Mladen Ifković 0 Posted December 6, 2023 Pozdrav forumasi pratim redovno ovaj forum i stvarno mi je puno pomogao pri nekim mojim sitnijim intervencijama na cromi. Sada sam ja u problemu, a ne nadjjem resenje. Pre neki dan sam uleteo u neku vecu baru posle koje mi se ubrzo upalila greska servo volana i prestao je sa radom. Nakon dva dana takve voznje mi je poceo da pali lampice ABS, ASR, check engine , kocnicu i ne prepoznaje mi ni jedan kljuc (oba su originalna otkljucavaju auto ali kada ga stavim u bravu ne prepoznaje ga). Takodje u voznji mi nije radio ni brzinomer ni obrtomer. Akumulator mi je bio los zamenio sam ga ali i dalje imam isti problem. Da li je neko imao slicne probleme i gde bi se mogli resiti? hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted December 6, 2023 Gde je kutija sa osiguracima, ispod haube?Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladen Ifković 0 Posted December 7, 2023 Pregledao sam sve osigurače, i u kutiji ispod haube, kao i ispod volana ali su svi ispravni. Ne znam da li da probam da raskačim i proverim kontakte na računaru koji se nalazi kod desnog blatobrana (branika) da vidim da li su mi možda tamo oksidirali kontakti, da ne napravim još veći problem? Po šemi u 4cardata ne vidim da su mi ovi problemi vezani direktno za računar motora ali sam od nekih majstora za FIAT čuo da on zna da pravi probleme. ima neko neki savet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 20195 Posted December 7, 2023 Sta kaze dijagnostika? Valjda kod modernih kola prva stvar od koje se krene, kad vec imamo taj benefit da i mi entuzijasti mozemo da sacnemo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted December 8, 2023 Pregledao sam sve osigurače, i u kutiji ispod haube, kao i ispod volana ali su svi ispravni. Ne znam da li da probam da raskačim i proverim kontakte na računaru koji se nalazi kod desnog blatobrana (branika) da vidim da li su mi možda tamo oksidirali kontakti, da ne napravim još veći problem? Po šemi u 4cardata ne vidim da su mi ovi problemi vezani direktno za računar motora ali sam od nekih majstora za FIAT čuo da on zna da pravi probleme. ima neko neki savet?Skini klemu i raskaci dzek sa racunara, pregledaj pazljivo pinove i pazi kada vracas da to bude lagano i precizno. Ja bih i tu kutiju sa osiguracima osusio nekako, ako treba i rastavio...pregledaj i mase, drugo sam bez dijagnostike ne mozes nista.Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladen Ifković 0 Posted December 18, 2023 Pokuso sve što mogu sam ali bez pomaka. Na kraju ga odslepao u servis, gde mi kažu da je instalacija konstatno dobijala vlagu odnekud i da je natopljena. sada se još uvek suši pa će tražiti gde je nastaop kratak spoj, nadam se da je računar OK. Ako je slučajno glavni računar stradao, da li se može ubaciti polovan sa druge Crome ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8114 Posted December 18, 2023 Moze ali valjda mora biti isti po broju i mora drugi kljuc i jos nesto Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mladen Ifković 0 Posted December 28, 2023 Pozdrav svima evo nakon 3 nedelje, i dalje nemam nikakav pomak. Auto mi je bio u ovlašćenom servisu, sušena je instalacija ali i dalje ne pali ... Rečeno mi je da je glavni motorni računar u blatobranu popio dosta vode i da je "kaput". E sada, da li je neko imao ovakav problem i da li je resiv za neku normalnu količinu para? I naravno bio bi mi potrban savet kod koga da odnesem auto (jedno rešenje mi je Goran u altini kojeg svi hvale, sa šlep službom, ili neko bliži Subotici). Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 75 Posted January 30, 2024 Možda bi pomoglo kad bi znao koji su kodovi grešaka. Dali može da upali? 1 Panda cng reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Panda cng 36 Posted January 30, 2024 Malo ko i hoce da se bakce sa fantomskim kvarovima a malo ko i zna da ih resi, to je najveci problem. Vecina danasnjih servisera jure samo brzi kes, dakle jednostavno, lako i isplativo tj. dobro naplativo. Opet vuci kola po Srbiji od servisa do servisa u nadi da neko hoce i moze da resi problem je suludo! 1 nemanja84bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites