Jump to content
Goran

Recommended Posts

Ima tu raznih kombinacija. Pitaš da ti napišu na paketu manju vrednost. Podeliš na dva paketa. Itd.

 

Ja sam kupovao iz amerike stvari vredne stotinak eur, ali pitam da napišu manje. Oni stavili 10 usd. Dogovor kuću gradi ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, Poska said:

@Ivan

Može li malo detaljnije objašnjenje kako proveriti verziju motora, gde se to nalazi (uzmi u obzir da objašnjavaš nekome ko ne zna ništa, osim šta je motor :dizzy: )

 

I takođe da li je za ovaj moj 2010 'Elearn' još uvek dostupan online?

 

I treća stvar, da li postoji neka online databaza gde se može istražiti istorijat vozila, učinilo mi se da sam negde pročitao ovde da tako nešto možda postoji?

Izvini, posto sam na mini-odmoru i ne pisem sa laptopa kao obicno, napisacu ti "skrtije". Ne proveravas verziju motora nego verziju (reviziju) MultiAir jedinice. Da li je fabricka, zamenjena kasnije... 

Imas detaljno objasnjeno u ovom mom davnom postu:

Pa ono sto pronadjes da je fizicki na autu, uporedis sa onim sto pronadjes u ePer po broju sasije (kako je auto izasao iz fabrike, a to je po godistu verovatno i 1. revizija).

 

ePer svakako, a uz malo truda i eLearn mogu da se nadju free i online, bar za starija vozila.

Ako te bas toliko kopka, deo istorije odrzavanja mozes da iskopas i kod ovlascenih. Opet ne toliko bitno za starija vozila, koja su odavno izasla van garantnog roka. Vec se gledaju druge dostupne stvari i ono sto mozes sam da iskopas pregledom i dijagnostikom. 

 

Za Blue&Me najsigurnije ti je da proveris postoji li na autu BM centrala ili uopste njeno ozicenje. Smestena je u kaseti ispred suvozaca (uz to, fabricki idu USB slot, mikrofon u plafonjeri, 8 MF dugmica na volanu).

Mozes da vidis takodje u ePer da li je to bilo fabricki na autu. Mozes i dijagnostikom, naravno. 

Svakako je na autu nesto "prckano", ako imas USB slot, a nemas MF komande za BM. Vrlo lako se pronadje sta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vecina stvari ima u eper, ali nije 100% tacno, kao i u elarn, meni pokazuje za T-jet.

Ako te zeza Multiair, mogu da ti prosledim kontakt decka koji ih popravlja. U sustini najbitnije je da servis radis na 10,000 km da ne bi doslo da zapusavanja kanala u multiair jedinici. Fabrika je propisala servisni interval na 30,000, sto apsolutno ne odgovara multiair.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Pozdrav ljudi, nije me bilo malo jer se vodi računa o bebi. :)

 

On 8/10/2025 at 3:08 PM, shuxx said:

Ima tu raznih kombinacija. Pitaš da ti napišu na paketu manju vrednost. Podeliš na dva paketa. Itd.

 

Ja sam kupovao iz amerike stvari vredne stotinak eur, ali pitam da napišu manje. Oni stavili 10 usd. Dogovor kuću gradi ;-)

Probaću tako. Ovi ludi Poljaci rade bukvalno sve što sam tražio. Okvire za kvake, okvir za zvučnike, okvir za još neke stvari na Punto evu pored ovih pedala i futresta. Moraću da izdelim to u više porudžbina, jer baš lepo izgleda od nerđajućeg čelika sve.

 

On 8/10/2025 at 3:50 PM, Ivan said:

Izvini, posto sam na mini-odmoru i ne pisem sa laptopa kao obicno, napisacu ti "skrtije". Ne proveravas verziju motora nego verziju (reviziju) MultiAir jedinice. Da li je fabricka, zamenjena kasnije... 

Imas detaljno objasnjeno u ovom mom davnom postu:

Pa ono sto pronadjes da je fizicki na autu, uporedis sa onim sto pronadjes u ePer po broju sasije (kako je auto izasao iz fabrike, a to je po godistu verovatno i 1. revizija).

 

ePer svakako, a uz malo truda i eLearn mogu da se nadju free i online, bar za starija vozila.

