Ivan 19043 Posted July 19 Zvanično ime: FORMULA 1 HUNGARIAN GRAND PRIX 2024 Lokacija: Hungaroring, Mađorod, Mađarska Datum: 19. – 21. Jul 2024. PETAK 19. jul 2024. Prvi trening: 13:30 - 14:30 Drugi trening: 17:00 - 18:00 SUBOTA 20. jul 2024. Treći trening: 12:30 - 13:30 Kvalifikcije: 16:00 - 17:00 NEDELJA 21. jul 2024. Trka: 15:00 Broj krugova: 70 Dužina staze: 4.381 km Dužina trke: 306.630 km Broj trka: 38 Prva trka: 1986. Najviše pobeda: Lewis Hamilton - 8 McLaren - 11 Hungaroring se nalazi u Mađarodu, nedaleko od glavnog grada Madjarke Budimpešte. Prvi GP Madjarske je održan 1986. godine i bila je to prva staz F1 koja je održana iza “Gvozdene Zavese”. Bernie Ecclestone je hteo da organizuje GP SSSR-a, ali je na nagovor prijatelja promenio lokaciju i trka je održana u Madjarskoj. Originalno staza je trebala da bude ulična staza nalik Monacu, ali je vlada odlučila da napravi stazu nedaleko od grada. Izgradnja staze je počela 1. oktobra 1985. godine i trajala je samo 8 meseci, što je najbrže završena staza od svih u kalendaru. Staza je veoma prljava i za razliku od ostalih staza njena površina se jako brzo prlja čak i u toku kvalifikacija ili trke, što ne ostavlja mnogo mesta za kalkulacije. Još jedna karakteristika staze je to što se sa bilo kog mesta može videti čak i do 80% staze. Preticanje je u suvim uslovima jako teško, ali je uprkos tome ova staza bila poprište mnogih zanimljivih duela i trka tokom godina. Trke kao što su bile 1989. kada je Nelson Piquet sa 12. mesta pobedio sa dramatičnim preticanje Ayrtona Senne, 1997. kada je Damon Hill skoro pobedio u krajnje nekonkurentnom Arrowsu, Alonsova prva pobeda u F1 2009, kao i 2006. Buttonova, ali i strašnog udesa koji je imao Fellipe Massa tokom trke 2009. godine. Hungaroring je bio i mesto na kome su dva vozača u istoriji uspeli da osvoje titule svetskog šampiona. Nigel Mansel 1992. i Michael Schumacher 2001. iako je do kraja sezone ostalo još dosta trka, ali takodje i konstruktorska titula je otišla u ruke tima Williams 1996. godine. U istoriji Madjarskog GP-ja samo je jedna trka vožena pod vlažnim uslovima i to 2006. godine, a dovelo je do nekih neočekivanih odustajanja medju kojima su 7-struki šampion Michael Schumacher i vladajući šampion Fernando Alonso, što je otvorilo mogućnoist Jensonu Batonu da dodje do svoje prve GP pobede. Od kada je došao u Formulu 1, Hungaroring važi za Hamiltonovu stazu. On od svih vozača ima najviše uspeha sa 8 pobeda. Iza su Michael Schumacher sa 4, Senna sa 3, dok su sa po 2 pobede Nelson Piquet, Damon Hill Mikka Hakkinen, Jacques Villneuve, Jenson Button i Sebastian Vettel. Najuspešniji na ovoj stazi su McLaren sa 11 pobeda, a slede ih Williams i Ferrari sa 7, Mercedes sa 5 i Red Bull sa 2 trijumfa. Od vozača najviše uspeha je imao Lewis Hamilton sa 8 pobeda. Iza su Michael Schumacher sa 4, Senna sa 3, dok sa po 2 pobede mesto dele Nelson Piquet, Damon Hill Mikka Hakkinen, Jacques Villneuve i Jenson Button. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16809 Posted July 19 Biće pak'o (raban) Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2523 Posted July 20 Opasni Mclarenovci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted July 20 Norris predvodio McLaren do pol pozicije u Mađarskoj Vozači britanskog tima zauzeli su prva dva startna mesta. Na sat vremena pre početka kvalifikacija na stazi Hungaroring stigla je kiša, pa je tako određena količina vode ostala na samoj površini. Tako su vremenski uslovi pred sam početak bili malo