Jump to content
FAS Goran

DinoG

Members
  • Content Count

    1255
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About DinoG

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Osijek

Previous Fields

  • Garage
    Punto mk2b 1.3 mjet

Recent Profile Visitors

2546 profile views
  1. Uff uff kolko prasine tu... Ukratko od zadnjeg updatea do danas je prebaceno sve s 1.3 Punta na ovoga i auto je komplet presvucen u foliju...M Technice su nasle novog vlasnika i ko zamjena su dosle Artec S1 i jos puno detalja u zadnjih par mjeseci Evo par fotki u toku radova
  2. Nisam fan tih felgi, ali su mu super sjele [emoji16][emoji16] Gdje je ovaj veci update? [emoji41][emoji48]
  3. @vladag digao sam bio prednji kraj na dizalicu i podbocio one tronosce i samo se zavukao ispod i promjenio ga...sto se tice gresaka nije palio nikakvu gresku vezanu uz senzor Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  4. 1.3 je mapiran u HiTechu i nikad nisam imao problema...a snaga je ta jer sam tako htjeo. Imam u planu slagati nesto jace, a tada cu ici u Autoevolution
  5. Iskreno volio bi to...ali za sada ide crni interijer sto je bio u 1.3...do nagodinu tko zna Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  6. Nabavljena spula za volan...ostaje jos samo naci airbag Usput rjesen siber i clean look gepek vrata. Danas bi auto najvjerojatnije trebao ici kod lakirera da se pofarba krov i vrata pa onda krece sastavljanje Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  7. Svratili smo do HiTech-a i podigli smo malo snagu s orginalnih 101 na 121 ks. Nisam htjeo nista previse...za sada. Nakon mapiranja smo produzili do Sarajeva malo podruzit se, pokupiti i predati neke dijelove i gas kuci [emoji4] Isproban volan od 500 Abartha na polurastavljenom 1.3...i pase [emoji16]
  8. Ako trebate nesto poslati do Os samo javite Na 1.3 sam stavio downpipe i sad na 1.9 i osim zvuka ono sto sam ja primjetio je direktniji odziv na gas...kao da mu se smanji turbo rupa. Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  9. Vidjet cemo...ako pase na Punta ne pase na GP i obratno [emoji16] Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  10. Slazem se Ali usporedjujes Stila karavana i Punta...ja usporedjujem isti auto s 2 razlicita motora. Meni je po gradu po boardu 1.3 trosi 5.5, a 1.9 - 6.3, otvorena (80-100) 1.3 - 4.5 , a 1.9 - 4.1 i autoput je u korist 1.9 koji je neusporedivo udobniji za otvorenu cestu i autoput Btw Puntic izgleda odlicno [emoji16] Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  11. Pronadjen volan od jedne malo drugacije verzije Fiata 500 cim ulovim vremena past ce proba pa ako pase bacam se u potragu za airbagom i spulom s komandama, a ako ne pase ide u prodaju Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  12. Vozio sam 2b 1.3mjet 51kw zadnjih 5 godina i unazad zadnjih par tjedana sam presao na 2b 1.9mjet 74kw i osjetna je razlika. 1.3 je stedljiviji i malo jeftiniji za odrzavati, ali sve ostalo ide u prednost 1.9. Komforniji je za voziti, pogotovo van grada. Nista mu ne fali ni po gradu, samo trosi vise od 1.3, ali se zato brze zagrije motor. Ono sto je mene zacudilo za 1.9 je da se pri zivljoj voznji vozi skoro identicno ko 1.3. Ocekivao sam da ce puno vise bjezati preko nosa zbog tezine motora, ali nista vise nego 1.3 Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  13. Posto sam neki dan ugradio tempomat u svog Punta pa da podjelim iskustvo Punto u pitanju je 2b 1.9 mjet i sljedece uputstvo se odnosi na njega i org rucicu od Punta Moj Punto je imao dio instalacije od ecu-a do kutije s osiguracima(slobodan konekor ispod osiguraca), a do kabine sam provukao sam, ali imam komplet raspored pinova u slucaju da netko nema uopce instalaciju. Konektor ispod kutije osiguraca Na ecu su potrebna 4 pina na desnom (suvozaceva strana) konektoru. Pin 38 ecu - zeleno/zuta zica - pin 1 rucica (res tipka) Pin 56 ecu - sivo/crvena zica - pin 6 rucica (+/povecanje brzine) Pin 77 ecu - plava zica - pin 4 rucica (on/off) Pin 78 ecu - crveno/zuta zica - pin 5 rucica (-/smanjenje brzine) Na rucici ostane jedna slobodna zica koja je +/napajanje s kontakta koju treba spojiti negdje na +...ili na kutiju osiguraca u kabini ili na upaljac ili bilo sta sto bude pod naponom kad se da kontakt. Kad sam sve spojio nije radilo dok nisam spojio dijagnostiku. Cim sam se povezao s multiecuscanom odmah se upalila lampica i ispisao je board poruku "cruise control on". Imam negdje i popis pinova za 1.3, ali kod njega je problem ecu, jer nemaju svi opciju za tempomat Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  14. Trebao si mahat/blicat/trubit...ja slabo primjecujem inace haha Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk
  15. Ide sve iz pocetka...ali imam sve potrebno, samo treba vremena da sve prebacim...do proljeca ce biti sve rjeseno nadam se Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...