Jump to content
FAS Goran
Ivan

F1: Kanada 2024

Recommended Posts

Zvanično ime: FORMULA 1 AWS GRAND PRIX DU CANADA 2024

Lokacija: Circuit Gilles Villeneuve, Montreal, Kanada

Datum: 7.-9. jun 2024.

 

PETAK 7. jun 2024.

Prvi trening: 19:30 - 20:30

Drugi trening: 23:00 - 00:00

SUBOTA 8. jun 2024.

Treći trening: 18:30 - 19:30

Kvalifikcije: 22:00 - 23:00

NEDELJA 9. jun 2024.

Trka: 20:00

 

VN-Kanade-e1579431309902.png.webp

 

Broj krugova:      70

Dužina staze:      4.361 km

Dužina trke:        305.270 km

Broj trka:             52

Prva trka:            1967.

Najviše pobeda: M. Schumacher, Hamilton - 7

                           Ferrari - 14

 

Staza nazvana po jednom od najvećih Ferrarijevih vozača u istoriji F1, Žila Vilneva, je izgradjena na reci Lowrence, u sastavu grada Montreala, a originalan naziv joj je Notre-Dame Cirtuit. Kako bi odali najbolju moguću počast poginulom Žilu Vilnevu, odlučeno je da od 1982. godine staza nosi njegovo ime.
Jedan od najpoznatijih delova ste je svakako “zid šampiona” na koji su se mnogo bivši i sadašnji šampioni “potpisali” u trci. Šumaher, Vilnev, Hil, Alonso i Baton samo su neka imena koja nisu završila trku zbog “potpisa” na zidu šampiona.

 

canadian_gp_turn_13.jpeg.webp

 

Zaštitne gume koje su postavljene pored staze jako su blizu samoj pisti pa i najmanja greška može dovesti do izletanja i udaranja i gume. Strašniji udes na stazi u skorijem vremenu imao je Poljak, Robert Kubica 2008. u Svom BMW-Sauberu kada je sa preko 250 km/h udario u zaštitni zid i napravio nekoliko pirueta dok se nije zaustavio. Od celog bolida ostao je samo monokog gde se nalazi vozač, ali je Poljak ipak uspeo da se izvuče iz nesreće sa manjim povredama.

 

canadian_gp_turn_1_2-300x191.jpeg canadian_gp_turn_10-300x191.jpeg.webp

 

Od 1982. godine VN Kanade nije održana samo 4 puta, 1987. i 2009. i potom 2020. i 2021 zbog koronavirusa. Zvaničnici staze su prvo potpisali ugovor sa nosiocem prava F1 Berniem Eklestonom, u kojem se navodilo da će staza biti u kalendaru F1 do 2014. godine. Kada je došlo vreme za produženje, dobijen je ugovor na deset godina kojim se garantuje da će trka ostati u Montrealu bar do 2024.

 

alesi_schumacher_canadian_gp-1995-300x191.jpeg vurz_alesi-trulli_canadian_gp_1998-300x191.jpeg.webp

Staza nudi dosta mesta za preticanje i jedna je od retkih staza u današnjoj F1 na kojoj kvalifikacije ne moraju da znače mnogo. Tokom godina vidjene su mnoge zanimljive trke i borbe za pozicije. 2007. godine je bila trka u kojoj je mladi Lewis Hamilton ostvario svoju prvu pobedu u F1, ali je heroj trke bio Japanac Takuma Sato, koji je u nekonkurentnoj Hondi uspeo da pretekne na stazi velikane poput, Fernanda Alonsa, Kimi Raikonena i Ralfa Šumahera.

Potpuno luda trka je viđena 2011. koja je bila dugo prekinuta zbog kiše i upravo je zbog VN Kanade 2011. uvedeno pravilo da ni jedna trka ne može da traje duže od 4 sata.

 

sato_alonso_canadian_gp_2007-300x191.jpeg.webp vettel_hamilton_canadian_gp_2019-300x191.jpeg.webp

 

Trka iz 2019. je donela kontroverzu nakon što je Vettelu zbog izrečene kazne od pet sekundi oduzeta pobeda, koja je potpom pripala Hamiltonu. Mnogi se nisu slagali sa olukom sudija, a ova trka bi mogla i da se okarakteriše kao početak kraja Vettela u Ferrariju, pošto se nakon ovog poraza nije potpuno oporavio i pored pobede u Singapuru u kasnijem delu sezone.