haldniji, pa je temperatura staze iznosila 29 a vazduha 24 stepeni a padavine su opet počele ali ne velikim inenzitetom. Zbog toga su vozači požurili da napuste garaže a koristili su meke pneumatike. Odmah posle prve runde krugova najbolje vreme imao je Lewis Hamilton od 1m17.087s i to ispred Carlosa Sainza i Oscara Piastrija. Max Verstappen je u ovim trenucima zauzimao šestu poziciju, dok su George Russell i Charles Leclerc bili na 15. i 16. mestu. Logan Sargeant je imao jedno teško blokiranje točkova na prvoj krivini a pritom je dotakao ogradu i oštetio svoj Williams, dok su Max Verstappen, George Russell i Charles Leclerc uspeli da poprave svoje plasmane i skolne se iz opasne zone. Na manje od 7 minuta do kraja izbačena je crvena zastava jer je Sergio Perez završio u ogradi. Meksikanac je izgubio kontrolu nad svojim RB20 što ga je samo odbcailo u zid. Posle detak minuta pauze, sesija je nastavljena a vozači su se vraćali sa takođe mekim pneumaticima dok kiša više nije padala. U samom finišu sesije Daniel Ricciardo uspeo je da postavi najbrži krug od 1m17.050s dok je Max Verstappen imao indetično vreme kao i Lewis Hamilton, dok prolaz dalje nisu uspeli da obezbede Sergio Perez, George Russell, Guanyu Zhou, Esteban Ocon i Pierre Gasly. Carlos Sainz bio je prvi koji je krenuo sa radom u Q2 delu i tako je iskoristio praznu stazu gde je upisao vreme od 1m17.028s. Kasnije su se i ostali pojavili takođe sa najmekšom kopmponentom guma, pa posle uvodnih krugova najbolji učinak imao je Max Verstappen od 1m15.770s ispred Osacra Piastrija i Fernanda Alonsa a u opasnoj zoni našli su se Valtteri Bottas, Logan Sargeant, Alexander Albon, Nico Huleknberg i Daniel Ricciardo. U završnici drugog dela Lando Norris je izbio na sam vrh sa krugom od 1m15.540s dok prolaz u Q3 nisu obezbedili Nico Hulkenberg koji je za samo 1 hiljaditinku bio sporiji od Lewisa Hamiltona, Valtteri Bottas, Alexander Albon, Logan Sargeant i Kevin Magnussen. Max Verstappen prvi je započeo brzi krug u završnom delu kvalifikacija, ali je ubrzo Lando Norris zauzeo prvo mesto sa vremenom od 1m15.227s. Tako je vozač McLarena imao bolji učinak nakon prvih vožnji u Q3 od Maxa Verstappena za nešto maloo više od tri desetinke, dok je na trećem mestu bio Oscar Piastri. Australijanac je uspeo da se probije do druge pozicije sa samo 22 hiljadtinke zaostatka ali je u tom momentu izbačena crvena zastava zbog udesa koji je imao Yuki Tsunoda. Sesija je nastavljena posle desetak minuta pauze, ali vozači nisu uspeli da poprave svoja vremena, što znači da je pol pozicija pripala Landu Norrisu ispred Oscara Piastrija. Treći je bio Max Verstappen koji nije izlazio ua završni pokušaj, četvrta pozicija pripala je Carlosu Sainzu, peta Lewisu Hamiltonu, sedma Fernandu Alonsu. Osmi je bio Lance Stroll, deveti Daniel Ricciardo a deseti Yuki Tsunoda. Rezultati kvalifikacija za VN Mađarske: Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2769 Posted July 21 Drama Oskar potpuno zasluzio pobedu, odvalio ih na startu, Lando je sam kriv sto opet usrao start ali ekipa je sve upropastila generalno, prvo sto je zapetljala sa taktikom a posle sto trazi da se zamene pozicije kad imas vozaca koji se "bori" za titulu, ma koliko to zvucalo nerealno, a mozda i nije nerealno obzirom na trenutno stanje kod RB-a, plus vodi sa 4-5sec prednosti, ovde su morali da puste Landa da pobedi jer su celu trku navodili na tu vodenicu. Tako da je ovo verujem gorak ukus u ustima za oba vozaca. Jako je lepo videti kako RB polako ali