Jump to content
FAS Goran

mistermobil

Members
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  1. Juce sam procitao da ce gorivo jos DVA puta da poskupi u narednih mesec i po dana,posle ovog poskupljenja..super fora da napune prazan budzet.Akcize i nameti kostaju nas duplo vise nego proizvod-litar goriva
  2. A gde ima tih dobrih koktelcica za kupiti?Ali da nisu fals..Mislim taj Metabond i MOS2,zlu ne trebalo Ipak i dalje mislim da ti aditivi kao i UM i RESURS,i sl vise sluze nekoj nameni na normalnom motoru,nego produvanom..sta bi onda radili majstori da takve stvari pomazu,svi bi radili generalne za 50e uz pomoc cudotvornih maziva.
  3. Duvao je,ali je palio i vukao ok,to je cinjenica.Mislim da UM vise pomaze normalnim motorima da produze vek trajanja,nego da lose spase od opravke.U principu on je aditiv za ulje koji pomaze da se u slucaju gubitka ulja,usled havarije,curenja,ili slicnog predje jos oko 50km bez posledica,zbog zastitnog sloja koji on ostavlja na mehanickim delovima motora,i resi problem dosipanjem ili otklanjanjem uzroka gubitka ulja.Nije mu ni bila namena da spasava motore na izdisaju.
  4. Moje iskustvo sa UM i nije bas neko.Imao sam Golf2,megapopularni-na Balkanu omiljeni-1.6D-traktor-klasik,i los motor.Pomogle bi mu mozda karike i osvezenje,medjutim jeftinija varijanta je bila UM sa Lukoil pumpe,cena oko 35e,nagovorise me ljudi,kazu dobra stvar,pa rekoh da probam.Usuo sam u motor,odradio po uputstvu sa konzerve i nije se desilo ama bas nista,motor je i dalje duvao i bio los.Kasnije sam usuo i RESURS aditiv za dizele,i opet nista.Mozda su to bili fals proizvodi,mozda je nekadasnji stiba tradeov UM bio dobar,ali ja to nebih preporucio da pokusavate.Bacanje para.Bolje da sam dodao jos 150e i uradio osvezenje motora,ovako sam bacio 60e na aditive i 20e na ulje i filter,i opet nista.. :?
  5. Ma izes benzin,neka je i 500din litar,samo da se ta vozila vrate..Olivera,SUP lepo pere ruke od svega,a oni su NADLEZNA SLUZBA ZA PROVERU.Za cega pise ZABRANA OTUDJENJA 60DANA-ZBOG PROVERE LEGALNOSTI,prema tome u domen legalnosti spada sve sto je vezano za taj pojam,pa i papirologija.Ja razumem da moze da se potkrade 1,2,5,10 vozila,ALI NEMOZE DA SE POTKRADE 300 do 500KOMADA!Dokle vise majmunisanje u ovoj drzavi.I sad ih kao bole uvo,oduzmu vozila,a vi se ljudi tuzakajte i tucite..a sto se dopisivanja tice,molim vas da iznosite sve sto saznate na forumu,da bi i mi ostali smrtnici culi novosti,nema potrebe da se dopisujemo interno,jedino ako je nesto bas privatna stvar.pozdrav
  6. Potrebno je toga jos..kad bi se takav naziv pojavio u dva tri najtiraznija lista,to bi bilo extra.A sto se tice novosti,sve i dalje stoji na ledu,nista novo,bar ja nisam nista cuo.Ako neko ima nesto novo neka javi
  7. Za punta druze 99posto ne treba da brines,ali za ovaj B4,ne znam..to nije euro 3 sigurno,jedino je mogao na invalida,ali otkud zabrana otudjenja 60dana kad ide 3god?jedino ako je isao na KiM tablice ili fazon sa carinjenjem skoljke i motora,ali ja mislim da to tada nije bilo moguce..brate,u sosu si kao i gomila nas u Srbiji,drzavi koja kaznjava nevine,i njima oduzima imovinu a ne od kriminalaca koji su napravili svinjariju :mad:
  8. Evo ga tekst iz novina u Republici Srpskoj,od pre godinu dana,ista muka kao i kod nas sad- `` -Vlasnici vratili vozila, ali ne mogu da ih voze- Datum: 18.03.2007 19:46 Autor: S. KARIĆ BANJALUKA - Jedan broj građana iz RS kojima su u posljednje tri godine oduzimana vozila u okviru akcija "Falsifikat" i drugih koje su uslijedile nakon te, uspjeli su nakon višemjesečnih čekanja da dobiju svoja vozila, ali umjesto da ih voze mogu ih jedino držati kao suvenir jer ne postoji mogućnost da ih ocarine ili registruju. Jedan od njih je i Djuro Pucar iz Banjaluke koji je u