Branislav 732 Posted March 25 Ima razlike Abarth je nizi, u teoriji nije prevelika razlika izmedju civilnog sporta i Abarta ali postoji. Drugar ima gewinde na Abartu taj auto ne mozes zaneti, gde ga posaljes on tu ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted March 25 2 hours ago, Branislav said: taj auto ne mozes zaneti, gde ga posaljes on tu ide Da... To mi je fascinantno! Rezerve su impresivne. Danas sam pokušavao ali jedino sam dobio blagu škripu guma. Ne mogu ga navesti na proklizavanje. Evo danas prvi "kvar" crkla žuta sijalica od žmigavca na zadnjoj lampi. 2 Branislav and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2424 Posted March 25 Kako je lepo videti mladež kako se zabavlja. Kod mene je nakon Brava nastupio apsolutni antiklimaks, dve litre atmo benzinac, automatik, zagazio u treću deceniju ... 2 1 Branislav, stex_pb and Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted March 25 Koja mladež? Poludio sam pod stare dane! 1 2 Flipnjača, Reacher Gilt and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2772 Posted March 25 (edited) Da abarth je verovatno nizi od Tjet i pretpostavljam za 2cm jer ako standardni grande uzmemo kao 0 tjet je 2cm nizi a grande na metan 2cm vislji od standardnog pa pretpostavljam da je i abarth 2cm nizi od tjet posto na oko od prilike tako i deluje, ako kolegu ne mrzi da premeri svog abarta, znaci mera od centrale rupe na felni do pocetka ruba krila. Tjet je 36cm napred i 35cm pozadi. Edited March 25 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted March 25 Da ali ima ona proširenja ne znam može li se napipati krilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19052 Posted March 25 Neko napipava i oduzima prosirenja, a neko uporedi fabricku specifikaciju : Salu na stranu, da probam da pripomognem. Obican Grande vs Abarth, prednje opruge... Abarth ima nesto deblje i nize opruge (-25 mm, released): Prednji amorti deluju da su sa istim karakteristikama: Da ne kacim slike, balans stangla je za 1 mm deblja kod Abartha, u odnosu na obican T-Jet (19 vs 18 mm). Slicna prica i za zadnje opruge, ista razlika u debljini i -20 mm released na Abarthu. Za druge detalje koji vas zanimaju, sve zivo postoji u eLearn . 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2772 Posted March 26 (edited) Nemam niti znam da koristim taj elearn.... no nebitno Pa da to je od prilike to kako sam i mislio 20ak mm nizi od sporta i malo jace opruge pod uslovom da je ovo poredjenje sa sport verzijom tjet-a posto ga ima i standardnom paketu da nije sport. Moze da se premeri od centralne rupe do tog plasticnog ruba tj njegovog pocetka jer je krilo isto kao na obicnom gp samo navucen taj rub preko tako da sam rub plastike naleze na rub krila jedino moze biti razlika za debljinu te plastike a to je mozda 2-3mm sto je zanemarljivo. Edited March 26 by OMP Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1198 Posted March 26 @Ivanda li je to neki noviji e learn? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 993 Posted March 26 Vrh auto, da se vozis u zdravlju i veselju! 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19052 Posted March 26 21 minutes ago, stex_pb said: @Ivanda li je to neki noviji e learn? Jeste, ali je limitiran za neke bas novije modele. 