Jump to content
FAS Goran
vilota032

BMW Airlines - F10 ///M550d

Recommended Posts

Sa dve sam vozio nekoliko vozila ali sa tri nisam ni gledao. Opisi malo
Mitic nije za pohvalu nikako

Sent from my SM-A346B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
22 hours ago, PremieRacing said:

Ooozbiljna vozilica   :wub:

 

Nek' je sasrećom i lepo da te služi pa da zameniš za bolji...ako tako šta uopšte postoji  :thumbsup:

Hvala najlepse :D

 

16 hours ago, MS PK said:

Sa dve sam vozio nekoliko vozila ali sa tri nisam ni gledao. Opisi malo emoji23.png
Mitic nije za pohvalu nikako

Sent from my SM-A346B using Tapatalk
 

Osecaj u voznji je stvarno neverovatan.

Ubrzanje, kocenje, upravljivost... maksimalno dobro.
 

Standardno vrhunski ZF8 automatik, savrseno uparen menjac i jedna od najvaznijih stavki sto sam se jos pre nekoliko godina lako odlucio za prvog bmw-a u konkurenciji mecke i audija.
Obrtnog momenta ima "na izvoz", odusevljen sam medjuubrzanjima.

 

Sa Miticem sam imao prilike da saradjujem i zadovoljan sam bio, otkud da imas takav utisak tj iskustvo?

 

 

Odmah pri kupovini odradjen je mali servis. Svi filteri i BMW ulje. Prethodni mali je bio uradjen pre 6000 km medjutim ja sam zbog sebe to odradio malo ranije nego inace.

 

Manzetna na jednom homokinetickom je bila malo ostecena pa je i to zamenjeno

 

Motor je apsolutno suv, nema nikakvih tragova ulja, odrzavan je pedantno i kako treba sto i kompletna servisna istorija pokazuje.

 

Planirano je da auto ostane duze kod mene, za razliku od nekih proslih auta koje sam posedovao, za ovaj bas imam zelju da ostane dugo jer je primerak savrseno ocuvan.

Naravno, kako zivot nije revija zelja, necu se smrtno razocarati i ako ga nekada zamenim. Jednostavno, plan mi je kao i za svaki auto koji sam posedovao - da u njemu uzivam dokle god je tu.

 

 

ad1ec277-cebf-490a-bad4-a824174fa21d.jpeg

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites




Planirano je da auto ostane duze kod mene, za razliku od nekih proslih auta koje sam posedovao, za ovaj bas imam zelju da ostane dugo jer je primerak savrseno ocuvan.
Naravno, kako zivot nije revija zelja, necu se smrtno razocarati i ako ga nekada zamenim.


Ipak si odlucio da ga prodas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste, bio je na oglasu 2 dana :D

Pojavila mi se neka opcija koja nema veze sa automobilima, za sta bih morao da prodam auto.

Medjutim nakon razmatranja uvideo sam da za sada ipak nista necu menjati. Tako da se aktivno bacam u potragu za zimskim setom felni i naravno zimskim gumama :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzivamo, vozimo se, opet uzivamo….

 

razmatram felne i gume za zimski set.

opcija 1:

ostaviti iste felne, uzeti zimske 20ice u istoj dimenziji:

245/35 R20 i

275/30 R20

 

opcija 2:

naci felne 19ice i kupiti nove zimske gume.

IMG_1916.jpeg

IMG_1905.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 10ak dana primetim u voznji da se malo oseca neki miris u kabini, detaljnom proverom sa majstorom ustanovim da je u pitanju poklopac dekla ventila. Deo je izradjen od plastike i naravno vremenom, grejanjem-hladjenjem plastika promeni svoj oblik.
Dovoljno je par mikrona i pojavljuje se curenje.

Ulje i antifriz su mi na max, nema gubljenja (i pored digitalnog meraca ulja ima i stap tj merac pa se moze proveriti) tako da je u pitanju kapljica - dve, svakako provericu da li je bas dihtung u pitanju ili pusta na nekom crevcu, selni.

 

Svakako znacemo detaljnjije kada auto ode na servis.

