Jump to content
Goran

Recommended Posts

Jasno, moje iskustvo je pozitivno. Verujem da ima i suprotnih

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vazdusasta struktura. Dozvoljava ventilaciju ledja. Samo uporedite sa npr koznim sedistima. Koliko bi se oznojili.

Tako da, siguran sam da vredi. A i nije skupo. Mada vise me brine njen vek trajanja. Kad sednemo mi stokilasi.. Brzo ce se ona raspasti. Meka je. Ali i elasticna.

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako, sve do reci
Da, izgleda kvalitetno, elastična je zaista...ja je testiram sa mojih 110 kg pa cemo videti...

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
A kako to utiče na kožu koćnih sedišta...?    :rolleyes:
 
Neće li malo da je greb-greb  ?
Ne bih znao...mislim da je materijal mekan i da ne bi trebalo da ostavlja tragove na kozi sedišta. Opet, kada se pritisne i pomera sa 100+ kg...ne znam...

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Mali update nakon pola godine i malo jace:
- sve pozitivno vec receno ostaje ( motor, dizajn, potrosnja, kako se vozi, sjajna LED svetla nocu...)
Od primedbi, neke su objektivne a neke subjektivne ali:
- nisko sedenje sto meni sa nepuna 2 metra pravi manju nezgodaciju prilikom ulaska i izlaska
- rucice za pomeranje sedista, vec pomenuto
- promena brzine iz prve u drugu, vec pomenuto
- pomeranje rucice menjaca ( a verujem i motora) pri naglom oduzimanju i davanju gasa. Ovo je nesto sto me sve vise nervira a nisam siguran da li je to OK ili je do nosaca motora...sve u svemu nesto sto nisu trebali da dozvole i provericu na prvom redovnom servisu.
- losija preglednost po meni sa obzirom da sam usao u Megana iz Scenica.


Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad necu zaboraviti kada su moji rodjaci uzeli Reno Thaliu. Auto je bio nov tada, 1.4 75ks i stvarno zivahan za svoju mrsavu kilazu.

Ali meni je najveci utisak ostavio menjac u 4. brzini, kako das gas ide unazad 2cm i kad pustis vraca se.


Nadam se da su se popravili od tada, ali bas me je tvoja prica podsetila na to.

 

Inace za coveka od 2m u C klasi mislim da nema mnogo boljeg sedenja :D 

 

Sve u svemu super utisci! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, bas tako. Svestan sam da je malo automobila u C klasi gde bih bio komotan i to sam prihvatio...od početka sam bio spreman na kompromis po tom pitanju u korist nekih drugih meni bitnih stvari. Npr. iako je ulazak i izlazak takav, veoma je udoban i nema umora u voznji sto donekle smanjuje nedostatak.

Preglednost je delom povezana i sa visinom a tu su me "razmazili" Scenic i Croma pre koji nisu tipicni vec rekorderi prostora i preglednosti...npr. tokom voznje u Scenicu sam video nebo iznad a sada jedva mogu videti nizi semafor kada sam prvi u raskrsnici

Ovo sa rucicom menjaca ostaje kao los utisak...videcemo

 

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Siciliano said:

npr. tokom voznje u Scenicu sam video nebo iznad a sada jedva mogu videti nizi semafor kada sam prvi u raskrsnici

Posledica dizajna i visokih bocnih linija (a male visine prozora). Isto to mi je upalo u oko, posto sam Megane Mk4 razmatrao za prethodni auto. Recimo, kada se namestim kako mi odgovara - u vidnom polju izmedju donje ivice unutrasnjeg retrovizora i gornje ivice instrument table je visina reda velicine jedva kao da postavis 3 prsta horizontalno ispod retrovizora.

Maltene kao da je unutrasnji retrovizor na instrument tabli, mozda su to osmislili kao hommage za one prve verzije Renault 4 :D :

 

04_renault_4.thumb.jpg.bd96c9a18b5939f7840304ca611d4b61.jpg

 

Salu na stranu, slicna stvar me je stigla i sa DS5 - takodje dizajn, visoke bocne linije, niski prozori... Iako mi je sediste standardno u najnizem polozaju, sa 190 i kusur cm visine, generalno jedino zasmeta ako ulazis u desnu krivinu uz neki ostriji prevoj. Meni licno je tih par promila situacija mnogo prihvatljivije, nego da svakodnevno gledam ili sedim u nekoj preglednoj kocki ravnih linija, dizajniranoj sekirom. A sto se tice preglednosti pozadi, maltene svaki moderan auto ce imati problema sa tim, hatch verzije sa visokim zadnjim delom pogotovo. Mada opet nista cemu senzori (kao vec standardna oprema za tu klasu) ili kamera ne mogu sasvim lepo da pripomognu. 

A sto se tice stajanja na semaforu... Kada sam se svojevremeno takodje zalio da mi je na Bravo Sportu smetao fabricki vizir na soferci, da jasno vidim kontraste boja kada sam prvi na semaforu... E tu bi te nas cuveni Dr. Totti posavetovao da se onda gleda gornji semafor kroz panoramu :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Siciliano said:

- pomeranje rucice menjaca ( a verujem i motora) pri naglom oduzimanju i davanju gasa. Ovo je nesto sto me sve vise nervira a nisam siguran da li je to OK ili je do nosaca motora...sve u svemu nesto sto nisu trebali da dozvole i provericu na prvom redovnom servisu.

Wtf???

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wtf???
Basmozda sam ja perfekcionista i ocekujem previse od Resoa iz Turske ali...

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ti se pomera? Cela ručica menjača? Auuu! Nadrealno...

 

Za prostor i preglednost te razumem. Ista priča. Još sam par dana vozio C-3 Pikaso i baš me minula želja za MPV-om!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako ti se pomera? Cela ručica menjača? Auuu! Nadrealno...
 
Za prostor i preglednost te razumem. Ista priča. Još sam par dana vozio C-3 Pikaso i baš me minula želja za MPV-om!
 
Koji su utisci, pozitivni i negativni za C3P?

Sent from my STK-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako ti se pomera? Cela ručica menjača? Auuu! Nadrealno...
 
Za prostor i preglednost te razumem. Ista priča. Još sam par dana vozio C-3 Pikaso i baš me minula želja za MPV-om!
 
Nije to sada da skace okolorekoh mozda sam ja perfekcionista ili ocekujem previse ali.... jednostavno kada vozim gradom ili u koloni npr. u 4-toj na nizim obrtajima, svako oduzimanje ili dodavanje gasa cini da se rucica pomera. Ako drzis ruku na rucici, to cimanje bas iritira a cak je i vizuelno primetno ako obratis paznju...nije kao kod pomenute Thalie ali jeste vidno, mozda 5mm...

Za C3P - ne kvarite mi temu




Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čuo sam da hoće to kad je mnogo suv menjač. Mora da se zalije, sa bar jednim forumašem! :D

Recimo na jezeru u Palanci - taman su odradili put, milina za vožnju! :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čuo sam da hoće to kad je mnogo suv menjač. Mora da se zalije, sa bar jednim forumašem! 
Recimo na jezeru u Palanci - taman su odradili put, milina za vožnju! :wub:
Nije losa ideja uopste, slazem sevredi pokusati
Dogovaramo se za neki vikend

Послато са M2003J15SC помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam 3 Megana ove generacija, doduse 1.5 dci i svakom se nenormalno pomerala rucica menjaca. Izgleda fabricka greska ili mozda "karakteristika" :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...