Najviše pobeda na stazi Žil Vilnev ima Ferrari 14, dok se iza njega nalaze McLaren sa 13, Williams sa7, Brabham i Mercedes sa 4, te Lotus, Tyrel i Benneton i Red bull sa po 2 pobede.

Što se vozača tiče, Mihael Šumaher i Lewis Hamilton imaju po 7 pobeda, Nelson Pike 3, Ayrton Senna, Sebasian Vettel, Jacky Ickx, Jackie Stewart i Alan Jones imaju po 2 pobede.

 

Canada_Circuit.png

 

Preuzeto sa: https://pole-position.rs/vn-kanade/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Scuderia se, posle 1. i 3. mesta u Monacu, propisno obruka u kvalifikacijama.

Ni jedan od vozaca nije uspeo da se kvalifikuje dalje od Q2. Leclerc je evidentno besan pobacao sve oko sebe i izleteo iz bolida.

Mercedesi sa novim prednjim krilom svo vreme odlicni i u vrhu. Na kraju Russell uzima pol, i ove sezone sa klupskim kolegom Hamiltonom ima skor head-to-head u kvalifikacijama 8:1.

Verstappen se nekako izborio sa svim problemima, postavlja identicno vreme kao Russell u hiljaditinku :) (+0.000 s). Ali zbog pravila da je Russell prvi postavio vreme, startovace sa 2. mesta. Koja je razlika izmedju 1. i 2. vozaca, jos jednom potvrdjuje Checo, koji sa novim ugovorom zavrsava na razocaravajucem 16. mestu.

RB VISA odlicni, 5. i 8. mesto, Albon ponovo sa raspalim Williamsom stize cak do Q1. Prvih 10 za sutra popunjavaju jos oba McLarena i oba Astona.

 

Russell obezbedio pol poziciju u Kanadi i ako je imao potpuno isto vreme sa Verstappenom

 

George_Russell_Mercedes_W15_VN_Kanade_Kvalifikacije.jpg

 

Britanac će ovoga puta krenuti sa najboljeg mesta na stazi u Montrealu.


Vremenski uslovi pred početak kvalifikacija bili su dobri. Prema prognozama kiša se očekivala u toku ove sesije, ali pred njen sam početak padavina nije bilo pa je tako temperatura vazduha iznosila 20 a staze 34 stepena.

Zbog toga vozači su odmah po paljenu zelenih svetala izašli na stazu a svi su koristili meke pneumatike. Tako se još na početku stvorila gužva ali u ovoj fazi nije dolazilo do blokiranja vozača ali se većina žalila da na stazi imaju jako malo prianjanja. Posle prve runde krugova najbolje vreme imao je Lando Norris od 1m13.541s ispred Georgea Russella i Kevina Magnussena. Vremena su se jako brzo menjala a na 10 minuta do kraja najbrži je bio Max Verstappen koji je upisao krug od 1m13.368s, dok su se u opasnoj zoni nalazili Lewis Hamilton, Sergio Perez, Pierre Gasly, Esteban Ocon i Guanyu Zhou.

U završnih pet minuta George Russell je ušao sa najboljim krugom od 1m13.242s, ali su tada svi vozači bili do mehaničara i stavili nove meke pneumatike. Tako je na samom kraju Max Verstappen imao najbolji krug od 1m12.360s i to ispred Yukija Tsunode, dok nastavak kvalifikacija nisu obezbedili Sergio Perez, Valtteri Bottas, Esteban Ocon koji ima i kaznu pomeranjem za pet mesta sa VN Monaka, Nico Huleknebreg i Guanyu Zhou.

I drugi deo kvalifikacija započeo je na isti način kao i prvi, jer su svi vozači već bili poređani u pitlejnu ali ovoga puta najavljivana kiša. Zbog toga su svi žurili za zabeleže merena vremna a posle prve runde najuspešniji bio je Oscar Piastri – 1m12.462s ispred Charlesa Leclerca dok su se u opasnoj zoni već našli Lando Norris, Lance Stroll, Alexander Albon, Pierre Gasly i Logan Sargeant. Ubrzo zatim na sam vrh došao je George Russell sa svojim krugom od 1m12.323s. U finišu Q2 pojedini vozači su imali prilike da voze sa novim mekim gumama, što je dovelo Georgea Russella na prvo mesto sa vremenom od 1m11.742s ali je veći šok bio taj što dalji prolaz nisu obezbedila oba vozača Ferrarija, gde je Charles Leclerc bio na 11. a Carlos Sainz na 12. mestu. Pored njih u nastavak se nisu plasirali ni Logan Sargeant, Kevina Magnussen  i Pierre Gasly.

