Jump to content
Goran
redstorm011

Fiat Tipo 1.6 karavan - automatik

Recommended Posts

Da te služi u zdravlju i veselju i zamenio ga Rolls Royce ;)

Baš lep, obožavam Tipo u karavan verziji,ali nisam znao da ima i automatski menjač kao opcija 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odličan Tipo a i automatik
Da li je rađen servis automatskog menjača? Ako nije odradi ga obavezno.

Možda ti eliminiše te simptome koje si primetio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošao u klub kolega. Nek je sa srećom kupovina. Posedujem Tipo HB u automatik verziji i za sada sam prezadovoljan. To što se dešava sa kretanjem u rikverc može da se desi i sa kretanjem u napred i mislim da je do zubljenja menjača kada ga iz P prebaciš u D ili R. Servis menjača odradi samo kod proverenog majstora koji zna sa Fiatovim robotizovanim menjačem. Zvanični Fiat ne preporučuje ikakvo servisiranje zbog kompleksnosti sklopa.

Nadam se da, pošto vozimo slične mašine, možemo da budemo korisni jedan drugome sa savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima.

@srdjos U francuskoj je samo radjen pregled menjaca, nisam video da je radjen ikakav servis u vezi njega. Svakako cu ga odraditi, makar zameniti ulje i filter (valjda ima filter).

@dkoncar Od tebe sam i video da vozis automatik i da ga hvalis, izmedju ostalog i zbog tvog predstavljanja masine, odlucio da uzmem i ja automatik samo meni zbog klinaca treba malo veci tovarni prostor pa sam uzeo SW.

Razmisljao da oteram kod Slavka u Jakovo za menjac ali ako imate jos nekog da se razume i da preporucite (po mogucstvu u BG), prihvatam predloge i preporuke.

Sto se tice mehanike, nastavio bih odrzavanje kod Tome u Resniku, sa cromom bio zadovoljan njegovim uslugama.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, redstorm011 said:

kada stojim na nizbrdici i ubacim u rikverc, auto nekada krene malo unapred tj. nizbrdo a nekada stoji u mestu dok mu ne dam malo gasa pa krene u rikverc.

Nevezano za sam menjac, cisto sto se razlike u ponasanju tice - ima li veze sa tim da ga mozda drzi i Hill Holder?

Na Tipu je automatik vrlo redak, ali znam da se na Fiatima sa manuelnim menjacima Hill Holder aktivirao tek kada je nagib preko 5%. Identicno je podesavanje i za nizbrdicu i ubacen u rikverc ili za uzbrdicu i ubacen u prvu.

Licno mi je Hill Holder nebitan, ali ko se bas oslanja na njega, na Fiatima moze da zavara da li ce se aktivirati ili ne. Poredeci npr. prethodni Nuova Bravo i DS5 - na ovom poslednjem Hill Holder daleko "predvidivije" radi i pali se i na najmanjem nagibu.

7 hours ago, neshtry said:

ali nisam znao da ima i automatski menjač kao opcija 

Kao sto rekoh, bas retko su ga ugradjivali u Bursi u Aegee i Tipo. U pitanju je FPT-ov C635 menjac u DDCT varijanti (Dual Dry Clutch Transmission).

Daleko cesci je u Alfama, gde nosi komercijalni naziv TCT (Twin Clutch Transmission).

 

@redstorm011

Jesu li amortizeri/opruge fabricke? Sa srecom, da te auto lepo sluzi.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Za hill holder si u pravu, i na cromi radi kako njemu dune.

Procitao negde da automatik ako je ubacen u R ne sme da krene napred ni pod kojim nagibom, moze samo da drzi auto u mestu dok se ne doda gas. Ne znam jel to tacno, to ce znati neko ko vozi automatik.

