redstorm011 14 Posted December 20, 2024 (edited) Pazario pre par dana auto iz naslova, pre toga vozio Cromu 1.9. Prvi put u zivotu vozim automatik, jako mi se svidja za sada (mada jos uvek po nekad trazim pedalu kvacila ili prsten na rucici menjaca za rikverc). Za ovih par dana nisam primetio nesto lose na autu mada mi tek prestoji poseta majstoru zbog detaljnog pregleda, servisa... Jedino sto sam primetio cudno je da kada stojim na nizbrdici i ubacim u rikverc, auto nekada krene malo unapred tj. nizbrdo a nekada stoji u mestu dok mu ne dam malo gasa pa krene u rikverc. Na ravnom krece u rikverc, nema cekanja. Toliko za sada, tek vozen nepunih 100km po gradu. Evo par slika dok sam cekao da repariram soferku (prvo vece po preuzimanju udari me kamen i napravi prskotinu) Edited December 20, 2024 by Ivan Sredjene slike 11 IDzO, ISV_01, Dzimbo and 8 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 14208 Posted December 20, 2024 Neka te dobro služi, odličan karavan Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 18015 Posted December 20, 2024 Da te služi u zdravlju i veselju i zamenio ga Rolls Royce Baš lep, obožavam Tipo u karavan verziji,ali nisam znao da ima i automatski menjač kao opcija Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1755 Posted December 20, 2024 Odličan Tipo a i automatikDa li je rađen servis automatskog menjača? Ako nije odradi ga obavezno.Možda ti eliminiše te simptome koje si primetio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5968 Posted December 20, 2024 Top auto! Bravo za izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dkoncar 31 Posted December 20, 2024 Dobrodošao u klub kolega. Nek je sa srećom kupovina. Posedujem Tipo HB u automatik verziji i za sada sam prezadovoljan. To što se dešava sa kretanjem u rikverc može da se desi i sa kretanjem u napred i mislim da je do zubljenja menjača kada ga iz P prebaciš u D ili R. Servis menjača odradi samo kod proverenog majstora koji zna sa Fiatovim robotizovanim menjačem. Zvanični Fiat ne preporučuje ikakvo servisiranje zbog kompleksnosti sklopa. Nadam se da, pošto vozimo slične mašine, možemo da budemo korisni jedan drugome sa savetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
redstorm011 14 Posted December 20, 2024 Hvala svima. @srdjos U francuskoj je samo radjen pregled menjaca, nisam video da je radjen ikakav servis u vezi njega. Svakako cu ga odraditi, makar zameniti ulje i filter (valjda ima filter). @dkoncar Od tebe sam i video da vozis automatik i da ga hvalis, izmedju ostalog i zbog tvog predstavljanja masine, odlucio da uzmem i ja automatik samo meni zbog klinaca treba malo veci tovarni prostor pa sam uzeo SW. Razmisljao da oteram kod Slavka u Jakovo za menjac ali ako imate jos nekog da se razume i da preporucite (po mogucstvu u BG), prihvatam predloge i preporuke. Sto se tice mehanike, nastavio bih odrzavanje kod Tome u Resniku, sa cromom bio zadovoljan njegovim uslugama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20194 Posted December 20, 2024 (edited) 8 hours ago, redstorm011 said: kada stojim na nizbrdici i ubacim u rikverc, auto nekada krene malo unapred tj. nizbrdo a nekada stoji u mestu dok mu ne dam malo gasa pa krene u rikverc. Nevezano za sam menjac, cisto sto se razlike u ponasanju tice - ima li veze sa tim da ga mozda drzi i Hill Holder? Na Tipu je automatik vrlo redak, ali znam da se na Fiatima sa manuelnim menjacima Hill Holder aktivirao tek kada je nagib preko 5%. Identicno je podesavanje i za nizbrdicu i ubacen u rikverc ili za uzbrdicu i ubacen u prvu. Licno mi je Hill Holder nebitan, ali ko se bas oslanja na njega, na Fiatima moze da zavara da li ce se aktivirati ili ne. Poredeci npr. prethodni Nuova Bravo i DS5 - na ovom poslednjem Hill Holder daleko "predvidivije" radi i pali se i na najmanjem nagibu. 7 hours ago, neshtry said: ali nisam znao da ima i automatski menjač kao opcija Kao sto rekoh, bas retko su ga ugradjivali u Bursi u Aegee i Tipo. U pitanju je FPT-ov C635 menjac u DDCT varijanti (Dual Dry Clutch Transmission). Daleko cesci je u Alfama, gde nosi komercijalni naziv TCT (Twin Clutch Transmission). @redstorm011 Jesu li amortizeri/opruge fabricke? Sa srecom, da te auto lepo sluzi. Edited December 20, 2024 by Ivan 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 826 Posted December 21, 2024 https://www.navidiku.rs/firme/servis-automatskih-menjaca-beograd/amc-trade-servis-automatskih-menjaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
redstorm011 14 Posted December 21, 2024 @Ivan Za hill holder si u pravu, i na cromi radi kako njemu dune. Procitao negde da automatik ako je ubacen u R ne sme da krene napred ni pod kojim nagibom, moze samo da drzi auto u mestu dok se ne doda gas. Ne znam jel to tacno, to ce znati neko ko vozi automatik. Za opruge i amortizere jos ne znam, videcu kada odem na servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21913 Posted December 21, 2024 Ako je fora sa hill holderom kao na duallogic menjacima kod mene, onda treba jače pritisnuti papučicu kočnice. Oseti se na stopalu da kao nešto klikne i tad se zapravo aktivira hill holder a kad se blago pritisne papučica onda ne zadržava auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
