Jump to content
FAS Goran

X one

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About X one

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    niš

Previous Fields

  • Garage
    stilo 1.6, tipo 1.9td, punto 1.2
  1. U pitanju je ovaj sa kuglicom, zar niste rekli da ih imate ako imate moze u poruci da mi napisete, da ne davimo temu.
  2. Hvala puno definitivno iz vaseg objasnjenja zakljucujem da je los brizgac. Gde ga nabaviti? vidim da zmena nije komplikovana.
  3. Pa ima malu knedlu prilikom naglog pritiskanja gasa ali to samo bas ponekad, e sada treba mi savet, da li ona dizna ili spricaljka sto sprica gorivo kada se pritisne gas treba da kaplje gorivo i kada motor dostigne broj obrtaja ili samo da spricne gorivo i onda prestane, kod ove uvek tu kaplje gorivo, jos sta sam primetio uvek je vlazno oko onog gumenog nosaca sto spaja karburator i granu, Tipo je kupljen prosle godine motor ekstra tada su zamenjene svecice, tako da ne znam sta je radjeno sa karburatorom i da li je nesto radjeno, pa mu nebi skodio jedan remont, koliko kosta taj set i da li on sadrzi one dve dizne koje sam pomenuo? Valda sam dobro opisao problem.
  4. Drugari da li neko moze da mi kaze gde ima za nabaviti set za reparaciju karburatora fiat tipo 1.6 rucni sauh dvogrli Weber, ili koliko kosta reparacija ovog karburatora predpostavljam da moze da se vrati u fabricko stanje.
  5. Nemoze unimerom a narocito ne digitalnim. Jel sad sve uredu posle ciscenja dizni?
  6. naravno ler gas oko 750 obrtaja a ovaj punto se vozu najvise u gradu potrosnja je oko 6.5 l prosek.
  7. Evo bas sad ocitah punta 1.2 8v koji radi na benzin, vruc motor , obrtaji oko 750, "Injection time" je na sva cetiri cilindra 1.550 bez oscilacija. predpaljenje varira od 4,5 do 5,5, Knock senzor od 0,9 do 1,7 ovaj punto radi kako treba pa pretostavljam da su ovo dobre vrednosti.
  8. Ako je smesa siromasna ECU to pokusava da ispravi vecom kolicinom goriva i obrnuto tako da smesa stalno varira izmedju siromasne i bogate tako bi trebalo da bude ako je sve ispravno ali u slucaju da sonda daje informaciju da je smesa siromasna a ECU dozira vise goriva a sonda i dalje daje napon koji govori o siromasnoj smesi onda potrosnja sigurno ide gore. S druge strane sonde se vrlo retko kvare, obucno bude problem negde drugde zato treba uzeti sa rezervom ovo ocitavanje sa dijagnostike. Bilo bi dobro da se javi neko ko se bavio ovom problematikom i ima vise iskustva sa ovim naponima i sondama !!! A sto se tice svecica ako je sve ok radice na bilo kakvim svecicama bez velike oscilacije u potrosnji, moje iskustvo sa puntom 1.2 8v, naravno najbolje su one koje preporucuje proizvodjac. Sve ovo naravno sam pisao za benzin sa TNG-om nemam nikakvog iskustva.
  9. Pa, After-Cat nema velikih oscilacija po ovom ocitavanju ali je iznad proseka, Pre-Cat. isto ima ocitavanja iznad proseka pa sve to ukazuje na siromasnu smesu, valjda, samim tim i vecu potrosnju, ispravite me molim vas ako gresim. A zasto si sve ovo radi u leru ?
  10. Pozdrav svim, ja sam Zvonko iz Niša imam 34 god. vlasnik stila 1.6 2003. u porodici su jos i tipo 1.9TD 1991. i punto 1.2 8v 2002.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...