Jump to content
FAS Goran

mnicic

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About mnicic

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Kragujevac

Recent Profile Visitors

1379 profile views
  1. Fiat Brana 2001. godiste, 1.2 16V. Treba mi: desni far, desno krilou sivoj metalik boji, prednji branik u sivoj metalik boji.Napominjem da se radi o svetloj sivoj boji - ne tamnoj.
  2. Zbog vremena, mnogo brze bih zavrsio posao ako uspem da nadjem karoseriju u Srbiji. Iz uvoza - dok se nadje, preveze, ocarini... Mnogo vremena moze da prodje.
  3. Potrebna mi je karoserija za Fiat Mareu 2.0 20v, karavan. Moja je 1999. godište. Gde mogu da nađem?
  4. Iz prve ruke da ti kažem da se na automobilu mog oca zapušio. Fiat Marea karavan.
  5. Loše svećice... I pored toga što su izabrane iz kataloga koji su imali u radnji. Inače, radi se o NGK svećicama. Možda se radi o kopiji...ne znam... Vratio sam stare svećice (zadržao nove kablove) i sada je sve u redu.
  6. Fiat Brava, 1.2 16v, ima pogon na TNG. Predesetak petnaestak dana primetim da se auto "zatrese" na semaforu. Jednom u minut. Posle par dana i da gubi snagu u voznji. Svakim danom se sve vise oseca. Narocito izrazeno na uzbrdici. Utvrdim da se desava na TNG (na njemu najpre počelo) ali i na benzinu. Dogovorim se sa majstorom da pogleda to i da ponesem nove svecice pri dolasku. Vratim se sa posla - ista prica. Krenem do prodavnice da nabavim svecice a onda kod majstora - međutim, auto osetno lošije radi. Kao da radi bez jednog cilindra, što je majstor posle i potvrdio. Zamenimo svecice, zamenimo i kablove. Auto radi bolje. Ali se i dalje oseca da povremeno "zatrese" - oseti se kad radi u mestu. Recimo na svakih 30tak sekundi. Ima li neko iskustva sa ovim problemom? Šta mi je činiti?
  7. Obratite pažnju na to da ne znači da je uvek crkla sijalica ako nema svetla. Proverite sijalicu na akumulatoru, spojite je direktno. Ja sam pre nedelju dana skidao sijalice jer mi nisu svetlele. Radi se samo o tome da nema dobar kontakt. "Raširite" malo žice kontakta na sijalici i vratite u ležište. Verovatno će sve biti u redu.
  8. Nisam apsolutno sam skidao, ali sam bio tu dok je skidao majstor, tako da ću pokušati da ti opišem postupak. Skineš plastiku sa motora i usisnik vazduha. Skineš ALU lim koji ide između izduvne grane i hladnjaka. Pažljivo, možda ti neki vijak pukne. Vijci su sa gornje strane (ima ih četiri) i sa donje (čini mi se dva ili tri). Videćeš metalnu cev. Sa njenog desnog kraja odkači gumeno crevo. Metalnu cev odvih sa motora (jedan vijak). I zatim kreni da je izvlačiš iz kućišta vodene pumpe. Malo je zeznuto, ali nije problem. To je - to, u principu. Kad vraćaš sve isto, samo obrnutim redosledom I kao što smo već utvrdili, gumica je kružnog poprečnog preseka - nemoj da se prevariš kao ja, pa da tražiš gumicu četvrtastog poprečnog preseka. Srećno!
  9. @simonen — Moguće je i to. Evo, koliko vidim do sada, nema više problema sa curenjem. Tečnost je na istom nivou. Videćemo narednih dana... @vandu — Prečnik je 33mm (unutrašnji 30mm a spoiljašnji 36mm). Izmereno običnim lenjirom. Inče, stara gumica više i nije bila gumica. Mnogo više je delovala kao meka plastika. Tako da i nije mogla da vrši funkciju za koju je bila namenjena. A pri postavljanju nove, majstor je dodao i malo silikona, čisto da se osigura funkcionalnost...
  10. Bio sam kod majstora i ukazao mu na moguće rešenje. Skinuli smo sve po preporukama koje ste naveli. Nisam našao identičnu gumicu (kod mene je bila kvadratnog poprečnog preseka), pa smo stavili gumicu kružnog poprečnog preseka ali istog prečnika. Nadam se da je problem rešen... Videću narednih dana kako će se ponašati. Inače, videlo se na crevu gde ulazi u vodenu pumpu bela mrlja, što bi trebalo da ukazuje na pojavu antifriza. Tako da sam bio još uvereniji da je tu problem... Javljam narednih dana koliko je operacija bila uspešna
  11. Imam mali problem sa skalom za temperaturu... Radi se o automobilu Fiat Brava 1.2 16v 2001. godište. U međugradskoj vožnji (u gradu nisam primetio) javlja mi se problem da skala odjednom naglo skoči skoro pa do kraja (tamo gde počinje crveno). Prethodni vlasnik mi je rekao da se njemu to povremeno desi i da samo rukom uradi malo instrument tablu odozgo i da se skala vrati. Meni se to par puta dešavalo. Primenim tu "metodu" i skala se vrati. S tim što mi se dva puta desilo da se posle par sekundi opet naglo vrati na blizu maksimuma. Inače, kad se nakon udarca skala vrati — vraća se u položaj na sredini. Tako da kontam da je njemu tu radna temperatura a da iz nekog drugog razloga skače do maksimuma. Anomalije u takvoj vožnji nisam primećivao. Auto lepo vuče, zimi lepo greje... Ima neko ideju? Šta može biti problem? S obzirom na to da se "metodom" udarca skala vraća...
  12. Radi se o automobilu Fiat Brava 1.2 16v 2001 godište. Imam problem sa curenjem rashladne tečnosti, a rešenje u postojećim temama nisam našao. Curi tečnost negde u predelu ispod vodene pumpe i filtera za ulje. Vidi se fleka jasno ispod auta. Kad je auto nagnut na desnu stranu onda za dan-dva izgubi i do pola litre. Ako je nagnut na levu stranu onda skoro da ne gubi. Na ravnom vrlo malo. Zamenjena je vodena pumpa ali je problem ostao. Zatim je majstor ponovo skidao vodenu pumpu i proveravao — nema rezultata. Video sam ovde na forumu da ima neko crevo koje ide u vodenu pumpu i da ono zna da bude oštećeno, tj priključak na crevu koje ide u vodenu pumpu. Rekao sam to majstoru ali on kaže kako na mom modelu nema tog creva, već "ide direktno". Ima li neko iskustva sa ovim problemom? Neku ideju koja bi mogla da pomogne? Hvala...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...