Jump to content
Goran

Recommended Posts

Ah, jos da je onaj na hemoroidima, ovaj steroidima...:stuart:

 

Cestitke, da te sluzi kao i svaka toyota i uzdravlje kupio neku pravu Toyotu, npr vako nesto.

 

as-proper-terrorist-faction-i-think-we-need-aa-gun-on-car-v0-ehxjuztaali81.thumb.jpg.99fc4bd029492854487ac7a6125c1999.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, moron said:

Naravno, i to ne bilo kakav dizel, već TDI ... :)

Jeri Pumpe-Duse Einspritzung ili CommonRail? I koja je od onih cuvenih revizija, AXX, BRE, BRF, BKD, BMN, bla, bla, bla, :) ?

 

Salu na stranu, neka je sa srecom i da te lepo sluzi! Odlican autic, za svrckanje po gradu pogotovo. Kad ce neka Mazda, da upotpunis kolekciju ;) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, italiano said:

@moron

S obzirom koliko vremena dnevno si okruzen enterijerima Toyote, vreme je da pocnes konzumirati antidepresive...:D

Kad nisam antidepresive počeo da pijem vozeći godinama Fobiju, nadam se da ću bez terapije nekako preživeti i sa svetom kravom, kraljicom majkom, Toyotom :) Mada, realno, po toplini enterijera, mrtva je to trka :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čestitke!

 

Jako simpatičan auto i motorić. Prvi Yaris koji mi se dopada. Ovo bi ušlo u moj uži izbor za kupovinu, ali ih nažalost nema više. Koliko sam shvatio, sada su u ponudi samo preskupi hibridi, a ovaj motor jedino još uvek nude u koroli ( ali pitanje dokle ). Prava šteta. Tako da bi moglo da se kaže da si ugrabio poslednju priliku :) 

 

Nego nije ovo premalo za tvoje gabarite? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nije, covek ima telo jazavicara :P .

4 hours ago, ivica su said:

Jako simpatičan auto i motorić. Prvi Yaris koji mi se dopada.

Takodje, kod mene isto vazi i za ove nove generacije ostalih modela Toyote.

Do sada su mi uvek nekako iz generacije u generaciju Toyote bile bezlicne, bez emocije, sterilni enterijeri... Verovatno zato sto su u pitanju globalni modeli, koji se prave za ceo svet i treba da imaju prodju na gomili trzista.

Ali su mi zato novi Yaris (GR pogotovo), Corolla, Prius, totalno druga prica. Crossoveri mi generalno ne drze paznju, pa ih nesto i ne zagledam.

Sada to prilicno drugacije i atraktivnije izgleda. I dosta su dizajnom blizi Mazdi ili Hondi, koji su mi uvek bili nekako "evropskije" dizajnirani.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, ivica su said:

Čestitke!

 

Jako simpatičan auto i motorić. Prvi Yaris koji mi se dopada. Ovo bi ušlo u moj uži izbor za kupovinu, ali ih nažalost nema više. Koliko sam shvatio, sada su u ponudi samo preskupi hibridi, a ovaj motor jedino još uvek nude u koroli ( ali pitanje dokle ). Prava šteta. Tako da bi moglo da se kaže da si ugrabio poslednju priliku :) 

 

Nego nije ovo premalo za tvoje gabarite? :) 

U pravu si. Potpuno novih sa ovim motorom više nema u ponudi.

 

Što se tiče ponude prostora, ovaj sadašnji Jaris je nesporno u kabini manji od prethodne generacije, što se posebno primeti na zadnjoj klupi.

 

Napred je još i „pomozi Bože“ ( meni sa 192 cm i malo dužim trupom iznad glave pa do krova staje šaka na kant ), ali je pozadi „španska čizma“ u odnosu na prethodnika ( mada je istina i da sam sa Jarisom nedavno vozio dve odrasle osobe od oko 190 cm na zadnjoj klupi od BG do Srpske Crnje i nisu imali primedbi ).

