radovan123456 0 Posted September 27 Zdravo svima imam golfa 2 benzin plin hteo bih da izbacim plin iz njega koja je procedura Quote Share this post Link to post Share on other sites
zarekg 284 Posted September 27 Odeš kod ovlašćenog plinadžije da ti skine plin pa sa njegovim papirom uradiš atest, ovaj put da nemaš plin. Ako grešim neka neko ispravi. U principu, plaćaš isto kao da si produžio atest za plin. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sibonios 45 Posted October 8 Najpovoljnija varijanta, zamena toro boce i sve ostalo sto treba za reatest posle isteka vaznosti boce, sa papirima, u Beogradu, 29.000 din. To su informacije koje sam dobio, a cena je i nesto visa, a zavisi kod koga se radi. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 1090 Posted October 8 Nikada nisam vozio na plin niti cu, jednostavno ne volim U poslednje vreme vidim da je frka kada boce za plin treba da se menjaju atestiraju i da to puno kosta Ali sam zato ceo zivot kuvao na plin i koristim ga i dan danas i u kuci i na poslu Svojevremeno kada su odlucili da sve "stare" boce za plin moraju da se promene i kupe nove ja sam jednostavno na starim bocama pregitovao datum proizvodnje, ukucao nove brojeve, ofarbao boce i teraj dalje Ne kazem da je to pametno al je meni bilo daleko jeftinije u tom trenutku posto sam morao 10-ak boca da promenim 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9276 Posted October 8 Na 15000km godišnje ušteda na prosečnom benzincu je oko 60-70000dinara, da troši 8 benzina ili 10 plina.Na 5 godina reatest 100€, na 10 godina boca se menja , nek je boca 200€ i ugradnja 100 i atest 100, dakle 400€.Racunica je vise nego jasna. 500€ godišnje kad se sve odbijeSent from my SM-S926B using Tapatalk 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sokratbg 186 Posted October 8 A dizne, rasprsivac i ostalo odrzavanje plinskog uredjaja? Nije vise isplativo kao nekada posebno za kilometraze od 10.000 godisnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9276 Posted October 9 Dizne, isparivač itd, kad se ugradi novi uređaj, za 10 godina retko da stradaju, tj ja ne znam nikog iz familije i blizeg okruzenja da je imao slične probleme. A i naveo sam računicu za 15000km. Lično dok sam se vozao na TNG , nikad se slađe nisam vozio. Sad prelazim male kilometraže godišnje pa se razmišljam dal da ugradim tng, da vozim više od 10k km godišnje, bez razmišljanja bi ugradio.Nekako mi uvek lakse kad mi je pun rezervor 5000 dinara nego 9000 dinaraSent from my SM-S926B using Tapatalk 3 Piros, shuxx and kakoonobese reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
clockwork_orange 1090 Posted October 9 Moji razlozi protiv plina su sledeci: Gubitak mesta u gepeku ili gubitak rezervnog tocka. Moj auto mora da ima rezervni tocak i mora da ima mesta u gepeku iskljucivo zbog posla kojim se bavim tako da izmestanje tocka u gepek ne dolazi u obzir Setanje po majstorima tj prebacivanje odgovornosti. Odes kod automehanicara on kaze nije do mene idi kod plinadzije, odes do plinadzije on kaze nije do mene idi kod mehanicara 2 Zvezdo and knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 9276 Posted October 9 Ma svako ima svoje razloge, nekome su zapreminskog tipa a nekom mali zeleni Sent from my SM-S926B using Tapatalk 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 18133 Posted October 14 Vožnja od 15000 km godišnje. Extra za TNG. Ugradnja 440e, papiri još 200. To se vrati na oko 20 000 km. Godišnji servisi 20/30 e. A ako radiš sam, što može svako iole zainteresovan max 1000 din. Posle 5 god, atest od 100 eur. A posle 10 god se menja boca. Boca je 50/70 eur. TNG je odlična stvar. Samo ga je uništila država. Te gore cifre oko ulaganja. Su preterane. A masa dizelaša u 150 k km ima da utucka te iste pare za turbine, egrove, plivajuće itd. Imao sam dva mala auta na TNG, kršten motor, kršten sistem. Kod Z10, 120 000 km, ni štucnuo nije. Zamena filtera i preventivna zamena membrane isparivača. 6 god, veoma jeftine vožnje. 1 kakoonobese reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bouz 397 Posted October 15 Vozio sam nivu na plindzu (multisekvent brc) i skodu istu k'o ova iz potpisa, prodao sam je prosle godine, prosla je re-atest godinu dana ranije, prakticno "bez pipanja" kao i prethodnih puta. S tim sto je to prosti onaj plinski uredjaj venturi/karburatorski je motor. Nivu sam kupio bio novu, prodao sam je sa 70k, kad sam sve stavio na papir koliko sam mogao da se prisetim, posto sam je vec prodao - zakljucio sam da nije bilo potrebe da ugradjujem (tada vrlo skupi) plin. Posto je par meseci posto sam stavio (ponovimo: jako skupi plin, prodavac je uslovaljavao zbog garancije itd) - onaj politicarski genije M.Dinkic uveo akcize, pa je plindza poskupela bukvalno skoro pa duplo... -i kada sam sve sabrao i oduzeo, bilo bi bolje da sam je vozio na benzin, posto je total usteda bila par stotki, a tih par stotki bih zaradio na svom poslu - za ono vreme koje sam izgubio ponovo atestirajuci i reatestirajuci nesto sto je vec atestirano, ono retroaktivno (standardno za nase komunjare, i nepoznato u ostatku tzv demokratskog sveta). Tako da valja staviti sve na papir (troskovi plindze, atesta, reatesta, zamene boce, servisa (menjajte filter kad i treba, recimo)), predvidjenu godisnju kilometrazu, predvidjen broj godina vozanja bi-bija u koji namerava da se turi plin - i onda doneti (razumnu) odluku. Posto carevi kod kojih je u rukama sablja imaju i jako dobre matematicare u svojim redovima - pa onda vrlo mudro to drze bukvalno ono na ivici naprezanja (zapravo sve drze tacno na tacki pred pucanje - tamo gde nas, malu prostu raju natezu i cede). Sistem je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3766 Posted October 15 @Bouz Vaše je pravo kolega da budete nezadovoljni i obratno. Ja ipak imam drugačije dugogodišnje iskustvo. Iako odavno ne vodim evidenciju o potrošnji znam da je ušteda prilična na TNG. Preduslov svega je ispravan sistem i pravilno rukovanje. Takve neutemeljene priče ne prolaze kod iole razumnih osoba/korisnika. Druga je stvar razlog averzije prema nečemu. Ja preferiram Adidas u poređenu sa Nike. 1 zarekg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bouz 397 Posted October 15 Evo citam sta sam napisao ponovo - i ne mogu da skontam na osnovu cega takav zakljucak? Nit' sam rekao da sam nezadovoljan (ili da nisam), nit' se moze iz mog posta zakljuciti da sam vozio neispravan/poluispravan sistem i da sam nepravilno rukovao istim (kako se nepravilno rukuje plindzom? -pa skodica mi je palila na plin na ljutom minusu...). Nit' sam rekao da imam averziju prema plindzi. Quote Share this post Link to post Share on other sites