Edited by vilota032
zaboravio da dodam recenicu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako stvari za sada stoje, na m550d motoru ovaj zahvat je malo kompleksniji, pored interkulera, moraju se skidati i 2 turbine i jos mnogo toga, kako bi se prislo...
Najjednostavnije resenje bi zapravo bilo da se izvadi ceo motor napolje i onda pristupi zameni.
 

Ja sam odlucio da auto stavim na oglas, cenu sam snizio za tu cenu zahvata i jos vise od toga.

Cak smatram da 9/10 ljudi nece ovo ni servisirati jer su i ulje i antifriz na maksimumu i to nije nista kriticno. 


Naravno, vozim auto svakodnevno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi kad pročitam sve ovo što si napisao, prvo što mi pada na pamet je da nije samo to...

 

Nije ovo jedini model BMW-a kod koga mora da se vadi motor da bi se nešto sredilo. Svakako rade ljudi. 

 

I ako znaš šta je problem čemu prodaja? Ako si zadovoljan autom, ovo se sredi i teraj dalje. Uzmeš drugi auto, ko zna šta te može sačekati. 

 

Kažem, nelogično mi je da posle zadovoljnog vlasnika auta, a pratim od početka teme, bude znam šta je kvar, znam koliko košta, ide na oglase zato što to nek radi neko drugi, spustio sam cenu za cenu zahvata... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites



Pazi kad pročitam sve ovo što si napisao, prvo što mi pada na pamet je da nije samo to...
 
Nije ovo jedini model BMW-a kod koga mora da se vadi motor da bi se nešto sredilo. Svakako rade ljudi. 
 
I ako znaš šta je problem čemu prodaja? Ako si zadovoljan autom, ovo se sredi i teraj dalje. Uzmeš drugi auto, ko zna šta te može sačekati. 
 
Kažem, nelogično mi je da posle zadovoljnog vlasnika auta, a pratim od početka teme, bude znam šta je kvar, znam koliko košta, ide na oglase zato što to nek radi neko drugi, spustio sam cenu za cenu zahvata... 
 


+1

Meni je takodje nelogicno iskreno, pogotovo sto je to investicija od max 500e u najskupljoj varijanti.

Losa ventil dekla, ne gubi ulje, ali smrdi u kabini na ulje, ali se vidi da je ventil dekla u problemu, pretpostavljam masna od ulja.

Takodje filter sa aktivnim ugljem bi trebao pretpostavljam da ne dozvoli prodor tih mirisa u kabinu jer ja ne osetim ni kad stojim na semaforu iza nekog ko dimi plavo na potroseno ulje.

Kao sto je i @MS PK mitic nije bas na glasu, sto povlaci pitanja u vezi auta jer je navodno odradjen v.servis i nedugo nakon toga prodat auto.

A vidim da problem nije ni spomenut u opisu oglasa, cak naprotiv istaknuto da je mehanicki perfektan.

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24353715/bmw-m550-d-xdrive Screenshot_20240916-221453_Polovni Automobili.jpg

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ubedjen da je samo to, i da nije nista drugo. Da je auto mehanicki odlican, to sam se uverio i prilikom kupovine a i svakodnevne voznje.
Ne bavim se preprodajom, radim 2 posla koja nemaju veze sa automobilima.

 

Jeste, vade ljudi motor napolje i sredjuju to, a ovaj put moja matematika je takva da mi je lakse da spustim cenu za tu intervenciju, i da ja nastavim dalje sa drugim autom. Jer trenutno moje slobodno vreme je skoro nepostojece. Nadam se da razumes.

Problem u mojoj glavi i neodlucnost oko servisiranja dihtunga je nastao jer mi je gospodin iz ovlascenog servisa, uz dostavljenu ponudu, napisao i da postoje moguce komplikacije, koje ce mi biti naknadno naplacene.

Ja napominjem da nijedna odluka nije finalna, mozda se i desi da ja to sredim, a ono sto gubim s tim potezom jeste ta "sigurnost" u auto.

Veliki servis nije "navodno" odradjen, vec je zaista odradjen, upisan u digitalnu servisnu i naravno imam racun u fizickom obliku, kao i karticu od Turbo servisa Uzice, gde su turbine prilikom v.servisa poslate na proveru.

Opis na polovnim sam izmenio, hvala ti na podsecanju, tacno je da je nedostajao taj deo o potrebnom ulaganju, moj iskreni propust.
Svakako sam napisao to u opisu na grupi na fb gde sam okacio auto. 