sigurno "tone", vidi se da ne stima u ekipi kako treba, dal je to zbog odlaska Njuia ili ne sli nije vie to ta ekipa, kako je Max nemocan kad nema superoioran bolid, ovde se lepo vidi da on u stvari nije vanzemaljac kako neki misle vec neko ko se ne snalazi najbolje kad nema super dominantan bolid, brljanje u voznji, benzai manevri, kukanje preko radija, lepo se otkriva svacije lice kad dodje u neke pozicije gde nije dominantan, a ovo nije prvi put, isto je bilo u Austriji isto i u Engleskoj. Ne znam sta je hteo onim manevrom protiv Ham ali je debilan potez koji je obojicu mogao da kosta ispadanja iz trke. Ham se doktorski branio sve vreme, tacno je znao gde i kako , pa ono uplitanje Leclerca u igru gde je Ham zaradio sekunde dok su se ovi borili, vidi se klasa pogotovo na stazama koje su "njegove". Lec gluperda kao i uvek, onako da dozvoli da ga Max obidje ni slabiji vozaci ne rade, mogao je da se zagradi bez ikakvih problema ali covek nema pojma da se trka, znas kad bi Ham ili Max dopustili onako obilazenje bez borbe maltene. Takodje vozio se par krugova iza Ham u drs i to na zutim gumama gde je mogao da napadne dok su gume bile sveze i imale prednost on nije uspevao,, opet moram da pomenem, nikad sampion od njega! Ostali i nisu vredni pomena, Perez bolje da sam ode iz ekipe da se ne bruka vise, Rasel usrao juce pa se danas nekako i povadio sto je i bilo ocekivano, Sainc nije se ni primetio celu trku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted July 21 Au šta ovo bi... Šta radi Meklaren? Da li je moguće da i u vikendu kada imaju siguran 1-2 i toliko superioran auto u odnosu na sve ostale, oni moraju da naprave neku dramu, moraju da zabrljaju nešto? Zašto Norisa u boks prvog, zašto nakon toga Oskar vozi još 2 kruga, šta se tu dešava, kakvo bre pokrivanje Hamltona, čovek ostao 15 sekundi iza, skoro pa da su imali i gratis boks koliko su bili ispred. Kao uvešćemo Norisa da pokrijemo Hamiltona pa onda posle 2 kruga Oskara da... uradimo šta? Da izdajemo naređenja onda Landu narednih 15 krugova da propusti Oskara ipak a čovek se, sad već izvesno, bori i za titulu šampiona. Totalni fijasko u svakom mogućem smislu, obesmislili prvu pobedu čoveku, ponizili Landa u više navrata... Lando opet kreće loše, gubi poziciju, zaostaje u prva dva stinta i to izvesno, gotova trka, uvodiš Oskara, pa krug nakon toga Landa, vraća se svako na svoje mesto sa istim razmakom i završavamo trku, to je to, pakuj opremu i gas u Belgiju. Maks i Red Bul - katastrofa trka. Kad ti jedno sedmo mesto Pereza dođe kao jedini pozitivan ishod u vikendu, onda znaš da nešto nije kako treba. Taktika od starta potpuno promašena i van ritma, overkatuješ na Hungaroringu, gospode bože. Tempo nije imao za bilo šta osim trećeg mesta, to je bilo jasno od starta, taj bolid očigledno ne funkcioniše kako treba trenutno, da li ne mogu da ubodu setup, što je malo verovatno, da li se tu opet interno nešto dešava (a sigurno se dešava), ko će ga znati, ali je činjenica da će njihova druga polovina sezone da izgleda ovako, da će sa Mečkama da se bore za podijum i nadaju se da će Meklaren da nastavi da pravi brljotine iz trke u trku i da Lando ipak nekim čudom neće uspeti da prestigne Maksa u šampionatu. A ni Maks danas ništa bolji nije bio, ok razumem, nervozan si i besan jer odjednom nemaš auto kakav želiš i na kakav si navikao, još te je i tim usrao taktikom na svaki mogući način u svakom stintu, ali majku mu, kakav je ono pokušaj obilaženja, kakvo kasno kočenje, pa ni u igrici