Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ima razlike Abarth je nizi, u teoriji nije prevelika razlika izmedju civilnog sporta i Abarta ali postoji. Drugar ima gewinde na Abartu taj auto ne mozes zaneti, gde ga posaljes on tu ide

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Branislav said:

 taj auto ne mozes zaneti, gde ga posaljes on tu ide

Da... To mi je fascinantno! Rezerve su impresivne. Danas sam pokušavao ali jedino sam dobio blagu škripu guma. Ne mogu ga navesti na proklizavanje.

Evo danas prvi "kvar" crkla žuta sijalica od žmigavca na zadnjoj lampi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Da abarth je verovatno nizi od Tjet i pretpostavljam za 2cm jer ako standardni grande uzmemo kao 0 tjet je 2cm nizi a grande na metan 2cm vislji od standardnog pa pretpostavljam da je i abarth 2cm nizi od tjet posto na oko od prilike tako i deluje, ako kolegu ne mrzi da premeri svog abarta, znaci mera od centrale rupe na felni do pocetka ruba krila. Tjet je 36cm napred i 35cm pozadi.

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali ima ona proširenja ne znam može li se napipati krilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko napipava i oduzima prosirenja, a neko uporedi fabricku specifikaciju :P :

Salu na stranu, da probam da pripomognem.

Obican Grande vs Abarth, prednje opruge... Abarth ima nesto deblje i nize opruge (-25 mm, released):

 

Untitled.thumb.png.e7e66051ea570652f9c4ca437a357742.png a1.thumb.png.b4b026bb22a7060f3fa9611ada78ec8c.png

 

Prednji amorti deluju da su sa istim karakteristikama:

 

Untitled2.thumb.png.84d5bc9356deb4b446675d3979dfaef7.png a2.thumb.png.59d261c402ff601e1b7a82523d9c99b2.png

 

Da ne kacim slike, balans stangla je za 1 mm deblja kod Abartha, u odnosu na obican T-Jet (19 vs 18 mm).

 

Slicna prica i za zadnje opruge, ista razlika u debljini i -20 mm released na Abarthu.

Za druge detalje koji vas zanimaju, sve zivo postoji u eLearn ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nemam niti znam da koristim taj elearn.... no nebitno

 

Pa da to je od prilike to kako sam i mislio 20ak mm nizi od sporta i malo jace opruge pod uslovom da je ovo poredjenje sa sport verzijom tjet-a posto ga ima i standardnom paketu da nije sport.

 

Moze da se premeri od centralne rupe do tog plasticnog ruba tj njegovog pocetka jer je krilo isto kao na obicnom gp samo navucen taj rub preko tako da sam rub plastike naleze na rub krila jedino moze biti razlika za debljinu te plastike a to je mozda 2-3mm sto je zanemarljivo.

 

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, stex_pb said:

@Ivanda li je to neki noviji e learn? 

Jeste, ali je limitiran za neke bas novije modele.

12 hours ago, OMP said:

Nemam niti znam da koristim taj elearn

Srecom, ponegde moze da se izbunari online starija verzija ili limitirana novija.

Vrhunska stvar, bukvalno fabricka Biblija za samostalne radove na FCA modelima. Od kompletne fabricke specifikacije, procedura za pronalazenje kvarova, procedura za rastavljanje/sastavljanje svih komponenti vozila do poslednjeg srafa, sema ozicenja sa detaljnim opisima komponenti, njihovim pozicijama na vozilu... Lokacije svih mogucih releja, osiguraca, gde koja linija/dzek pocinje i zavrsava, koje su boje zica, itd., itd...

Licno sam poceo da se interesujem i koristim eLearn jos tamo 2006., dok se Stilo jos pravio. A kada niko nije hteo (a ni znao) da instalira MF volan, tempomat, fabricku navigaciju... Ja sam krenuo sa MF volanom, pa na kraju zavrsio sa svim :) , a i ugradio ih gomilu kod drugara. Koristio naravno i za redovno odrzavanje, kasnije za Bravo, itd...