Ako te bas toliko kopka, deo istorije odrzavanja mozes da iskopas i kod ovlascenih. Opet ne toliko bitno za starija vozila, koja su odavno izasla van garantnog roka. Vec se gledaju druge dostupne stvari i ono sto mozes sam da iskopas pregledom i dijagnostikom. 

 

Za Blue&Me najsigurnije ti je da proveris postoji li na autu BM centrala ili uopste njeno ozicenje. Smestena je u kaseti ispred suvozaca (uz to, fabricki idu USB slot, mikrofon u plafonjeri, 8 MF dugmica na volanu).

Mozes da vidis takodje u ePer da li je to bilo fabricki na autu. Mozes i dijagnostikom, naravno. 

Svakako je na autu nesto "prckano", ako imas USB slot, a nemas MF komande za BM. Vrlo lako se pronadje sta. 

Pričaćemo još o ovome kada odem kod majstora, pa da vidimo kako to da pogledamo.

 

Za B&M imam i mikrofon, izgleda da neko samo nije uzeo u volanu ono, ali to ćemo rešiti i osposobiti kasnije, jer ja to sada i ne smem da koristim kao početnik.

 

On 8/10/2025 at 5:12 PM, Alexa88kg said:

Vecina stvari ima u eper, ali nije 100% tacno, kao i u elarn, meni pokazuje za T-jet.

Ako te zeza Multiair, mogu da ti prosledim kontakt decka koji ih popravlja. U sustini najbitnije je da servis radis na 10,000 km da ne bi doslo da zapusavanja kanala u multiair jedinici. Fabrika je propisala servisni interval na 30,000, sto apsolutno ne odgovara multiair.

Nemam problem sa njom, a nadam se da neće ni biti, samo posle čitanja ovde sam se malo uplašio pa zbog toga. Takođe sam čuo da je bitno sipati gorivo čim je oko rezerve :)

A za servis ne brini, teško da ću ja i preći tih 10k do sledećeg, pre će to biti na 6-7k. To će biti pod konac sve. ;)

 

-----------------------------------------------------------------

 

E sada apdejt šta je urađeno do sada (mora iz etapa jer jbg finansije).

 

- Sipan Millers Engine Clean, a zatim urađen mali servis (ulje Millers iskrena preporuka za ovo).

- Stavljene 4 nove NGK iridijumske svećice

- Stavljen nov akumulator Exide 60A (bio stavljen neki mali od 40A, morao sam ga zameniti iako je radio)

- Odrađena dijagnostika kod električara sve čisto, bez grešaka, prava kilometraža

- Sređeno dugme za otvaranje gepeka (nije bio mikročip, nego neka sajla pukla)

- Promenjen hladnjak klime (stari crkao, pre toga bila napunjena klima, posle 5 dana nije radila) + gumice na cevčicama + napunjena klima

- Zamenjeni stabilizatori (oba), odrađeno centriranje trapa, amortizeri jako dobri

- Uzeto novo kućište ključa i prepakovan ključ samo (radio je, ali mi ono kućište bilo mnogo izlizano)

- Kupljeni novi doboši i ostavljeni kod farbara da se ofarbaju

 

To je za sada urađeno, a ono što je u planu po redosledu:

 

1. Veliki servis + zamena ulja u menjaču

2. Novi doboši + podesiti ručnu malo

3. Novi diskovi i pločice

4. Isključiti start-stop sistem i zameniti jednu led diodu koja ne radi za indikator temperature klime

5. Finese oko enterijera (ovde će biti pitanja kasnije za predloge i savete).

 

Zbog bebe mi je najvažnije da auto bude 100% siguran, tako da će se sve dovesti u top stanje što pre iako za sada nemam nikakve zamerke kako je radio (i bez onoga što sam sve uradio do sada).

 

Da li imate još neki predlog šta bi bilo dobro da se pogleda, uradi? :D

 

Edit:

@Lufti vidim da si ti imao pre neke naslone za ruku koji su baš za Grande Punto bili sa nekim dugmetom. Da li to ide na Eva takođe i gde bi mogao da nađe takav da kažem originalni jer sam viđao neke replike, a zbog položaja ručne nisam siguran koliko su oni odgovarajući. Hvala

Edited by Poska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...