Jump to content
Goran
igor0511

Volvo sa Aliexpress-a

Recommended Posts

Moras vise da slikas te azdaje od kola :D Ovako odem na forum i prvo vidim reklamu za Cherry, Geely, MG i slicno i sta ces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sala mala, verujem ja da su oni to skockali da bude xiaomi fazon ali sam te uvek dozivljavao kao neostvarenog petrolheada. I onda šok
Mada bio si mi sumnjiv onomad kad si uzeo kineski moped


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petrolhead deo ostaje za sledeci auto i Mini :D (krcka mi se ideja i za neki R3/R6, ali trudim se da je zaboravim jer mislim da nisam dorastao motoru koji ide 0-100 za 4-5s).

Zvucace smesno, ali meni je ovaj auto delovao kao neverovatno racionalan izbor na osnovu potreba koje trenutno imam. Kada se neki drugi planovi rese planiram da nadoknadim sa makar 2.0 turbo benzinom ili 500 Abarthom koji ostaje i dalje neostvarena zelja.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i jeste problem, previse racionalno ako mene pitas
Taguj me kad bude doslo vreme pa da malo uzivam citajuci


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nije petrolhed, dajte kolega pokazite onaj dzi paua natpis pod haubom, siguran sam da ide to na ram pam pam kad se dobro izrostilja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skile86 svidja mi se i Stelvio Veloce bas, ali to je realno zamena za ovaj auto sto verovatno nece doci skoro, a kad dodje pitanje da li ce i biti Stelvio kao model.

 

Generalno mi je Stelvio dosta nezahvalan za kupovinu nov jer u dobroj opremi kosta oko 60 000e. Da nikog ne uvredim, ali ovaj duplo jeftiniji nudi prilicno slican ugodjaj, negde i veci uz nemerljivo slabiji motor.

Ovlas poredjenje plastika sa Geely-jem mi je uvelo crv sta kosta toliko skuplje osim motora i ZF :D 

 

Slicno mi je bilo razmisljanje i za X-Trail. Mnogo vise novca das, a u sustini ne dobijes mnogo vise.  Ako u istom rangu gledas BMW ili Mercedes situacija je jos gora - zavrsis sa osakacenim kolima za gomilu novca. Na primer GLB za te pare ima samo sa 1.3 motorom i to 130ks :D 160ks vec izlazi iz budzeta, a AMG line da i ne spominjem, lagano se dogura do preko 70 000e sa Renoovim motorom i kuburenjem sa opremom.

 

Onda bih radije jurio QV ili Levante koji vise kostaju, ali i opravadaju razliku u ceni sto ne verujem da ce moci da dodje na red u skorije vreme.


Tako da cu zelju za jurilicom verovatno zadovoljavati kroz motor ili zenomobil.

 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pukao je FCA generalno odavno, nazalost.

Giulia/Stelvio su mi bili jedino svetlo "koprcanje" i tehnicki odlicni automobili, u ovom njihovom decenijskom sunovratu sa ponudom modela.

U kom smeru idu, prodaja ce im se svesti na ono u cemu su uvek bili neosporno dobri, tj. na 2 gradska autica. A i taj jedan (nas Strujadin, u inkarnaciji nove Pande), vise ce biti PSA.

Ako ih tu sad i Kinezi ne oduvaju sa elektricnim, koje Zabari krecu da forsiraju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=6017]skile86[/mention] svidja mi se i Stelvio Veloce bas, ali to je realno zamena za ovaj auto sto verovatno nece doci skoro, a kad dodje pitanje da li ce i biti Stelvio kao model.
 
Generalno mi je Stelvio dosta nezahvalan za kupovinu nov jer u dobroj opremi kosta oko 60 000e. Da nikog ne uvredim, ali ovaj duplo jeftiniji nudi prilicno slican ugodjaj, negde i veci uz nemerljivo slabiji motor.
Ovlas poredjenje plastika sa Geely-jem mi je uvelo crv sta kosta toliko skuplje osim motora i ZF  
 


Kuku meni, pa kako sta kosta duplo, nije to telefon. Auto cine vesanje, kocnice, motor i menjac. Stelvio je predobar u tim glavnim segmentima koji cine auto autom. Kako se taj stelvio vozi, kako menja pravac, cucne pred krivinu, koliko gripa ima to je neverovatno za suv.

E sad kolika flasica moze da stane u vrata i da li sija unutra kao kladionica, tu jos kaskaju talijani ali izgleda da ce i oni da predju na tu tamnu stranu kako su krenuli.

Ta dva auta nisu za poredjenje, skroz drugacijeg kupca gadjaju.

Nemoj pogresno da me shvatis, ne pljujem Gilija, ima on tu neku svoju pricu koja ocigledno nekome odgovara, ali daleko je to od vozackog suv-a


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, dobro, Stelvio nema bas nemerljivo slabiji motor, jaci je za 50%. Ali sto se tice prostora i prakticnosti, siguran sam da Geely nudi vise. Ja trenutno vozim Tiguana 2020. i on je prakticniji od Stelvija, ali se odricem toga uskoro zarad svega sto je Cane naveo.

 

S druge strane, verujem da Geely stvarno nudi dosta za novac za koji se dobija.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šaomi košta dosta manje od iPhonea i Samsunga i nudi dosta , neko bi rekao i više od iPhonea i Samsunga, aliii....

Ovaj kolegin kinez gađa one koji ne žele performanse Stelvia i sličnih, više gađa na brdo opreme, udobnost, porodicu i lepo mu ide u tom pravcu, za sad. Mnogo opreme, i to kvalitetne , za dosta manje novca od konkurencije.
Klasično probijanje tržišta, a kinezi očigledno znaju kako i iskreno navijam da budu u tome još uspešniji u budućnosti.

Sent from my SM-A546E using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni ne tvrdim da je Geely bolji auto od Stelvia, to bi bilo glupo :D 

Ali tvrdim da je bolji za mene.

 

Evo da uporedim sta sam ja gledao:

  • 4x4 - u meri koja meni treba imaju oba
  • Automaik - imaju oba skroz korektan
  • Krovni nosaci - Stelvio nema, ovlasceni trazi 2000e doplatu i ne zna kako utice na garanciju na sasiju ?!
  • Grejanje sedista - Geely nudi grejanje 4 sedista, Stelvio 2
  • Garancija - Geely 7 godina, Stelvio 5 uz masnu doplatu
  • Komfor - Tu su negde
  • Manevrisanje sa detetom - Geely pobedjuje
  • Lakoca voznje - Geely mi ima nemerljivo bolje kamere i lakse parkiranje
  • Dodaci - opet su mi tu negde, oba imaju LED, adaptivno vesanje (ima nekakvo Geely), adaptivni tempomat, senzor frontalnog sudara, bas mi nista ne bode oci preterano osim nedostatak panorame kod nas za Geely koji ne mogu da prezalim
  • Realna trajnost motora - ne zna se ni za jedan objektivno. 2.0 bi trebao da bude trajniji, ali takodje mnogi smatraju da je 280ks prenaprenut

I onda ostaje taj 2.0 motor kao glavni adut i vozne karakterstike koje ne bi cesto dosle do izrazaja u mom slucaju kada u 90% vremena vozim dete.

I dosta velika razlika u ceni ako za Stelvia doplatim garanciju i krovne nosace.

 

Ne kazem da ne bih u nekom trenutku razmotrio Stelvia i ne bih da bude kiselo grozdje sad, ali za trenutnu racunicu mi je vise Geely odgovarao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliki je gepek, nesto mi deluje kao da je greska, po netu pisu 378L, to manje od seata? Video sam sta voze u Kini, to su svemirski brodovi doslovce, doci ce to i u Evropu, samo da im dozvole


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leon je deklarian na 340l, ali nemaju veze kapaciteti jedni sa drugim, ne znam kako :D I ja mislim da je greska. Staju 2 XL kofera sto je meni prava mera, e sad sto sve jako cudno deklarisu mislim da je neka bojazan proizvodjaca da ih neko ne napenali da lazu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako smem da se uključim, oko pitanja mogu li se ( smeju li se ) porediti Stelvio i Atlas PRO.

Svako od nas za svoj novac kupuje ono što je za svakog od nas po našem mišljenju najbolja vrednost za taj novac, u svetlu naših potreba, mogućnosti i našeg sagledavanja "vrednosti".

Ja recimo vozim CR-V, koji je spoljnim dimenzijama nešto manji, pa i klasa ispod. Jeste CR-V sigurno komforniji od Stelvia ( uostaom, mnogo je vozila koja su i dosta kraća od Stevia, a komfornija od Stelvia ).

Ali, mislim da je tu kraj svih smislenih poredjenja. "Nebo i zemlja" u svemu ostalom :) Po meni. Bar dok je ovog Stelvia.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj jeste manji, taj je kao tonale veličinom. 
Stelvio deluje robusniji od Atlasa, ali koliko je to u cm i praktičnosti u samoj kabini, to ne znam. 
Atlas je nekako kockastiji

image.thumb.png.088b3aae13d30ef391893cea082c6b3d.png

 

Ono sto daje Stelviju na dužini je ta padajuca linija petih vrata. Tu je izdužen. 
To sam primetio na sajmu kada su Tonale i Stelvio stojali jedan pored drugog. 
Tačno bude izduženiji tih par cm ili 10 zato što peta vrata nisu samo zasečena na dole već imaju kosinu

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad za segmente dobro pitanje. Stelvio je D, Atlas bi trebao biti C segment posto je na platformi XC-40.

Mada Kinezi generalno imaju foru da stancuju kola koja dimenzijama odgovaraju segmentu vise. Na primer Coolray je po dimenzijama taman C segment, a platforma je B segmenta.

A sto se visine tice ja vidjam svakakve brojke, rekao bih da je auto preko 1.7m visine objektivno gledajuci zbog cega ostavlja utisak da je dosta veci.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto se same velicine auta tice, tu se nekako pogubila ta jasna razlika b-c-d segment.
uzmu b segment platformu prosire je malo i eto je kao c segment nekog drugog proizvodjaca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Automobile nekako praktikujem da gledam po platformama i klasama, a ne opisno. A ta razlika se prvo vidi po medjuosovinskom i sirini vozila, u onim skrivenijim po nosivosti, cvrstini, itd.

Jer previse je "podvala" i usteda po tom pitanju u zadnje vreme, kod vecine proizvodjaca. A neke slabije poznavaoce, vidim da kod SUV (ranije i MPV) cesto vrlo lako prevari visina vozila i neki lazni utisak da je u pitanju velikO autO :D .

Stelvio je pravi D-SUV, na FCA Giorgio platformi razvijenoj bas namenski za D segment (Giulia/Stelvio). I za broj je veci auto od pomenutih Tonalea i Atlasa. Koji su oba C-SUV ili kompaktni Crossoveri.

A primer pomenutog iznad je i Tonale, koji je na varijaciji FCA Small Wide platforme (500X, Renegade,...).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...