Završni deo kvalifikacija započeo je izlaksom svih vozača na stazu osim pilota Mercedesa koji su ostali u garaži i koji su se pojavili nešto kasnije. Nakon prvih krugova najuspešniji bio je George Russell sa vremenom od 1m12.000s ispred Lewisa Hamiltona i Maxa Verstappena. Na samom kraju George Russell nije uspeo da se poboljša ali je zadržao pol poziciju i ako je Max Verstappen postavio isto vreme kao i vozač Merecdesa koji je ipak to prvi učinio. Iza njih našli su se Lando Norris, Oscar Piastri, Daniel Ricciardo, Fernando Alonso, Lewis Hamilton, Yuki Tsunoda, Lance Stroll i Alexander Albon.

 

Rezultati sa kvalifikacija za VN Kanade:

 

Rezultati_VN_Kanade_Kvalifikacije.jpg

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni danas nista nije bolji,tj danas su ocajni,pa obojica nisu ni zavrsili trku,bili su kao magarci u magli

Max pobedio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakva sjajna trka, da je više ovakvih.

 

Maks odvezao doktorski, osim one greškice kad je jurio Rasela, savršena trka sa onim što je imao na raspolaganju. Noris, odakle onaj tempo na kraju prvog stinta? 2-3 sekunde po krugu bežao ostatku, šta se tu desilo i gde je bio taj tempo pre toga i posle toga?

 

Mercedesima je odgovarala konfiguracija i niža temperatura definitivo, odatle i ovakav poredak, Rasel još jednom pokazuje da mu rezonovanje nije jača strana i mesta i prilike koje bira za obilaženje, pogotovo kad je izvesno brži, mi nikako nisu jasne.

 

Perez - kako? Kako? Šta mu stoji u ugovoru? Zašto su mu produžili? Ovo mi je veća misterija od one kad je Ferari potpisao Hamiltona. Mada ajde, Ferari kao takav, na momente podseti na stare dobre dane, kao i sad kad su Lekleru nakon 3 kruga iza SC stavili hard gume a pljusak kreće za 2 minuta... A da ne pričamo o setupu koji su napravili za ovu trku, ispali u Q2 nakon onakve pobede u Monaku, još Lekler priča pre kvalifikacija kako su definitivno najviše napredovali od svih timova i kako su bliži Red Bulu nego bilo ko drugi, očekuje borbu za pobedu na svakoj trci, a onda ni titula nije daleko... I onda ovo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Potpisujem, bas trka za uzivanciju - gomila akcije, preticanja, nepredvidivi vremenski uslovi... Bukvalno nijanse i ko ce napraviti gresku manje (a svi su ih pravili) su odlucivale. Ne bi me zacudilo da premotam jos jednom, ako budem bas dokon. Ili da pustim opet u terminu Bakua, Singapura, Abu Dhabija i slicnih :) .

Neki su samo potvrdili da definitivno bespotrebno zauzimaju sediste u F1, a cudi me da u ovakvim uslovima Stroll nije "izdominirao" pred svojom publikom kako samo on zna i ume :) .

Cinjenica je da su McLareni najvise radili na treningu koji je bio u kisnim uslovima, ali onakav Landov tempo na istrosenim Interima stvarno ostaje misterija. Ne samo da je obisao Maxa, nego je nestajao u vidu lastinog repa. Da nije bilo zutih zastava i SC iza toga, verovatno bi gledali drugaciji poredak na podijumu. Ovog vikenda mu je, za razliku od Majamija, sreca okrenula ledja.

Ovaj put su sva tri moja favorita (od mladje garde) bila na podijumu. Russell je u finisu mozda mogao i blizu Maxa, za Landa mu je falio samo krug. U zelji da sto pre sustigne njega, trkacki je krenuo na Piastrija (slazem se, bez potrebe bezglavo, na stazi sa 3 DRS zone), ovaj nije popustio u sikani i tu je doslo do kontakta zbog koga je Russell izgubio najmanje P2.

Max kao pravi sampioni kroz istoriju - i kada postoje problemi, pobedjuje. Dovoljno je uporediti kakav vikend je imao njegov klupski kolega - od samih kvalifikacija, pa sve do okretanja u zid u trci.

 

Ono sto me je odusevilo - atmosfera i zezanje ovih mladih momaka u Cooldown Room-u :) . I Landove reakcije kada gledaju snimak njegovog ukljucenja iz pita, kako pokusava da ubrza i kliza dok Max prolece pored njega. Bar meni, Lando je neverovatno harizmatican i pozitivan lik.

Verovatno to zezanje ne bi bilo tako da je kraj sezone i da se lomi oko titule, ali svakako je lepo videti.

 

Russell izjavljuje: "Naporan rad u fabrici se konacno isplatio". Samo da na iducoj trci ne prodju kao nesrecni Ferrari koji je ocigledno poleteo posle Monaca. Pre mi deluje da je na ovakav rezultat uticao splet okolnosti celog vikenda, nego novo prednje krilo koje su doneli u Kanadu.

 

Verstappen došao do 60. pobede u karijeri nakon još jedne lude trke u Montrealu

 

Max verstappen

 

VN Kanade je ponovo priredila velika uzbuđenja, a Verstappen se vratio na vrh ispred Norrisa i Russella. Oba Ferrrarija odustala.
Timove je na početku trke dočekalo vlažno vreme kao što je bilo i prognozirano. Padala je blaga kiša, pa su za start morale da se koriste Inter medijum gume. Jedini izuzetak su bili vozači Haasa koji su odlučili da startuju na plavim wet gumama.

Na startu su svi bili jako oprezni. Russell je poveo trku ispred Verstappena, Norrisa i Piastrija, dok je Alonso na petom mestu agresivno pokušavao da napadne Australijanca.

Za to vreme se Magnussen fantastično probijao napred na wet gumama i do sredine drugog kruga se popeo do 7. mesta.

On je u narednim krugovima nastavio da uništava konkurente ispred sebe, pa je do kraja trećeg kruga je obišao i Hamiltona, Alonsa i Piastrija i našao se nadomak podijuma na četvrtoj poziciji.

 

 

Jednako dobar napredak je pravio i Hulkenberg koji se probio do osmog mesta do početka četvrtog kruga i oni su ujedno bili jedini vozači koji su konkretno napadali.

Leclercu koji je bio na 11. mestu je u petom krugu javljeno da ima problem sa motorom i da gubi oko pola sekunde na pravcima, ali da nastavi da pritiska.

Russell je na čelu imao sigurnu prednost ispred Verstappena, dok se Magnussenov napredak zaustavio pošto je staza polako počela da se suši što je išlo u korist svima na intermedijum gumama.

U 6. krugu je Sargeant na kratko bio van staze, ali je uspeo da se vrati bez oštećenja u trku.

Magnussen je u 8. krugu otišao u boks da pređe na intermedijum gume. Međutim, promena guma je bila jako spora i on je zbog toga pao tek na 14. mesto iza Sainza.

U tim trenucima je na stazi čak počelo da sija i sunce a staza se sve više sušila. Hulkenberg je i pored toga odlučio da ostane na wet gumama na sedmom mestu i on je u tim trenucima bio jedini vozač na toj komponenti. Vozači iza njega su ubrzo počeli da ga sustižu pa se u 12. krugu stvorio veliki vozić iza njega.

Verstappen je u 10. Krugu počeo da sustiže Russella za kojim je nešto ranije zaostajao oko tri sekunde. Norris je iza njih bio još brži, ali je i zaostajao oko sedam sekundi za liderom.

Hulkenberg je otišao u boks u 13. krugu, a timovi su svojim vozačima najavljivali novu kraću kišu u narednih 15 minuta.

Verstappen je nekoliko krugova pokušavao da pritisne Russella, ali nikako nije uspevao da pronađe prostor za prošla, a Norris je to koristio da potpuno smanji svoj zaostatak.

Staza se do 17. kruga gotovo potpuno prosušila, ali niko nije išao u boks zbog kiše koja je najavljivana. U jurnjavi za Russellom Verstappen je napravio jednu grešku u krivinama 1 i 2 što je dovelo do toga da se onda on naže pod pritiskom Norrisa, koji je vrteo najbrže krugove.

U tim tim trenucima je omogućen i DRS što je Norris nakon nekoliko pokušaja konačno uspeo da iskoristi u 20. krugu i krene u poteru za Russellom.

 

 

Vozač Mercedesa nije imao nikakve šanse na zadnjem pravcu u narednom krugu i Norris je poveo trku u 21. krugu.

Russell je u toj borbi promašio poslednju šikanu što je omogućilo Verstappena da ga prođe na izlasku na glavni pravac.

Iza njih su praktično od početka trke veliki duel vodili Alonso. Hamilton za peto mesto, ali Britanac nikako nije uspevao da prođe svog bivšeg timskog kolegu.

Piastri je za to vreme potpuno sustigao Russella, dok je Norris u par krugova pobegao Verstappena čak 10 sekundi.

Sargeant je u 25. krugu napravio još jednu grešku i završio u zidu na izlasku iz krivine 4 što je izazvalo izlazak vozila bezbednosti na stazu.

Svi su to iskoristili da montiraju nove gume, a svi su odlučili da ostanu na intermedijum komponenti iako je staza bila prilično suva.

Najgore u celoj priči je prošao lider Norris kome se desilo isto ono što m je išlo u korist u Majamiju. Naime, vozilo bezbednosti ga je uhvatilo dok su ostali menjali gume i zbog toga je njegov ulazni krug bio mnogo sporiji od izlaznog Verstappena i Russella, pa se McLarenov vozač vratio tek na treće mesto. Piastri je ostao četvrti, dok je Hamilton kroz boks prošao Alonsa za peto mesto. Šesti je bio Tsunoda, koji je odlučio da ne menja gume, a istu strategiju su imali i Ocon na devetom mestu i Bottas na trinaestom.

Leclerc je u 29. krugu još jednom otišao u boks i montirao tvrde gume nakon čega se našao na začelju, a Ferrari je tom prilikom pokušao i uspeo da resetuje njegov motor.

Trka je nastavljena u 28. krugu, a par krugova kasnije je počela da pada kiša, koja je uhvatila Leclerca na krivoj nozi, pa je Monačanin još jednom morao u boks.

Verstappen je na čelu imao prednost od oko sekunde ispred Russella, dok su Norris, Piastri i Hamilton sledili blizu iza njih.

Kiša je ubrzo ponovo stala, pa se ponovo ušlo u promenjive uslove na stazi. Lideri su sredinom trke obišli nesrećnog Leclerca za ceo krug, a Verstappen je to iskoristio da podigne svoju prednost na 2.5 sekundi ispred Russella.

DRS je još jednom omogućen u 40.krugu, a staza je postojala sve suvlja. Gasly je montirao tvrde gume u 41. krugu i odlučio da prvi rizikuje, a njega je potom kopirao i Magnussen.

Ferrari je konačno odlučio da povuče Leclerca sa trke u 43. krugu i prekrati mu muke, jer je bilo jasno da se Monačanin neće nigde pomeriti.

Hamilton je u 44. krugu bio prvi od lidera koji je prešao na slikove, a njega je odmah sledilo nekoliko vozača iza. Od lidera je samo Piastri odmah otišao u boks i uspeo je da se vrati tik spred Hamiltona.

Zatim su u 46. krugu u boks otišli i Verstappen i Russsell, dok je Norris odlučio da ostane na stazi još dva kruga, i na stazu se vratio ispred Verstappena na prvo mesto, ali ga je Holanđanin odmah prošao pošto su gume na McLarenu bile potpuno hladne.

Norris se potom našao pod pritiskom Russella i u 50. krugu je napravio grešku na kočenju za ukosnica i izlazak na zadnji pravac, što je omogućilo Mercedesovom vozaču da uhvati bolji izlaz i prođe nazad na drugo mesto.

Za to vreme se Verstappen na čelu žalio na balans svog bolida preko ivičnjaka. On je zbog toga morao da ih izbegava što na stazi u Montrealu nikako nije idealno. Iza njega smo u 52. krugu videli jednu grešku kada je Russell loše prošao krivinu 8 što je omogućilo Norrisa da ga uhvati na izlasku i preuzme drugo mesto.

Perez, koji je bio potpuno nevidljiv tokom cele trke je u 53. krugu imao incident kada je udario u zid i oštetio zadnje krilo. On je uspeo da se sam vrati do boksa bez većih problema, ali je onda novi incident izazvao izlazak vozila bezbednosti na stazu.

Albon je završio u zidu u krivini 7 nakon što se Sainz isred njega okrenuo i ćušnuo ga taman toliko da ga izbaci iz trke. Sainz se nakon toga i sam vratio u garažu i odustao od trke i to je značilo da Ferrari prvi put ove sezone ostaje bez bodova.

 

 

Russell i Hamilton su iskoristili priliku da promene gume u ovom periodu, što je značilo da je Russell prepustio mesto treće mesto Piastrija.

