OMP 3794 Posted March 13 (edited) Zadovoljan sam kako je ispalo. Ovaj silver deo oko menjaca mi je vec zez da odradim u karbon jer ima dosta krivina njega planiram u crno da ofarbam ako uspem da ga skinem al otom potom . I mislim se retrovizore da uradim karbon ako uspem lepo i to bi bilo to. Edited March 13 by OMP 3 PremieRacing, Nikola031 and nobutado reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 6172 Posted March 13 Na mene mi se sivo više đasvilo, pogotovo uz ove nove sive papučice, al' auto je tvoj... i ovaj "carbon" deluje fabrički pa mi ima prođu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21461 Posted March 13 (edited) 2 hours ago, OMP said: I mislim se retrovizore da uradim karbon ako uspem lepo i to bi bilo to. Karbon u eksterijeru mi je isfuran ima 10 godina, slicno kao i guranje LED svuda gde moze. Pogotovo kad znas da na ovim nasim narodnim automobilima nema sanse da bilo koji element bude od karbona. Ne znam da li se tebi svidja, posto pominjes retrovizore... Pogotovo na crnu boju Giuliette, uvek mi na tom modelu top cuce hromirani poklopci retrovizora. Ali ne oni dziberski sa efektom ogledala, nego OEM varijanta satin chrome (mat hrom). Taman udare kontru i razbiju monotoniju, pogotovo mi lepo stoje upareno sa hromiranim obodima stakala i dobrim felnicama. I naravno uz pragove, kao must have na tom modelu: Edited March 13 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 13 (edited) Ok su mi mat hrom poklopci retrovizora razmisljao sam o njima, nisu ni skupio 20ak eura komad (neki aftermarket verovatno al nebitno) a karbon bih probao da uradim pa ako mi se ne svidi lako se skine, takodje sam razmisljao da poklopce ofarbam u mat antracit ili foliju, to moze dobro da izgleda. Karbon spolja jeste isfuran onaj klasicni mat reljefni koji su svi stavljali po haubama, krovovima i sl. ali ovaj bas dobro deluje jer je sjaj i efekat je kao pravi, naravno ne bih ga lepio nigde po exterijeru sem B stubova i kao sto rekoh one precke na grilu sto sam vec uradio obicnim karbonom ali skinucu pa cu uraditi ovaj 6D a retrovizori ima da se kupe pravi karbon poklopci za giu i lepo to deluje i diskretan je detallj pogotovo na crnom autu. Svakako folija kad dosadi ili krene da se ostecuje lako se skine i vrati na fabriku. Siva oplata enterijera mi je malo sljastala sta znam nisam navikao vise volim taman enterijer plus je ono mat silver nije sjaj i imala je neke sitne ogrebotine i flekice koje su mi bole oci a nisu mogle da se ispoliraju. A ima vec dovoljno hrom detalja u enterijeru papucice, foot rest, rucica menjaca, rucke za otvaranje vrata i komande klime da razbiju crnilo. Edited March 13 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19265 Posted March 13 Ja sam video crni mito sa crvenim retrovizorima( ko na Abarth), meni je to super kul Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21461 Posted March 13 25 minutes ago, OMP said: takodje sam razmisljao da poklopce ofarbam u mat antracit ili foliju, to moze dobro da izgleda Moze i tako, imas da kupis satin chrome foliju. Ja sam hteo svojevemeno da se poigram sa tim na Bravo Sportu (takodje crne boje, sa hrom lajsnom), cak sam i nasao identicnu nijansu u "Difolu" kod Arene na NBG. Cini mi se Oracal 351, Matte Chrome Metalized: Ali mi se nesto nije dalo, jedino iz razloga jer ni fabricki Sport nikada nije dolazio u toj kombinaciji. Dok je recimo Delta imala tu verziju chrome poklopaca u Hard Black verziji. A kao i masa drugih stvari, poklopci su 1 na 1 na oba modela, identicni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 13 (edited) ovaj na delti mi vise deluje kao glosi hrom nego mat. Kupio bih tamnu antracit mat foliju, drugar je na svom autu retrovizore imao u ovoj varijanti odradjene, kao bruseni aluminijum, lepo delovalo ja bih ovako kontrastne varijante sto nesthry pomenu su ok ali nekim fensi kolima poput mini, fiat 500 i sl. Edited March 13 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21461 Posted March 13 3 hours ago, OMP said: ovaj na delti mi vise deluje kao glosi hrom nego mat Jeste, sjajni. Samo pominjem da su Delte imale kao opciju, za razliku od Nuova Bravo. Sam poklopac kao poklopac je bukvalno identican na oba modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 1032 Posted March 13 Meni se svidjaju hrom retrovizori ako vec na autu ima detalja koji su hrom (tipa kvake) ali naravno na