avgustu 2003. godine kupio audi B4 na auto-pijaci u Banjaluci, a godinu dana kasnije ostao bez njega jer je utvrđeno da je automobil registrovan na osnovu falsifikovane jedinstvene carinske isprave. Na povrat vozila je čekao dvije godine, a kada ga je napokon dobio jer je utvrđeno da je bio savjestan kupac i da nema ništa s prevarama, uslijedio je novi šok - nije mu dozvoljeno da ga carini. `Vozilo mi je vraćeno na osnovu rješenja Komisije za carinske prekršaje UIO BiH što je potvrdio i Okružni sud Banjaluka. Otišao sam u CJB Banjaluka da ga registrujem, ali su mi tražili papir da je carinjen. Nakon toga otišao sam sa sudskim rješenjem na carinu, a tamo su mi rekli da mi ne mogu dati te papire. Šutaju me od vrata do vrata a niko ne želi ništa da mi objasni`, kaže Pucar. Iz Uprave za indirektno oporezivanje BiH poručuju da vozila starija od sedam godina po zakonu ne mogu biti carinjena i da se tu ništa ne može učiniti. `Svjesni smo toga da će mnogo ljudi biti oštećeni, ali mora se poštovati procedura`, kaže Ratko Kovačević, portparol UIO BiH. Ističe da su svjesni činjenice da su vozila u vrijeme oduzimanja bila mlađa od sedam godina i da su po povratku premašila tu starosnu granicu, ali da su im ruke svezane. `S obzirom da ta vozila nisu bila ocarinjena, moraju proći carinsku proceduru, ali je kasno za to ukoliko su starija od sedam godina`, ističe Kovačević. Dodaje da savjesni kupci koji su na ovaj način oštećeni imaju mogućnost da pokrenu spor pred sudom za naknadu stete. Osim toga, navodi Kovačević, vozilo mogu da vrate u inostranstvo gdje je ono kupljeno ili da ga se odreknu u korist države. `Pa šta će država učiniti s njim ako ga se odreknem u njenu korist. Hoće li ga onda ocariniti i prodati`, ističe Pucar. Kaže da je ogorčen na državu jer je omogućeno `kriminalcima da registruju vozila na lažne papire, ali su se kola na kraju slomila na običnim građanima koji su ostali i bez novca i bez vozila`. Najavljuje da će svoja prava potražiti štrajkom pred zgradama institucija nadležnim za rješavanje ovog problema. `Mogu nam omogućiti da ga carinimo jer nismo krivi. Ako treba, udružiću se sa svima onima koji su prevareni kao i ja te zajednički izaći pred nadležne institucije i boriti se da se ova nepravda ispravi`, ističe Pucar. Slično Pucaru, prošao je i Milorad Mirjanić iz Gradiške/Bosanske Gradiške koji je na povratak vozila čekao 15 mjeseci. Kada mu je vraćeno, ostao je bez saobraćajne dozvole i registarskih tablica. `Mogu samo stajati pored njega i slikati se. Ne daju mi da ga registrujem jer tvrde da je neregularan. Ne razumijem kako mi je sud mogao vratiti vozilo ako ga ne mogu voziti`, kaže on. U Osnovnom sudu Banjaluka kažu da su vozila vraćana onim osobama koje su bile savjesni kupci, ali da to ne znači da ne moraju da izmire svoje obaveze. U nekim slučajevima vozila su vraćena sadašnjim vlasnicima jer je prekršajni postupak zastario. `Te osobe su kupile sumnjivo vozilo ne znajući to. Država je trebalo da utvrdi da li su plaćene carinske dažbine, ali su to propustili tako da je njima vozilo vraćeno`, kažu u ovom sudu. Akcija `Falsifikat` pokrenuta je 2003. godine i tokom nje su samo na području CJB Banjaluka oduzeta 342 vozila koja su registrovana na osnovu krivotvorene jedinstvene carinske isprave, dok se za 300 njih još traga. Vještačenjem 274 vozila utvrđeno je da su kod 43 krivotvoreni brojevi šasije i da su predmet međunarodne potrage. U akciji `Targa` koja je uslijedila nakon `Falsifikata` oduzeta su 152 vozila dok je za 27 raspisana potraga. Od oduzetih vozila za 121 je utvrđeno da imaju originalne brojeve šasije i motora te su vraćena vlasnicima, dok je 31 zadržano jer je utvrđeno da su im brojevi šasije krivotvoreni te da su predmet međunarodne potrage.`` Mislim,sta reci.. :? :?
