Jump to content
FAS Goran

Milos911

Members
  • Content Count

    117
  • Joined

  • Last visited

About Milos911

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Uzice

Previous Fields

  • Garage
    Punto 1.2 16v elx

Recent Profile Visitors

1818 profile views
  1. Izgleda da jeste za alarm, nadjoh http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-andamp-gt/213980-147-wiring-diagram.html . Hvala
  2. Slika govori sve, kabal mi se pojavio sam od sebe dole kod pedala (otkinut), kad sam skinuo plastike ispratio sam ga do onog plavog konektora na tabli osiguraca.. Na njemu pise nesto fazon "cable di antena" ili tako nesto, pretpostavljam da je kabal od radija (sugavo mi hvata stanice). Kabal je crne boje, a ovaj dalje nastavak je beo. Iskreno mrzi me da kopam i trazim gde drugi kraj treba da ide, ne vidi se ovako na prvi pogled, pa ako neko zna bilo bi bas super
  3. Zamenio solje, vozio 100km (bukvalno), i evo sadasnjeg stanja: Sve kako treba stavio, otisao i kod majstora i on sve rasturio i opet sastavio, nista nije pogresno montirano. Na prethodnim soljama se isto desilo, propale za par dana. Ne mogu da prihvatim da je moguce da su 4 solje propale za par dana, a nemam ideju sta bi drugo moglo biti... Prve su bile sugavi akron, druge kao malo bolji febi... Baceno 70e. Ima li neko ideju sta bi drugo moglo biti problem, pa ovako stoje (iako je fizicki nemoguce da bilo sta osim solje bude problem?
  4. Ja se pogresno gore izrazih, tacnije pre nego sto sam skinuo amortizer Jeste treba zadnja rupa da bude zatvorena, znaci onaj pipak sto je kao strelica na solji treba da pokazuje ka zadnjem delu auta. Inace brzo se sve menja, meni trebalo ukupno oko 2h za oba amortizera
  5. Zarezi ka krilima, guma ka napred (znaci obrnuto od ovog sto sam gore napisao) Moze lock
  6. Treba sutra da menjam solje, pa me zanima sledece ako moze neko da mi proveri ko ima isti automobil (mada mislim da je isto i na 8v): Pod haubom, sa gornje strane kad se gleda na koseve (ono gde se nalaze amortizeri), gore gde izlazi amortizer imaju 2 male rupe. Kroz jednu se vidi put, kroz drugu guma (solja amortizera). Kroz koju se kod vas vidi sta? Ako sam u pravu, zadnja treba da bude zatvorena, prednja otvorena? Drugo, sa donje strane kad se gleda, pored tocka pa gore, gde se zavrsava opruga amortizera, onde gde se naslanja na metalni deo solje, ima onaj zarez u solji. Na kojoj strani se nalazi zarez gledano u odnosu na tocak. Kod mene je na suvozacevoj strani okrenut ka zadnjoj strani auta, na vozacevoj strani obrnuto, ka prednjoj... Pa eto ako moze neko da zaviri pa da mi kaze, mnogo bi mi pomogao Sasvim slucajno me majstor zvao danas da ovo proveri kod mene, jer je radio na drugom puntu pa su mu rekli da nesto nije ok kad je bio na reglazi... Nisam znao da su ove pozicije toliko bitne...
  7. Tapacire sam skidao jer mi je nesto mesecima skriputalo pozadi i potpuno me izludjivalo, pa reko da slikam i podelim kako i sta Potrebno: -kljuc (jos bolje gedora) 17 (treba vam i 10 za ovu plastiku pozadi ako skidate) . -srafciger krstasti -srafciger ravni - neki tanji sundjer (+ ako hocete bas dobru izolaciju neki izolacioni materijal, recimo azmafon) -usisivac (opciono) 1. Otvorite prozor. 2. Odvojite keder do tapacira (samo ga povucete na gore). Ispadace neki beli prah, usisajte ga da vam ne bi upao u sedista kao meni. 3. Ovo je moglo i pod 1, podignite sedeci deo i odsrafite sraf koji drzi pojas. Gumeni cep na njemu jednostavno svucete. 4. Skinite plastiku koja pokriva prag, drzi je jedan sraf kod suvozacevih nogu i jedan pozadi kod onog klizaca za pojas. Skidate je tako sto zavucete ruke onde kod klizaca za pojas, pa prstima nategnete na gore i ona ce ispasti iz zabica koje je drze. 5. Sad krece pipavi deo - zabice Mozete da krenete kako hocete, meni je najlakse bilo da prvo skinem ove dve oko pojasa dole (isto morate skinuti deo kedera koji pokriva vrata). Kad se skinu njih dve skida se ova jedna srednja, i onda moze da se jos malo odvoji tapacir da se vide ove dve do ovog sundjera sto sam lepio). Za njih srafciger odozgo zavuci i izvaditi ih(ravni srafciger naravno). Za ove donje zavuci ruku ispod sedeceg dela i povuci. Izvuci tapacir je malo pipavo ako ne skidate sedista, najbolje je podici sedeci deo do pola a ovaj drugi spustiti do pola, i onda polako tamo - ovamo i izaci ce. 6. Ako ih skidate zbog toga sto skripucu kao meni, zalepite sundjer za ove delove sto su uokvireni crvenom bojom. 