12 hours ago, OMP said: Nemam niti znam da koristim taj elearn Srecom, ponegde moze da se izbunari online starija verzija ili limitirana novija. Vrhunska stvar, bukvalno fabricka Biblija za samostalne radove na FCA modelima. Od kompletne fabricke specifikacije, procedura za pronalazenje kvarova, procedura za rastavljanje/sastavljanje svih komponenti vozila do poslednjeg srafa, sema ozicenja sa detaljnim opisima komponenti, njihovim pozicijama na vozilu... Lokacije svih mogucih releja, osiguraca, gde koja linija/dzek pocinje i zavrsava, koje su boje zica, itd., itd... Licno sam poceo da se interesujem i koristim eLearn jos tamo 2006., dok se Stilo jos pravio. A kada niko nije hteo (a ni znao) da instalira MF volan, tempomat, fabricku navigaciju... Ja sam krenuo sa MF volanom, pa na kraju zavrsio sa svim , a i ugradio ih gomilu kod drugara. Koristio naravno i za redovno odrzavanje, kasnije za Bravo, itd... @stex_pb @OMP Evo imate ovde jednu noviju verziju, jos uvek je "ziva" i dostupna. Link je za Bravo, a ako hocete da menjate model, samo kliknite na slicicu Brava u gornjem levom uglu. A ako hocete da menjate brend, posto su ovde "ubili" navigaciju, to se sa pocetne strane moze uraditi kroz sam link: - "1" je Fiat - "2" Alfa - "3" Lancia - "4" Abarth - "5" Fiat Proffesional - "6" Chrysler - "8" Jeep - "9" RAM Pitanje samo cemu su od modela dozvolili pristup u ovoj verziji: https://aftersales.fiat.com/elearnsections/main.aspx?nodeID=198000254&languageID=2&markID=1&modelID=198000000&valID=198000004&prodID=198000000&modelName=Fiat - 198 - Bravo&langDesc=English§ionName=Procedure&validityName=1.6 JTD 16v 1 1 stex_pb and MiloshBg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja84bg 1898 Posted March 27 (edited) @Ivan taj stilo je nesto najbolje trenutno sto ide na tockovima a vidim ni ti ga nisi prezalio kao i onaj moj izbor za 147micu i sl. modele, proste, benzinci i da pucaju na auspuh sitnom doradom Edited March 27 by nemanja84bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted March 28 ABARTH ima blue me to sam vidio ali da radi nisam verovao.! Uspešno uparen sa telefonom!!! Priča mi na nemačkom moram se pozabaviti da propriča na Engleskom. Muziku nisam probao jer mi nije potrebna. E da.. ima čak i senzor za kišu! 1 city reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 21230 Posted March 28 Kod mene na italijanskom i pokusao 2x da ga prebacim na engleski medjutim odustao sam. Bitno da se upari sa telefonom kad se upali auto i da radi pa ga vise i ne diram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19052 Posted March 28 1 hour ago, Zvezdo said: Priča mi na nemačkom moram se pozabaviti da propriča na Engleskom. Pogledaj ovaj moj post . Imas tu sve detaljno objasnjeno, kao i u postovima iznad. Steta ne koristiti i glasovne komande za sve zivo (pozivanje kontakata iz imenika, saltanje pesama sa CD/USB, stanica na radiju, itd.). Pusti ti ove pacere koji samo znaju da testiraju . PS: Ako je "crkao" link sa fajlovima za update, javni se na PM da ti posaljem. Iako vec neko vreme nisam u FCA taboru, mislim da sam sacuvao ako nekome zatreba. 1 1 city and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted March 28 Pričam sa kumom imao isto na AR 159. Kaže isto glasovne komande, čita SMS, Viber what's up pozivi. Neka navigacija???? (Imam isto na Abarthu na plafonu tipku "nav" što ne znam za šta služi) i to sve u toj kutijici koja se je počela ugrađivati u Fiate u 2005 ili 2006 godini. Ja to sad imam u vagenu koji je dva broja veći od Grande Punta i skoro 15 godina noviji.... Us put i ne čita SMS ili nisam provalio... Šta se je desilo sa Fiatom a imali su naprednu tehnologiju??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
city 798 Posted March 28 Nesto slicno sto se desilo sa Nokiom. Samo se nadam da se nece tako i zavrsiti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19052 Posted March 29 13 hours ago, Zvezdo said: Šta se je desilo sa Fiatom a imali su naprednu tehnologiju??? Imao je i Stilo jos 2001. godine Keyless sistem (komercijalnog imena EasyGo), pa ACC (Adaptive Cruise Control) radarski tempomat sa 3 nivoa pracenja, ksenon farove... I to sve u narodnoj Compact klasi. FIAT prop'o , jbg... 13 hours ago, Zvezdo said: Pričam sa kumom imao isto na AR 159. Kaže isto glasovne komande, čita SMS, Viber what's up pozivi. Neka navigacija???? (Imam isto na Abarthu na plafonu tipku "nav" što ne znam za šta služi) Pretpostavljam da je kod tebe u pitanju "Blue&Me Nav", mislim da je tacno tako komercijalno ime. Ili "mala navigacija" kako je ja zovem . Tj. kod tog tipa nema velikog, centralnog ekrana navigacije, vec se koristi ekran izmedju cajgera za prikaz osnovnih poruka, smerova, udaljenosti, a navodi i glasom. Sto znaci da bi trebalo da verovatno imas konfigurabilnu Matrix tablu. Tu malu verziju si imao i na Bravu, Delti i modelima iz tog vremena, ako bi isli bez centralne navigacije koja se masno doplacivala. E sad, ne znam kako je po pitanju tog uredjaja za mape, koliko su najmladje stare i koliki je problem naci ih. Ja sam na Bravu nadogradio InstantNav ("pravu" navigaciju, poslednju verziju koja je isla u izlazne serije modela) i zadnje mape koju su bile dostupne su bile iz 2017. Iza toga su se bavili jedino sa naslednikom, tj. Uconnect multimedijom. A "Blue&Me Nav" je jos ranija tehnologija u odnosu na InstantNav. Ili prethodni ConnectNav+ (NIT G2 za Bravo/Deltu, NIT G1 je bio na Stilu). 1 Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted April 2 Konačno danas došao na red kod majstora... Zamenjena boca za antifriz koja je malo vlažila na prelivnom crevu. Razlog je bio jer je napukla i netko je to sanirao metalnom cevkom. Također zamenjeno ulje u "čuvenom" M32 menjaču i nasuto je oko 2.7 litara ulja i 2 dcl aditiva za menjače. Da li je ulje menjano ili ne ne znam. Izašlo je tačno po fab specifikacijama oko 2.5 l. Ne izgleda mnogo prljavo tako da ne mogu biti siguran da li je ikada menjano. Pošto je auto iz Švice očekivao sam mnogo korozije od dole međutim sve je normalno za te godine. Za pola sata posla će i to jednom biti sanirano. Antifriz je ili skoro menjan ili nije razređen jer instrument pokazuje tačku smrzavanja minus 45 stepeni. Trap i sve ostalo na svom mestu bez zazora. Motor i sve ostalo neverovatno čisto i suvo. Ono što mi je bilo najvažnije, vidi se jasno da nije bio jače lupan jer su grede i vijci netaknuti. 6 OMP, stex_pb, city and 3 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted April 2 Izgleda da sam imao sreće i zaista uzeo dobar primerak mada nekog izbora i nije bilo za moje kriterijume. 2 Lufti and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1198 Posted April 2 15 minutes ago, Zvezdo said: Zamenjena boca za antifriz koja je malo vlažila na prelivnom crevu. Razlog je bio jer je napukla i netko je to sanirao metalnom cevkom. Pre pola sata sam saznao da je i meni boca tako prebudžena. Doduše na teži način, okupao me vreo antifriz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted April 2 Ovde se malo bolje vidi. Dobro rešenje samo je opet malo vlažilo. 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostoja 769 Posted April 2 (edited) 23 minutes ago, Zvezdo said: Antifriz je ili skoro menjan ili nije razređen jer instrument pokazuje tačku smrzavanja minus 45 stepeni. Ako nisi siguran u antifriz, zameni i njega, nije preveliki trosak. Vremenom (preko 5god) hoce da postane korozivan, a i dalje pokazuje da je dobar do -40. Onda krene da nacinje kanale u glavi, dihtunge, hladnjake... Pozitivno je sto prelivna posuda nije muljava (bar ovo malo sto se vidi od posude), pa mislim da je menjano po propisu. Na dosta automobila dok sam trazio sta da kupim je ta posuda kao da su kuvali kafu u njoj, puna "blata". edit: Tek sad skontao da je prva slika posude naopako Edited April 2 by ostoja 1 Lufti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted April 2 Da. Ispušten je sav antifriz i proceđen. Onih 4 litra što je izašlo iz posude i hladnjaka je bistro i izgleda sveže. U samoj posudi bez grama taloga a original je.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 732 Posted April 3 Kakav je hladnjak ulja na Abartu? Jel poceo da masti? Quote Share this post Link to post Share on other sites