 

Ono što je meni zaista prava bajka i uživanje, to je kako ovaj motor lepo vuče i kako se rado vrti ( subjektivno posmatrano, dok si „rekao keks“, on je npr. u trećoj stigao do oko 130 km/h ). Kao rodjen je za magistralu i preticanja. Kratko rečeno, vrlo lepa vozna dinamika za jedno vozilo B segmenta. Pri čemu on van grada ne troši suviše mnogo ( jutros sam auto putem otišao za NS, a vratio se magistralom, ka tamo „blesimetar“ reče 5,1, a u povratku je rekao 4,2 ). Po gradu zna da popije, pa i baš dosta, sve zavisno od uslova, pri čemu uopšte nema Start&Stop.

 

Danas sam otišao kod Toyota dilera da izaberem još jedan, polovan iz 2024. ( izabrah neki sa 23.283 km ), za poslovne potrebe. Još treba da utanačimo neke detalje, ali, verujem da će to da se realizuje kako samo danas usmeno dogovorili. U pitanju je fejslift verzija, takodje Stella oprema ( ali je posle fejslifta Stella bogatija opremom: alu felne 15“, veći centralni „televizor“, zadnji el. podizači prozorai i fotosenzitivni unutrašnji retrovizor ).
 

 

 

viber_image_2025-05-14_12-20-34-709.jpg

viber_image_2025-05-14_12-19-46-373.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiglo još jedno polovno Jare, ali, ovaj put za poslovne namene. "Berba" 2024, a "u nogama" oko 23.200 km.

Istoimeni je paket ( Stella ), ali, redizajnirana verzija, pa ima neznatno bolju opremu. 

Privatni Jaris je od kupovine (za oko dve nedelje) prešao oko 2.000 km. Za sada, bez kvarova :) Šta ti je "Toyota kvalitet", posebno kada su kola još relativno nova :) 

Videćemo šta će vreme doneti...

viber_image_2025-05-27_16-00-22-339.jpg.df862620312025f4cab4afa848d49dd2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta uradi covece sa tolikim Tojotama, pa ti moras preko registracije da proveravs cime da ides na posao :lol:

 

U zdravlju da te sluze! Totalno simpaticna kola.

Bas mi je zanimljivo kako ti se Jaris svidja pored CRV i toliko superautomobila koje redovno isprobavas, ja bih verovatno bio opsednut nekim M3 ili strujom od 300ks :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro ce morati da pazi kako pocinje svaku recenicu, da ne bude sa "To" ili da bilo koju rec koja pocinje sa "To" ne bude automatski "jota" :lol:

mislim, kod logopeda na casove ne gine :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, igor0511 said:

Sta uradi covece sa tolikim Tojotama, pa ti moras preko registracije da proveravs cime da ides na posao :lol:

 

U zdravlju da te sluze! Totalno simpaticna kola.

Bas mi je zanimljivo kako ti se Jaris svidja pored CRV i toliko superautomobila koje redovno isprobavas, ja bih verovatno bio opsednut nekim M3 ili strujom od 300ks :D 

Taj Jaris je čudna kombinacija svega i svačega.
Sa jedne strane, verovatno jedno od teskobnijih vozila B segmenta. No, za dve osobe više nego dovoljno mesta. Pa ima neku svoju namenu.
Sa druge strane, ako bih zanemario njegovu bezbednosnu opremu, možda je u ovom Stella nivou opreme slabije opremljen od većine ulaznih varijanti ostalih modela tog segmenta. Realno, dno-dna. Ali, kako svako od nas ima neke svoje posebne lične zahteve u odnosu na pojam „odgovarajuće vozilo“, ne mogu da zanemarim da taj Jaris ima i fantastičnu aktivno bezbednosnu opremu. Tako da on opremom kod mene prolazi ( iako je isposnički opremljen po mnogim drugim parametrima ). 
Sa treće strane, njegov motor me svojim osobinama tako veseli, da mu ja praštam sve ostalo. Jer, ako vozilo nije adekvatvno motorizovano, to sve ostalo iz vozačke perspektive ne vredi ama baš ništa.
Kada sve saberem, Jaris me na neki način vraća u davnu prošlost, kad sam imao kola koja od opreme nisu imala skoro ništa, a to mi ništa nije smetalo. Pri čemu su me jako veselila svojom dinamikom.
Što se tiče CRV-a, on je bio i ostao vikend vozilo ( kao i za neka duža porodična putovanja, koja su postala sve redja ). Odavno mislim da treba da ga likvidiram i uzmem nešto manje. Ali, mada jako retko, povremeno mi ipak zatreba. I pojma nemam šta sa njim, odstreliti ili ostaviti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako meni Mini dodje :D Ide super, od opreme panorama, ali je prezanimlijv za voznju i uvek me obraduje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kote se prostom toyotobom preko noci na parkingu :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno najskuplja ratkapna koju si video u zivotu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U proleće 2019. sam tražio ponudu za karavansku Corollu 1,2T - sa rezervnim točkom ( dizalicom i ključem za šrafove točkova ). Koštao je oko 800 evra :) 

Dakle, uvek ima skuplje :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali sigurmo nije bila ratkapna u pitanju :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ( privatni ) Jaris solidno gazi kilometre ( prešao je oko 5.000 km za oko mesec i po dana ) i zaista ( subjektivno ) jako lepo ide.

 

Ali, ima nekih nebitnih detalja koji me povremeno baš nerviraju. I svaki put iznova pomislim: „Eto gde je Jazz, a gde je Jaris ...“ :)

 

Recimo, do sada nisam imao kola sa rdjom na šinama prednjih sedišta . Ali, to je na ovom Jarisu sasvim normalno, jer klizni deo šina uopšte nije ofarban. I tu rdju sam video na svakom na kome sam u tu šinu pogledao ( od nekih polovnih koje sam gledao sam najpre pobegao misleći da su bili poplavljeni ). Ispod je slika šine sa mog poslovnog Jarisa (2024.), na ona dva starija (iz 2022.) je slično, samo još malo gore. Juče sam na privatnom to malo „čistio“, nauljenom krpom ... 

Ili, graničnik zadnjih vrata, uopšte nema gumicu prašinarku, pa prašine na kliznim delu graničnika ima koliko hoćeš. I to je „stanje tehnike“ kod Jarisa taman da je iz 2025. godine.

 

O tome da zbog štednje sa kederima uvek imam prašine na B stubu, to da i ne govorim. Kod Jazz-a je to uvek bilo čisto, jer je (i tu) imao dupli keder.

 

Jazz je imao keder i sa donje strane na prednjem delu poklopca motora. I njemu je motorni prostor uvek bio relativno čist. Jaris to nema i kod svakog Jarisa ( pa i kod ovog iz 2024. ) motorni prostor izgleda kao da ste kola izvukli iz mulja. 

 

Ili, ne daj Bože da po Jarisu igde „čukneš prstima“. To je smešno kako lim zvoni kao konzerva. Tek sada vidim koliko je Jazz sa time bio uradjen veoma solidno ( već sam ranije tvrdio da je po pitanju te akustike bolje uradjen od mog CRV-a ).

 

I tako ... Prosto, ima milion detalja zbog kojih se za Jazz-a može reći da je „kao avion“ za Jarisa.

 

Ali, kažem, veoma lepo ide (van grada), pa da čovek na sve te „japanske detalje“ kod Jarisa samo „zatvori oči“. Nema druge. To je jedino rešenje. :) 

 

Ah, da, prebacio sam neki dan točkove sa alu felnama sa poslovnog na moj privatni, a koju zamenu sam bio odložio zbog problema sa jednim šrafom i brezonom. Pa je taj problem rešen na poslednjem redovnom servisu.

 

 

viber_image_2025-06-23_09-52-27-503.png

viber_image_2025-06-23_11-53-41-813.png

viber_image_2025-06-23_10-02-34-989.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...