  9. Bane,student(izgleda dozivotni :lool: )apsolvent ZOP-a,volim italijanska vozila,pogotovo fiat.Forum mi je stvarno ok,ima korisnih stvari,pa rekoh da postanem Vas drug clan.Vozim Fiat Bravu 1.2 16v,2001god,pazaren na kredu teskom mukom..
  10. OK,to su klasicne prevare na malo,sto se kaze..nazalost,svasta se radi,prekucava,krade,ali ovo nase je jedna velika prevara,igra kriminala i drzave,tj organizovani kriminal..to nije pojedinacni slucaj,ovde se radi o velikoj kolicini.nazalost,ljudi su i dalje neobavesteni.Juce je oduzeto sedam vozila i doterano u Rumu,ali niko jos ne pokusava organizovano da deluje,nego samo kukaju i cute
  11. Pa hajde.Hajde da se organizujemo.Predlozite sta i kako konkretno da se postupi,nema problema,ali to mora biti masovnije,ne moze ici pet ljudi,makar pedesetak to je vec nesto.Ja sam za tu varijantu.Javite na forum,dajte broj telefona,bilo sta
  12. Po mojim novim informacijama iz Rume,postignuta je usmena saglasnost carine,policije i pravosudnih organa da se vozila vracaju krajnjim kupcima koji su osteceni uz naknadnu carinu i troskove,ALI SAMO AKO ODGOVARAJU EURO3 STANDARDU..Posto oni znaju da je vecina podmladjena,verovatno pretpostavljate sta to u principu znaci.Nadlezna je carinarnica Sabac,hvatajte vezu ako neko ima da nas spase.Za sada to je to.oduzeto je oko 170 vozila..postoji jos vozila kojima trenutno ne mogu da udju u trag,zbog promene vlasnika,te ce ih loviti kad istekne registracija,bukvalno na salteru..u bilo kojem mestu u Srbiji to moze da se ocekuje. Obratite paznju vi ostali ljudi na forumu,ako kupujete auto,cuvajte se 2000-2002god a da je prva registracija u Rumi,iz 2007.2008godine
  13. Brate mili.... pa ovo samo u Srbiji ima.Nije auto pistolj ili noz pa da se njime izvrsilo kriminalno delo,pa ga zbog toga oduzimaju trajno.Nije ni roba sa buvljaka,petarde ili slicno..nije ukraden,nije prekucan..Pa kazu nije placena carina,daj da se plati carina i u pm da idu vise i oni i njihova lopovska posla,i nek nam vracaju ta vozila.Pa nismo ih ukrali,kome ona trebaju,niko ih ne trazi,mi smo ih platili.Neka vijaju carinike i sluzbenike i ostalu bandu.Nije auto sam sebe ocarinio i registrovao par puta.Ne mogu da verujem..pa oni stvarno nisu normalni
  14. Bugs bunny,zezas da su takvu odluku doneli?Definitivno oduzimaju vozila ili je to i dalje jedna od mogucih solucija koje se pricaju..Ovde u Rumi ne govore tako,svi panduri redom pricaju (doduse obicni panduri,inspektore ne znam)da ce vozila mozda ipak biti vracena i da trebaju biti vracena..Pa nisu vozila kriva i vlasnici vozila nego krimosi i drzava :mad: Kakva licitacija,kakvi bakraci,pa ko bi tamo od organizovane bande nesto kupio?ne znam jesi li ikad bio tamo,ja jesam i video sam sta se radi..
  15. I jos da dodam-MOLIM VAS ZA MASOVNIJI ODZIV U RESAVANJU NASEG ZAJEDNICKOG PROBLEMA..malo imena je dosad dato za tu peticiju.na peticiji bi sigurno bilo makar stotinak imena i imali bi vise sanse da nesto ucinimo u nasu korist,nago da svako ide samostalno.Mogli bi angazovati tim advokata i dejstvovati i protiv drzave i protiv uvoznika samo ako nas ima dovoljno i ako smo slozni.Stoga apelujem da ako znate za slicne muke u vasem gradu ili su neki vasi poznanici u istom sosu kao i mi pridruzite nam se,prijavite se bugs bunny-u na forumu,da mozemo organizovano delovati u slucaju najgoreg resenja.Unapred zahvalan

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...