Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Posted (edited)

Sve cestitke i ovde, al ne samo na autu nego i na povratak u grupaciju :D 

 

Daj neke podatke, motor, menjac, godiste, km, oprema, slika daj jos itd :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa šta je bre ovo, zar crveno na obrtaljku ne kreće od 6K? :stuart:

 

Nek' vas lepo služi nova naftarica! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je bilo u vreme kada sam ja vozio Alfe. Zadnjih 20 godina je drugačije. Sportsko srce kuca malo sporije ali dobro pumpa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo, sa srecom Deki!

Bacim s vremena na vreme pogled na ponudu par "vozackijih" modela, uglavnom Civica Mk10 i Giulie, ne znam ni sam sta bih drugo za sledece kada dodje vreme (sem da mi treba sve veci i veci gepek :D).

Giulie benzinke su, kao sto kazes, kod nas igla u plastu sena. Tako da smo uglavnom "osudjeni" na dizele. A takvih na nasim oglasima vec ima od vlasnika (i automat i manual), kupljenih u Srbiji sa proverljivom istorijom i malom kilometrazom (slicna prica kao tvoja). Sa vec prilicno primamljivim cenama, citaj doplatom od par somica.

 

Ako te ne bude mrzelo da skuckas, zanima me sledece:

- je li napred "mali" xenon u pitanju (bez prskalica) ili nesto drugo?

- koje su dimenzije guma napred/nazad u tvojoj verziji?

- za ovo kratko, kako ti deluje 2.2 dizelka za po gradu - okretnost, parkiranje (kapiram da je daleko od tromosti i smaranja kao sa prethodnikom 159)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hvala svima na cestitkama, potrudicu se da kacim i odrzavam temu mozda nekad nekome zatreba informacija :)

 

@Ivan

Pravi je xenon sa prskalicama, ako sam dobro zapamtio sam pali duga i prati put. Mozda gresim sa ovo poslednje. 
Napred su 225/45/18 a pozadi 255/45/18. Nije bas najekonomicnija varijanta ali boze moj. 
Dizelka po gradu odlicna. Prelako se vozi, e sad ja sam vozio laganu voznju automatik je sam odradjivao, ali kreni stani, potapanje gasa, neka preticanja i provlacenja nikad laksa. 
Okretnost i parkiranje isto vrlo lagano, nemam osecaj velikog auta, vozi se sasvim normalno, usudio bih se da kazem kao C segment u smislu okretnosti, provlacenja, parkiranja itd. Nema tromosti i onog osecaja da vozis jos 2 metra auta iza sebe, kompaktno je sve. 
 

Kao neko ko nikad nije posedovao D segment, jako mi se dopada bar u ovoj varijanti kako je Djulija namestena. Def nikad vise C i B segment :)

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
32 minutes ago, dekirs said:

Okretnost i parkiranje isto vrlo lagano, nemam osecaj velikog auta

Ovo mi je bitna informacija za tezu 2.2 dizelku, jer dosta voznje imam i po lokalu. Hvala i za ostale info ;) .

To je taj opseg sa dimenzijama i cenama guma za D klasu (trenutno vozim 19''), nego cisto me je zanimala razlika u dimenzijama napred/nazad zbog zadnjeg pogona. Vise mi smeta bezobrazluk za registraciju koji i dalje traje, za ta +143 ccm.

Pretpostavljam da je sa AdBlue, to sam zaboravio da pitam?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registracija dodje 400e veca u odnosu na nekog konkurenta. mislim da vredi platiti, jer se u startu izdvoji manje para, da ne pricam o voznim karakteristikama itd, to je moje razmisljanje jer sam bio u istoj dilemi. 
Nema adblue :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican feature :) . Gde planiras da odrzavas, obecavam da zavrsavam sa pitanjima :D ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najteze pitanje. Najverovatnije Goran, ali videcu mozda da nastavim u Kompresoru posto je tamo odrzavan od pocetka. Iskreno blizi sam malo Goranu :) 

Pitaj slobodno sta god, pa se vidimo neki vikend na Interu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ispricacemo se uzivo nekom prilikom, svasta mene zanima ali da ne gusim predstavljanje vise :D . Da mogu i drugi da dodju do reci.

Zvacu te za potencijalno razgledanje - Nesa i ti za Giuliu, Moron za Hondu :D . Hvala na odgovorima jos jednom ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/16/2024 at 12:38 PM, dekirs said:
Hvala svima na cestitkama, potrudicu se da kacim i odrzavam temu mozda nekad nekome zatreba informacija

Da te lepo služi i da se slatko navozaš!

Piši, značiće svakako. A što se ponude Đulija tiče, baš je slaba.
Skoro je moja lepša polovina krenula u neku potragu potencijalnog naslednika u vidu Đulije i malo je reći da je razočarana ponudom.

Aj pa da još neko dođe na druženje sa Đulijom :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa neka je sretnje Deki,čestitam i ja na Alfi,sjajna je Djulija.Odlicne su djulije i šteta sto ih ima malo po gradu.

Bas sam gledao oglase za djulije benzin i samo dve,jedna u Ljigu i jedna QV u Novom Pazaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala vam. Retke su bas, ali eto bar su nekako posebne i drugacije od svega drugog sto ima u ponudi. Jedina stvar koju sam brzo shvatio je da ovaj auto place za magistralom i AP. Bukvalno kad sednes u njega zelis da krenes na put iste sekunde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke na novom prevozu. Da se lepo navozas sa njom. 

Sad vise ne mogu da te pitam kako bicikla, jbg.:D

 

Cudi me da Zabari nisu ubacili adblue, sto je sjajno.

Cena popravke toga ce da pokrije 3-4 registracije (mislim na razliku)

Verovatno ove novije imaju. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Hvala kolega. :D

Da, nema tu problematiku koja je krenula od 2019te. Sva sreca izbegao sam adblue i sve sto ide uz to :D
U planu je da se zatamni narednih dana, u ponedeljak cu kod Gorana da je pretresu na pregledu cisto da vidimo gde smo. Od ulaganja imam zadnji branik da sredim i da se posle mora uradi neki detailing sa poliranjem. Ne treba nesto mnogo prelaziti, kapiram jedna ruka da jos vise zasija. 
 

75k je na satu, veliki servis cu verovatno tamo pocetkom sledece godine raditi i da vidim samo kada se ulje u menjacu menja i na koliko km. 


Sredjena prednja tablica, retardirano su napravili to kacenje sa nosacem tablice gde jedno 5cm viri i nekada pali senzor kada se stoji ne semaforu sto jako iritira. 
Narucih onaj easy click, sada je sve okej i estetski i funkcionalno. 

 

Evo jedna slika :)

IMG_1604.jpeg

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

odlično parče metala, mislim da je sa kvalitetom izrade iznad nekih primeraka istog segmenta tog godišta-...


Elem, ja bih se pridružio pitanjima sa sledećim pitanjem

Ako si stekao neki utisak, koliki je problem na našim putevima to što je niska napred?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Iznad Francuza je bez pogovora a jako blizu i Nemackim konkurentima ako ne i egal. 
Hoce da kaci malo bocni deo prednjeg branika kada se parkiras do ivicnjaka, ili ako ne kaci jako je blizu. To je maltene onaj deo sto je do tocka, ako se ne pretera i ne ode auto skroz preko ivicnjaka nema nikakvih problema. To je jedino sto sam primetio, osim toga ga vozim kao normalan auto, nisam imao do sada nekih problema za ovih 600km koje sam napravio od utorka do danas xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...