se to ne radi tako, potpuno zasluženo je pao na peto mesto, pa nek se sad svi zajedno, počevši od Maksa, preko taktičara i inžinjera lepo zapitaju na sledećem sastanku šta dalje činiti. Luis odličan, ako izuzmemo onu jednu mini greškicu na kočenju kad je otvorio vrata Maksu (a ovaj opet otklizao preko nosa), savršena njegova trka i izvučen maksimum iz te Mečke. Opet kažem, toplo vreme, nisu oni još na nivou, da je bilo normalne strategije RB-a sad ih opet ne bi gledali na podijumu, tako da je ona Britanija svakako bila izuzetak (o poklonjenoj pobedi u Austriji da ne pričam), nisu se oni još skroz vratili, ali su taman dovoljno blizu da bude ultra interesantno. 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2769 Posted July 21 (edited) Daleko od toga da se merc vratio, Britanija je bila sticaj okolnosti zbog vremenskih uslova i to sto Ham dobro vozi na toj stazi i u tim uslovima, a ovde opet staza koju Luis odlicno uvek vozio ali mecka je realno tu sa ferarijem iza Rb-a i Mc-a samo sto rb usrao motku danas, nesto tu u ekipi ne stima vise, dal odlazak Njuia ili sta ne znam ali neke se stvari desavaju. Edited July 21 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3612 Posted July 21 Ja i ne gledam F1 od kako me utisak navodi da je sve više tople braće u istoj. Odavno mi takav utisak a od nedavno imamo i jednu potvrdu. Bah 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted July 21 (edited) Isto kao sto je McLaren ponovo zabrljao sa odlukama i, ni krivim ni duznim, upropastio dan obojici vozaca, pogotovo Piastriju prvu pobedu... Realno je i RB upropastio Maxa u oba stinta, prosto da ne verujes da od ekipe koja je uvek imala prvi potez, dodju u situaciju da im se svi glavni protivnici podvuku. Svo vreme sam ocekivao neko iznenadjenje, a samo su konstantno kasnili sa odlukama. Vec po treninzima i kvalifikacijama se videlo da McLaren samo nekom zestokom budalastinom ili greskom vozaca moze da ispusti 1-2 na ovakvoj stazi. Tako da je Max opusteno mogao najmanje do podijuma i jos jednog "limitiranja stete". Rekoh vec da mi je sve previse slucajno da se poklapa sa pricom o odlasku Neweya. Na stranu sto ce u nastavku sezone u RB biti limitirani po vise pitanja, dodatno su ocajnim Checovim izdanjima dosli u situaciju da, vec pred letnju pauzu a posle Spa za 7 dana - mogu maltene da izgube prvo mesto i u konkurenciji konstruktora. Na stranu sto dodatno Max vrlo lako moze da popije kaznu zahvaljujuci onom ocajnickom bacanju ispred Hammera. Deluje da je na trenutak utripovao da je Hakkinen, koji iznenadjuje Schumija dvostrukim preticanjem u Spa 2000. godine . Sve u svemu, nadam se da dobijamo ono sto su verujem svi ljubitelji F1 cekali - neizvestan drugi deo sezone i borba za obe titule. Ako McLaren i RB nastave ovim tempom, borba za konstruktorsku titulu je vec izvesna, mada Max jos uvek ima lepu zalihu ispred Landa. A i Max je Max, grize do koske u svakoj situaciji. Sa nestrpljenjem iscekujem Spa Francorchamps vec za par dana, verujem da ce biti odlicna trka, na odlicnoj stazi. I naravno, novu epizodu "Lolipop F1", itekako ima materijala da jos jednom izdominiraju za ovosezonsko izdanje Mogyoroda . Edited July 21 by Ivan 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2769 Posted July 21 btw, Max uopste nije morao da vrati poziciju posle prve krivine kako ga je ekipa savetovala, nije imao gde, i tu je ekipa zabrljala mada pitanje dal bi to nesto bitno i promenilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16809 Posted