Jump to content
Goran

Recommended Posts

Ovaj model Brava 2008 pa i kasnije  god ima plasticnu usisnu koja je problematicna ,prelazak na alu najbolje resenje.

Ono sto se treba skinuti i baciti :D  je elektromotor klapni i ugasiti da ne pali gresku.

Kupljena usisna grana fabricki bez klapni  polovna od euro 3 motora 16v, isla na modele 136,140,150 konja Alfa ,Fiat a vrvt i na Opele .

Ociscenja  i sledi ugradnja .

IMG_20240129_132233.jpg

IMG-feae7e9d82e67b8d517276c67d2d2f59-Vjpg.0.jpg

IMG-c6b8a726e13cffda3c153b81faeeb5ab-Vjpg.0.jpg

Edited by automenr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takoe sredis ga full i onda na prodaju.  I onda sledeci opet .... boles  al tako to ide :D

Amortizeri su ok mada doci ce i oni na red i klima radi ,zeza donji motorcic tj usmerivac grejanja za noge a treba svasta da se povadi da se zameni

 

Hvala na zeljama :thumbup:

Edited by automenr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno bezbriznih km, da se u zdravlju navozas!

P.S. Napisao si da si menjao opruge, moze li se znati razlog?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, bucke1 said:

Puno bezbriznih km, da se u zdravlju navozas!

P.S. Napisao si da si menjao opruge, moze li se znati razlog?

Hvala ,ima jos dosta posla da se dovede sta hocu...

Bile Eibach Pro Kit crvene ..

Karter kacio ..cesto

Reko necu da se igram ,putevi su nam sou..nzns nikad na sta ces naleteti.

Ali stabilnost  je bila znaci..pegla

Edited by automenr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosao na red interkuler ...

NRF holandski 

Zanimljivo je da pase sraf na sraf od 2.0mjtd 165konja 

Ali trebaju veca creva koja idu na interkuler   ,precnika 57mm i s druge strane 51mm, naravno s  obe strane interkulera 

 

IMG_20240207_163015.jpg

IMG_20240207_151603.jpg

 

IMG_20240208_155226.jpg

IMG_20240208_155343.jpg

IMG_20240208_155349.jpg

IMG_20240208_174452.jpg

Edited by automenr1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta kazete ako se izvadi dpf tj saće i zavari opet lonac...Oce li biti bučan auto ...ima li ko iskustva ...?

Edited by automen

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, darkman14 said:

Nece

Sutra ga tako radim,pa cemo videti rezultate,..

Samo na  punom gasu da se ne dere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala ga je lepo isekao,( nisam sarkastican ) kao hirurg.... Steta sto nema i slika vara, mada ne sumnjam da je i to precizno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamolio bih za odgovor jer se ne razumem u to toliko ,sta dobijam na stage 1 a sta gubim i da li je opterecenje ili rasterecenje za fabricku turbinu?

Ako stavim dizne 308- od 2.4 

I veci interkuler od brava 2.0mjtd 165hp

Da li je to opterecenje za turbinu ili... jer vrvt gura vise ... na stage 1 u

u odnosu na fabriku ...tj dizne i interkuler i da li je bolje ostaviti fabricke dizne i interkuler a odraditi stage 1?

Hvala

 

Edited by automen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...