kraju se sve svodi na licne afinitete. Meni su na Puntu samo hrom retrovizori a nista drugo nije hrom, cak ni ona lajsna na prednjem braniku sto je kod obicnih Punta Evo u hromu. Nidje veze Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1257 Posted March 13 Samo hrom retrovizori, na Giu izgledaju top 4 PremieRacing, shuxx, Ivan and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 6172 Posted March 13 Ne časi ni časa Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 13 Lepa felna ali rekoh da me 18ice ne zanimaju btw dogovorio sam jednu giulietu u CH koja ima 2 seta 17ica, letnje sa skoro novim gumama tako eto dobijam gume i felne gratis za moj auto nisu one koje se meni svidjaju ali bice ok kao prelazno resenje dok ne nalete turbine ili neke fine aftermarket. 2 shuxx and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 6172 Posted March 13 i da zameniš te fake papučice kad već nisu OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 13 (edited) Ruzne a i 120e za papucice???? pa nisam poludeo, meni su lepe ove fake sparco, ne diram nista, jbg nije bilo omp a i oni prave bas hard kor racing papucice a meni to ne treba . Edited March 13 by OMP 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1257 Posted March 13 1 hour ago, PremieRacing said: Ne časi ni časa Ovo je za Mita/GPa, 4x98 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 13 ja nisam ni video koliko rupa imaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19265 Posted March 14 Mito i GP su 4x100, Opel Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 6172 Posted March 14 Ma ja sam bez gledanja, iz najbolje namere, a za papučice sam video cenu pa se više zahebavam nego što je ozbiljno Al' da su lepe, lepe su Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1257 Posted March 14 2 hours ago, neshtry said: Mito i GP su 4x100, Opel Ne, Fiat Evo je 4x100, Mito i Grande Punto imaju 4x98 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 19265 Posted March 14 I oni su 4x100 veruj mi ( odnosno možda zavisi od godišta) Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 14 (edited) I grande punto je 4x100 kao i Evo nije tu nista menjano to su Corsine glavcine, za mito ne znam Edited March 14 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 1830 Posted March 14 Ne znam odakle vam to, ali evo nisam bio lenj pa izvrteh sve varijante u Eper-u...da vas razuverim. Ko ne veruje neka se igra u Eper-u. Mito je samo i iskljucivo 4x98, glavcine 51881464 i 51881465 ! GP sve varijante ( od 2005. pa do kraja proizvodnje 2018. ) su 4x100, glavcine 51881463 i 51881462 ! 2 TheWickerMan and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 1257 Posted March 14 E tako se to radi. Hvala brate, bio sam ubeđen da je GP 4x98 a tek od Eva da ide 4x100. Za Mita znam da je 4x98 oduvek. 1 MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 21461 Posted March 14 (edited) 5 hours ago, neshtry said: Mito i GP su 4x100, Opel 2 hours ago, TheWickerMan said: Ne, Fiat Evo je 4x100, Mito i Grande Punto imaju 4x98 Lakse je zapamtiti da je Mito Fiatista, a GP/Evo/Punto MY12 Opelas . U prevodu, Mito je klasican Zabar - PCD je 4x98, CB 58.1mm. Srafovi takodje zabarska klasika M12x1.25. A GP i iza su Opelasi - PCD 4x100 i manja centralna rupa od 56.6 mm. Takodje im i sraf ima veci korak navoja M12x1.5, cesto se ljudi i tu zaje*u. Tako da ima poprilicnih razlika, sem pukog raspona rupa. Pored PCD (teoretski plivajucih srafova), razlikuje se i CB (teoretski razbusivanje felni ili prstenovi, zavisi sta bi se sa cega premestalo) i razlicit korak navoja srafova. Mada ima onih sto vole da "metnu i teraju" , a sa tim se nikada ne bih igrao. Felna mora da ima pre svega pravilan oslonac na glavcini, a ne da je nose samo srafovi/brezoni. Zato sam uvek prvobito da se vozi OEM felna (nema razmisljanja ni oko ET) ili ako se vec menja da se uradi konverzija po PS-u. Edited March 14 by Ivan 2 Zvezdo and MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 3794 Posted March 14 Meni su za gp oba seta felni 4x100 ali sa prstenovima posto je centalna rupa na felnama veca, a srafovi su kao za reno, posto mi za drugi set felni nisu odgovarali srafovi koji su dosli uz auto morao sam da nadjem duze a kako imam po garazi gomilu nekih srafova nadjem 16 komada poptuno novih od renoa i pasuju taman kako treba. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites