stex_pb 1196 Posted May 22 Sanacija uspela, sve suvo posle noćašnjeg potopa. Sanacija uspela, sve suvo posle noćašnjeg potopa. Poručena špulna volana sa alija. 1900 dinara sa poštarinom. Kad stigne da napišem jedan tutorijal kako se menja. 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2767 Posted May 22 Cime si ovo mazao? ne kontam kako je tu ulazila voda Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted May 22 Silikon. Ulazi iza branika kako se sliva niz gepek. Nerealno ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
OMP 2767 Posted May 22 Trebao si da stavis body999 on je upravo za te spojeve i namene i mnogo je postojaniji i bolji od silikona ali ok vrsice i silikon posao obzirom da nije izlozeno spoljnim uticajima...stvarno nerealno da je tako ulazila voda 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2423 Posted May 22 (edited) Ne bih da pridikujem, ali ne bih se u potpunosti složio s kostantacijom o uspešnosti sanacije. Gledaj odakle ulazi i to rešavaj, ovako si samo maskirao problem. Edited May 22 by Reacher Gilt 1 shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted May 23 Negde uđe negde izađe, tako fabrika zamislila 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7998 Posted May 23 Bas tako Sent from my SM-A346B using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2423 Posted May 23 Bome kod puga nije tako. Sili frenčiz nisu predvideli mogućnost neispravnih zaptivki, (joint defectueux), i sva voda koja uđe u bunarče rezervnog točka u gepeku tu i ostaje. Ja mislio kondenz, a ono jezero na svakoj kiši. Primio nekad udarac u zadnji branik, savio se lim taman na mestima gde stoje oni odušci iz gepeka sa gumenim klapnama, koji zbog toga više ne naležu lepo, i vuala ... Srećom pošteno je odrađen pa nije protruleo, rđa je samo površinski ofarbala emajlirano dno.. 2 shuxx and stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted May 24 @Reacher GiltNije ni žabar predvideo da točak voda ide u točak. to smo sredili silikonom. Al voda teče kroz razne tehničke odvode kroz karoseriju, tako da me ne uzbuđuje ništa dok je unutra sve suvo. Preventivno je otvoren jedan tehnički odvod na dnu rezervnog točka u slučaju da se poplava ponovi. Bar nek ide napolje, da ne pravi bazen. 2 Reacher Gilt and shuxx reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 6 Stigla špulna upravo. Sad da sačekam jedno 8 meseci da se nakanim da zamenim. @Zvezdo 1 Nikola031 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted June 6 Uffff pa ti si gori nego ja! Ja se ne mogu nakaniti da se poigram sa postojećim komandama a probao sam nekoliko drugih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 10 (edited) Danas menjao špulnu. Zatečeno stanje je i u ovom slučaju bilo jako loše, neko je tu nešto čačkao, svuda su tragovi od nasilnog otvaranja, sečenja, budženja........ Ablender nije original, neko je menjao pa je stavio bez tempomata. Tempomat instalacija postoji do samog volana. Takođe poklopac za ručicu tempomata odstupa od ostatka enterijera tako da je definitivno naknadno stavljen pri zameni. Elem, problem nije rešen. Komande i airbag ne rade, prekid je negde dalje u instalaciji a to ću verovatno imati vremena da sređujem NIKAD. Samu špulnu nije teško zameniti ali mora se voditi računa o namotavanju fleta. Ja sam se preračunao jedan krug i PREKINUO JE. Ništa strašno..... ionako ne radi Edited June 10 by stex_pb 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 10 Pogotovo kod polovne spulne, dok je jos u ruci, namota se sa kraja na kraj i prebroji ukupan broj namotaja. Podeli se sa 2 i u tom polozaju se spulna blokira za montazu na stub volana. Cisto za dodatnu proveru, iz tog centralnog polozaja se namota levo i desno, broj namotaja mora da bude isti na obe strane. Takodje, pri montazi i sami tockovi moraju da budu u polozaju pravo. Ako se bilo sta pogresi, prvo motanje punog u stranu gde fali flat kabla, dovodi do njegovog kidanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 10 Sve ja to znam al nisam dobro brojao. Ne može na brzaka jbg.... Više sreće u sledećem izvlačenju. Ovako sad kad je sve sklopljeno ubedjen sam da sam dobro namotirao ali nisam.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 11 (edited) Sreća u nesreći, danas sam ispitao staru špulnu. Ona je zapravo bila ispravnja ali je neki pametni posekao sve konektore tako da će danas da se prepakuju konektori sa nove i biće vraćena stara. Javljam se kad i nju pokidam ♥ Ovaj auto neko baš nije voleo Edited June 11 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 11 (edited) Inat je odradio svoje, Prepakovao sam staru špulnu u novu i namontirao na auto. A onda sam i novu koj sam prekinuo, ponovo zalemio na konektor, tako da sad imam dve ispravne. U nekom drugom životu ću morati da ispitam zašto komande i jastuk i dalje ne rade Edited June 11 by stex_pb 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted June 11 Neces u novom zivotu nego uskoro. Ako imas zivaca da popravljas prekinutu spulu resiti ces i to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 11 Trenutno mi je misterija zašto ne rade sve stvari koje su na istom konektoru ali su potpuno nezavisne. Jastuk se vezuje na ABS jedinicu a komande za Body. Ako to uzmem da raspertlavam razvaliću ceo auto.... Ostaje mi da isprobam da aktiviram tempomat pošto instalacija na 8 i 10 pinu u ablenderu postoji. Možda bi i ovi ostali problemi mogli da se vide preko računara samo da iskombinujem adapter da se povežem na ABS. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted June 11 A jel imas dijagnostiku? sta pokazuje od gresaka? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 12 Za sada nisam imao "uslova" da se povežem ni na jedan modu osim motornog računara Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nikola031 993 Posted June 12 @stex_pb koju verziju MES koristis i imas li zuti adapter? 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted June 12 Za Grande treba samo elm i žuti adapter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 1196 Posted June 12 (edited) Nemam žuti trenutno. Napraviću ga po šemi ovih dana, imam OBD konektore. Ne znam napamet da li žuti može i za ABS. Edited June 12 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19041 Posted June 12 Koliko se secam, za Grande za motorni, ABS i steering ECU nije potreban nikakav adapter, samo ELM. Za sve ostale module, da. 1 stex_pb reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 1250 Posted June 12 Mislim da za ABS treba a za motor i volan ne. Ako treba mogu proveriti Quote Share this post Link to post Share on other sites