Jump to content
FAS Goran

shone86

Members
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

About shone86

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 12/25/1986

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    pancevo

Previous Fields

  • Garage
    Lancia kappa 2.0 20v turbo

Recent Profile Visitors

1428 profile views
  1. Pozdrav,imam pitanje da li je moguce da vesanje na tezisu bude kruto,a da ne izbacuje gresku vezano za skyhook? Da li postoji neko stelovanje? Po meni logicno je da pri manjim brzinama taj sistem bude meksi, dok pri vecoj brzini treba da bude kruci. A ova moja pri maloj brzini lupi na svaku sitnicu kao da nema amortizere.
  2. Sa kojim god motorom uzeo neces pogresiti,to su skoro slicni motori,sa tim sto ovaj VIS motor od 155ks ima neke sitne izmene,po fabrickim podacima ide brze nesto malo i ima 400 obrtaja vise nego motor od 145ks,koji se ubacivao u kape do 96 god,posle 96 svaki motor bi trebalo da bude VIS. Sto se tice servisa koliko ja znam svi delovi su isti,a izdrzljivost zavisi od prethodnog odrzavanja,jer oba motora mogu da predju dosta ako su redovno odrzavani
  3. pa radio sam lagano oko nje jedno 2,3 meseca,menjao sam bukvalno sve do poslednje sitnice koja je bila bolja na strancu i kupovao jos novih delova...slike nemam od ranije,zaboravio sam da je slikam. auta A brave nisu farbane,nego su fabricki na svakom 20v turbu brave u boji auta,i okviri oko stakla nisu niklovani,nego u nekoj kao zlatnoj boji
  4. 1998 god ide jako dobro,s obzirom da je veliki auto.ubrzanje do 100/7,3 s.prekjuce sam je registrovao,pa nisam ni stigao da je isprobam kako treba,ali trecom brzinom ide nesto malo preko 160km
  5. Evo da napokon posle nekoliko meseci rada predstavim i ja svoju kappu... bila je bas dosta zapustena,ali uz dosta truda i rada,sada izgleda ovako
  6. Lancia Kappa 2.0 20v turbo u delovima motor perfektan sa 191000km menjac,trap,limarija,elektrika,alufelne 16",elektro amortizeri,brembo kocnice i sve ostalo tel:060/333-65-80 pancevo
  7. Pozdrav, imam problem sa temperaturom na tabli, jer se skala ne pomera uopste. Na dijagnostici ocitava temperaturu i pali ventilator na 98 stepeni. Zamenio sam tablu i opet isto. Pa ako neko zna kako bih mogao to da resim neka javi
  8. Svi polovni delovi za lanciu kappu 2.0 20v turbo, sa predjenih 190000 km Tel: 0603336580 Nesa pancevo
  9. pa ima tu dosta delova,ako sta bude trebalo zovi na 0603336580,pa cemo se dogovoriti oko cena,bice dosta povoljno
  10. jesam,u cacku sam je uzeo.u dobrom je stanju,prebacicu na moju sve sto mi treba,a ostatak delova cu prodavati znam za to da stavljam taj novi snop do gepeka sto ide,samo ne znam gde se povezuje tu ispod table odakle krece...nisam jos stigao da rasturim moju.da lisu ti elektro amortizeri i letva volana povezani sa kompjuterom ili idu preko nekog senzora?
  11. I da napomenem da je ova moja 2.0 20v turbo 1998 godiste, a ova za delove je 2000 godiste. Ali obe imaju gas na sajlu, i stare dzekove za dijagnostiku
  12. I ja planiram da radim to u skorije vreme cim otopli malo,pre neki dan sam uzeo jednu kappu 20v turbo za delove jer mi je dosta toga falilo na mojoj.Na toj za delove imam i servotronic letvu, elektro vesanje i elektro sedista pa me interesuje jel izvodljivo sve to povezati?jel se dodaje samo ta instalacija na ovu postojecu ili je povezana sa motornom instalacijom,kakva je procedura,jel se skida tabla?
  13. Nove kayabine opruge sam uzeo i nove solje. Interesuje me da li amortizeri drze visinu dok neko sedi nazad? jer neko kaze da imaju veze amortizeri a neko da nema,nego da samo opruga drzi visinu dok je pod teretom
  14. pre neki dan sam kupio nove opruge i solje amortizera,mada je auto stojao sasvim ok,oko 2 prsta razmaka izmedju ruba i gume(195/55/16),ali se pod teretom bas mnogo spusti...sa novim oprugama je potpuno isto. Interesuje me jel ima neko iskustva sa tim,da mi kaze da lito mozda zavisi od amortizera? mada su moji ok,nisu nigde procureli... a majstor mi kaze da amortizeri nemaju nikakve veze sa tim,nego da su te kayaba opruge kineske i da ne valjaju nista a to opterecenje sam proverio tako sto su dva druga od po 90kg seli nazad i auto je bukvalno potonuo
  15. skoro sam kupio lanciu kappu 2.0 16v turbo,auto je u dosta dobrom stanju,jedino sto mi pravi problem je to variranje obrtaja na leru,kad je hladan bas padaju obrtaji na trenutak i do 500,600 i trese, a kad se ugreje manje trese,ali opet se oseca neravnomeran rad,dok je u voznji sve normalno,i vuce lepo...majstor mi je zamenio filter za vazduh,cistio leptir gasa i step motor,pa sam posle stavio i drugi step motor,zamenjeni su kablovi,protokomer je menjao prethodni vlasnik...pa ako je neko imao takav problem i resio ga,neka javi ili da me uputi kod nekog majstora koji radi lancie i koji moze da resi to i da napomenem da auto ima sekvent plin i da se to isto desava i na benzinu i na plinu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...