora? Dva kabla su mi ostecena na isti nacin, na prvom i trecem cilindru.
  11. Izvinjavam se, moja greska je sto nisam dao detaljan opis u startu. U pitanju je automobil fiat brava 1.6, sa sekvent plinskim uredjajem. Auto nema snage na uzbrdicama i ima nestabilan ler i na benzinu i na gasu, pri stiskanju kvacila u toku voznje obrtaji padnu na 500 pa se vrate na 800. Kada sam skinuo crevo koje vodi do isparivaca (br.1) ler se stabilisao u potpunosti e sad jedino sto i dalje ide isto (losije) al predpostavljam zato sto ima fals vazduh na tom mestu gde je "sisica" od skinutog creva. negde sam procitao da i kroz crevo od ibera uzima neku kolicinu vazduha, pa sam pomislio da se nije u njemu nakupilo ulja pa to pravi problem? I ako neko moze da mi objasni cemu tacno sluzi crevo koje ide od isparivaca to usisne grane?
  12. Da li neko moze tacno da mi objasni funkciju creva br.1 i br.2 na slici. Crevo br. 1 ide od isparivaca do usisne grane, br. 2 od ibera do usisne grane. Desava mi se da auto ima nemiran ler, medjutim kad skinem crevo br 1. koje ide od isparivaca ler se vrati u normalu kao nekada, tj. radi idealno

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...