Trka je nastavljena u 59. krugu, a Verstapppen je jako krenuo i odmah napravio prednost od oko 2 sekunde.

Russell je u 62. krugu napao Piastrija koji je imao sreće što je imao DRS iza Norrisa pa je mogao da se odbrani.

U sledećem krugu smo umalo videli kontakt između njih dvojice u poslednjoj krivini nakon čega je Russell morao da preseče krivinu što je iskoristio Hamilton i prošao na 4. mesto.

Sedmostruki šampion je u 65. krugu iskoristio DRS i prošao Piastrija, koji se onda ponovo našao pod Pritiskom Russella.

Australijanac nije mogao da se odbrani ni od drugog Mercedesa, pa je Russell prešao na četvrto mesto, dok je iza njih Tsunoda napravio veliku grešku u krivini 8, a niko ga srećom nije pokupio kada se nekontrolisano vratio na stazu.

Russell je u 69. krugu useo da prođe i Hamiltona zahvaljujući mekšim gumama na kojima je bio u finišu trke i zasluženo se vrati se na podijum.

Na čelu je Verstapen uspeo da mirno privede trku kraju i vrati se na pobednički put. Norris je završio skoro četiri sekunde iza, dok su Russell i Hamilton bili ukupno oko sekundu iza njega.

Piastri je izgubio tempo u finišu i završio je peti ispred Alonsa i Strolla u Aston Martinu i Ricciarda u RB-u.

Greška Tsunoda u finišu je omogućila Alpini da se oba vozača nađu u bodovima, pa su Gasly i Ocon kompeltirali prvih deset.

 

Rezultati_VN_Kanade_Trka.jpg

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno da RB više ne dominira već par trka u nazad i mora da se pošteno potrudi za pobedu, što upravo daje draž samim trkama.
Meklaren fantastičan, ista priča kao u prethodne dve trke, kasno im prorade gume a onda kreće jurnjava za Maxom.
Mercedes me pozitivno iznenadio, desilo se ono što su najavljivali u Monaku i svaka im čast. Jedino što im je Alonso, pogotovo Hamiltonu, pomrsio račune, držeći ga pola trke iz sebe.
Ako se ovako nastavi nadam se zanimljivijem nastavku sezone i da opet imamo 3-4 tima u bitkama za podijume.
Ne pamtim kad sam se poslednji put više nervirao nego juče, gledajući F1.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, knezevic76 said:

Konačno da RB više ne dominira već par trka u nazad i mora da se pošteno potrudi za pobedu, što upravo daje draž samim trkama.

"Bojim" se samo da kada na red dođu brže trkače staze bez mnogo gaženja ivičnjaka i da nisu specifičnih konfiguracija (Monca, Spa, Zanvort, Španija, RBR, Silverston...) da će Red Bull opet da odleti kao što je leteo i na početku sezone, a takvih je bukvalno 7 od sledećih 8. 


Taj auto je podešen i napravljen za brze krivine, pravce i sunčane tople uslove jer mu tad gume najbolje rade i traju duže nego ostalima, a takvih je 85-90% trka u sezoni, zato će i da osvoje lagano. Ovakvih izuzetaka uvek ima i protivnici to apsolutno moraju da iskoriste, kao što je to uradio Ferari prošle godine u Singapuru, ove godine u Monaku, a neko je očigledno morao da iskoristi to u Kanadi, mislim da je na čist skill i iskustvo Max ovo dobio, auto je možda bio treći najbrži u najboljem slučaju (iza McL i Merca).

 

Da me ne shvatite pogrešno, ja baš volim što su svi sada ovako blizu, bar tako deluje na prethodnih par trka, zanimljivije je za gledanje, neizvesno. Ali toliko komentara čitam po netu u poslednjih par nedelja kako je RB dominacija završena, kako su ih stigli, kako je kraj... Samo da se ti komentatori ne razočaraju u narednih par meseci kad Max napravi prednost od 100+ bodova na vrhu tabele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće RB preko noći izgubiti prednost nad ostalima, da bi se to desilo, moralo bi nešto baš epohalno da se desi kod drugih u napretku, što je mala verovatnoća ali Meklaren ima tempo već duže vreme, nije to samo poslednjih par trka, a Merc koji do juče nije mogao ni na kakvoj komfiguraciji da parira jačima sad je pokazao da ima nešto, tako da neki tračak nade postoji

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...