Jump to content
FAS Goran

jevtic_ognjen

Members
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About jevtic_ognjen

  • Rank
    Ufficialmente Cineoperatore
  • Birthday 04/07/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrade

Previous Fields

  • Garage
    Lancia nuova Ypsilon

Recent Profile Visitors

5994 profile views
  1. Ne bi trebalo da su stradale gume jer mnogo stariji automobili nemaju problem sa tim, pokušaj u nekom servisu ili sam ako umeš sa štelovanjem vrata, to nije ništa čudno, normalna je stvar da popuste šrafovi. Meni se na Lanciji desilo da su popustili šrafovi na onoj metalnoj kuki gde hvata brava, primetio sam po zveckanju vrata u vožnji i malo izbaćenoj liniji kad se zatvore spolja, jednostavno dotego šrafove ali iz više puta štelovanja jer i ona odredjuje koliko će vrata biti uvučena unutra.
  2. Napisaću iskustvo svog "letnjeg" auta Uzeo sam novu Lanciu Ypsilon 2013, na 70000km su zamenjene šolje amortizera, povremeno se tako čulo. Zadnje 4 godine baš kao što opisujete samo preko ležećih, nikakva rupa ili cimanje imam taj zvuk na zadnjoj osovini. Čudno je što se to dešava samo zimi, evo ga leto i opet ništa...zimski problem 3 god mi je bila i pedala gasa koja izgubi primanje, auto utihne i onda normalno sve ali to je zamenjeno. Na svakom servisu napomenem za to ali za sad sve ok. Vozim tako ali sumnjam na gume na amortizeru mada pošto je sad letnji period nema problema:)))
  3. Kod mene se to desilo kada sam servisirao ablender. Pošto su mi u ovlašćenom rekli da se menja ceo deo a to je negde oko 200e rešim da nadjem elektičara koji to radi. Okolina Pančeva, oterao auto, dečko me zamolio da sednem negde na kafu i da će me zvati kad završi. Za sat ipo sam preuzeo auto, ablender popravljen ali je kilometraža blinka. Pitam ga šta je, kaže mi morao je da otkači air bag, da skine ablender i da će se to vratiti u normalu, rekoh ajde valjda zna. Blinkalo je nekih pola sata, odbrojavao je kilometre i nakon nekog vremena mog povratka dok vozim prestalo je, verovatno dok sistem skonta da je sve ok. Sačekaj koji kilometar ili dan, par paljenja i gašenja, možda prestane sa blinkanjem. Послато са GS270 plus помоћу Тапатока
  4. Devojke koriste aceton za skidanje laka, što znači da nagriza lak/boju. Sa medisinskim benzinom sam skidao par puta i sve je bilo ok na crnom autu samo nemoj da pritiskaš i slikiš jako već lagano iz više puta, naravno malo stisni ali ne sad da zapinješ kao sivonja i ako vidiš da ne ide odustani. Neke fleke od drveća koje nisam skidao su se skinule posle par pranja u perionici tako da nemoj brinuti za svaku flekicu.
  5. Nisam čitao temu od početka ali da kažem svoja iskustva sa skidanjem fleka. Znam za benzin da je delotvoran ali sa sigurnošću mogu da kažem medicinski benzin! Nikako aceton jer ošteti lak, neki razredjivač na farbu nikako, ostane fleka.Medicinski benzin je mnogo blaži, koristim ga i za skidanje fleka od npr. trake na plasici, nije jaka hemija a za te stvari je odličan. Probao sam i sa WD40 i mogu reći da je i on dobar, sadrži u sebi parafin pa rastvori te fleke. Ja bih lično preporučio medicinski benzin (ima ga u svakoj apoteci) ili običan benzin, nikako jako trljanje već naneti na krpicu pa polako više puta dok se ne rastvori i ne skine fleka, ukoliko ni to ne pomaže onda na poliranje!
  6. Bežim od tamnih kola, prošli je bio crne boje i napatio sam se sa ogrebotinama, pranjem i prljavštinom koja se vidi posle dan, moja preporuka je svetle boje, najzahvalnija je srebrna ili neka svetla ali na oglasima nema izbora... Послато са GS270 plus уз помоћ Тапатока
  7. Dizajn košta prostora, sedišta su dosta kratka, prednja i ajde ali zadnja se baš oseti. Ja sam visok 175cm i napred mi je ok ali ja sam nizak dok se pozadi oseti dosta na butinama. Krov je nazad zakošen pa ko god ulazi pozadi zvekne glavom a za sedenje isto tako na zadnjoj klupi, za nas niže knap, krov ti je već kod glave ali valjda su računali mali auto za grad gde se u 90% vremena i vozi sa dva putnika, napravljena na platformi Fiat Pande. Trenutno je Italija jedino tržište za Lanci-u, Ypsilon kao jedini model sa blagim promenama svake godine. Na oglasima u IT ih ima podosta, cena novih je malo iznad Fiat-a...žalosno je što je tako, za sada nema planova za ovu godinu, niti za bilo sta za Lanci-u, ja se nadam da ce novi model sa razumnom cenom stici za par godina... Послато са GS270 plus уз помоћ Тапатока