July 21 Max je zaslužio to što mu se desilo sa Hamiltonom, njegov inženjer mu je rekao da je "detinjasto" to što je uradio 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2769 Posted July 21 zasluzio je da ne zavrsi trku ali njega uvek kenja da se iz takvih situacija izvuce sa najmanjom stetom, da je odustao u austriji i ovde mozda bi se opametio kad izgubi bodove ali ocigledno je mislio da je jos u igrici koju je vozio nocas pa pokusao nemoguce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted July 21 (edited) 1 hour ago, neshtry said: njegov inženjer mu je rekao da je "detinjasto" to što je uradio Nije, nego je Max sugerisao da se Luis pomerao na kočenju, pa mu je GP rekao da bi bilo detinjasto uopšte i razgovarati sad sa drugim timovima i FIA o tome, da pusti to i nastavi da vozi. Ali svakako, očajan potez, bila bi mnogo veća šteta da je Hamiltonu upropastio odličnu trku, srećom po obojicu, prošli su dalje i završili tamo gde treba. Edited July 21 by Vule Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted July 21 Ovo je već treća incidentna trka. Polako se vraćamo na početak igrice, u vreme kad nije bilo dominacije RB-a.Poslato sa RMO-NX1 pomoću Tapatoka 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2769 Posted July 21 Daj boze da tako i ostane do kraja sezone Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted July 21 Valjda svaki ljubitelj F1 (i bilo ciji navijac) prizeljkuje takvu neizvesnu borbu. I resavanje sampionata po mogucstvu u poslednjoj trci . 2 knezevic76 and silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted July 21 Bez kazne za Crashtappena , tako da rezultati trke i bodovi ostaju nepromenjeni. Sumnjam, ali mozda i kompenzacija za prvu krivinu posle starta. Sudije odlučile da ne kazne Verstappena i Hamiltona Ova dva vozača imala su incident u završnici trke na Hungaroringu. Max Verstappen je u finalnim krugovima VN Mađarske pokušavao da obiđe Lewisa Hamiltona i tako domogne se pobedničkog postolja, ali na kraju se to nije desilo. Holanđanin je imao mnogo više tempa i svežije pneumatike od Britanca, ali nije uspeo da se nađe ispred. Tako je Max Verstappen imao zavetrinu u odnosu na Lewisa Hamiltona i još jednog zaostalog vozača na startno-ciljnom pravcu, zbog čega je pokušao da na prvoj krivini sa unutrašnje strane obiđe vozača Mercedesa, gde je pritom blokirao točkove i došlo je do kontakta između njih, što je vozača Red Bulla odbacilo malo i u vazduh. Na kraju, Holanđanin je trku završio na petom mestu a sudije su posle pregleda video materijala, telemetrije i izjave oba vozača odlučile da ni jednom ne dodele nikakvu kaznu, tako da se rezultati trke neće menjati. Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2769 Posted July 21 (edited) Nisam ni ocekivao kaznu, da je Luis ispao iz trke kaznili bi ga ali ovako sam sebe je kaznio ali opet neke su kaznjavali i za takve varijante. Lepo mu je rekao ovaj preko radija, po fazonu ne kaki vise celu trku si nam se popeo na glavu sa kukanjem sad nije samo kreštapen nego i kmeštapen Edited July 21 by OMP 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted July 22 Piastri na VN Mađarske došao do svoje prve pobede u karijeri Vozači McLarena zauzeli su prva dva mesta. Pred početak trke vremenski uslovi bili su dosta topli, gde je tempartura staze iznosila 41 a vazduha 28 stepeni. Pol poziciju imao je Lando Norris ispred Oscara Piastrija, Maxa Verstappena, Carlosa Sainza, Lewisa Hamiltona, Charlesa Leclerca, Fernanda Alonsa, Lancea Strolla, Daniela Ricciarda, Yukija Tsunode, Nica Huleknebrega, Valtterija Bottasa, Alexandera Albona, Logana Sargeanta, Kevina Magnussena, Sergia Pereza, Georgea Russella, Guanyu Zhoua i Estebana Ocona dok je Pierre Gasly krenuo iz pitlejna. Veliki broj vozača odlučio se da startuje sa medijum gumom, osim oba vozača Aston Martina, Alexandera Albona i Kevina Mganussena koji su imali meku komponentu dok su Sergio Perez, George Russell i Piere Gasly montirali tvrdi pneumatik. Odmah na startu oba vozača McLarena ušla su u duel, pa je tako Oscar Piastri preuzeo prvo mesto dok je Max Verstappen otišao van staze i pritom se našo ispred Landa Norrisa koji je tražio svoju poziciju nazad. Lewis Hamilton biuo je četvrti ispred Charlesa Leclerca i Fernanda Alonsa dok je pad u plasmanu zabeležio i Carlos Sainz. Osma pozicija pripala je Lanceu Strollu, deveta Alexanderu Albonu a deseta Kevinu Magnussenu. Španac u Ferrariju je u trećem krugu uspeo da povrati šestu poziciju od Fernanda Alonsa dok je krug kasnije Max Verstappen propustio Landa Norrisa ispred sebe jer su sudije rešile da preispitaju situaciju nakon starta. Do 6. kruga Oscar Piastri imao je oko 2.5 sekunde prednosti nad Landom Norrisem koji se uspeo da se odbrani od napada Maxa Verstappena. U tim momnetima Alexander Albon, Kevin Magnussen i Esteban Ocon otišli su po nove tvrde gume. U sledećem krugu to su učinili Fernando Alonso, Daniel Ricciardo i Guanyu Zhou koji su se svi osim iskusnog Španca prebacili na tvrde gume dok je on uzeo medijum komponentu. U 15. krugu Lance Stroll je rešio da se otarasi mekog pneumatika pa je stavio medijum gumu. Samo dva kruga kasnije do mehaničara su otišli Lewis Hamilton i Valtteri Bottas koji su uzeli tvrdi pneumatik, a Lando Norris istu stvar učinio je u 18. krugu. Krug kasnije i vodeći Oscar Piastri je otišao po svoje tvrde gume dok se je Max Verstappen kao i Ferrarijev dvojac oldučio da ostanu na stazi. To se sve promenilo u 22. krugu kada su Max Verstappen i Carlos Sainz svratili do pitlejna po nove trvde gume, dok je Charles Leclerc to učinio dva kruga kasnije. Tako je Oscar Piastri preuzeo prvo mesto ispred Landa Norrisa i Lewisa Hamiltona, dok su se iza njih našli Max Verstappen, Charles Leclerc, Yuki Tsunoda i George Russell koji nisu išli na servis dok je na osmom mestu bio Carlos Sainz. Ubrzo zatim, Španac u Ferrariju lako je uspeo da se nađe ispred vozača Mercedesa i VCARB-a. Yuki Tsunoda je u 30. krugu otišao po tvrdi pneumatik, dok je su istu stvar učinili Nico Hulkenberg i Daniel Ricciardo. Do tada Max Verstappen uspeo je da smanji razliku za Lewisaom Hamiltonom na 1.5 sekundi a ubrzo su ova dva vozača ušla u duel dok je George Russell išao na zamenu guma i dobio medijum pneumatik. Pierre Gasly je dobio poruku od Alpina do bolid uvede u garažu jer mora da odustane od trke dok su Esteban Ocon i Logan Sargeant stvili tvrdi pneumatik. Max Verstappen je pokušao da na drugoj krivini sa spoljne strane obiđe Lewisa Hamiltona, ali je otišao preširoko. Za to vreme Lando Norris spustio je razliku za Oscarom Piastrijem na samo 1.3 sekunde ali su naišli na zaostale vozače. Guanyu Zhou je u 38. krugu ponovo uzeo novi set tvrdih guma a Max Verstappen bio je opet u prilici da napadne Lewisa Hamiltona. Baš tada i Fernando Alonso stvaio je najtvrđi pneumatik. Hamilton se grčevitio branio od napada vozača Red Bulla ali je rešio da u 41. ode na zamenu guma i stvari tvrdi pneumatik, dok je odmah iza bio Charles Leclerc koji je montirao medijum gumu. U 46. krugu McLaren je pozvao Landa Norrisa na zamenu pneumatika i koji je dobio medijum pneumatik, Lance Stroll je u međuvremenu dobio tvrdu gumu kao i Valtteri Bottas. Dva kruga kasnije i vodeći Oscar Piastri dobio je medijum gumu ali je po povratku na stazu pao iza Landa Norrisa, dok su Carlos Sainz i Sergio Perez dobili po meidjum kompoenntu. Iz McLarena su već tada javili Landu Norrisu da žele da ga Oscar Piastri obiđe. 