A da sam hteo da sakrijem, ne bih nigde napisao, ni u grupi ni ovde na forumu. Svaka moja prodaja je totalno transparentna jer prodajem licno moja vozila, koja ja vozim i servisiram.
Cak ovaj problem ne bih ni naveo kao nesto sto bi moglo auto da opise kao da nije u mehanicki odlicnom stanju.

Neko bi stavio taj filter sa aktivnim ugljem i mozda bi problem i nestao.

 

Zapravo.....sad kad si to pomenuo.... ja hocu da probam to, nije mi problem, promenicu filter pa cu da ispratim.. jer sam ubedjen da je i ovaj problem koji ima na autu minimalan. Da je neki veci, gubio bi ulje, antifriz... nesto bi gubio sigurno. 

Nijednom od kupovine nisam dolivao ulje i slicno. 
 

Mislim, glupo mi je ovo da mi neko pise da hocu da sakrijem nesto, ja se jezim od toga najiskrenije.

 

Pa cekaj, hajde da promenim filter kabine i da se onda pravim lud, ne pomenem nekom buducem kupcu da se nesto desava.

Ja tako ne mogu i zato cu svakome reci sta je u pitanju.

Meni ako resi problem filter, to jest ako ne dozvoli da u kabini mirise nekad i nekad... ja auto onda gotovo sigurno ne bih ni prodavao jos neko vreme... mislim, posteno. Nasao sam auto po svojoj meri, prezadovoljan sam autom, siguran u njega, znam da je redovno i pedantno odrzavan.

5 hours ago, darkman14 said:

Pazi kad pročitam sve ovo što si napisao, prvo što mi pada na pamet je da nije samo to...

 

Nije ovo jedini model BMW-a kod koga mora da se vadi motor da bi se nešto sredilo. Svakako rade ljudi. 

 

I ako znaš šta je problem čemu prodaja? Ako si zadovoljan autom, ovo se sredi i teraj dalje. Uzmeš drugi auto, ko zna šta te može sačekati. 

 

Kažem, nelogično mi je da posle zadovoljnog vlasnika auta, a pratim od početka teme, bude znam šta je kvar, znam koliko košta, ide na oglase zato što to nek radi neko drugi, spustio sam cenu za cenu zahvata... 

 

Nije jedini model kod kog se vadi motor, al je m50d jedno 2x komplikovaniji za rad nego 30d ili 35d.

Edited by vilota032
dodao

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vagenovac said:


 

 


+1

Meni je takodje nelogicno iskreno, pogotovo sto je to investicija od max 500e u najskupljoj varijanti.

Losa ventil dekla, ne gubi ulje, ali smrdi u kabini na ulje, ali se vidi da je ventil dekla u problemu, pretpostavljam masna od ulja.

Takodje filter sa aktivnim ugljem bi trebao pretpostavljam da ne dozvoli prodor tih mirisa u kabinu jer ja ne osetim ni kad stojim na semaforu iza nekog ko dimi plavo na potroseno ulje.

Kao sto je i @MS PK mitic nije bas na glasu, sto povlaci pitanja u vezi auta jer je navodno odradjen v.servis i nedugo nakon toga prodat auto.

A vidim da problem nije ni spomenut u opisu oglasa, cak naprotiv istaknuto da je mehanicki perfektan.

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/24353715/bmw-m550-d-xdrive Screenshot_20240916-221453_Polovni Automobili.jpg

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
 

 

500e je samo ventil dekla sa dihtungom. Ako ces nov deo, original. Plus ruke.

Nisam razmatrao polovnu (oko 200e) ili zamensku (tu je negde 200-300e, nisam siguran)
Jer mi nije da ustedim 200e ako je vec toliki posao i rizik, onda bih najpre stavio original.


Ma meni u ovoj situaciji nije do para, vec sam vise voleo da mi je neko dosao sa stavom: 

E, zamenicemo ti ovo, toliko i toliko kosta, ne brini, bice odlicno.
Razumes sta je meni sad potrebno? :D

 

Necu nikoga da navodim ovde, obratio sam se i jednom servisu (neovlascenom ali sa odlicnom reputacijom). Vidim da ih vec duze vreme cekam za odgovor, sve mi to unosi neku sumnju.