redstorm011 14 Posted December 22, 2024 On 12/21/2024 at 4:15 AM, city said: https://www.navidiku.rs/firme/servis-automatskih-menjaca-beograd/amc-trade-servis-automatskih-menjaca @city Imas li kakvo licno iskustvo ili neko koga poznajes? Procitao bas ovde na forumu da su se neki zalili na taj servis u smislu "mora generalna menjaca" a ljudi kod drugih resili probleme za znatno manje novaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 826 Posted December 22, 2024 Nemam, samo cesto prolazim pored i znam da vec dugo rade. Quote Share this post Link to post Share on other sites
redstorm011 14 Posted December 27, 2024 Kada sam preuzeo auto iz agencije sa registracije, bilo vece i nisam previse zagledao papire, isao na neki sluzbeni put van zemlje pa i bio u zurbi, vratio se u zemlju, zovu me u sredu da jave da je stigla i saobracajna i ja tek tada vidim da su u polisi osiguranja napisali za boju E Plava D. Inace, kod boje na autu je 718. Na google se lako nadje da je to Nero Cinema. Na tehnickom ni da cuju da promene boju u CRNA jer po njima ima plavicast odsjaj na svetlu tako da je po njima to E PLAVA D!!!! Ne mogu da verujem da neko moze tako da se ponasa i da nikako ne zele priznati svoju gresku! Sada, ili da se ganjam sa njima i dokazujem nekim nacinom da je to crna ili da sacekam iducu registraciju i na drugom tehnickom konstatujemo da je vozilo crne boje i da platim izdavanje nove saobracajne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi021 57 Posted December 27, 2024 Lep auto, da te fino sluzi. Sto se tice boje, ne cekaj sledecu godinu, odmah resavaj dok je sveze. Evo jedan primer mog kolege: Kupio je auto star 40ak godina. Auto kupljen u SFRJ, registrovan uredno od prvog dana. Sad pri registraciji, zove ga lik sa tehnickog i kaze da ima problem, broj motora se ne poklapa (auto je u originalu 100%) Broj motora je xxx-123-xxx, a u saobracajnoj je xxx-133-xxx. Pri ko zna kojoj promeni saobracajne, neko je pogresio u kucanju. Da stvar bude crnja, motori sa kodom xxx-133-xxx se nisu ni ugradjivali u taj model, ali jesu u drugi model istog proizvodjaca. Sad mora da ide do sudskog vestaka, svedoci, papirologija….. a auto cist, 40 godina se uredno registruje….. Zato sad resavaj, moj savet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 705 Posted December 27, 2024 (edited) Ne moras da cekas sledecu registraciju. Odes na drugi tehnicki pregled i kazes da si menjao boju u Nero Cinema. ( ili im izlozis slucaj bez da "i skrivljujes " istinu pa vidis sta ce da kazu ) Oni konstatuju da je Nero Cinema tj crna i platis izdavanje nove saobracajne ali moras i po duplikat polise u osiguravajucu kucu gde je auto osiguran ( da unesu promenu boje ili ide po broju sasije ) to nazoves pa pitas, duplikat je besplatan, bar je bio.... Sustinski te bacili u trosak Das im negativnu recenziju gde god treba i teraj dalje...Ako ne znaju razliku izmedju crne i plave onda i zasluzuju negativnu recenziju. Edited December 27, 2024 by werp690 1 Bogi021 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
redstorm011 14 Posted January 8 @werp690Poslusacu tvoj savet i u narednom periodu idem na neki krsteni tehnicki pregled da popricamo na temu promene boje u papirima. Onako u nekom neformalnom razgovoru sa jednim klijentom koji radi pri tehnickom pregledu, najverovatnije moram ponovo proci tehnicki pregled na sopstveni zahtev (koji se placa) i zamenu saobracajne dozvole. Zatim u osiguranje za promenu polise a onda i promena u kasko osiguravajucoj kuci. Koliko cimanja... Sad kada malo bolje pogledam, ima neku nijansu plave Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1376 Posted January 11 Ako već moraš da ideš ponovo na tehnički jel ima neka prepreka da sačekaš sledeći? ja to nikad ne bih ni menjao ako ne pravi neki problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 7347 Posted January 11 Meni su metalik teget bravo upisali kao crn, a metalik crn twingo kao siv... posle samo prepisuju, niko nece da ispravi. Koga god pitao, svi kazu da nije bitno. Za bravo sam procitao negde da se vodi kao black ink pa i da pomislis da su prepisali samo kako su oni tumacili, ali za twingo je u svakcarskoj saobracajnoj pisalo schwartz tj crna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
redstorm011 14 Posted January 12 Nemam pojma da li se nesto menja ako sacekam sledeci tehnicki, valjda ne? Ako neko ima iskustva, neka da savet. Ja sam za cekanje sledeceg jer su mi potvrdili da moram da platim tehnicki (ima puno boljih nacina da se potrose pare) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogi021 57 Posted January 13 Ja bih resavao odmah. Prvo kod onih koji su pogresili, dok je jos “vruce”. Ako su nerazumni, prezalio bih pare i resio kod drugih. Quote Share this post Link to post Share on other sites