Jump to content
FAS Goran

drazen2410

Members
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About drazen2410

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Mostar

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9. JTD

Recent Profile Visitors

1517 profile views
  1. Pozdrav, Posjedujem automobil iz naslova već koji mjesec i imam jedan 'sitni' problem. Kada se automobil zagrije kazaljka je uvijek oko 3 mm preko polovice (ne znam da li igra ikakav utjecaj na problem u nastavku, ali vrijedi napomenuti). Znači, bez razloga se pali ventilator za hlađenje, a bude situacija da se auto ne zagrije na radnu temperaturu. Najčešće se dešava kada palim klimu ili stisnem auto (dovoljno je na par sekundu na višim obrtajima) te se u većini slučajeva upali. Provjeravao sam tekućinu kada ventilator uključi i 'voda' je mlaka, znači nema potrebe da se pali i hladi motor. Da li netko zna što bi mogao biti problem? Otac koji poznaje pomalo mehaniku misli da su mi ugradili termoprekidač koji se pali na nižim temperaturama?! Majstor mi je rekao da mi je termoprekidač otišao, pa sam ga zamijenio, ali je problem ostao...
  2. Treba mi nosač za Fiat Stilo 1.9. JTD 2002. 5v. Nalazi se suprotno od akumulatora, ispod posuda za vodu. Pošto ga trenutno nigdje nema u Bosni i Hercegovini, trebalo bi mi ga također poslati autobusom, trud će naravno biti nagrađen p.s. naravno, prije mi recite cijenu, neki su mi nudili sulude cijene od 170 eura...
  3. Svakako Nego kontam da su napravili 'bug' pa ostavili malo prostora za zamjenu žarulja dugih/kratkih... Nego, ja sam dakle izvadio čitav far, stavio ga na kuhinjski stol i trebalo mi je dobrih 5-10 minuta da zamjenem 2 žarulje od parking svjetla jer su se one žice sve isprepletale iznutra(ne znam kako) i nije moguće drugčije zamjeniti te žarulje nego na ovaj način ako se to desi (opet kažem, ne znam kako) Inače za ta parking svjetla su napravili male gumene drške, koje povučeš i zamjeniš žarulje, ali eto kod mene je bio slučaj da se ta drška obmotala oko nekih ostalih žica xD
  4. Ehh, da...Znao sam za taj video uradak. Možda je ovako 'lagano' na Stilu sa 3v, ali na Stilu sa 5v je gotovo nemoguće na ovakav način, ako nemate male ručice hehe
  5. Može li mi molim vas itko poslati sliku, kakav se nosač nalazi ovdje. Majstor mi je rekao da mi je taj otišao, hoću da kupim, ali ne znam koji mi treba.
  6. U ovom uradi sam topiku ću objasniti kako skinuti prednji branik Fiat Stila 5v, nakon kojega možete ugraditi xenon svjetla, zamjenuti žarulje... Potrebno : WD 40, šarafciger, ključevi 8 i 10 i ključ za odvijanje šarafa na točku. Prije svega, naoružajte se strpljenjem, jer će vam vjerovatno trebati oko 4-5 sati, ukoliko se prvi put s ovim susrećete i ako budete imali sličnih problemima kao mi danas. Ukoliko vam šarafi nisu zahrđali kao na mom autu i mogu se odvijati, možete slobodno prepoloviti ovo vrijeme. Nama je došlo do pucanja 3 šarafa, kako vjerovatno nisu dirani od dana kada je izašao iz tvornice(prije 12 godina), tako da nije čudo, pa je trebalo malo bušenja da se sve sredi... 1. Najbolje bi bilo da podignete prednji kraj auta na nešto i skinete oba prednja točka. - Podignite haubu odvijte 4 šarafa označena na prvoj slici. - Točno ispod branika imate također 4 šarafa, legnite na nešto i lagano ih odšarafite 2. Sada trebate skinuti unutrašnju plastiku na luku gdje se nalazi točak, po pravilu bi trebalo biti mislim 6 šarafa. Strelicom je označeno mjesto gdje ima jedan šaraf sa donje strane, a crvenim je označeno otprilike gdje bi se trebali nalaziti šarafi, što je malo teže naći ako je blatnjavo kao što je u mene bilo.... - Kada odvijete sve šarafe, plastiku lagano izvucite napolje, malo treba plesati s njom na sve strane, ali ćete shvatiti kako se vadi, poprilično je lagano. 3. Sada ide najteži dio, jer su šarafi na malo nezgodnom mjestu. Imaju 2 šarafa koja se nalaze malo dublje unutar branika, mogu se vidjeti golim okom ako ste sve radili kao što je dosad objašnjeno. Oni su nama uzeli najviše vremena, jer se jedan slomio pa smo muku mučili sa bušilicom da ga izbušimo... - Nakon što odvijete ta 2 šarafa sa svake strane, više ništa ne drži branik, možete ga uzeti i staviti sa strane. 