Jump to content
Goran
Suky

Problem sa servom

Recommended Posts

Pozdrv svima. Potrebn mi je savet. Posedujem fiat punto 2005-o godište 1.2 8v. Pre godinu dana počne servo da mi se gasi u toku vožnje. Električar ga diagnostikuje i kaže da je do akumulatora. Kupim atomic 45ah, 400a. Medjutim posle par meseci opet. Danas kupim maksimus 45ah, 400a., kad ono opet.... Gde grešim? Hvala vam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, rage_man said:

Da nije mozda senzor ugla volana?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

Pa. Električar je uradio diagnostku i kaže da je to zbog akumulatora..

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, rage_man said:

Ok, javi kada utvrdis sta je.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

Treba mi samo savet za akumulator. Da li sam možda kupio pogrešan?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nesto mislim da nije do akumulatora, u relativno kratkom razmaku si kupio dva i ispade da ni jedan ne valja, po mom misljenju trebao bi da potrazis drugog elektricara a ne drugi akumulator.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri alternator i žicu od uzemljenja kod akumulatora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako bi i dalje diagnoza bila "baki vidi akumulator" - a dva puta si stavio nove, razlicite, pri tom sam prilicno siguran da si stavio neke koji su po tehnickoj specifikaciji - javlja mi se da imas neko curenje na instalaciji - koje tu i tamo prazni akumulatore (ono, da im je mirna struja veca nego sto treba), i / ili da alternator ne generise potrebnu struju, odnosno ta generisana sa alternatora ne stize ka potrosacima (od kojih je jedan i servo) - pa se servo onda verovatno pomaze strujom iz (vec ranije ispraznjenog) akumulatora.
 Izmeri napon tipa da li puni akumulator kako treba. proveri kontakte/kleme, proveri kontakt/masa/sasija (ako ima), proveri regler na alternatoru i alternator.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da,najčešće korodira na šrafu za masu sa akumulatora ili se izvuče/korodira žica za pobudu na alternatoru.Često i kućište alternatora zna pukne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, rage_man said:

Ok, javi kada utvrdis sta je.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

 

19 hours ago, rage_man said:

Pa nesto mislim da nije do akumulatora, u relativno kratkom razmaku si kupio dva i ispade da ni jedan ne valja, po mom misljenju trebao bi da potrazis drugog elektricara a ne drugi akumulator.

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

Evo. Probo sam danas od drugara akumulator 56ah,500a.. Vozim, popalim sve što može da se upali, ali, kada upalim klimu, tada se ugasi servo. Da li mogu malo one žice koje vode do akumulatora, naprskati wd sprejom..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Suky nista neces dobiti sa jacim akumulatorom jer alternator ne moze nikad da ga dopuni valjano. 

I pre sam za varijantu koju spominje kolega Bouz da proveris koliko taj manji akumulator koji ne bio puni sa i bez potrosača. Bez potrošača ako je preko 14V onda je sve u redu, sa potrosacima otprilike 13.6V treba da bude. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ovo ovako opisano - i sa trecim akumulatorom zvuci dakle da je problem alternator, to jest od alternatora do akumulatora. (ono sto sam gore vec napisao).  Ne znam kako je izvedeno na konkretnom autu - proveri cetkice/regler (ako ima)(aha, evo gledam - ima).  Izmeri napon ovo sto ti je rekao drugar iznad.
 Meni ovo zvuci da alternator iz nekog razloga ne isporucuje struju potrosacima. I sad kada popalis potrosace - posto nema dovoljno struje iz generatora/alternatora - to se kompenzuje iz akumulatora, i posto ih je mnogo ima se neki pad napona, koji je toliki da servu to nije dovoljno za normalan rad. 
 Mislim pricam onako napamet, posto nit' sam autoelektricar, a i nemam shemu pred nosom pa da eventualno nekako izdumam sta bi mogao biti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na alternatoru hoće da se izvuče žica od pobude i često se dešava da pukne kućište,pa ne radi u potpunosti 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da nije mozda senzor ugla volana?

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Jel rekoh ja jos na pocetku

Sent from my SM-A715F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, rage_man said:

Jel rekoh ja jos na pocetku

Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 

Da. Ali neverovatno mi je da tako odjednom se nakupi toliko stvari. Pet godin nisam imao problema i samo odjednom, servo, radio, kompjuter motora, alternator...

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, jevta said:

Nije to odjednom nego zapušteno održavanje

Gde zapušteno.. Redovno servisi, na šest meseci menjano ulje, sve najbolje što sam mogao da uradim, prešao 14000 za pet godina..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze svasta da bude, bez dijagnostike tesko i to neko ko se razume u taj model, uglavnom grupne greske su struja, instalacija kompjuter, ali mogu i komponente lose tako da pokazu, nema pravila.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...