Jump to content
Goran
Vuk Draskovic

Fiat punto 1.2 16v dihtung glave

Recommended Posts

Kretao sam u Beograd iz Ivanjice ali mi grejanje nije radilo pa je cale uzeo karton i stavio ispred hladnjaka kako ne bi duvalo hladno, medjutim kada sam krenuo uzbrdo malo duze da vozim verovatno nije lepo radio pokazivac temperature koji sam konstanto gledao pa je temperatura pokazivala normalnih 90 stepeni, upalila se lampica za ulje odmah sam zakocio ali se auto sam ugasio. Kada sam izasao video sam da motor dimi (ne znam da li je dimio kao da se nesto zapalilo ili od prstanja antifriza jer je crevo hladnjaka zbog pritiska spalo i voda se prosula) 

Auto je bio pregrejan zbog tog kartona da bih kasnije saznao da je uticalo sto je hladnjak bio zapusen (inace temperatura napolju je bila oko 0 stepeni). Sacekao sam 2 sata dok se motor ohladi kako bih sipao vodu, vratio crevo i oterao do najblizeg mehanicara koji je lepo nabio crevo hladnjaka i zamenio antifriz. S njim sam istestirao auto koji je normalno radio pa sam s njim taj dan i otisao u Beograd normalno i sutradan se bez problema i vratio 200km u jednom smeru. Sutradan nakon povratka iz Beograda mama je primetila da auto ne pali iz prve i radi losije a vec dva dana nakon toga gotovo da nije mogao da upali a kada se cak i hladan pri paljenju malo odvije cep za vodu, voda prsti i izlazi, beli dim ide iz auspuha i naravno tesko pali (kada upali radi relativno normalno ali antifriz curi i svetluca lampica motora) ali nisam primetio da je pomesao vodu i ulje na meracu, majstor je zamenio hladnjak i rekao je da je najverovatnije dihtung glave otisao. Zanima me koja je otprilike cena ravnjanja glave motora i ako ima jos nekih trosaka sem samog dihtunga i da li ce motor normalno raditi posto neki pricaju da nikad nece raditi kao sto je radio. 

Edited by Vuk Draskovic

Share this post


Link to post

Ravnjanje glave, hidrotest glave da se vidi da nije negde pukla. (kada se vec skida glava ja bi zamenio i gumice i vodjice ventila). Dihtung glave i ako je do toga, kada se sve to zavrsi, radice kao sto je i radio. Naravno dodas na to i zemenu filtera, ulja i antiftiza.. Sto se tice cene, pitas majstora ili okrenes telefonom neku masinsku radionicu i pitas za cenu rada toga sto treba da se odradi na glavi motora i dodas na to ruke majstora. 

Share this post


Link to post

Vodjice ne mogu da se menjaju bez zamene ventila, a zamena ventila zahteva onda i radove na sicevima. Zamena gumica ventila je ok ideja kad se vec skida glava. Ravnanje glave je u glavnom izmedju 1000 i 3000din u masinskoj radionici.

 

Sto se tice toga da li ce biti kao pre, zavisi puno od majstora i delova koji se ugrade. Dok se ne rastavlja blok u glavnom moze da se postigne fabricki nivo ili cak i bolji. Kad se krene u rasturanje bloka tu nazalost je cista sreca jer najvise zavisi od masinske radionice, a nase se ponasaju krajnje neprofesionalno u globalu, sve je na nivou bice kako bude.

Share this post


Link to post

Moja sestra je to skoro platila 35.000, jer je mislia ako curi antifriz da to i nije toliko bitno. 

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...