Ljudi oprostite na opsirnijem tekstu, ili ako je nesto zbrda-zdola pisano, malo sam uznemiren ovim komentarima da hocu nesto da sakrijem, ja sam bar tako shvatio.

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vilota032 razumem to što si napisao.

Sa druge strane, retko ko od servisera hoće da se bakće rešavanjem problema.

Verujem da je i njima u glavi šta ako mi zamenimo a nje u i dalje smrdi :) a velike su pare u pitanju. 

Retko ko je dijagnostičar i hoće da se pozabavi problemom. Najlakše odradi servis.

Al opet, pretp da nećeš na nižu klasu, niko ne garantuje slične probleme sa drugim autom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter sa aktivnim ugljem sam spomenuo zato sto je to oem kvalitet filtera, moze i aftermarket da se nadje u kvalitetu.

Opet dolazimo do nelogicnosti ako nema kvalitetan filter znaci nije ti bio problem da stavis jeftine aftermarket filtere i da ih menjas van ovlascenog, a sad ventil deklu moras menjati iskljucivo original u ovlascenom?

To mi nikako nije jasno.

Zao mi je ako sam te uznemirio, ne napadam te, samo ne komentarisem nelogocnosti, a takodje ako imas stvarno dobar primerak da ga prodajes zbog necega sto je ceo dan posla u najgorem slucaju, znaci nisi dugo bez auta (vise ces cekati termin).

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, darkman14 said:

@vilota032 razumem to što si napisao.

Sa druge strane, retko ko od servisera hoće da se bakće rešavanjem problema.

Verujem da je i njima u glavi šta ako mi zamenimo a nje u i dalje smrdi :) a velike su pare u pitanju. 

Retko ko je dijagnostičar i hoće da se pozabavi problemom. Najlakše odradi servis.

Al opet, pretp da nećeš na nižu klasu, niko ne garantuje slične probleme sa drugim autom

Bas to i jeste problem... verujem da im je rizik koji preuzimaju veći od potencijalne zarade na poslu koji treba da odrade. 

Razumem i njih, a sa druge strane ne može ništa da smrdi nakon te intervencije.

Da se razumemo, i sad se desi tek ponekad, zanimljivo je da ne mozes tacno da utvrdis kad i u kojim uslovima se desava. Vec nekad i nekad, bas je zanimljiv problem.

Zato sam i rekao, ovo neko mozda ne bi ni menjao, a opet ja ne bih cekao da se situacija pogorsa.

 

23 minutes ago, vagenovac said:

Filter sa aktivnim ugljem sam spomenuo zato sto je to oem kvalitet filtera, moze i aftermarket da se nadje u kvalitetu.

Opet dolazimo do nelogicnosti ako nema kvalitetan filter znaci nije ti bio problem da stavis jeftine aftermarket filtere i da ih menjas van ovlascenog, a sad ventil deklu moras menjati iskljucivo original u ovlascenom?

To mi nikako nije jasno.

Zao mi je ako sam te uznemirio, ne napadam te, samo ne komentarisem nelogocnosti, a takodje ako imas stvarno dobar primerak da ga prodajes zbog necega sto je ceo dan posla u najgorem slucaju, znaci nisi dugo bez auta (vise ces cekati termin).

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
 

Brate, tvoj predlog resenja u ovom slucaju jeste da resavas posledicu a ne uzrok...ja cu staviti najskuplji filter kabine koji postoji, to nije problem.

Problem je sto ce i dalje da se javlja povremeno kapljanje, i kako pada dole na DPF/izduvnu granu, dimice. 


Poslednji mali servis sam radio sa Filtron filterima, i original uljem.
Iskreno nisam siguran da li ovaj filter koji sam stavio, ima taj aktivni ugalj.

Takodje mali servis ne bih poredio sa intervencijom menjanja samo dihtunga, ili komplet poklopcem.
 

Dakle nisam stedeo na delovima, delovi nisu bagatela, samo mi je u tom momentu bilo lakse da zamenim van ovlascenog servisa...


 

 

 

 

 

Sinoc bas detaljnije gledah po yt, malo po forumima...

u sustini, malo ko menja komplet sve sa poklopcem dekle, poklopac uzmu samo operu, odmaste a stave nov dihtung?

 

Jel postoji neki siguran nacin da se odredi da li je poklopac za zamenu buduci da je on zapravo i najskuplja stavka?

 

 

 

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da menjas teze, ja nisam rekao da resavas posledicu vec uzrok, samo sam ukazao da mi je cudno da se uopste i oseti u kabini.

Pravo resenje je ventil dekla, a sve ostalo je krpež.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne menjam teze, kome je do toga jos... 

Pazi, oseti se i to je cinjenica.
Kada osetim miris, stanem podignem haubu, i vidim da dimi tu gde je poklopac.

A ako ga parkiras i sacekas neko vreme,verovatno da "odgori",
onda miris nestane i posle se opet ne pojavljuje do nekog novog puta.

Mislim, kapiras me... ispade mi mnogo cimanja, dosta rizika, za neki "problem" koji zapravo i nije problem. Da gubi ulje, pa i ajde, urgentno bih ostavio auto u servisu i zavrsio to.
I onda, mnogo rizika da bi dobio odgovor "postoje moguce komplikacije" :D
 

Filtron su svi filteri, da l imaju aktivan ugalj, stvarno ne znam... a da treba da se menja sigurno dihtung, a u mom slucaju ja bih stavio i poklopac, sigurno da treba. 

Zato sam to i napisao i zato nista i ne krijem. 

Zato sam i rekao, lakse mi je u glavi da se neko novi bavi tim problemom, a ja sam spustio cenu da odradis i tu intervenciju i da ti ostane za zimovanje i mali servis :)

 

I opet kazem, i dalje razmisljam. Videcu. Mozda na kraju i resim da odradim zamenu na kolima, samo ako nadjem nekoga od poverenja.

Sinoc sam isto dosta vremena proveo po raznim forumima, nesto sto bih dalje gledao od kola takodje ima iste ove simptome, probleme, isto i opet se vrtimo u krug...

Svaki napucani dizel, imace pre ili kasnije skupljanje garezi zbog EGR-a, prljavu usisnu granu, to bez izuzetka... pa onda slusas lanac, lancanike...

tako da u pravu ste i kad to kazete, ako vec imam dobar primerak, treba ovo "sitno" srediti i nastaviti uzivanje u voznji.

Videcemo sta ce naredni dani doneti :) 

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nemas pouzdanog bmw majstora i ako nisi spreman da za odrzavanje odvajas dosta novca i vremena, bolje je da prodas auto. To je jedan od zahtevnijih motora za odrzavanje i generalno eksploataciju , ako izuzmemo npr S85 i slicne egzibicije.

Nekada nije stvar do para, nego do zivaca i vremena. Svakako je auto brutalan ali ima neku svoju cenu sa druge strane. Razmisli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pouzdani majstori sa kojima sam u proslosti saradjivao, kao sada i ovlasceni servis, deluju svi kao da radije ne bi pristupili ovom problemu.
To je sustina problema i zbog toga sam mozda malo i impulsivno napisao, da bih radije prodao auto nego da klackam da li da uradim ili ne, a i ako uradim, da li ce biti okej.

Ja volju imam da sredim, spremio sam novac, sve je to u redu.
 

Ali ne zelim da uradim nesto, dam novac i da opet nije sigurno resen problem.

Dakle, nije da nemam pouzdanog majstora. Nego i taj pouzdani majstor bi radije preskocio ovu egzibiciju :)

 

Za vreme koje je potrebno odvojiti se slazem, slobodno vreme je postalo luksuz.

 

Edited by vilota032

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnooooogo filozofije ni oko čega... Kvar kao kvar. Kažeš još i da je poznat. Nađi majstora, sredi, i teraj dalje. Ako nećeš, nemoj pravdati svoje postupanje ovim ili onim zato što čudno zvuči.

Biiiiilo koji drugi auto, bilo koje druge vrednosti da uzmeš, može da se desi isto ili vrlo slično. Dobri, provereni i pouzdani automobili se ne prodaju zbog gluposti i sitnica. 

 

Ja bi prvi to tako terao dok ne primetim da se pogoršava ili pokazuje tačno šta je, gde je, kako je, zašto je. Menjaj filtere kabine češće da ti ne smeta, stavi te kvalitetne sa ugljem i pitaj si miška!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...