Za opruge i amortizere jos ne znam, videcu kada odem na servis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je fora sa hill holderom kao na duallogic menjacima kod mene, onda treba jače pritisnuti papučicu kočnice. Oseti se na stopalu da kao nešto klikne i tad se zapravo aktivira hill holder a kad se blago pritisne papučica onda ne zadržava auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/21/2024 at 4:15 AM, city said:

@city Imas li kakvo licno iskustvo ili neko koga poznajes? Procitao bas ovde na forumu da su se neki zalili na taj servis u smislu "mora generalna menjaca" a ljudi kod drugih resili probleme za znatno manje novaca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada sam preuzeo auto iz agencije sa registracije, bilo vece i nisam previse zagledao papire, isao na neki sluzbeni put van zemlje pa i bio u zurbi, vratio se u zemlju, zovu me u sredu da jave da je stigla i saobracajna i ja tek tada vidim da su u polisi osiguranja napisali za boju E Plava D. Inace, kod boje na autu je 718. Na google se lako nadje da je to Nero Cinema. Na tehnickom ni da cuju da promene boju u CRNA jer po njima ima plavicast odsjaj na svetlu tako da je po njima to E PLAVA D!!!!

Ne mogu da verujem da neko moze tako da se ponasa i da nikako ne zele priznati svoju gresku!

Sada, ili da se ganjam sa njima i dokazujem nekim nacinom da je to crna ili da sacekam iducu registraciju i na drugom tehnickom konstatujemo da je vozilo crne boje i da platim izdavanje nove saobracajne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep auto, da te fino sluzi.

 

Sto se tice boje, ne cekaj sledecu godinu, odmah resavaj dok je sveze.

Evo jedan primer mog kolege:

Kupio je auto star 40ak godina. Auto kupljen u SFRJ, registrovan uredno od prvog dana. Sad pri registraciji, zove ga lik sa tehnickog i kaze da ima problem, broj motora se ne poklapa (auto je u originalu 100%)

Broj motora je xxx-123-xxx, a u saobracajnoj je xxx-133-xxx.

Pri ko zna kojoj promeni saobracajne, neko je pogresio u kucanju. Da stvar bude crnja, motori sa kodom xxx-133-xxx se nisu ni ugradjivali u taj model, ali jesu u drugi model istog proizvodjaca.

Sad mora da ide do sudskog vestaka, svedoci, papirologija….. a auto cist, 40 godina se uredno registruje…..


Zato sad resavaj, moj savet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moras da cekas sledecu registraciju. Odes na drugi tehnicki pregled i kazes da si menjao boju u Nero Cinema. ( ili im izlozis slucaj bez da "i skrivljujes " istinu pa vidis sta ce da kazu ) Oni konstatuju da je Nero Cinema tj crna i platis izdavanje nove saobracajne ali moras i po duplikat polise u osiguravajucu kucu gde je auto osiguran ( da unesu promenu boje ili ide po broju sasije ) to nazoves pa pitas, duplikat je besplatan, bar je bio....

 

Sustinski te bacili u trosak

Das im negativnu recenziju gde god treba i teraj dalje...Ako ne znaju razliku izmedju crne i plave onda i zasluzuju negativnu recenziju. 

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

@werp690Poslusacu tvoj savet i u narednom periodu idem na neki krsteni tehnicki pregled da popricamo na temu promene boje u papirima. Onako u nekom neformalnom razgovoru sa jednim klijentom koji radi pri tehnickom pregledu, najverovatnije moram ponovo proci tehnicki pregled na sopstveni zahtev (koji se placa) i zamenu saobracajne dozvole. Zatim u osiguranje za promenu polise a onda i promena u kasko osiguravajucoj kuci.

Koliko cimanja...

Sad kada malo bolje pogledam, ima neku nijansu plave :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako već moraš da ideš ponovo na tehnički jel ima neka prepreka da sačekaš sledeći? ja to nikad ne bih ni menjao ako ne pravi neki problem :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su metalik teget bravo upisali kao crn, a metalik crn twingo kao siv... posle samo prepisuju, niko nece da ispravi. Koga god pitao, svi kazu da nije bitno.

Za bravo sam procitao negde da se vodi kao black ink pa i da pomislis da su prepisali samo kako su oni tumacili, ali za twingo je u svakcarskoj saobracajnoj pisalo schwartz tj crna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma da li se nesto menja ako sacekam sledeci tehnicki, valjda ne? Ako neko ima iskustva, neka da savet. Ja sam za cekanje sledeceg jer su mi potvrdili da moram da platim tehnicki (ima puno boljih nacina da se potrose pare) :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...