Jovann 0 Posted March 10 Pozdrav, Nov sam na forumu, malo sam istrazivao, ali nisam nasao bas ovakav problem. Naime, problem je sledeci: Vozim Fiat Punto Evo 1.3 mjt, 84ks, 2014 godiste, primetio sam da kada motor dostigne radnu temperaturu i kada usporavam (kocim) povremeno se desava da kazaljka obrtaja malo luduje na niskim obrtajima, zatim mi se pre 2 dana desilo da mi (u voznji) se upali lampica za ulje (na displeju izadje obavestenje da je Start/Stop sistem nedostupan), auto nece da prima gas, ugasi se...kada sam posle 5 sekundi upalio auto sve je bilo normalno, lampica vise nije svetlela, auto isao normalno sem sto je kazaljka na niskim obrtajima opet malo nemirno radila... Proverio sam nivo ulja i taman kako treba je... Danas kada sam vozio, cim je dostignuta radna temperatura desilo se isto, s tim sto je posle toga auto radio jako neravnomerno, kazaljka obrtaja je ludovala sama od sebe, negde od 300 do 900 obrtaja, ugasio sam auto, sacekao par min i opet normalno radio... Da li je neko imao slicno iskustvo i imate li ideju sta bi to moglo da bude? Quote Share this post Link to post
ISV_01 4370 Posted March 11 @Jovann Pozdrav i dobrodosao na forum. Nisam siguran sa kojom bi konkretno tematikom zapoceo ali ovako: GP 1.3 Gasi se u voznji GP 1.3 problem sa snagom EVO lampica za ulje Po meni licno: -za gasenje i nemiran rad je nesto oko dotoka goriva i ubrizgavanja (dizne, filter, pumpa goriva i sl) ili eventualno senzora (MAP, MAF) -DPF ume praviti probleme ako nije ciscen pa dize pritisak u karteru. Kod Opel Corse se manifestuje cesto paljenje lampice za ulje i ume da zezne pumpu ulja. Kakvo ti je stanje istog ? -Bio na dijagnostici ? Quote Share this post Link to post
Jovann 0 Posted March 11 Nisam jos uvek bio na dijagnostici, to se sinoc desilo. Ako je, recimo, problem sa diznama da li bi se palila lampica za ulje? I da, zaboravio sam da napomenem kada se upali lampica za ulje, auto se ugasi, posle par sekundi kad ga upalim i krenem da ubrzavam iz auspuha izlazi beli dim neko kratko vreme.... DPF filter, iskreno, ne znam u kakvom je stanju, nisam ga nikada proveravao. Quote Share this post Link to post
ISV_01 4370 Posted March 11 2 minutes ago, Jovann said: Ako je, recimo, problem sa diznama da li bi se palila lampica za ulje? Verovatno ne, pre bih rekao da je problem pritiska u karteru (vec pomenut DPF) ili pumpe ulja odnosno neceg sto utice na samu pojavu tog simbola - podmazivanje, pumpa, pritisak u sistemu i slicno. Hippteticki, ako je sve ispravno sem dizni, imao bi cesce regeneracije DPFa (brze prljanje sistema) i zasigurno jacu smesu sto bi verovatno uzrokovalo bojom dima na izlazu. Mozda bi uticalo i na jacinu kompresije ali nisam majstor da bih to mogao reci, samo nagadjam. Sto se dima tice, beli moze poticati od antifriza i/ili kondenza. Kakvo je stanje antifriza ? Quote Share this post Link to post
igor0511 3097 Posted March 11 Morace dijagnostika, ne bih se ja bas zezao sa ovim. A moze biti ko zna sta. Od senzora radilice dok ko zna cega. Bolje ti to odvezi kod majstora dok nije nesto naopako krenulo nego da mi ovako pogadjamo sta je. 1 Jovann reacted to this Quote Share this post Link to post
Jovann 0 Posted March 11 Ima li neko da preporuci nekog dobrog majstora u Zemunu i okolini? Quote Share this post Link to post
Axic 21355 Posted March 16 @Jovann imas auto servis Goran sa Altine. Nekolicina naših tamo održava automobile godinama. Auto servis Goran Quote Share this post Link to post