7. Kad vracate polako jednu po jednu dovedete na rupu i ne gurate dok niste sigurni da cete ostale moci da nacentrirate.. Mislim da rezervne zabice imaju da se kupe u auto delovima (samo ponesete uzorak). Preporuka je da ovo radite po toplom vremenu, jer plastika omeksa i verovatno je lakse raditi sa njom. Napukao mi je jedan tapacir danas jer je zabica krvnicki drzala, sreca pa se ne primecuje... Ne znam koliko zvucna izolacija moze da pomogne ako se stavi ovde, al ja cu na prolece da uzmem azmafon da probam. Ako neko ima ideju cime je/ga lepiti na limariju, neka kaze Posto je jos nesto skriputalo, skinuo sam i nosac police, evo slike i zaokruzenih srafova. Sitni brojevi pa se malo zagledajte, 1 je zabica koju sam naknadno izvadio sto i vama preporucujem, znaci poskidate sve ostalo, svucete na dole plastiku sa nje pa je tek onda cupate, 2 je isto zabica, 3 ne znam zasto sam obelezio kad se vidi da su srafovi , ostalo su srafovi. Nista u ovom delu nije skriputalo, samo tapacir i stop svetla. Savet, ne stezite ih konjski kao ja(stopove), nego lepo onom plastikom iz rezervnog tocka koliko moze rukom i to je to...
  8. Dante kad sam rekao pegla mislio sam na to da ne pokazuje variranje +-50 do 100obrtaja kad je na leru, znaci kazaljka zakucana a on varira toliko. Sto je i nebitno, al eto cisto zanimljivo, dijagnostika pokazuje, oseca se po malo, al tabla ne pokazuje Valjda sad objasnih dobro sta je pisac hteo reci
  9. Aha, nisam to znao.. Inace, negde sam procitao da ECU "pegla" obrtaje na instrument tabli, pa ono sto se pokazuje nije tacno. Tipa ako obrtaji variraju +-100, kazaljka ce biti zakucana na to koliko je fabrika propisala... Eto zanimljivost
  10. Filter jeste u sklopu pumpe, i jedno i drugo se po fabrici menjaju na 150000km. Broj obrtaja na puntu 2 treba da bude ~850
  11. Znaci ipak moram kod majstora. Sad se cimanje izgubilo, ali tacno se oseca gubitak snage kad se potopi. Nesto hebe smesu... Nista hvala ljudi
  12. Map ociscen, auto je radio dosta losije nego pre ciscenja, tj problem je bio izrazeniji. Nije se gusio, nego ne primi odmah gas, pa kao da dobije 2 udarca u ledja i naglo primi gas. To kad mu potopim pedalu naglo, kad veoma sporo dodajem sve ok. Sad se smirio, ta 2 udarca su se smanjila, skoro da je sve ok. Proveravao sam sa dimom da li mi vuce negde fals (stavim cigaru oko klapne pa kad se da gas gledam dim), ali mi ne deluje bas pouzdano taj metod. Kako bih drugacije mogao da proverim? I map i ono kuciste u koje upada su bili puni nekog ulja (crno gusto skoro kao plastelin), je'l to normalno ili da se zabrinem?
  13. Map razredjivacem ili wd-om? Ili svejedno? Klapna gasa cista kao apoteka, pre neki dan skidana i ciscena (i uradjena kalibracija posle).. A benzin obicno jeste preko, ali trenutno se vozim na rezervi u svakom smislu pa mora tako
  14. Punto iz naslova, pregazio 130000, na momente lose prima gas. Ali samo kad se brzo potopi pedala, prvo krene da se kao gusi malo pa onda primi. Na benzinu se oseca dosta kad je hladan, kao sto se moze videti na klipu ispod (izvinjavam se za rotiran video): Inace posle ovog turiranja osecao se nesagoreo benzin... Kad se zagreje ne oseca se toliko na benzinu ali se oseca na plinu. Ovaj klip pocinje na benzinu naravno, zavrsava se na plinu. Osim turiranja, obratite paznju na oscilacije na 1:7 kad se pusti gas. Ima i posle da se cuje.. Uglavnom, bobina nova stavljena na 120000km, kablovi beru pre 1000-2000km (5500din kostali), svecice isto tad negde, uzete u ap-sportu na preporuku prodavca, ne mogu da se setim proizvodjaca. Nov sekvent plin ugradjen, dijagnostika ne izbacuje nijednu relevantnu gresku. Obe lambda sonde osciliraju kako treba (bar kako sam procitao na netu da treba da osciliraju), mada mi je ova druga (mislim kod katalizatora) prvo bila da kazemo mrtva (nije reagovala) pa onda pocela kako treba. Mada mozda je to bila i softverska greska... Imam dijagnostiku i znam da je koristim (osim interpretacije dobijenih podataka), pa mogu i sa njom da proverim sta i kako... Ima li neko savet sta raditi i proveravati?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...