Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

16 hours ago, stex_pb said:

Nemam žuti trenutno. Napraviću ga po šemi ovih dana, imam OBD konektore. Ne znam napamet da li žuti može i za ABS.

Napisao sam ABS a mislio sam na Airbag :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stex_pb

Jedna slika, 1000 reci :) , ovo je MES specifikacija.

Sta sve na kom modulu moze da se radi i koji su adapteri potrebni za koji model auta (A3 oznacava neophodan zuti adapter, naravno uz default ELM327):

 

Untitled.thumb.png.3a0f606252b3e799121a24d8b65b4379.png

 

Dobro se ipak cica seca :D :

19 hours ago, Ivan said:

Koliko se secam, za Grande za motorni, ABS i steering ECU nije potreban nikakav adapter, samo ELM.

Za sve ostale module, da.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovih dana auto s vremena na vreme trokira na leru, blinka CHECK i onda prestane, sve normalno. Prijavljuje missfire. Danas skinuo svećice po prvi put, na njemu su  Denso Iridium IXU27 sa zazorom 1mm. Ne izgledaju kao da su mnogo prošle al pojma nemam dal valjaju. Kontam da bi ih trebalo menjati. Koliki je uopšte fabrički zazor na tim svećicama?

Da li se striktno držati preporučene svećice ili imaju i alternativna rešenja. Po katalogu prodavaca, postoje razne varijante koje su kompatibilne.

 Pitam isključivo iz finansijskih razloga, osim u dužini trajanja, koja je razlika u odnosu na NGK DCPR7E 10 koja ide na Multiair atmo a 3X je jeftinija?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 hours ago, stex_pb said:

Danas skinuo svećice po prvi put, na njemu su  Denso Iridium IXU27 sa zazorom 1mm. Ne izgledaju kao da su mnogo prošle al pojma nemam dal valjaju. Kontam da bi ih trebalo menjati. Koliki je uopšte fabrički zazor na tim svećicama?

Licno bih se drzao fabrike, a za T-Jet i MultiAir Turbo su predvidjene iskljucivo iridijumske svecice.

Opet po fabrici, to je NGK, model IKR9J8 (zamena za ranije IKR9F8). Komercijalno ime im je "Iridium Laser".

Sto se zazora tice, deklarisan je na 0.75 +/- 0.05 .

I sada ide najbolji deo :) - iako bi trebalo da su dugotrajnije, Fiat je za turbake na pojedinim modelima preporucivao zamenu tih iridijumskih svecica na samo 20.000 km. Caskali smo na gomili mesta, pa neka svako radi kako misli da je pametno.

Zadnji put kada sam menjao na bivsem MultiAir Bravu, komplet NGK iridijumskih svecica je bio oko 50 EUR.

 

Sta kaze na dijagnostici, imas li broj cilindra, da probas da izrotiras i proveris i bobinu? Za greske sa missfire, secam se da su prijavljivali i druge uzorke.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

Evo recimo kod mene.

Od svega nagorela dva izduvna ventila.

Sve redovno menjano.

Sveće na 50k-60k km.

:cool:

Plin, smesa nije kako treba i eto rezultata. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Moguće, samo nekakav problem je već postojao od kupovine.

U visoki obrtajima je znao zaštucati iako je još bio "natural" :D (čitaj bez ugrađenog plina).

Iako sam sve pregledao (razvod prvo) nisam našao za shodno da proverim kompresiju.

Verovatno bih još tada našao nešto.

Ipak sasvim korektno stanje.

Tako da pored svećica i bobina može biti i ovakav slučaj ili zlo ne čulo comp.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MiloshBg said:

Plin, smesa nije kako treba i eto rezultata.

Kolega nam je inace kuvar po struci, nemoj mu zameriti, profesionalna deformacija...

Forsira plincugu i tamo gde joj nije mesto :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, stex_pb said:

Izrotirao sam 1 i 2 bobinu pošto je prijavio na drugoj. Pa da propratim.

To sa blinkanjem check engine 2 puta se desilo kod mojih na puntu. Oba puta probio kabl. Prvi put menjao sva 4 jer su bili fabricki pa ih zamenio novim NGK. 

Sacuvao te stare u gepeku za svaki slucaj i skoro opet krenuo da radii kao na 3 klipa. Jedan za drugim skidao, nasao da je najkraći i najblizi bobini probio, zamenio sa onim starim sto su bili u gepeku i radi opet kao sat. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Axicmi nemamo kablove klasicno već 4 bobine. Da ovo stalno prekida lako bi našao, već ovako ponekad na kratko.

 

Opel od jutros upalio lampicu za servis. 7000km od prosle zamene ali datum isti. Tačno godinu dana.

 

U Opelovom servisu su mi pre par godina rekli da se ni dana ne čeka kad se upali ta lampica jer je vozilo sa "varijabilnim intervalom" zbog DPF. Tako piše u uputstvu, ili varijabilno ili na 30000.

Malo je iritantni.....

 

 

 

 

@Axic

Edited by stex_pb

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, MiloshBg said:

Da, kad upali check za redovan servis regeneraciju za dpf ne radi.

Obzirom da je auto večinom u gradu, nikad nismo uspeli da pređemo 10 000 km sa jedim setom ulja.... ŽEna na početku nije ni znala za regeneraciju pa je uspela da zezne ulje za 2 meseca. A neki dunđer u komšiluku koji je radio servis je ubedio da samo treba da dođe da joj on ugasi lampicu i da tera tako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas zamenjeno ulje na Korsi, standardno sipam 5w30 GM. Promenjen jedan stabilizator i pokrenuta prinudna regeneracija. Majstor mi je javio da odavno nije video takvo zapušenje DPF, celo naselje se zadimilo. Auto odavno nije samostalno pokrenuo pravu regeneraciju, mahom to traje par minuta i ugasi. Očekujem da sam rešio i problem sa mrtvilom na niskim obrtajima.

Po Marfievom zakonu odem do Grčke, ne osetim nikakvu regeneraciju za 2000Km autoputa, dođem u BG, stanem na semafor on upali. 

Cena ulje i filter 4500, stabilizator 1200, ruke 3000, ukupno 8700.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj dobar drug iz ns kupio novu astru i začepila dpf posle godinu dana skroz... 

ni jednom da opali regeneraciju,nov auto... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put opran sunđerom od kako je kupljen. Ne izgleda loše na prvi pogled, ako ne gledate ove zazore na karoseriji

Sutra u svatove.cde9aceb10618973fa4d043caa2928df.jpgf41d4fc1e41c0a8581e82e24bfc14c19.jpg

Sent from my 2201116TG using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav kiks danas, ja sam pobednik. Vidim da mi ne radi zadnji žmigavac, i ja ga ga malo lupim da proradi i razbijem ga. Puče kao od čokolade. Fiat plastike su uvek bile najgori fuš ali ovo nisam očekovao

zmigavac uopšte nije bio uključen, džabe sam ga udarao :D

Sent from my 2201116TG using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...