4. Skidanje fara je vrlo jednostavno, ima mislim 4 šarafa koja treba odviti + kopča kojom dolazi struja (sivi dio jednostavno treba izvući i iskopčati kabal) - Trebate skinuti ovu označenu plastiku koja je zašarafljena sa 2 šarafa, odšarafite ondje gdje moj otac šarafi na prvoj slici i mislim da ima još jedan lako vidljivi šaraf i to je to. Čitav far ide napolje !! Druga slika što je očito po boji nije moja, nažalost nisam imao vremena da slikam, jer je zaista bilo mnogo posla. Ovo sam radio iz razloga otkad sam kupio auto plastika koja drži far zatvoren i neke kopče nisu dobro stavljene i far mi je vlažio i često su mi crkavale žarulje, ovom prilikom sam promjenuo parking svjetla(nema više upozorenja na tabli napokon hehe) Otac je iskusan sa ovakvim operacijama, ali daleko od toga da je mehaničar, siguran sam da bih i ja ovo znao uraditi(a laik sam), da imam ovakve upute... Ako imate bilo kakvih pitanja, slobodno mi se javite
  7. Pozdrav svima, nadam se da ce se naci veceras/ujutro neka dobra dusa i pomoci mi da se sutra previse ne slomim dakle Fiat Stilo 1.9 JTD, digitalna klima, radi dobro kada podesim da pušu samo srednji ventilatori, kada podesim na šoferku, čuje se zrak, ali nikako ne dolazi do nje, zato nikako odmagliti šoferšajbu... Otkud da počnem, čitao sam o filteru kabine koji se nalazi kraj suvozača, ima li on ikakve veze sa protokom zraka prema šoferki?
  8. Mrzim sve one koji ne paze na svog 'ljubimca' (auto) , pa očekuju da i ja ne pazim. Kada se nađemo ispred ležećih, rupa, nekih radova... Pa ja polako predjem, nije mi auto palo s neba, proliveno je nešto znoja... A oni nervozni bezobraznici, mahom u golf 2 i u službenim autima, lete preko rupa i ležećih i priljepe mi se svaki put na guzicu i u retrovizoru vidim kako se nerviraju što ja kao neću da proletim rupu od pola metra u 3-ćoj.. Ma mrš stoko jedna! A za oskar najgorih vozača su mi kada na pješačkom/zebri stanem starijima, ženi sa djecom, a ponekoj i milfači trube mi kao da sam uradio nešto neviđeno...
  9. hehe, predobra reklama... p.s. najjači su mi oni sa golfom 2 tuning, utegnut maksimalno, bez ulaganja... Autu 25 godina, oni ga prodaju skoro pa nov...
  10. Vozila ga starija žena, nije vidio treće brzine
  11. Evo jednog Stila, ne znam šta je strašnije on ili cijena(1 600e) http://www.pik.ba/artikal/8560357/fiat-stilo-1-6-16v-havarisan/
  12. Kod nas se u narodu kaže pips, za bilo koju vrstu spreja u boji. Pa sam onako ne razmisljajuci napisao pips
  13. Pozdrav forumaši, trebao bi mi jedan dobar savjet. Krov mi s vremenom sve više izblijeđuje, kao što možete vidjeti na slikama. Išao sam kod jednog dobrog farbara, koji mi je smiksao pips u boji automobila, rekao da sve zaštititim i obojim cijel krov. Kaže da je ovo trenutno riješenje da zaštitim auto ove zime, ali bi valjalo u roku godinu ipo da popravim i farbam krov. Razmišljam nešto o folijama, te me zanima jel i one imaju kakav zaštitni faktor protiv kiše i sunca. Mislio sam sve dobro zaštititi, preći sa pipsom i dan-dva poslije prekriti crnom mat folijom. Bili se usporilo uništavanje boje, ili je bolje samo preći pipsom?
  14. Jeste, mrlja od katrana je, skoro čitave felge su prekrivene, osim djelova sa strane, kao na slici...
  15. Može li mi netko pomoći sa čišćenjem felgi. Došlo je do toga da ih želim prodati za malo para... Dakle, ima nešto crno po njima, nemogu definirati što je, na najgorem djelu je debelo par milimetara i podsjeca na neku tanku tvrdu gumu. Na većini felge se radi o tim crnim sitnim točkicama, uvjerio sam se nakon mnogo sati i sati trljanja i čišćenja da se može skinuti bez oštećenja, ali mi treba nešto što je mnogo bolje od tih dolje navedenih sredstava. Probao sam čistiti sa WD-om, Permetalom(uklanja masti sa roštilja), Nigrinom, potrošeno mnogo sati čišćenja, uz minimalne pomake, tim tempom bih ih očistio za koju godinu. Ovako to izgleda : EDIT : da napomenem tako je bilo otkad sam kupio auto...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...