  8. Evo iz prve ruke posle duze vremena Moja je klasican benzinac 1.2, devojka i ja vozimo auto svakodnevno, ture su nam od 20 do 50km, za 5 god presli smo 110 000km....zadovoljan sam autom, nije veliki trosadzija (gume/servisi...), motor je slabasan ali i jeftin i nije veliki potrosac u proseku izmedju 6-7litara grad na magistrali izmedju 5-6litara. Brzine su nekako duze u odnosu na Pandu ili Punta sa tim motorom, kao da ima manje snage, trazi zalet kao i svaki mali motor mada ima 9ks vise, nema osecaja da je nesto jaci. Voznja je dosta udobnija od ova dva pomenuta, nije sportas vec za umerenu normalnu voznju. Enterijer meni jako lep, zvucna izolacija je odlicna, audio sistem sasvim ok, tabla na sredini fenomenalna stvar i rucica menjaca koja je podignuta...da napomenem imamo psa kojeg svakodnevno vozamo, sedista i ostali delovi trpe sve, cini mi se da je dobro uradjeno, mesta u gepeku taman za vliki kofer, nama je jedini auto pa ga koristimo za sve, na auto putu najcesce vozim 120-130km/h i normalno podnosi bez velike buke i muke u toj brzini, tada trosi izmedju 6-6.5l. Od mana meni smeta plastika-oplata izpod zadnjih tockova, ima produzen deo ispod sajtne i obe su mi strane pukle kako uhvati led i sneg, moram da kazem da je na 90.000k m tacno na veliki servis crkla vodena pumpa...programirana Menjane su kocione plococe, solje amortizera i to je sve van redovnog servisa. Imao sam problem sa nekom instalacijom zadnjih grejaca, kada ih upalim zadnji brisac jedva radi, reseno je to veoma jeftino, rucica zmigavaca (ablender) kada se vrati posle upotrebe ugasi svetla, u servisu su rekli da se menja ceo deo ali sam uspeo da nadjem elektricara koji je to sve ocistio i sredio za 20e i u zadnje vreme pedala gasa koja mora da se zameni. Posto smo resili da auto ostane jos par godina kod nas nadam se da ce dobro sluziti, za sada sam zadovoljan, nadam se da ces i ti biti @DelPiero
  9. @Petar34 Isti problem na Lanciji Ypsilon 2013 god 1.2 benz, pocelo je prosle zime tako sto prijavi gresku i gubi gas, vozim ga tako na silu par minuta i radi normalno nakon toga, ostane greska ali se vremenom izgubi. Kad je suvo vreme ili tipa iznad nule auto radi normalno, zanemario sam to prosle godine jer se javilo dva puta i nakon toga auto je cele prosle godine radio normalno...pomislio sam letnji auto Ove zime je cesce, odvezao sam auto u servis i ustanovili su senzor kvacila posto Lancia ima start-stop i stvarno start-stop nekad nije radio ali sam ga jako retko i koristio. Nakon dve nedelje ponovo isti problem, odvezao sam u servis i javljaju da je pedala gasa...zamenice pedalu gasa, umanjice za cenu senzora kvacila koji su prvobitno menjali...posteno. Ne znam da li to ima veze sa vremenom, temperaturom i vlagom jer se kod mene to javljalo samo zimi kada je ispod nule, kada se unosi sneg u auto...mozda zbog vode...ne znam, videcemo posle servisa.
  10. Odlican, treba mu dati malo vremena da se pokaze, za god/dve taman ulazi u moje interesovanje za veci auto a do tada ce se videti kakav je!... Ovi motori su provereni, Linei koja se pravi u Turskoj nista ne fali, cena je srazmerna autu...to sto je u Evropi normalna cena za nov auto oko 20000e a kod nas se jedva skupi i za 10000e nije ni Fijatova niti bilo kog drugog proizvodjaca briga!
  11. Ma ja u ovo nista ne verujem, svasta se pise...istina je da se Lancia samo u Italiji onako prodaje...neka bude i samo jedan model u narednih nekoliko god pa ce valjda nesto smisliti novo i bolje, a da ce se skroz ugasiti, sigurno nece !!! Kriv je sam proizvodjac odnosno Fiat jer takav auto (Lancia) samo drugi model imaju jeftiniji u obliku Fiata a sa druge strane kupci koji gledaju svaku sitnicu ili sta koji nudi vise kao neku glupost npr. ovome je amortizer 40e a ovom 50e kupuju ta jeftinija kola sa malo razlike u ceni, malo u mehanici a dosta u estetici...trziste u celom svetu je takvo da se trazi sto jeftinije a Lancia to bas i nije kao ELEGANZA IN MOVIMENTO Italijanski brend.
  12. Ukoliko se pojavi menjam svoju standardnu za ovu
  13. Mislim da Lancia nece bas skroz prestati sa proizvodnjom, bice to sigurno neke male serije po potrebi najvise Italijanskog trzista dok ne dodje na red posle alfe ili ne znam cega, a to verovatno moze i da potraje...definitivno su napravili promasaj sa velikim modelima drugog proizvodjaca, koliko mi se cini ostace samo Delta i Ypsilon sto i jeste njihov uspesan proizvod koji ce se stalno doterivti, presvuceni Fiat kao i drugi brendovi ali opet sa nekim sarmom...nije mala razlika kad se iz nove Pande sedne u Ypsilon kao ni iz Brava u Deltu...proverio oba modela! Ko ocekuje da minimalno izgubi na autu prilikom par godina voznje na to neka ne racuna pogotovo kod Italijanskih proizvodjaca i to svi znaju, Lancia vam nikada nece vratiti ulozeno ali mnogo daje osecajem luksuza, lepotom voznje i pojave, nadam se da su na ovom forumu ljudi koji vole ovakve zabarske proizvode zbog takvih kakvi jesu sa svim manama a ne kupujem/prodajem varijante!!!
  14. Poceo je, poco je Svako vece od 23h na Eurosportu pregled dnevnih etapa....zanimljivo da je na prvoj etapi pobedu odneo kineski Haval H8, mad su vec tad imali kvar klima uredjaja a na drugoj etapi im je posle 30og kilometra od starta crko turbo punjac, gledam ih trenutno su na 15oj poziciji, generalno na 7moj...Mini dominira sa rekordnih 12st automobila !!!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...