Jump to content
Goran

Recommended Posts

@stex_pb

Blueme,  dakle 2x 4 tipke.

Strelice gore uklucuje mute na obe strane dakle nemoze se pojacati ton. Strelice dole obe strane smanjuju. Mute tipka radi. Tipka za telefon ne radi, Wiin tipka valjda radi mada ne znam ni kako treba da radi, 

Na dijagnostici vidi kao 8 tipki, nema gresaka, proxy je OK ...

Sirena, vaz jastuk ok pa predpostavljam da je spula dobra.

Edited by Zvezdo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da očistiš pločice i konektor. Ja sam tako rešio panel levo za maglenke... Isti simptom bio kao tebi. 

 

Neki jak alkohol ili baš čistač na bazi izopropila.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Zvezdo said:

Zamenjen reostat hladnjaka. Jedva našao neko Kinesko Poljsko govno što mi ne uliva poverenje. Nije hteo ući na predviđeno mesto u hladnjaku pa sam ga morao doraditi. Uglavnom dobro poznat problem koji se ne manifestuje kao greška. Prepoznaje se tako što se ventilator pali i gasi kada radi klima. Radi max brzinom a trebao bi da stalno radi prvom ili drugom brzinom i da se ne gasi.

Može se također ručno proveriti dijagnostikom.

IMG_20240513_151156.jpg

Komande na volanu još uvek nisu rešene. Poručio sam ih ali ne pašu. Skinute su sa Brava 2008 godište i imaju jedan pin više u konektoru.

Ona lepa Abarth nalepnica za šoferku izgubljena. Tačnije ostala na krovu auta samo mi nije jasno kako je nisam video.

Posalji mi broj sasije, imam par novih kompleta komandi volana, mozda ti neke odgovaraju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, stex_pb said:

Probaj da očistiš pločice i konektor. Ja sam tako rešio panel levo za maglenke... Isti simptom bio kao tebi. 

 

Neki jak alkohol ili baš čistač na bazi izopropila.

Cistio sam ih dva puta iako su i prvi put bile ciste i apsolutno se nista nije promenilo.

@MiloshBg imas pp

hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo mozda kontakt sprej da naprskas da sa unutrasnje strane skine masnoću. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa njim sam naprskao kontakte s ploču sam sa alkoholom. Kao što rekoh i prvi put je bila čista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li iko shemu sa vrednostima otpornika za komande volana od Grande Punta  do 2009 godine?

Konektor ima 5 pinova. 6 žica ide u njega 4 za tastere i 2 za sirenu.  Crne žice su u jednom pinu.

Screenshot_2024-05-21-23-11-39-372_com.viber.voip.jpg

IMG_20240522_114156.jpg

IMG_20240522_114126.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Št ose ne javi ranije, baš sam pre par dana merio otpornike ali nisam zapisivao..... sve sam vratio tako neispravno jer mi crkla špulna. 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da nije isto na grandeu i abarthu što mi zvuči nemoguće.

Imaš li ti kakvu sliku ili znaš koliko pinova ima konektor?

A kao da znam da mi je špula dobra ili neispravna? Ima li drugi način osim da merim od početka do kraja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta znam, jedino nekom metodom eliminacije ili da razvališ sve pa da meriš..... Da znaš da imaš dobre komande pa sa njima da probaš.

AKo se dobro sećam ima 8 pinova

Ovako po sećanju. 12 pinova iz špulne. 4 za airbag, 2 za sirenu 6 za komande.

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit: vidim da tebi komande većinom rade, tako da nije do špulne. 



Ja sam sebi upravo poručio zamensku špulnu za reparaciju. Jedva sam skontao kako se ovo zove na engleskom. na KP ima za 3500dinara ali ubih se tražeći "nabavno" :)

https://www.aliexpress.com/item/1005005855280881.html
 

 

 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da zbog toga i ja mislim da nije špula. Sve upućuje na dugmiće od početka samo što ih je teško naći.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispituj redom celu pločicu, možda je veza pukla. Imao sam taj problem sa tasterima za maglenke i nivelaciju farova. Na samoj pločici vija je izgubila kontakt i moralo je da se prelemljava. I to na dva mesta. Totalna glupost.

 

Sa ovim T jetom ću doktorirati Fiat elektroniku, ima servis da otvorim. 

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ja sam znao svaku žicu a kada sam ga prodao zaboravio sve. Sve zaboravio jedva našao ABARTH na dijagnostici. 

Kao da imam 100 godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Licno mislim da su nalepnice visak. Osim mozda ovih na pragovima.

Nekako mi ove ostale nemaju nekog smisla, reda…

 

Inace, Abarth je prva liga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja vec rekoh da mi je previse ali ono sto mi bode oci kad se vec rade nalepnice (taj ko ih je stampao i katovao) u slucaju ovih skorpiona na C stubovima, ne rade logo kako treba nego je skorpion na levom boku pogresno okrenut, logo se nikad ne menja ma gde trebalo da stoji mora da bude u izvornom obliku pa tako i ovde morao je da bude okrenut u ogledalu tj isti skorpion mora biti i na levoj i na desnoj strani a ne da ga okrecu u ogledalu shodno strani vozila bez obzira sto mozda tako logicnije deluje kad se postavlja. To sam vidjao na mnogim kolima primer alfe kad lepe zmijice na krilima recimo iznad ili ispod migavca, leva zmijica gleda kako treba ka tocku a desna mora da gleda ka pozadi ali oni je okrecu da i ona gleda ka tocku kao tako im deluje logicnije sto nema veze s vezom,  kao neko ko se bavio dizajnom meni je to nepojmljivo, logo uvek mora da bude isti gde god ga lepis jer samo takav ima smisla.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABARTH prešao 2000 km i potrošio bure goriva.  Vadio sam mu dušu po serpentinama ali nije mu ništa. Jedini problem je što kočnice opet škripe. Bile prestale i sada opet počele. Moram pogledati šta je sa tim ali izgleda da Švajcarska kombinacija sa Ate pločicama ne valja. Prešao sam 5000 Km sa njima i opet cvile kada Stajem.

Ulja i tečnosti se ne pomeraju jedino kazalka goriva se vidno pomera,valjda tako mora.

 

IMG_20240722_143007.jpg IMG_20240722_142958.jpg IMG_20240722_130724.jpg IMG_20240722_143549.jpg IMG_20240722_144502.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da znam ko ima, ako u budućnosti nedajbože opet budem imao fiata. Onaj sajt za update jezika im ne radi kad sam zadnji put proveravao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto su veseli Žabari verovatno i zaboravili da im Blue&Me site trči pod Adobe Flash Playerom :D , koji je odavno mrtav. Ne pomazu ni oni simulatori istog.

A pored fajlova za update jezika, tu su bile i verzije za kompletan upgrade BM Firmware. Secam se da se na praznu flesku prvo sa auta ocitavala hardware i software verzija, pa onda tu ocitanu HW verziju uneses na sajt i on ti kaze sta je zadnje dostupno za tvoj auto. Onda skines tu verziju, napravis bootable flesku i postavis poslednju verziju na auto.

Bar dok je sajt radio :D , ovako ako je neko sacuvao potrebne fajlove, sacuvao je.

 

@stex_pb

Ako ti zatrebaju fajlovi za update jezika, imas i u BG onog koji je te fajlove doturio Zvezdu... I koji ima i zuti adapter :stuart: .

Salu na stranu, tu sam uvek ako mogu da pomognem. Iako vec drugu godinu teram plasticni poluproizvod, prva ljubav zaborava nema :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...