Jump to content
Goran

Recommended Posts

Jok more, dobija TNG, i samo zeleno iz auspuha bije ;-)

Te naslage se mogu stvoriti kod dizelaša, i veoma loše smeše kod benzinaca. Ukratko kod kod zapuštenih automobila. 

Moje mišljenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas malo ima musa na forumu,a jos manje ideja:D,daj da pravimo funclub Musa:yes

Ide dobro musa moja,al ja je lagano vozim,ponekad je ošrafim na 150,da izadje negativna energija

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 5/17/2025 at 10:20 AM, shuxx said:

Nimalo naslaga se ne vidi na ventilima.

On 5/17/2025 at 2:22 PM, shuxx said:

Te naslage se mogu stvoriti kod dizelaša, i veoma loše smeše kod benzinaca. Ukratko kod kod zapuštenih automobila. 

Naslage na ventilima su, sto se benzinaca tice, daleko vise karakteristicne (i problematicne) kod onih sa direktnim ubrizgavanjem goriva.

Posto vise nema mesanja goriva i vazduha ispred ventila, kao kod starijih, klasicnih benzinaca sa indirektnim ubrizgavanjem, gde je to predstavljalo i nacin ciscenja istih.

Vec se gorivo pod visokim pritiskom ubrizgava direktno u cilindar (nekoliko desetina puta veci pritisci nego kod indirektnog), i ima sofisticiranije i preciznije taktove brizganja (slicno kao kod CR cumurasa).

Tj. ne postoji direktan kontakt goriva i usisnog ventila, pa se samim tim stvaraju naslage cadji, najvise na usisnim ventilima. Sto je jedna od mana i posledica konstrukcije modernih benzinaca.

Na to idu i sve dodatne cari novih downsized turbaka, cime su pokusali da nadoknade zapreminu i postanu vise "zeleni". A samo su zestoko zakomplikovali, uz upitnu "eko" pricu i naravno neosporno masne zarade.

 

On 4/16/2025 at 4:48 PM, knezevic76 said:

Može moderator da odvoji sve ovo o Musi u posebnu temu, aki ga ne mrzi

Izdvojeno upravo u zaseban topic, ako hoces da zakljucavamo prethodnu temu, javi.

Takodje, inicijalno sam postavio naslov teme za Musolinija "u formatu" prethodnog - pa ako hoces da izmenis naslov, javi takodje.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srećan ti bio auto Kneževiću!

Motor je znači kao kod mene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kad se malo uželim adrenalina.....
Štok mapa (drugu mapu nisam uključivao jer nije naivno snimati i voziti sa njom) , krenuo iz treće, al me neki BMW ispred kočio ;)



Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Drugarski savet proveri i sredi trap sto pre ako toliko izrazeno vuce u stranu.

Imao sam par auta sa prednjom vucom koje sam imao su rekao bih cak i brze ubrzavali u prikazanom rezimu i nije mi bio problem da snimam jednom rukom, a bilo je tu i punta i alfi.

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako si došao do zaključka da vuče u stranu, auto ide pravo kao strela.

Svakako ovaj snimak je brzinski i nije pedala do poda, a treba gledati ispred, pratiti saobraćaj, snimati, šaltati...... a da ne spominjem proklizavanje pri naglom davanju gasa.

Elem, auto ide kao mećava. Jutros 170 u šestoj, potopim gas i ode na 220...realno i ovih 170 mi je previše, mada u autu je osećaj kao da ide 100.

Svakako, mnogo gotivnija su mi međuubrzanja.

Ali, pošto je Delta od gospođe, moram da je pazim , zna se ko nosi pantalone u kući default_).gif

 

PS Bravo ima lepsi zvuk, al Delta manje troši i to dosta manje , Delta je izolovanija, udobnija, ni pri velikim brzinama nema buke a ni realnog osećaja koliko brzo se ide. Bravo je ipak malo zabavniji za vožnju po lokalnim putevima, i drugačije se vrti motor , na Magistrali i AP Delta svoj na svome ,Nisu za poređenje al ta dva sam vozio pa eto.

Svakako, ova Delta u ovoj opremi i motorizaciji, dušu dala za putovanja.

 

 

 

 

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji motor je u Delti ako se moze znati ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76 zakljucio sam da ima problem jer si rekao da je problem, tj. Da nije naivno drzati volan jednom rukom i snimati prilikom ubrzanja.

Meni to nije bio problem ni na puntu sa 200ks, a kamoli na alfi ili skodi koje su teze.
Ne zato sto sam ja specijalno jak, nego nije zaista iziskivalo nikakav napor, imam gomilu snimaka.

Pa sam pomislio da se radi o tzv torque steer, koji se desava prilikom problema na trapu, geometrije itd., a prilikom jaceg ubrzanja.

Sent from my SM-A556B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slično je i kad odeš na utakmicu :lol: samo tamo nisi u tišini nego galamiš i psuješ da izbaciš sve negativno iz sebe. :D 

Sve u svemu obe terapije prijaju, bilo ova pecaroška ili navijačka. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Išao nekad na tribine, al nije više to to.
Ovo je posebna dijagnoza. Nigde nikog, priroda, čist vazduh, samo ptičice, zmije i komarci, juriš nešto što ne vidiš, ko koga nadmudri, al kad zategne strunu i krene dril na mašinici, taj adrenalin kad te pukne, to je čista sreća.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod fiata tj cistokrvnih Italijana bi trebale biti. 

 

PS, inace kao info, Ford ima levi navoj :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navoj bi trebalo da je isti kod fiat grupe samo je razlika u duzinama kuka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovaj sam našao u podrumu a meni fali u Musi. Malo je zarđao bio kao i navoj u šasiji, wd40 naprskao, i uđe nekih 5 navoja. Prvo nije htelo nikako, zato i pitah.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...