 

 @stex_pb @OMP

Evo imate ovde jednu noviju verziju, jos uvek je "ziva" i dostupna. Link je za Bravo, a ako hocete da menjate model, samo kliknite na slicicu Brava u gornjem levom uglu.

A ako hocete da menjate brend, posto su ovde "ubili" navigaciju, to se sa pocetne strane moze uraditi kroz sam link:

- "1" je Fiat

- "2" Alfa

- "3" Lancia

- "4" Abarth

- "5" Fiat Proffesional

- "6" Chrysler

- "8" Jeep

- "9" RAM

Pitanje samo cemu su od modela dozvolili pristup u ovoj verziji:

https://aftersales.fiat.com/elearnsections/main.aspx?nodeID=198000254&languageID=2&markID=1&modelID=198000000&valID=198000004&prodID=198000000&modelName=Fiat - 198 - Bravo&langDesc=English&sectionName=Procedure&validityName=1.6 JTD 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Ivan taj stilo je nesto najbolje trenutno sto ide na tockovima ;)  a vidim ni ti ga nisi prezalio :P kao i onaj moj izbor za 147micu i sl. modele, proste, benzinci i da pucaju na auspuh sitnom doradom ;) 

Edited by nemanja84bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABARTH ima blue me to sam vidio ali da radi nisam verovao.! Uspešno uparen sa telefonom!!! Priča mi na nemačkom moram se pozabaviti da propriča na Engleskom. Muziku nisam probao jer mi nije potrebna.

E da..  ima čak i senzor za kišu! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na italijanskom i pokusao 2x da ga prebacim na engleski medjutim odustao sam. Bitno da se upari sa telefonom kad se upali auto i da radi pa ga vise i ne diram. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Zvezdo said:

Priča mi na nemačkom moram se pozabaviti da propriča na Engleskom.

Pogledaj ovaj moj post .

Imas tu sve detaljno objasnjeno, kao i u postovima iznad. Steta ne koristiti i glasovne komande za sve zivo (pozivanje kontakata iz imenika, saltanje pesama sa CD/USB, stanica na radiju, itd.).

Pusti ti ove pacere koji samo znaju da testiraju :P .

 

PS: Ako je "crkao" link sa fajlovima za update, javni se na PM da ti posaljem. Iako vec neko vreme nisam u FCA taboru, mislim da sam sacuvao ako nekome zatreba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pričam sa kumom imao isto na AR 159. Kaže isto glasovne komande, čita SMS, Viber what's up pozivi. Neka navigacija???? (Imam isto na  Abarthu na plafonu tipku "nav" što ne znam za šta služi)  i to sve u toj kutijici koja se je počela ugrađivati u Fiate u 2005 ili 2006 godini. 

Ja to sad imam u vagenu koji je dva broja veći od Grande Punta i skoro 15 godina noviji.... Us put i ne čita SMS ili nisam provalio...

Šta se je desilo sa Fiatom a imali su naprednu tehnologiju???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesto slicno sto se desilo sa Nokiom. Samo se nadam da se nece tako i zavrsiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Zvezdo said:

Šta se je desilo sa Fiatom a imali su naprednu tehnologiju???

Imao je i Stilo jos 2001. godine Keyless sistem (komercijalnog imena EasyGo), pa ACC (Adaptive Cruise Control) radarski tempomat sa 3 nivoa pracenja, ksenon farove...

I to sve u narodnoj Compact klasi.

FIAT prop'o :( , jbg...

13 hours ago, Zvezdo said:

Pričam sa kumom imao isto na AR 159. Kaže isto glasovne komande, čita SMS, Viber what's up pozivi. Neka navigacija???? (Imam isto na  Abarthu na plafonu tipku "nav" što ne znam za šta služi)

Pretpostavljam da je kod tebe u pitanju "Blue&Me Nav", mislim da je tacno tako komercijalno ime.

Ili "mala navigacija" kako je ja zovem :) . Tj. kod tog tipa nema velikog, centralnog ekrana navigacije, vec se koristi ekran izmedju cajgera za prikaz osnovnih poruka, smerova, udaljenosti, a navodi i glasom.

Sto znaci da bi trebalo da verovatno imas konfigurabilnu Matrix tablu. Tu malu verziju si imao i na Bravu, Delti i modelima iz tog vremena, ako bi isli bez centralne navigacije koja se masno doplacivala.

E sad, ne znam kako je po pitanju tog uredjaja za mape, koliko su najmladje stare i koliki je problem naci ih.

Ja sam na Bravu nadogradio InstantNav ("pravu" navigaciju, poslednju verziju koja je isla u izlazne serije modela) i zadnje mape koju su bile dostupne su bile iz 2017. Iza toga su se bavili jedino sa naslednikom, tj. Uconnect multimedijom. A "Blue&Me Nav" je jos ranija tehnologija u odnosu na InstantNav. Ili prethodni ConnectNav+ (NIT G2 za Bravo/Deltu, NIT G1 je bio na Stilu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno danas došao na red kod majstora...

Zamenjena boca za antifriz koja je malo vlažila na prelivnom crevu. Razlog je bio jer je napukla i netko je to sanirao metalnom cevkom.IMG-3a4a87ae9d176143d97164a91c101ef6-V.thumb.jpg.673f286a4e22b7b4d8828b5ce1534722.jpg

Također zamenjeno ulje u "čuvenom" M32 menjaču i nasuto je oko 2.7 litara ulja i 2 dcl aditiva za menjače.

Da li je ulje menjano ili ne ne znam. Izašlo je tačno po fab specifikacijama oko 2.5 l. Ne izgleda mnogo prljavo  tako da ne mogu biti siguran da li je ikada menjano.

IMG_20240402_151316.jpg

Pošto je auto iz Švice očekivao sam mnogo korozije od dole međutim sve je normalno za te godine.  Za pola sata posla će i to jednom biti sanirano.

Antifriz je ili skoro menjan ili nije razređen jer instrument pokazuje tačku smrzavanja minus 45 stepeni.

Trap i sve ostalo na svom mestu bez zazora. Motor i sve ostalo neverovatno čisto i suvo.

Ono što mi je bilo najvažnije, vidi se jasno da nije bio jače lupan jer su grede i vijci netaknuti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da sam imao sreće i zaista uzeo dobar primerak mada nekog izbora i nije bilo za moje kriterijume.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Zvezdo said:

 

Zamenjena boca za antifriz koja je malo vlažila na prelivnom crevu. Razlog je bio jer je napukla i netko je to sanirao metalnom cevkom.IMG-3a4a87ae9d176143d97164a91c101ef6-V.thumb.jpg.673f286a4e22b7b4d8828b5ce1534722.jpg

 

 

Pre pola sata sam saznao da je i meni boca tako prebudžena. Doduše na teži način, okupao me vreo antifriz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde se malo bolje vidi. 

Dobro rešenje samo je opet malo vlažilo.

IMG-75a3abc0b4bfad7d723c7a541cfcfd0d-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
23 minutes ago, Zvezdo said:

Antifriz je ili skoro menjan ili nije razređen jer instrument pokazuje tačku smrzavanja minus 45 stepeni.

 

Ako nisi siguran u antifriz, zameni i njega, nije preveliki trosak. Vremenom (preko 5god) hoce da postane korozivan, a i dalje pokazuje da je dobar do -40. Onda krene da nacinje kanale u glavi, dihtunge, hladnjake...

Pozitivno je sto prelivna posuda nije muljava (bar ovo malo sto se vidi od posude), pa mislim da je menjano po propisu. Na dosta automobila dok sam trazio sta da kupim je ta posuda kao da su kuvali kafu u njoj, puna "blata".

 

edit:

Tek sad skontao da je prva slika posude naopako :)

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da. Ispušten je sav antifriz i proceđen.

Onih 4 litra što je izašlo iz posude i hladnjaka je bistro i izgleda sveže. U samoj posudi bez grama taloga a original je..

IMG_20240402_155039.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav je hladnjak ulja na Abartu? Jel poceo da masti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...