OMP 2887 Posted October 10 Dal moguce da bravo tjet ima manje diskove od punta tjet, nisam imao pojma, mislio sam da su bar isti 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6055 Posted October 14 Nije to lose uopste...sta vise... Meni je bravo na standard velicini 281mm sa galfer diskovima i galfer sport plocicama kocio luuudo... 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4641 Posted October 31 Ne vidim svrhu izvlačenja iz konteksta, mislio sam da možemo realno da diskutujemo. Konkretno to sa slike gore mislim da je bio test kočenja automobila gledalaca, a ti automobili imaju godina, ko zna kakve kočnice i gume. Evo test novog brava sa 281 kočnicama, po suvom je nov novcat kočio kao megan star 10 godina sa zimskim gumama, lično smatram da to nije pohvalno i nešto što bi okarakterisao kao dobru kočnicu. Takodje se vidi da dosta auta u godinama i sa ko zna kakvim kočnicama i gumama (teško da su svi u oem kvalitetu) koče kao nov novcat bravo sa 281. A manu malih kočnica smo pre svega pominjali kao auto entuzijasti jer mislim da većina nas zna da se male kočnice lako pregreju i da već nakon jednog takvog jačeg kočenja drastično gube na efikasnosti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7766 Posted Thursday at 11:02 AM Ko hoće vrhunsko kočenje na Bravu nek se lepo otvori za EBC yellowstuff pločice i EBC diskove i može opušteno da vozi track day na Navaku i da ih ne spali i još opušteno da se voza posle toga i to žustro.PS ima ih i za Clio 3 RS, al i cene su lepe al opet....Послато са SM-S926B помоћу Тапатока 2 PremieRacing and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5855 Posted Thursday at 11:13 AM Bilo koji EBC je odličan... green, yellow, red. Mislim da je samo black linija nešto kao 'obična' redovna ulična pločica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 6055 Posted Thursday at 01:19 PM (edited) @vagenovac Isto relevantno i realno... čak rekao bih i relevantnije, jer je ipak neko nešto necim zaista i merio 5 hours ago, vagenovac said: Ne vidim svrhu izvlačenja iz konteksta, mislio sam da možemo realno da diskutujemo. Konkretno to sa slike gore mislim da je bio test kočenja automobila gledalaca, a ti automobili imaju godina, ko zna kakve kočnice i gume. ...kao i tvoj test dole On 10/9/2024 at 7:41 PM, vagenovac said: Mene svojevremeno da razapnu kad sam pisao da grande sport bolje lezi i koci od sport brava. Ko zna kakvo i vesanje i kocnice je imao i jedan (grande sport) i drugi (bravo sport) da bi moglo nesto da se tvrdi. Upravo zato sam se i zakacio za post, da bi se nesto tako tvrdilo morao bi test biti relevantniji. Ili da su oba automobila nova, ili da kada nisu vise novi - da imaju isto vesanje, kocioni sistem, plocice, diskove itd. Edited Thursday at 01:21 PM by Milutinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 806 Posted Thursday at 01:33 PM 2 hours ago, PremieRacing said: Bilo koji EBC je odličan... green, yellow, red. Mislim da je samo black linija nešto kao 'obična' redovna ulična pločica. Mada...bilo je zalbi da umeju da skripe, kako hvataju na hladno, koliko prase... Tesko je napraviti plocicu koja dobro radi i ispunjava zahteve svakodnevne, a i voznje na stazi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6669 Posted Thursday at 01:48 PM Upravo zbog toga sam se i odlucio za DS performance a ne DS2500 sto vecina stavlja. Imaju nesto malo razlike u max temperaturi, ali zato (bar po podacima) 'rade' od 0 stepeni, dok DS2500 navodno tek od 20. Sto ne mora da znaci da je velika razlika, ali opet... Nisam siguran da li sam dobro razradio plocice, ispostovao sam neku proceduru sto sam pronasao na netu, ali cudno pomalo, nisam dobio uputstvo sa njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7766 Posted Thursday at 02:19 PM Mada...bilo je zalbi da umeju da skripe, kako hvataju na hladno, koliko prase... Tesko je napraviti plocicu koja dobro radi i ispunjava zahteve svakodnevne, a i voznje na stazi.Yellowstaff vožene na Alfi, par puta vožen Navak track day, i auto prodat sa njima. Odlično iskustvo sa njima. U posledenjem momentu sam odustao od njih za Brava.Послато са SM-S926B помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites