Jump to content
Goran
vilota032

BMW Airlines - F10 ///M550d

Recommended Posts

Ne pravdam se, daleko od toga. 

Imam svoju temu, predstavio sam auto, duzan sam ako sam vec to uradio, da ispricam i sta se sa autom desava.
Usput i potencijalno dobijem neki dobar savet, zasto da ne 
 

Slazem se da moze kod svakog auta da se desi, ne samo bmw-u. I audi ima slican problem, uostalom svaki napucaniji dizel, sto je sa vise turbina,
to se pravi veca temperatura i naravno poklopac ventila kao takav (plastican) deformise se, dihtung poklopca otvrdne i pokaze kap po kap ulja.

Slazem se, kupovinom bilo kog drugog auta opet bi bio plivanje u nepoznato, to se slazem.

 

Cekam odgovor od jednog servisera, i onda cu do vikenda sesti i razmotriti sve opcije

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, vilota032 said:

500e je samo ventil dekla sa dihtungom. Ako ces nov deo, original. Plus ruke.

Nisam razmatrao polovnu (oko 200e) ili zamensku (tu je negde 200-300e, nisam siguran)
Jer mi nije da ustedim 200e ako je vec toliki posao i rizik, onda bih najpre stavio original.


Ma meni u ovoj situaciji nije do para, vec sam vise voleo da mi je neko dosao sa stavom: 

E, zamenicemo ti ovo, toliko i toliko kosta, ne brini, bice odlicno.
Razumes sta je meni sad potrebno? :D

 

Necu nikoga da navodim ovde, obratio sam se i jednom servisu (neovlascenom ali sa odlicnom reputacijom). Vidim da ih vec duze vreme cekam za odgovor, sve mi to unosi neku sumnju.

Ljudi oprostite na opsirnijem tekstu, ili ako je nesto zbrda-zdola pisano, malo sam uznemiren ovim komentarima da hocu nesto da sakrijem, ja sam bar tako shvatio.

Imas dva vrhunska majstora u blizini.Obadvojica se isto zovu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na konto majstora za BMW, toliko ih ima npr u Beogradu, van ovlašćenih, a većina na kraju završi kod Flojda. Toliko o majstorimaм,na žalost i za druge brendove je slična situacija

Koliko se sećam već je nekome rešio kvar sa foruma na preporuku odavde i moj bivši BMW je kupljen preko njega.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da nema veze sa regeneracijom? Ako i sam kažeš da kaplje ulje, kad je regeneracija tad je najveća temperatura i najviše ogori. 

 

Pošto i sam kažeš da nisi siguran i ne možeš ustanoviti kad se dešava.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, knezevic76 said:

Na konto majstora za BMW, toliko ih ima npr u Beogradu, van ovlašćenih, a većina na kraju završi kod Flojda. Toliko o majstorimaм,na žalost i za druge brendove je slična situacija

Koliko se sećam već je nekome rešio kvar sa foruma na preporuku odavde i moj bivši BMW je kupljen preko njega.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk
 

 

Flojd zna znanje i voli taj posao za razliku od nekih izvikanijih majstora. Mozda jeste specifican lik ( ali koji mehanicar nije?! :D ) i ko sa tim nema problem, pronasao je odlicnog majstora!

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, danijel55 said:

Imaju dva opasna dobra i korektna majstora u GM i ČA.

Koja?

 

Nazalost imao sam priliku da upoznam vecinu BMW majstora u BG, gotovo sve, a i u sirem podrucju dobar deo i mogu da preporucim mozda 2 . A Flojd nije jedan od njih iz mog ugla, ali ok ima dosta ljudi i pozitivna iskustva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super je auto, po meni greota ga prodati. Ali kapiram te skroz, ja bih pre prodao i isti problem imao na drugom modelu/proizvodjacu auta, koji moze da se sredi bez tog “dodatne komplikacije”. To znaci da moze biti a i ne mora. Nije samo u ceni, koja doduse nije ni mala, vise je u vremenu i u zivcima, onda onaj momenat osluskivanja (u tvom slucaju mirisanja :D), pa stres da l ce opet isto biti, ako se pojavi kod koga terati…Ako oteras kod istog, on se vec ogradio da mozda problem nece da se resi, ako oteras kod novog to je onda sve od nule uz potencijalne troskove. Po meni ako je takva situacija kakva je, tebi smeta a nema siguran nacin da se sredi, prodaj ga. 
Neko ce terati nece mu ni smetati. 
 

Jos nesto mi je zapalo za oko, napada se covek po meni bez razloga, jer je samo izneo stav i razmisljanje. Pritom niko ne kupuje od njega auto, niko nije pored njega i zeli da kupi auto a vec su ga neki napali da krije jos neki kvar i da zbog toga prodaje. Ne razumem cemu to, dolazi covek u situaciju da mora da objasnjava svoje razmisljanje i postupke a ostali clanovi su kao neki strasni sud i oni presudjuju. Treca stvar, niko sa foruma nece kupiti auto to je sigurno, tako i da covek ne govori istinu, sigurno nikakve koristi nece imati ovde na nasem forumu. 
 

Vidim da se i napravio narativ, ako ne trpas najbolje i najskuplje filtere ti onda ne odrzavas auto kako treba. Je l da, a ko to odredjuje? Da l je filter sa aktivnim ugljem ili nije, da l je fabrika to stavljala ili nije, totalne gluposti po meni. 
Ne zelim niko da se pronadje ovde, ne upirem prstom, sa svima sam okej, ali bas je bzvz govoriti tjst sugerisati da covek ne odrzava auto kako treba samo jer eto nije stavio neki tami filter. Srbi vole da izmisljaju toplu vodu i prave rocket science od svega. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na komentaru Dekirs.

 

Ljudi, ja sam znao u sta se upustam. Meni ovo nije prvi, meni je ovo 4. bmw koji je u mom vlasnistvu.

 

f30 lci, f11 525, e71 x6, i sada f10 m550d.

Znam ja kako ide odrzavanje za bmw, sta vise gotovo samo za tu marku i znam sta su mane i falinke. Bio sam ranije blizu kupovine Audija, ali ne toliko blizu da izucavam mane i kvarove.

 

Mozda bas zato, sam mislio da samo bmw ima ove “glupe kvarove”.

Onda guglanjem i malom pretragom po yt, vidim da svi nabudzeni dizeli imaju slicne probleme, doduse malo je laksa zamena i ne iziskuje toliko vremena i mozganja.

 

primera radi bas sam gledao sq5. I on ima svoje bubice, pored naravno standardnih dizelskih (ciscenje usisne grane, dpf, dizne, itd)

 

Ali nije me do sada docekalo da se za zamenu nekog dela svi redom ogradjuju, nalaze izgovore da ne uzmu rad u svoje ruke. F30 je bio milina za odrzavanje, ruku na srce pored redovnog odrzavanja i nije imalo sta da se radi na autu.

 

Delom ima i sto sam kod majstora vec okarakterisan kao tacan, precizan, uz to sam i masinski inzenjer. Mozda delom jer misle da nece uraditi perfektno, odbijaju i da pocnu.

 

Da, tacno je da je ovaj n57 motor i to 50d okarakterisan kao najtezi i najkomplikovaniji za rad. Ili da ne upotrebim malo grublji izgovor, majstori nemaju dovoljno znanja ili nedovoljno cesto servisiraju takav motor.

 

@PremieRacing mislim da nisi okej sa takvim stavom.

Ja da hocu nesto da sakrijem, da sam neki preprodavac, ne bih ni pisao ovde na forumu, napisao bih kratak opis na oglasu “nov nov nov” ali ja to necu. A i ovde cu da stanem posto me ne zanima online prepirka niti sta slicno, verujem ni tebe.


Ja sam auto uzeo za sebe, svoju porodicu. Jesam impulsivno rekao da je na prodaju zbog ovoga, sto ne mogu da nadjem majstora koji ce ovo pedantno zameniti.

a onda kad vidim da i drugi dizeli imaju svoje boljke… onda je bolje ostati na ovom autu, o kom znam sve, nego da opet ulazim u igranku bez prestanka.
 

 

A i taj filter kabine… sta cu s njim da resim?

 

da, proverio sam, ovaj koji sam stavio ima cestice aktivnog uglja.

 

Al sve i da ne mirise u kabini, to ne sprecava ono sto se desava pod haubom.

 

zato lepo sad ako izvadim motor, pogledacu tacno sta je, da li kaplje od dpf-a ili samo od dihtunga poklopca ventila. Ili i jedno i drugo. Ili nijedno od oba. I znacu na cemu sam.

 

mislio sam da ove glavobolje nemaju kod audija,

mecke. Boy, was I wrong… :D

1 hour ago, dekirs said:

Super je auto, po meni greota ga prodati. Ali kapiram te skroz, ja bih pre prodao i isti problem imao na drugom modelu/proizvodjacu auta, koji moze da se sredi bez tog “dodatne komplikacije”. To znaci da moze biti a i ne mora. Nije samo u ceni, koja doduse nije ni mala, vise je u vremenu i u zivcima, onda onaj momenat osluskivanja (u tvom slucaju mirisanja :D), pa stres da l ce opet isto biti, ako se pojavi kod koga terati…Ako oteras kod istog, on se vec ogradio da mozda problem nece da se resi, ako oteras kod novog to je onda sve od nule uz potencijalne troskove. Po meni ako je takva situacija kakva je, tebi smeta a nema siguran nacin da se sredi, prodaj ga. 
Neko ce terati nece mu ni smetati. 
 

Jos nesto mi je zapalo za oko, napada se covek po meni bez razloga, jer je samo izneo stav i razmisljanje. Pritom niko ne kupuje od njega auto, niko nije pored njega i zeli da kupi auto a vec su ga neki napali da krije jos neki kvar i da zbog toga prodaje. Ne razumem cemu to, dolazi covek u situaciju da mora da objasnjava svoje razmisljanje i postupke a ostali clanovi su kao neki strasni sud i oni presudjuju. Treca stvar, niko sa foruma nece kupiti auto to je sigurno, tako i da covek ne govori istinu, sigurno nikakve koristi nece imati ovde na nasem forumu. 
 

Vidim da se i napravio narativ, ako ne trpas najbolje i najskuplje filtere ti onda ne odrzavas auto kako treba. Je l da, a ko to odredjuje? Da l je filter sa aktivnim ugljem ili nije, da l je fabrika to stavljala ili nije, totalne gluposti po meni. 
Ne zelim niko da se pronadje ovde, ne upirem prstom, sa svima sam okej, ali bas je bzvz govoriti tjst sugerisati da covek ne odrzava auto kako treba samo jer eto nije stavio neki tami filter. Srbi vole da izmisljaju toplu vodu i prave rocket science od svega. 

Pa to mi nije jasno, nisam bilo kome od forumasa nit ponudio nit naterao ni da da ponudu, a kamoli da kupi.

 

onako impulsivno jesam napisao, ko hoce nek se bakce, spusticu cenu za duplo toliko koliko je “popravka”. 
a pored dva posla koja radim najbolje da jos imam vremena i da varam narod po internetima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javice ti se neko kao crvenkapica i sl. i onda ce tako da isputuje i oduzima vreme, ne brini ima takvih kolko hoces ovde , vidis da su ti nasli auto na oglasima jos te i za'ebavaju. Katastrofalna greska je deliti online informacije.  Kod mene bio jedan gledao bivsi auto, na kraju sam ja njegov morao da guram da bi upalio, covek dosao da gleda auto sa neispravnim eno ga sad se 'ebe sa nekom cigletinom mukica :D Zamazi to i prodaj, zameni sve podatke i to je to , sakriji tablice (obrisi temu u korenu) itd. ;) Svoj alternativni auto nisam predstavio niti cu, ako me razumes ;) Tvoja stvar je kako ces i na koji nacin da promenis situaciju i imas pravo na to, pusti to sta prica okolina nazovi publika.

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma necu da menjam nista, tako je kako je, auto je predstavljen, imao sam neku dozu duznosti da kad sam ga vec predstavio, napisem i sta se desava.

na kraju ispadoh prevarant, dodje mi majke mi da obrisem temu kompletno, a sta sa autom uradim znam ja i naravno znace buduci vlasnik ako ga i bude posle mene.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve i da eventualno hoćeš, mislim da ni jedno slovo ili post sa ove teme ( kao ni samu temu ) ne možeš "da obrišeš".

A time što si pisao o problemu koji imaš ( u nadi da ćeš dobiti neki koristan savet ili informaciju ) po mom razumevanju svakako nisi sebe eventualno predstavio kao nekog potencijalnog "prevarajića". Naprotiv. Niti bi se po automatizmu "prevarajićem" mogao smatrati svako ko bi takav problem prećutao ovde na forumu. "Prevarajić" bi bio samo onaj ko kao prodavac to kupcu ne bi saopštio pre odluke kupca o sklapanju posla ( pod uslovom da to sam kupac ne može da uoči ).

 

Što se tiče samog problema koji imaš, nemam BMW ( niti sam ga imao ), ali, ne deluje mi nemoguće da je u pitanju samo da pušta ulje onako kako si ti opisao ( "... poklopac ventila kao takav (plastican) deformise se, dihtung poklopca otvrdne i pokaze kap po kap ulja..." ). Znam neke ljude kojima se takav problem javljao i na nekim krajnje "nenapucanim" benzinskim motorima. Pa i atmosferskim, Prosto, godine i temperatura čine svoje. A ima i malo do sreće, pa i ne "propiša" svima u isto vreme.

 

Sad, što se kod nekih modela za istovrsne radove mora najpre vaditi i motor ( a kod nekih ne mora ), to je tako. I tu ne možeš ništa ( oko same procedure eventualne opravke ). 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada god sam prodavao auto, prodavao sam iz sopstvenih razloga. Nekad dosada, nekad ulaganje, nekad nesto sasvim trece.


Ali nikad da bih nekog zajebao, pobogu.

 

Bilo mi je dosadilo da cekam odgovor majstora, takodje i odgovore koje sam dobio nisu mi sugerisali sigurnost, tako da sam napisao kako sam u tom trenutku i osecao. Lakse mi bilo prodati i spustim cenu za intervenciju, i jos ohoho kusura.

 

Onda citam i vidim da svaka marka ima svoje probleme.

 

cinjenica je da je mnogo lakse ovo zameniti kod 530 (jedna turbina) ili cak i na 535 (2 turbine).

e sad 381 ks ima svoje kako benefite, tako i ovakve momente. Koliko je brzi od maloprepomenutih, toliko i komplikovaniji za servis tih delova.

 

 Nosim se i sa vrlinama i manama svakako :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi ga z'ebao ako je auto ispravan, sljaka i moze da se vozi, registrovan je, sta imas ti stim ? Tehnicki je odradio svoje, servis za koji imas papire je odradio svoje , prodavac imas papire, sta onda ti imas s'tim, opusti se , cool si lik a i nisi duzan nista nikom da polazes. A i drzavi odgovara nov transfer apsolutnih prava plus tablice ;) Niko nije na gubitku u principu, svi dobijaju :) Ono sto je meni interesantno jeste to da su bas uporni neki sa foruma da istrazuju, provociraju i na kraju za'ebavaju. Ako bas hoces da istrazujes  https://serviskatalinic.rs/adresa-bmw-servisa-katalinic/

 

Probaj kod njih da se informises, mada tanka vajda dok auto ne pokaze ozbiljnije probleme. Ako nema gresku na dijagnostici onda definitivno tanka varijanta. (probaj da pogledas oko turbina ako imas pristup pogotovu odlivna creva koja idu u blok ili karter i egr ventila)

Mi smo od ovlascenih presli kod njih i reci hvale, stim sto je to bilo bas davno davno ... ne znam sad kako rade a specijalizovani su za BMW vozila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, vilota032 said:

 

 

cinjenica je da je mnogo lakse ovo zameniti kod 530 (jedna turbina) ili cak i na 535 (2 turbine).

e sad 381 ks ima svoje kako benefite, tako i ovakve momente. Koliko je brzi od maloprepomenutih, toliko i komplikovaniji za servis tih delova.


Sledeće B58, manje boli glava, a užitak nivo iznad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...