Jump to content
FAS Goran

jboban

Members
  • Content Count

    311
  • Joined

  • Last visited

About jboban

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 04/07/1970

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arilje
  • Interests
    Programiranje, elektronika, auto-elektronika

Contact Methods

  • Skype
    jboban

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9JTD (RedDot remapped)

Recent Profile Visitors

6180 profile views
  1. Varta 12V 60Ah Blue Dynamic D59, juče umro, a garancija od 24 meseca mu istekla u januaru ove godine . Isto bilo sa prethodnim Black Horse-om. Ne znam kako, ali uspeva im da otkažu čim istekne garantni rok.
  2. Pretpostavljam da su parametri trapa dati pri datom opterećenju. Video sam na 2 mesta. Ali, zato i pitam.
  3. Da li neko može pouzdano i konačno da mi kaže da li se Stilo trap centrira opterećen ili ne? Do sada sam trap centrirao kod Muller-a u Gruži i on opterećuje vozilo nekim polugama kojima hvata pragove, ali sam primetio da mi se prednje gume troše više po unutrašnjoj strani. U lokalnom servisu ne opterećuju auto, iako sam video nacrtane tegove u aplikaciji za centriranje i sad ne znam šta da radim i gde da centriram trap...
  4. Ima li neko iskustva sa ovim? Dakle, ona komanda napred, u kabini, gde biram smer izduvavanja ventilacije je kao prezupčio, okreće se vrlo malo, ali ne preklapa položaje, kao da je nešto ispalo i podglavilo birač iza. Ne znam ni šta ima tamo iza. Da li da se obratim običnom majstoru ili onom što se bavi autolimarijom, farbanjem pošto više radi sa plastikom, tapacirunzima i sl.?
  5. Da li je potrebno / dobro nečim očistiti hladnjak klime, taj na kome se pravi kondenz, nečim tipa AntiBac ili sličnim što se inače radi sa kućnim klimama? Računam, vlažna sredina podložna stvaranju bakterija, ili je dovoljno to što taj vazduh prodje kroz filter klime?
  6. Kod mene je problem usmeravanja izduvavanja. Komandu mogu okretati samo u 2 položaja i osećam da nešto zapinje. Neko reče da se to može namestiti, da je poluga za izbor smera unutra prezupčila ili tako nešto. Šta mi je činiti?
  7. Da, baš rasipa kao što se vidi na fotografiji sa mobilnog telefona, lošeg kvaliteta, kao što je čovek i rekao... @Manfred: Ugradjeni pre 3 godine.
  8. Malo sam neprecizno pitao. Trebaju mi samo sijalice, ne i balasti. Već sve imam ugradjeno, ali je desna počela da slabi i menja boju.
  9. Gde kupiti H7 4300K? Možda negde već piše, ali nisam našao...
  10. Kako znaš da je povećan? Da li se on šteluje osovinom na potisnom ventilu turbine?
  11. Evo da se i ja prijavim u grupu (ne)srećnika kome je pukla prednja desna opruga. Otpalo je parče dužine oko 12cm, opruga se spustila, dohvatila do gume, obrijala je po unutrašnjem delu i guma je eksplodirala! Sada ću zameniti obe prednje opruge i oba prednja amortizera. Šta mi preporučujete za opruge? Monroe (3800 din) ili Kilen (3900 din)? Za amortizere? Monroe (6000 din) ili Dampo (3850 din)? Ili nešto treće? Sad mi je problem i naći jednu Sava Eskimo S3 (195/65-R15) jer kažu da su povukli zimske gume iz prodaje...
  12. Set kvačila u AP Sportu oko 11.600 din zajedno sa hidrauličnim potisnim ležajem, rad 6.500 din.
  13. Zamenjen set kvačila, dakle korpa, lamela i hidraulični potisni ležaj ("druk" lager). Zanimljivo je da lamela nije bila toliko istrošena, a dešavalo mi se da prokliza u 4. ili 5. stepenu prenosa. U AP-Sportu su mi da lilamelu koja je sa oprugama, a stara je bila bez. Bez opruga je ugradjivana do sredine 2003. g., a po savetu Tome iz servisa TIM, ugradio sam ovu drugu. Hvala Tomi koga sam zvao jer nisam imao Mikijev broj Primetio sam da mi je kvačilo neverovatno meko, u odnosu na to kako je ranije bilo iako je set zamenjen neposredno pred kupovinu auta. Pretpostavljam da potisni ležaj tada nije ni zamenjen i da je to bio razlog tvrdog kvačila. Medjutim... I dalje imam problem niskog odvajanja. Papučica prvo ima praznog hoda, dok ne dodirne osovinu gornjeg cilindra kvačila. Ostalih simptoma nema, tipa trzanja kod kretanja, različitog nivoa odvajajanja i sl. Znam da se hidraulično kvačilo ne šteluje, pa me zanima zašto nisko odvaja? Da li bi trebalo zameniti i gornji cilindar?
  14. Pu, pu, pu! Ne želim da mi JTD radi kao benzinac Nego, koliko km prelazite sa jednim setom kvačila? Meni ponekad kad ubrzavam, najčešće u 4. brzini, prokliza. Je li to siguran znak za zamenu ili postoji mogućnost da je loš npr. cilindar kvačila koji možda nije pustio i spojio do kraja nego ostao blago nategnut? Koji su uopšte simptomi cilindra kvačila koji je za zamenu?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...