50. krug nam donosi servis za Maxa Verstappena koji je dobio medijum gumu ali se vratio na petu poziciju iza Charlesa Leclerca. Holnađanin je ubrzo smanjio zaostatak za vozačem Ferrarija i bio u prilici da način napad. Na 16. krugova do kraja George Russell dobio je nove tvrde pneumatike. Borba između vozača Ferrarija i Red Bulla trajala je nakoliko krugova da bi na prilazu za prvu krivinu Max Verstappen suepo da dođe na 4. mesto. Na devet krugova pre kraja ponovo se otvorio duel između aktuelnog i sedmostrukog šampiona a ulog je bilo treća pozicija. Max Verstappen je pokušao da na prilazu za prvu krivinu obiđe Lewisa Hamiltona ali su imali kontakt točkovima, zbog čega je vozač Red Bull odskočio pored staze i pritom izgubio poziciju i od Charlesa Leclerca. Na tri kruga pre kraja, na zahtev tima, Lando Norris je vratio poziciju koju je ranije imao Oscar Piastri i koji je od sada preuzeo prvo mesto. Tako je Australijanac uspeo da dođe do svoje prve pobede u karijeri dok je Lewis Hamilton zauzeo poslednje mesto na podjumu. Charles Leclerc bio je četvrti ispred Maxa Verstappena i Carlosa Sainza a do poena došli su još i Sergio Perez, George Russell, Yuki Tsunoda i Lance Stroll. Rezultati trke za VN Mađarske: Preuzeto sa: pole-position.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 16809 Posted July 22 2 silenci and ChobbyNS reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7661 Posted July 23 Ja i ne gledam F1 od kako me utisak navodi da je sve više tople braće u istoj. Odavno mi takav utisak a od nedavno imamo i jednu potvrdu. Bah,Sent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ortakov 839 Posted July 24 On 7/21/2024 at 9:09 PM, Ivan said: Valjda svaki ljubitelj F1 (i bilo ciji navijac) prizeljkuje takvu neizvesnu borbu. I resavanje sampionata po mogucstvu u poslednjoj trci . aham i da je Ferari prvi Odlična trka, uzbudljiva ... Bez obzira, navijam za Ferari, ali nemam problem da kažem da je Max odličan vozač. I ovo što je radio, pokazuje da ima m..da, napada, vozi ... Mogu da ga volim ili ne, ali to je činjenica, jbg. 1 knezevic76 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7661 Posted July 24 Odgledah trku odloženo. Odlična, pogotovo za Mađarsku.Žao mi što je Rasel onako prošao na kvalifikacijama.Meklarenu skidam kapu. Imaju zacrtan cilj i imaju rezultate. Bez obzira što je tim zasro u vezi prva dva mesta, vozači su skroz nedužni, krivo mi što je Pjastri na ovaj način ostvario prvu pobedu ali zaslužio je.Ono što mi je drago što meklaren ima timski duh i dogovore od kojih se, očigledno, ne odustaje! A to je retkost u savremenom moto sportu.Sent from my SM-A546E using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19043 Posted July 24 Lando koji kaze da ce vratiti poziciju, ali u Abu Dhabiju. Max kuka na strategiju, a Leclerc sa strane dobacuje "Hahaha, first time?" . Stizu : 1 1 SalacUE and Vule reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted July 24 Preduhitrio si me Savršeno kao i uvek, čak i Juki je pokrio uši 1 SalacUE reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites