Jump to content
FAS Goran

zokiceli

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

  1. Pozdrav svima, evo mala dopuna.Isplacen mi je neosporni deo odstete. Veci je u odnosu na injcijalnu ponudu za 50 evra. Ali sad imam drugi problem na dan odlaska u osiguranje, uvece mi puce opruga na prednjem levom tocku. Popravio mi je to majstor drugi dan. Ali sad sam ubedjen da mi je vrisnuo i amortizer. Sumnjam da je pucanje opruge, pored starosti, posledica udarca jer sam drzao kocnicu da ne bih udario auto ispred. Procena je prosla, znaci na sve jos 150 evra troska. Da odgovorim na predlog odlaska u ovlasteni servis. Nekako nisam ubedjen da bi na moj 14 god star auto bili ugradjeni originalni delovi. Ja sam ubedjen da bi oni pisali na racunu ali sam ubedjen da oni ne bi zavrsili na mom autu. A tu zaradu ne zelim nikom da poklanjam.
  2. Pozdrav svima. Evo da i ja podelim svoje iskustvo sa vama. Vozim FIAT Punto II 2000 godiste, 174000 km, 5 vrata, matalizirana boja. Odmah u startu da kazem u pitanju je udar sa leđa, evropski zapisnik i naravno Sava Osiguranje. Udes se dogodio u ulici Obrenovacki drum, mislim da se tako zove, na semaforu za skretanju na Adu. Stajao sam u koloni, čekao da krenem na zeleno svetlo i udario me je FIAT Grande Punto. Suština je da smo napravili evropski zapisnik o nesreći, policija nije izašla na uviđaj. Otišli smo u njegovo Sava Osiguranje 28.02 zajedno. Odštetni zahtev je prihvaćen i procenu je uradio gdin.Žarko Šerbedžija. Sadržaj zapisnika je sledeći: Delovi za zamenu: 1. z.branik 2. ukrasna lajsna branika 3. poklop uške za vuču nedostaje 4. zadnji poklopac amort 50.0% Delovi za popravku: 1. zadnji vezni lim 2. pod prtljažnika E sad dolazi zabavni deo, potrebni radni sati (pretpostavljam, ne piše jed. mere) za opravku: 1. Rad: 10.40 2. Farbanje: 5.90 Ukupno vreme: 16.30 Da mi je da vidim tog svemirca koji će sve ovo da uradi dva radna dana Sveukupan iznos za isplatu je 40187 din, nije mi samo jasno odakle je izvukao ovu cifru, u KitKomercu zadnja cena vrata prtljažnika je bila 61500 din, Ap ih i nema Autika također, a gde su troškovi za materijal za farbanje. I na sve to se nadovezuje naravno priča o njihovim servisima prijateljima tipa Rade is xxxx itd. Sutra ću da ih oabvestim da mi isplate ovaj nesporni deo pa ćemo da ulažemo prigovor.
  3. Evo da podelim i ja svoje iskustvo. Prosle godine sam menjao diskove i plocice u Kg u servisu koji je ovlasteni Peugeot servis. Primetio sam da servisiraju i policijske puntise. Elem, stavili su mi Valeo diskove, malo su deblji od ovih drugih i plocice LPR. Sve uradjeno u roku 45 minuta. Posle toga kocnic gotovo kao da nisam ni imao prvih 200 doo 300 km, racunao sam da je to normalno dok ne legne sve. Taj komplet je stalno cvileo kao da staje lokomotiva. U novembru prosle godine nisam mogao prosao na tehnickom zbog nejednake sile kocenja, prednji desni je za oko 20% jace kocio, sto se manifestovalo sa povremenim cimanjem volana udesno prilikom kocenja. Otisao sam u privatan servis i covek mi u roku od 5 min od podizanja auta na dizalicu kaze plocice na levom tocku se ne vracaju. Ajde rasturi on to i pokaze mi kako limovi (deluju kao jednostavne opruge) koji se ubacuju u neko leziste na celjustima nisu bili uopste ubaceni vec su bili ispravljene i tako plocice montirane u celjusti. Cviljenje je i dalje ostalo nesmanjeno. Proletos to odlucim da zamenim i kupim Ferodo plocice u ap-u. Isti majstor mi montira, sele su posle manje od 100 km i hvataju i sada odlicno. Hoce povremeno da zacvile, ali vise pri blagom kocenju i dok su hladne ali vise nema cimanja volana, prilikom kocenja auto zadrzava pravac i naravno odlicno koce. Preporodjen auto. Znaci poenta price, to sto je auto odradjen u ovlastenom servisu (doduse Peugeot ovlasteni servis) nije garancija i da je ispravno servisiran. Inace u pitanju je punto mk.2 jtd, bez ABS-a.
  4. Evo mene opet na ovoj temi. Pre 3 meseca u mom naselju su poharali mog punta (jtd mk.2) i dva benzinca (fiat punto classic i zastava 10). Ovo je bilo izvedeno sa crevom krzo cep rezervoara. Na srecu komsija ih je video pa ih je policija uhvatila na delu. Cak smo i gorivo dobili nazad.
  5. Problem je sledeci, klima mi pusta fluid ili na sigurnosnom ventilu ili na kompresoru. Nisu sigurni posto su blizu jedno drugog i sve je isprskano sa UV bojom. E sad kazu da sigurnosni ventil hoce da ispusti fluid ako se ventilatori hladnjaka motora ne pale zajedno sa klimom, sto uzrokuje stvaranje preveliog pritiska u sistemu klime zbog povecanja temperature gasa i samim tim njegovog sirenja. Motor mi nema problem sa pregrijavanjem cak ni u gradskoj voznji, ako su ventilatori problem sta moze da bude uzrok problema i koliko moze da kosta popravka? A ako pusta kompresor na dihtunge koliko onda kosta remont kompresora?
  6. Rado bih dosao ali mi je rodjendan sestrica, a i uskrs je. Tako da nema sanse da se izvucem. U svakom slucaju pozdrav svima i dobar provod onima koji dodju.
  7. Ne znam sta da ti kazem sem ako hoce da ti izvuku gorivo iz rezervoara uspet ce na ovaj ili onaj nacin. Meni su licno izvukli gorivo iz zastave 128 tako sto su probusili dno rezervoara sa aku busilicom, na parkingu na Banovom. Sva sreca bio je skoro prazan jer sam ju vozio na gas.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...